Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Поставка канцтоварів

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "СЛУЖБА З ОБСЛУГОВУВАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ БУДІВЕЛЬ ВИКОНАВЧИХ ОРГАНІВ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 39699006  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "СЛУЖБА З ОБСЛУГОВУВАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ БУДІВЕЛЬ ВИКОНАВЧИХ ОРГАНІВ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 39699006  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 895.38 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік
2024
 
Орієнтовний початок проведення процедури Листопад, 2024  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Файл А4 40 мкм 100 шт  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 4 пакунок  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 11.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Маркер перм. 2,5 мм чорн.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 11.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Маркер текст. 1-5 мм зел.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 4 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 11.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Клейка стрічка прозора 100*45*40  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 4 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 11.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Скріпки 25 мм трикутні 100 шт  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 7 пачка  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 11.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Папір А4 500 арк.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 пачка  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 11.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка син. уп. 60  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 11.12.2024  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Місцевий бюджет  
Опис 0216090 Інша діяльність у сфері житлово- комунального господарства, Протокол відповідальної особи № 141 від 28.11.2024 року  
Сума 895.38 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 5e05b5dbdc384b04b59021f5549d3cd6  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-28-012215-a  
Дата останнього оновлення 28.11.2024 14:33