Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 06.07.2022 09:58. Дата последнего редактирования мониторинга 28.07.2022 09:52

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2022-07-06-000003  
ID 97c8cce4f3824fd6b6762d8483d47a96  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
06.07.22
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, визначення предмету закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону №922, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанова №710, розгляду тендерних пропозиції учасників ПП "ДОРСЕРВІС КПК", ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ", своєчасності укладання договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок -  
Дата публикации 28.07.2022 09:52  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 26 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, зі змінами, (далі - Постанова №710), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон №922), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області" (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 04.01.2022, тендерні пропозиції учасників Приватне підприємство "ДОРСЕРВІС КПК" (далі – ПП" ДОРСЕРВІС КПК"), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" (далі – ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ"), протокол уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції учасника від 10.01.2022 №2, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 10.01.2022, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 28.01.2022, договір підряду на закупівлю послуг від 27.01.2022 № 03-24/22-12, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 21.07.2022. Опрацюванням наявної в електронній системі закупівель інформації щодо процедури закупівлі UA-2021-10-29-001195-b встановлено дотримання Замовником норм чинного законодавства у сфері закупівель.  
Обнаружены нарушения (да/нет) Нарушения не определены  
Дата создания 28.07.2022 09:52  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга 05.07.2022 № 174 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №03100-18/3932-2022 від 03.06.2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 05.07.2022 № 174 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 23 UA-2021-10-29-001195-b 29.10.2021 ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА  
Дата решения о начале мониторинга 05.07.2022 00:00  
Дата публикации 06.07.2022 15:49  
Дата создания 06.07.2022 15:49  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40477689  
Адрес компании Ukraine, Дніпро  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Східний офіс Держаудитслужби ( обл.) 
+38 (0 56) 722-22-72
urchstas@ukr.net 

Даты и сроки

Период мониторинга 06.07.2022 15:49 - 28.07.2022 00:00  
Дата публикации решения о результатах 28.07.2022 09:52 - 03.08.2022 00:00