Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Папір для друку та канцелярські товари

Річний план підтверджено КЕП Замовника Перевірити справжність КЕП/ЕЦП

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Головне управління Національної поліції в Миколаївській області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 40108735  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Головне управління Національної поліції в Миколаївській області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 40108735  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 450`000.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік
2025
 
Орієнтовний початок проведення процедури Березень, 2025  
Тип процедури Відкриті торги з особливостями  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Папір для друку А4, 500 арк, 80 г/м2  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 650 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Папір для друку формату А4, 500 арк, 75 г/м2  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1300 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Папір для друку формату А3  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Файл-конверт А4+ 40 мкм  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 80 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка масляна 0,7мм  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 500 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Чинка  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 6 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Ножиці 16,3см  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 6 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Маркер текстовий  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 40 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Блок паперовий 90*90*90мм  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 50 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Коригувальна стрічка 5мм х 20м  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 60 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Закладинки 5кол.*20арк  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 240 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Олівець  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 300 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Скріпки 50мм (100шт/пач)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 30 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Скріпки оцинковані 25мм (100шт/пач) круглі  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 100 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Реєстратор А4/70мм  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 40 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Файл для документів, А4+ 50 мкм  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 60 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Бокс для скріпок з магнітним тримачем  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Ніж канцелярський 18мм  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 30 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка гелева, 1.0мм, чорна  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 90 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Клей-олівець 15гр PVА  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 100 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Біндер металевий 41мм  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 96 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Біндер металевий 32мм  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 96 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Скоба №10 /1000шт пач/  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 200 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Скоба №24/6/1000шт пач/  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 200 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Клейка стрічка пакувальна 48ммх200м  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка А4 на 20 файлів  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 100 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка А4 на 40 файлів  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 40 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Степлер №10 15л  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Антистеплер  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 30 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Коректор-ручка 8мл  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 30 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Діркопробивач металл на 4отв 10арк  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Нитка прошивна поліефірна  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 30 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Штемпельна фарба 30мл/синя  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 30 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Лоток вертикальний  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 30 штука  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Державний бюджет України  
Опис  
Сума 450000.00 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 413d85c5e31d4682ac6a0b03e39baef2  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-03-26-014817-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-26-012449-a  
Дата останнього оновлення 26.03.2025 17:02