Дата создания мониторинга 05.08.2021 13:30. Дата последнего редактирования мониторинга 31.08.2021 12:40
Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок
ID мониторинга | UA-M-2021-08-05-000026 | |
ID | 49a620409bfc46068bbac37430a56118 |
Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)
Мониторинг опубликован
05.08.21
Нарушения не выявлены
Выводы
Описание | За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, своєчасності укладення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено. |
Тип определенного нарушения | , |
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок | З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. |
Дата публикации | 27.08.2021 14:27 |
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки | Дата закінчення моніторингу: 27 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – Постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, своєчасності укладення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства та будівництва Ніжинської міської ради (далі - Замовник) на 2021 рік, протокол проведення переговорів від 27.07.2021, протокол засідання тендерного комітету від 27.07.2021, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) від 27.07.2021, договір від 10.08.2021 № 295, укладений Замовником з ФОП Мнацаканян Армен Суренович, пояснення Замовника з власної ініціативи від 09.08.2021 та на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, яке оприлюднено в електронній системі закупівель 12.08.2021. Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Проте, в порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі (26.06.2021 набув чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель», яким внесено зміни до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону). Відповідно до вимог пункту 2 частини восьмої статті 40 Закону Замовник відміняє переговорну процедуру закупівлі у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель, натомість Замовником з ФОП Мнацаканян Армен Суренович укладено договір від 10.08.2021 № 295. |
Обнаружены нарушения (да/нет) | ДА |
Дата создания | 27.08.2021 14:27 |
Документы |
Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения
Описание | Про надання інформації На виконання наказу Північного офісу Держаудитслужби від 05.08.2021 №450, керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI (в редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі – Закон) управління житлово-комунального господарства Ніжинської міської ради (далі – Замовник) щодо запиту про надання пояснень повідомляє таке. Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Закон застосовується: до замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. В той же час згідно частини десятої статті 3 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом. Під час виконання Договору № 72 від 23 березня 2021 року (далі – Договір № 72) щодо надання послуг по Поточному ремонту вулично-шляхової мережі Лот 2: Поточний ремонт внутріквартальних доріг житлових мікрорайонів міста (45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (далі також – Об’єкт), укладеному за результатами процедури закупівлі [номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2021-01-14-001117-c виникла необхідність у наданні додаткових послуг. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-01-14-001117-c додається. При наданні послуг виявлено додаткові послуги, які необхідно виконати. Зокрема під час комісійного обстеження вищезазначеного об’єкту було встановлено, що в технічному завданні не повністю було враховано роботи по влаштуванню підстильних та вирівнювальних шарів основ, влаштування покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей, а також не було враховано підняття та встановлення дорожніх люків, встановлення дорожнього та паркового бордюра, фрезерування та нарізування швів в асфальтобетонному покритті. В зв’язку із необхідністю надання вищезазначених послуг щодо даного Об’єкту було складено тристоронній Акт щодо виявлення додаткових послуг по поточному ремонту вулично-шляхової мережі, а саме поточного ремонту внутріквартальних доріг житлових мікрорайонів міста. Надання зазначених додаткових послуг по поточному ремонту, які виникли не з вини замовника забезпечать якісне та повноцінне надання вказаної послуги. Додаткові послуги прямо пов’язані з Договором № 72 в силу причин технічного характеру, що у свою чергу підтверджує необхідність укладення договору з Підрядником за головним договором – ФОП Мнацаканян Армен Суренович (далі також – Учасник). В цілому, надання вказаних послуг – технічно та економічно пов’язані із закінченням робіт, відповідальність за якісне виконання яких несе Підрядник, в тому числі і під час гарантійного терміну, а тому проведення переговорної процедури та запрошення діючого Підрядника - є логічним та обґрунтованим. Прийнято рішення, що для закупівлі зазначених додаткових послуг використати переговорну процедуру закупівлі згідно підстав, визначених пунктом 5 частини другої статті 40 Закону, а саме якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Згідно з частиною другою статті 13 Закону закупівля здійснюється шляхом застосування переговорної процедури закупівлі. З огляду на викладене, Замовником 27 липня 2021 року було оприлюднено річний план закупівель на 2021 рік по предмету закупівлі « Поточний ремонт вулично-шляхової мережі. Лот 2: Поточний ремонт внутріквартальних доріг житлових мікрорайонів міста (45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2021-07-27-001606-a. На виконання пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір містить обґрунтування застосування переговорної процедури, в якому зазначено підтверджуючі умови застосування переговорної процедури закупівлі, в т. ч. описано технічну необхідність здійснення додаткової закупівлі аналогічних послуг. Враховуючи, що при публікації повідомлення про намір укласти договір Замовник повинен обрати з випадаючого списку тільки одну з умов застосування переговорної процедури закупівлі та в текстовому полі надати обґрунтування застосування переговорної процедури в довільній формі (формі тексту), та зміни внесені до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону, згідно із Законом № 1530-IX від 03.06.2021, Замовником завантажено протокол засідання тендерного комітету управління житлово-комунального господарства Ніжинської міської ради від 27.07.2021 року (додається). Щодо оприлюднення інформації відповідно до Постанови КМУ від 11.010.2016 № 710 (зі змінами), то для виконання умов постанови інформацію оприлюднено за посиланням: https://komynalnik.at.ua/blog/ob_runtuvannja_tekhnichnikh_ta_jakisnikh_kharakteristik_predmeta_zakupivli_rozmiru_bjudzhetnogo_priznachennja_ochikuvanoji_vartosti_predmeta_zakupivli/2021-07-27-178 . Додатки: 1. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-01-14-001117-c (на 4-х сторінках). Дата формування звіту: 23 березня 2021 року. 2. АКТ №2 на додаткові роботи від 27.07.2021 р. (на 3-х сторінках). 3. Протокол засідання тендерного комітету управління житлово-комунального господарства Ніжинської міської ради від 27.07.2021 року (на 1 стор.). Зауваження, які висвітлені у висновку, в рамках моніторингу даної закупівлі, взято до уваги та обов’язково будуть враховані під час здійснення наступних закупівель. |
Дата редактирования | |
Дата создания | 31.08.2021 09:46 |
Документы |
РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА
Описание оснований для проведения мониторинга | ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.08.2021 № 450 Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 05.08.2021 № 450 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2021-07-27-001606-a 27.07.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель |
Дата решения о начале мониторинга | 05.08.2021 00:00 |
Дата публикации | 05.08.2021 14:33 |
Дата создания | 05.08.2021 14:33 |
Документы |
УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА
Название организации | Північний офіс Держаудитслужби (Чернігівська обл.) |
Идентификатор закупки | UA-EDR: 40919597 |
Адрес компании | Ukraine, Чернігівська, Чернігів |
Роль | Співробітник Державної аудиторської служби України |
Контактное лицо | Північний офіс Держаудитслужби (Чернігівська обл.) |
+38 (0 46) 267-72-67
|
svetlana_tender@ukr.net |
Даты и сроки
Период мониторинга | 05.08.2021 14:33 - 31.08.2021 00:00 | |
Дата публикации решения о результатах | 27.08.2021 14:27 - 11.09.2021 00:00 |