Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 07.12.2021 11:44. Дата последнего редактирования мониторинга 11.01.2022 15:17

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2021-12-07-000056  
ID b2eb350b26b04b7388faa47980bf1cc6  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
07.12.21
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», повноти відображення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 04.01.2022 16:24  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 29 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із внесеними змінами з додатками до неї, тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» на предмет її відповідності вимогам тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення уповноваженої особи №94 від 26.08.2021, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю робіт за державні кошти №33 від 10.09.2021 з додатками до нього, додаткова угода №1 від 22.12.2021, пояснення замовника оприлюднене в електронній системі закупівель 24.12.2021. Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області 20.12.2021 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір бюджетного призначення, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість, а також щодо отримання інформації про посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб - сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено зазначену інформацію, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова №710) та щодо документального підтвердження надання переможцем торгів забезпечення виконання договору про закупівлю. Однак Замовником на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону надано відповідну інформацію та документи через електронну систему закупівель 24.12.2021, тобто з недотриманням термінів визначених Законом.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 04.01.2022 16:24  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Моніторинг до закупівлі робіт «Капітальний ремонт (відновлення) покриття перехрестя Овідіопольської дороги та вул. Центральний аеропорт (зі зміною організації дорожнього руху) у м. Одесі» ДК 021:2015 – 45233000 – 9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг». UA-2021-07-13-001615-a У зв’язку з встановленим порушенням законодавства у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області при проведенні моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт (відновлення) покриття перехрестя Овідіопольської дороги та вул. Центральний аеропорт (зі зміною організації дорожнього руху) у м. Одесі» (ID: UA-2021-07-13-001615-a), а саме під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області 20.12.2021 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та документів, проте, Замовником надано відповідну інформацію та документи через електронну систему закупівель 24.12.2021 з недотриманням термінів визначених Законом України «Про публічні закупівлі» детально проаналізовано висновок моніторингу та здійснюються заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому. Так, відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Але, відповідні пояснення замовником надана на четвертий робочий день днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Слід зазначити, що протягом 2021 року Державною авдиторською службою та її структурними підрозділами здійснювалась велика кількість досліджень в рамках моніторингу процедур закупівлі за різними предметами закупівлі. При цьому, жодного разу Замовником не порушено строків надання пояснень на запити щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Проте, за відповідним моніторингом за процедурою з капітального ремонту (відновлення) покриття перехрестя Овідіопольської дороги та вул. Центральний аеропорт (зі зміною організації дорожнього руху) у м. Одесі, сповіщення про розміщення запиту Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області про необхідність надання пояснення (інформацію, документи) з майданчику «Держзакупівлі. Онлайн», на якому зареєстрований Замовник не надійшло, що призвело до порушення строків надання. Слід зазначити, що останнім часом спостерігається ситуація щодо незадовільної роботи офіційного майданчику «Держзакупівлі. Онлайн» електронної системи державних закупівель України ProZorro, зокрема неможливість своєчасного розміщення інформації щодо торгів, накладення підпису на документи тощо. У зв’язку з вищезазначеним та з метою недопущення таких порушень у майбутньому прийнято рішення про перехід для публікації закупівель на інший майданчик електронної системи державних закупівель України ProZorro. Уповноважена особа, фахівець з публічних закупівель ______________ Г. Г. Дєлієргієв  
Дата редактирования  
Дата создания 11.01.2022 15:15  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 07.12.2021 № 774 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.12.2021 № 774 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2021-07-13-001615-a 13.07.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК  
Дата решения о начале мониторинга 07.12.2021 00:00  
Дата публикации 07.12.2021 14:10  
Дата создания 07.12.2021 14:10  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40913624  
Адрес компании Ukraine, Рівненська, Рівне  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.) 
+38 (0 97) 117-57-11
strina629@gmail.com 

Название организации ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40913624  
Адрес компании Ukraine, Рівненська, Рівне  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.) 
+38 (0 96) 823-15-69
liudoknik@ukr.net 

Даты и сроки

Период мониторинга 07.12.2021 14:10 - 30.12.2021 00:00  
Дата публикации решения о результатах 04.01.2022 16:24 - 20.01.2022 00:00