Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 05.10.2021 10:43. Дата последнего редактирования мониторинга 01.11.2021 16:12

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2021-10-05-000050  
ID 50bcc2d8646f48adb335b07dcaed6e84  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
05.10.21
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пункту 19 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляду тендерної пропозицій ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публикации 26.10.2021 11:21  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу закупівлі: 26 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), протокол засідання тендерного комітету від 08.09.2021 №2, тендерну пропозицію ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ, повідомлення про намір укласти договір, вимогу про усунення невідповідностей, договір від 21.09.2021 № 308/09-21. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення пункту 19 частини 2 статті 22 Закону ТД Замовника не містить переліку формальних (несуттєвих) помилок, які затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 26.10.2021 11:21  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Зауваження прийняті та будуть враховані при подальшій публікації закупівель.  
Дата редактирования  
Дата создания 01.11.2021 16:12  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 05.10.2021 №_607 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 14.09.2021 №003100-18/11647-2021. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 05.10.2021 № 607 Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2021-08-17-007845-a 17.08.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК  
Дата решения о начале мониторинга 05.10.2021 00:00  
Дата публикации 05.10.2021 14:20  
Дата создания 05.10.2021 14:20  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации Західний офіс Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40913619  
Адрес компании Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Західний офіс Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.) 
+38 (0 34) 255-64-75
baranvov@gmail.com 

Название организации Західний офіс Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40913619  
Адрес компании Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Західний офіс Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.) 
+38 (0 67) 785-91-32
vosvvo@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 05.10.2021 14:20 - 29.10.2021 00:00  
Дата публикации решения о результатах 26.10.2021 11:21 - 09.11.2021 23:00