Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне. Канцелярія та господарські товари

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги "Медицина для кожного" Новоолександрівської сільської ради Запорізького району Запорізької області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 44597936  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги "Медицина для кожного" Новоолександрівської сільської ради Запорізького району Запорізької області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 44597936  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 10`526.80 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Рік
2024
 
Орієнтовний початок проведення процедури Листопад, 2024  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Скріпки 28мм, 100 шт, кольорові  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 пакунок  
Конкретна назва предмета закупівлі Закладки пластикові NEON 45х12мм, 5х25  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Блок паперу з клейким шаром 75*75мм, 100  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Календар настінний квартальний (3 пружини)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Календар настільний 140х155мм  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Скоби №24/6  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 пакунок  
Конкретна назва предмета закупівлі Скоби №10/5  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 пакунок  
Конкретна назва предмета закупівлі Коректор-ручка 12 мл  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Клей ПВА 200мл з супер ковп.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Лінійка пластикова 30см, синя  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Маркер Permanent круглий 2,5мм чорний  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Скотч 48*200 прозор  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Скотч 18мм*30 ярд., 40мкм  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Файл А4+ 40 мкм глянцевий (100 шт)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 6 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Батарейка VARTA R06 АА  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 4 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Степлер №24/26 25 арк., пласт.синій  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Степлер №24,26 25 арк., пласт.фіолетовий  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Набір 2-пр. совок+віник з києм "Maxel Lux"  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Батарейка VARTA R03 ААА  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 американська кварта для рідин  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)  
Опис  
Сума 10526.80 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 22e9362bc5494cfb9135e5de0454c426  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-25-008777-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-25-007218-a  
Дата останнього оновлення 25.11.2024 12:15