Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Канцелярські товари в асортименті (Календар настільний перекидний 2025 рік; Календар настільний шалаш 7*13; Ручка гелева PRIMA чорна 0,5 мм Optima; Стержень гелевий чорний 1мм)

Закупівля без використання електронної системи здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 за № 1178 (зі змінами). Закупівля здійснюється відповідно до пп. 22 абзац 5 п.13 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) а саме: Придбання замовниками товарів і послуг, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень та є меншою, ніж 200 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли закупівля товарів і послуг здійснюється у підприємства або організації, що засновані громадською організацією осіб з інвалідністю та отримали дозвіл на право користування пільгами з оподаткування відповідно до законодавства.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 40309748  
Объявлен тендер

ЗАКАЗЧИК (Публикует план)

Наименование заказчика Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 40309748  

Спецификация закупки

Ожидаемая стоимость 2`785.00 Гривна  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Год
2024
 
Прибилизительное начало проведения процедуры Ноябрь, 2024  
Тип процедуры Закупка без использования электронной системы  

?:plan rationale

27.11.2024 10:37
пп 22, абзац 5 п.13 Особливостей : Придбання замовниками товарів і послуг, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень та є меншою, ніж 200 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли закупівля товарів і послуг здійснюється у підприємства або організації, що засновані громадською організацією осіб з інвалідністю та отримали дозвіл на право користування пільгами з оподаткування відповідно до законодавства. Так як відповідно до Розпорядження голови обласної державної адміністрації-начальника обласної військової адміністрації № 698 від 17.09.2021 року «Про надання дозволу на право користування пільгами з оподаткування» та Розпорядження голови обласної державної адміністрації-начальника обласної військової адміністрації № 268 від 16.09.2022 року «Про продовження дозволу на право користування пільгами з оподаткування» та Переліком підприємств та організацій громадських організацій осіб з інвалідністю, яким продовжується дозвіл на право користування пільгами з оподаткування на період дії воєнного стану в Україні та протягом двох календарних кварталів після його припинення або скасування надано Підприємству "Рівне-Інвагруп" РООІ СОІУ,( код ЄДРПОУ 32038522)
 

ИСТОЧНИК ФИНАНСИРОВАНИЯ

Тип источника финансирования Государственный бюджет Украины  
Описание Кошти державного бюджету України  
Сумма 2785.00 Гривна  

Добавленные документы

  sign.p7s  

Тендер в ЦБД

ID 2b9b370a8c9740cca5e7d85bc60a4ad0  
Идентификатор плана UA-P-2024-11-27-004168-a  
Идентификатор закупки UA-2024-11-27-004230-a  
Дата последнего обновления 27.11.2024 10:54