Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Офісне устаткування та приладдя різне. Код ДК 021:2015 - 30190000-7

Замовник: Міжрегіональний центр швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій. Місце знаходження замовника: 42001, Сумська область, м.Ромни, вул. Рятувальників, 64; код ЄДРПОУ - 33219415; категорія замовника визначена відповідно до п. 3 ч. 4 ст 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", вид закупівлі - відкриті торги, закупівля паперу та канцелярських приладь (код ДК 021:2015 -30190000-7)

Річний план підтверджено КЕП Замовника Перевірити справжність КЕП/ЕЦП

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника МІЖРЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР ШВИДКОГО РЕАГУВАННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 33219415  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника МІЖРЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР ШВИДКОГО РЕАГУВАННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 33219415  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 105`228.86 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік
2025
 
Орієнтовний початок проведення процедури Березень, 2025  
Тип процедури Відкриті торги з особливостями  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Офісний папір А4, 500 арк. Код ДК 021:2015 - 30197630-1  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 500 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Папір самоклеючий А4. Код ДК 021:2015 - 30197630-1  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 200 аркуш  
Конкретна назва предмета закупівлі Плівка для ламінування А4 (75). Код ДК 021:2015 - 30190000-7  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 200 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Плівка для ламінування А4. Код ДК 021:2015 - 30190000-7  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 200 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка картонна обкладинка на зав’язках. Код ДК 021:2015 - 30190000-7  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 200 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка – швидкозшивач картонна обкладинка справа. Код ДК 021:2015 - 30190000-7  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 200 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Швидкозшивач пластиковий А4, прозорий верх. Код ДК 021:2015 - 30190000-7  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 300 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Швидкозшивач пластиковий А4, не прозорий. Код ДК 021:2015 - 30190000-7  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 100 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Папки для підшивки справа А4. Код ДК 021:2015 - 30190000-7  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 300 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка-реєстратор А4 75 мм. Код ДК 021:2015 - 30197210-1  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 120 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Файли А4. Код ДК 021:2015 - 30190000-7  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 400 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Штемпельна фарба синя, 30 мл. Код ДК 021:2015 - 30192110-5  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка кулькова Optima oil pro (або еквівалент) синя 0.5 мм. Код ДК 021:2015 - 30192121-5  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 200 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка кулькова синя Flair (або еквівалент) 0.5 мм, 10км. Код ДК 021:2015 - 30192121-5  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 48 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка кулькова Optima oil pro (або еквівалент) чорна 0.5 мм. Код ДК 021:2015 - 30192121-5  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 40 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Олівець графітний з ластиком. Код ДК 021:2015 - 30192130-1  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 100 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Гумка біло/сірий 60 KIN (або еквівалент). Код ДК 021:2015 - 30192100-2  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 32 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Клей ПВА з пензликом по 40мл. Код ДК 021:2015 - 30190000-7  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 12 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Клей ПВА з ковпачком по 100мл. Код ДК 021:2015 - 30190000-7  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 8 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Клей-олівець великий PVА по 36 гр. Код ДК 021:2015 - 30190000-7  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 32 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Скоби для степлера № 10. Код ДК 021:2015 -30197110-0  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 40 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Скоби для степлера № 24/6. Код ДК 021:2015 -30197110-0  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 12 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Книга обліку канцелярська А4. Код ДК 021:2015 -30190000-7  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Біндер 51мм, металевий. Код ДК 021:2015 -30190000-7  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 60 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Біндер 41мм, металевий. Код ДК 021:2015 -30190000-7  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 60 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Біндер 32 мм, металевий. Код ДК 021:2015 -30190000-7  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 60 штука  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Державний бюджет України  
Опис  
Сума 105228.86 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 6bd54d37cc1c4868b7565af5cfe8230a  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-03-19-006759-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-19-009217-a  
Дата останнього оновлення 19.03.2025 14:41