Канцелярські товари в асортименті (Календар настільний перекидний 2025 рік; Календар настільний шалаш 7*13; Ручка гелева PRIMA чорна 0,5 мм Optima; Стержень гелевий чорний 1мм)
Закупівля без використання електронної системи здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 за № 1178 (зі змінами). Закупівля здійснюється відповідно до пп. 22 абзац 5 п.13 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) а саме: Придбання замовниками товарів і послуг, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень та є меншою, ніж 200 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли закупівля товарів і послуг здійснюється у підприємства або організації, що засновані громадською організацією осіб з інвалідністю та отримали дозвіл на право користування пільгами з оподаткування відповідно до законодавства.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області | |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 40309748 |
Объявлен тендер
ЗАКАЗЧИК (Публикует план)
Наименование заказчика | Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області | |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 40309748 |
Спецификация закупки
Ожидаемая стоимость | 2`785.00 Гривна | |
Код ДК 021-2015 (CPV) | 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне | |
Код КЕКВ | 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар | |
Год |
2024
|
|
Прибилизительное начало проведения процедуры | Ноябрь, 2024 | |
Тип процедуры | Закупка без использования электронной системы |
?:plan rationale
27.11.2024 10:37 |
пп 22, абзац 5 п.13 Особливостей : Придбання замовниками товарів і послуг, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень та є меншою, ніж 200 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли закупівля товарів і послуг здійснюється у підприємства або організації, що засновані громадською організацією осіб з інвалідністю та отримали дозвіл на право користування пільгами з оподаткування відповідно до законодавства. Так як відповідно до Розпорядження голови обласної державної адміністрації-начальника обласної військової адміністрації № 698 від 17.09.2021 року «Про надання дозволу на право користування пільгами з оподаткування» та Розпорядження голови обласної державної адміністрації-начальника обласної військової адміністрації № 268 від 16.09.2022 року «Про продовження дозволу на право користування пільгами з оподаткування» та Переліком підприємств та організацій громадських організацій осіб з інвалідністю, яким продовжується дозвіл на право користування пільгами з оподаткування на період дії воєнного стану в Україні та протягом двох календарних кварталів після його припинення або скасування надано Підприємству "Рівне-Інвагруп" РООІ СОІУ,( код ЄДРПОУ 32038522)
|
ИСТОЧНИК ФИНАНСИРОВАНИЯ
Тип источника финансирования | Государственный бюджет Украины | |
Описание | Кошти державного бюджету України | |
Сумма | 2785.00 Гривна |
Добавленные документы
sign.p7s |
Тендер в ЦБД
ID | 2b9b370a8c9740cca5e7d85bc60a4ad0 | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-11-27-004168-a | |
Идентификатор закупки | UA-2024-11-27-004230-a | |
Дата последнего обновления | 27.11.2024 10:54 |