Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Канцтовари за ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника БРОВАРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №4 ІМ. С.І. ОЛІЙНИКА БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 22208557  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника БРОВАРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №4 ІМ. С.І. ОЛІЙНИКА БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 22208557  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 7`830.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік
2024
 
Орієнтовний початок проведення процедури Травень, 2024  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Файли 100 шт/уп  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 27 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 20.05.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка пластикова з перфорацією  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 30 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 20.05.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка конверт пластикова на кнопці  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 8 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 20.05.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Плівка для ламінування  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 20.05.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Біндер  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 8 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 20.05.2024  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Місцевий бюджет  
Опис  
Сума 7830.00 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID decf277fb9a34bafa8ccffbfe601694f  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-05-07-013569-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-07-010641-a  
Дата останнього оновлення 07.05.2024 22:12