Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 30.09.2022 16:15. Дата последнего редактирования мониторинга 09.01.2023 17:12

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2022-09-30-000035  
ID 16ec6b03fec849178086560a693ea018  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
30.09.22
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пунктів 8, 18, 19 частини 2, абзацу 1 частини 3 статті 22 та частини 4 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника АТ «Державний експортно-імпортний банк України» установлено порушення вимог пункту 3 частини 1 статті 31 та частини 7 статті 33 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону, дотримання вимог постанови № 710, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «УЛФ-ФІНАНС», своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, - порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения , установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений),  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 30.12.2021 № 21-37LL0003, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 14.10.2022 14:11  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 14 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство» (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерні пропозиції учасників АТ «Державний експортно-імпортний банк України» та ТОВ «УЛФ-ФІНАНС», протокол розгляду тендерних пропозицій від 03.12.2021, протокольне рішення уповноваженої особи від 14.12.2021 № 210, повідомлення про намір укласти договір від 14.12.2021, договір фінансового лізингу від 30.12.2021 № 21-37LL0003, повідомлення про внесення змін до договору від 17.02.2022, додаткова угода від 16.02.2022 № 21-37LL0003-0001, пояснення Замовника, з копіями документів, отримане через електронну систему закупівель 07.10.2022 року. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель, установлено ряд порушень, а саме: - на порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, визначений Замовником у пункті 1 розділу ІІІ та пункті 2 розділу V тендерної документації перелік формальних помилок не відповідає «Переліку формальних помилок», затвердженому Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі – наказ № 710), зокрема, Замовником до формальних помилок віднесено відсутність визначеної Замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції; - на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить проєкта договору про закупівлю з зазначенням порядку змін його умов; - на порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, технічна специфікація Замовника (Додаток № 3 тендерної документації) містить посилання на конкретного виробника, що характеризує продукт (Ford, Ceskan, Bobcat, Ceksan) з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання. Крім того, пунктом 18 частини 2 статті 22 Закону встановлено імперативну вимогу, що у тендерній документації зазначаються, зокрема, вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі неменше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг. Однак, за результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника не містить зазначеної вимоги, чим не дотримано вимоги пункту 18 частини 2 статті 22 Закону. За результатами проведеного моніторингу установлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця АТ «Державний експортно-імпортний банк України» не відповідала умовам тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 17 Закону, встановлено імперативну умову, замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника, в разі, якщо:учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. Так, відповідно до пункту 6 розділу 2 «Перелік документів та інформації, які вимагаються замовником, для підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку № 2 тендерної документації, Замовником для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, зокрема, що визначені в пункті 13 частини 1 статті 17 Закону, встановлено умову, що «У випадку якщо учасник-переможець має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), але здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника-переможця, він надає документ про розстрочення/ відстрочення такої заборгованості відповідним органом». Відповідно до інформації, що міститься в електронній системі закупівель, а саме: відповіді на запит щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, який сформований відповідно до «Порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівель», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018 № 37/11 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.02.2018 за № 139/31591, в переможця процедури закупівлі АТ «Державний експортно-імпортний банк України» станом на 15.12.2021 року наявна заборгованість зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Однак, переможцем АТ «Державний експортно-імпортний банк України», в термін визначений частиною 6 статті 17 Закону, не надано Замовнику, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документ щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством України, чим не дотримано вимоги пункту 6 розділу 2 «Перелік документів та інформації, які вимагаються замовником, для підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку № 2 тендерної документації та частини 6 статті 17 Закону. Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що в порушення вимог пункту 3 частини 1 статті 31 та частини 7 статті 33 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника АТ «Державний експортно-імпортний банк України», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 14.10.2022 14:11  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Листом від 13 жовтня 2022р. №558/1 було повідомлено банк, що відповідно до пункту 13.6. додатку 1 «Загальні умови фінансового лізингу» договору №21-37LL0003 від 30.12.2021р.Чернівецький міськ ШЕП відмовляється від подальшої співпраці по договору та просить вважати розірваним у односторонньому порядку вказаний договір із 14.10.2022р. (лист було надіслано ще до висновку аудитслужби). Цей лист був наслідком того, що виконання укладеного договору не відбувалося в тому числі із-за настанням обставин непереборної сили, незалежних від сторін договору (війни в Україні) Після ознайомлення із висновком, Чернівецький міськ ШЕП повторно в усному порядку звернувся до банку щодо розірвання договору, однак відповіді наразі немає, а тому за надходженням відповіді по банку буде відповідно загружено додаткові документи та відповідно пояснення замовником. .  
Дата редактирования  
Дата создания 21.10.2022 17:02  
Документы    

Подтверждение факта исправления нарушения

Описание Порушення усунуто шляхом припинення зобов’язань за договором.  
Результат устранения нарушений  
Результат по каждому типу : Да; установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений): Да; : Да  
Дата создания 09.01.2023 17:12  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 30.09.2022 № 45-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.09.2022 №45-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 9. UA-2021-10-07-009097-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.  
Дата решения о начале мониторинга 30.09.2022 00:00  
Дата публикации 03.10.2022 17:01  
Дата создания 03.10.2022 17:01  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40479560  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 67) 804-52-01
snizhana1978@ukr.net 

Даты и сроки

Период мониторинга 03.10.2022 17:01 - 25.10.2022 00:00  
Дата публикации решения о результатах 14.10.2022 14:11 - 29.10.2022 00:00