Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 30.06.2022 13:21. Дата последнего редактирования мониторинга 09.08.2022 14:54

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2022-06-30-000032  
ID 1eaae6366b9a4a57822f76f776a89b29  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
30.06.22
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини 1 статті 31, пункту 2 частини другої статті 32 Закону № 922-VIII. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений),  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 18.07.2022 09:25  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 15 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.11.2021 № 197 (зі змінами), протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ПП «ДОРСЕРВІС КПК» (далі – Переможець), ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» (далі – Учасник), реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття, протокол засідання тендерного комітету від 30.12.2022 № 222, повідомлення про намір укласти договір від 30.12.2022, договір від 19.01.2022 № 03-24/22-7, пояснення Замовника від 08.07.2022 та від 11.07.2022 року. Моніторингом установлено невідповідність тендерних пропозицій Переможця та Учасника вимогам законодавством та умовам, встановленим у ТД. Відповідно до пункту 4 частини 1 Розділу 3 ТД тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаження зокрема документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників та/або наказом про призначення та/або довіреністю). Переможцем у складі пропозиції надано наказ від 03.06.2016 № К-5 про призначення директором Телешуна С.Г. з 06.06.2016 року. Однак, вказаний наказ підписаний особою, яка станом на момент його підписання не мала повноважень директора. Враховуючи зазначене, Переможцем документально не підтверджено повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, чим не виконано вимоги пункту 4 частини 1 Розділу 3 ТД. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Таким чином, в порушення частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовником не відхилено тендерну пропозицію ПП «ДОРСЕРВІС КПК» як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а укладено з ним договір на суму 32 700 000,00 грн з ПДВ. Моніторингом документів та інформації, наданої Учасником у складі пропозиції, встановлено наступне. Згідно з Додатком 2 до ТД учасники мають надати інформацію про наявність/залучення асфальтобетонного заводу (далі - АБЗ) та підтвердити таку наявність/залучення АБЗ. Інформація про АБЗ повинна обов'язково містити графи встановлені Таблицею № 3. Для АБЗ зазначених в Таблиці № 3 необхідно надати наступні документи: 1. Копію документа, що підтверджує право власності (надається власником копія атестату виробництва (при наявності) або технічний паспорт, або Витяг з реєстру нерухомого майна для стаціонарних АБЗ або інший документ). 2. Залучення АБЗ підтверджується відповідним чинним договором (договір надання послуг/оренди) на весь термін надання послуг та листом-підтвердженням від власника АБЗ щодо готовності надати послуги/використання АБЗ за предметом закупівлі на весь термін надання послуг. 3. У разі укладання договору на надання послуг з виготовлення асфальтобетонних сумішей з матеріалів учасника надається копія діючого договору або лист-погодження від постачальника на поставку основних матеріалів для виготовлення асфальтобетону. ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» у складі пропозиції надав інформацію, за формою Таблиці № 3 (довідка від 12.11.2021 № 3225-Т), стосовно наявності у нього мобільного АБЗ MARINI TOP TOWER 3000P який знаходиться за адресою: Полтавська обл., м. Решетилівка, автодорога Київ-Харків-Довжанський - 308 км (Полтавська обл., Решетилівський р-н, землі Решетилівської міської ради). Однак, документів, які б підтверджували наявність/залучення АБЗ MARINI TOP TOWER 3000P у ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», зокрема укладеного Учасником чинного договору (договір надання послуг/оренди) на весь термін надання послуг не надано, чим не виконано вимоги Додатку 2 до ТД. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Враховуючи зазначене, в порушення частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Вищевказане призвело до порушення пункту 2 частини другої статті 32 Закону № 922-VIII відповідно до якої тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 18.07.2022 09:25  
Документы    

Информация относительно обжалования в суде

Описание Справа № 440/6580/22 від 08.08.2022р.  
Законодательство Закон України "Про публічні закупівлі" Статья закона: 8.10 Версия законодательства: 2020-04-19  
Дата публикации 09.08.2022 14:41  
Дата создания 09.08.2022 14:41  
Дата открытия производства  
Номер открытии производства  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Надано аргументовані заперечення  
Дата редактирования  
Дата создания 21.07.2022 11:41  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.06.2022 № 172 Київ Про здійснення моніторингу закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів, додається (далі – Перелік). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 29.06.2022 № 172 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу 1. UA-2021-10-18-013937-c ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області" «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С171974 /М-03/ -Терешки -Микільське - /Т-17-12/ на ділянці км0+000 – км7+200 Полтавського району Полтавської області (окремими ділянками)» (код ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) 33 493 794,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»  
Дата решения о начале мониторинга 29.06.2022 00:00  
Дата публикации 30.06.2022 15:11  
Дата создания 30.06.2022 15:11  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40479560  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 97) 683-92-90
vita13131313@ukr.net 

Даты и сроки

Период мониторинга 30.06.2022 15:11 - 22.07.2022 00:00  
Дата публикации решения о результатах 18.07.2022 09:25 - 02.08.2022 00:00