Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Канцтовари ( папір, картон, скотч, папказ зав'язками, клей, тощо)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ СУБОТЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КРОПИВНИЦЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 44515193  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ СУБОТЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КРОПИВНИЦЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 44515193  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 2`000.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік
2024
 
Орієнтовний початок проведення процедури Листопад, 2024  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Папір ксероксний  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі картон кол  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 70 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі скотч широкий  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 4 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі папка з зав'язками  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 50 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі папка регістратор  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 4 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі клей олівець  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі коректор-стрічка  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі ручка кольорова  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штука  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Місцевий бюджет  
Опис Канцтовари ( папір, картон, скотч, папказ зав'язками, клей, тощо)  
Сума 2000.00 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 1e2e2dd210c841fab8547d22e701a290  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-27-003522-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-27-002830-a  
Дата останнього оновлення 27.11.2024 10:16