Announced: 26.09.2024 14:23. Last modified: 26.09.2024 14:23
Канцелярські товари
Tender ID | UA-2024-09-26-008190-a | |
ID | adf7eb04983a4cdb9c584e871af6077d | |
Plan ID | UA-P-2024-09-26-009350-a |
Expected price
7`200.00 Hryvnia
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation
Поставка товару за заявкою замовника, за рахунок постачальника на адресу - 23100, Вінницька обл., м. Жмеринка, вул. Центральна, 26 . - 22500, Вінницька обл., м. Липовець, вул. Пирогова 9 Післяоплата 10 робочих днів від дня отримання Товару Замовником.
Procurement entity
Official name | Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр есктреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради" | |
Expected price | 7`200.00 Hryvnia (VAT included) | |
Purchase procedure | Price Quotation | |
Procurement Category: | Goods |
Announced
26.09.24
Bid apply
till 01.10.24
Remains4 days. Hurry to participate! Hurry to participate!
Terms of the payment
Title of event | Goods delivery | |
Type of the payment | Payment after delivery (made works) | |
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) | 100% | |
Period | 10 ?:tender milestones item duration type working |
Procurement specifications
1) |
Папір офісний, форматний
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Delivery address: 23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Центральна, 26
Required maximum delivery date
: 31.10.2024
Delivery information in batches: Поставка товару за заявкою замовника, за рахунок постачальника на адресу
- 23100, Вінницька обл., м. Жмеринка, вул. Центральна, 26 .
- 22500, Вінницька обл., м. Липовець, вул. Пирогова 9
Післяоплата 10 робочих днів від дня отримання Товару Замовником.
|
Quantity: 10 пачка
|
2) |
Паперові блоки для нотаток
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Delivery address: 22500, Україна, Вінницька область, м. Липовець, вул. Пирогова, 9
Required maximum delivery date
: 31.10.2024
Delivery information in batches: Поставка товару за заявкою замовника, за рахунок постачальника на адресу
- 23100, Вінницька обл., м. Жмеринка, вул. Центральна, 26 .
- 22500, Вінницька обл., м. Липовець, вул. Пирогова 9
Післяоплата 10 робочих днів від дня отримання Товару Замовником.
|
Quantity: 20 пачка
|
3) |
Ручки кулькові
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Delivery address: 22500, Україна, Вінницька область, м. Липовець, вул. Пирогова, 9
Required maximum delivery date
: 31.10.2024
Delivery information in batches: Поставка товару за заявкою замовника, за рахунок постачальника на адресу
- 23100, Вінницька обл., м. Жмеринка, вул. Центральна, 26 .
- 22500, Вінницька обл., м. Липовець, вул. Пирогова 9
Післяоплата 10 робочих днів від дня отримання Товару Замовником.
|
Quantity: 100 штука
|
4) |
Маркери
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Delivery address: 22500, Україна, Вінницька область, м. Липовець, вул. Пирогова, 9
Required maximum delivery date
: 31.10.2024
Delivery information in batches: Поставка товару за заявкою замовника, за рахунок постачальника на адресу
- 23100, Вінницька обл., м. Жмеринка, вул. Центральна, 26 .
- 22500, Вінницька обл., м. Липовець, вул. Пирогова 9
Післяоплата 10 робочих днів від дня отримання Товару Замовником.
|
Quantity: 20 штука
|
5) |
Лотки для паперів
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Delivery address: 22500, Україна, Вінницька область, м. Липовець, вул. Пирогова, 9
Required maximum delivery date
: 31.10.2024
Delivery information in batches: Поставка товару за заявкою замовника, за рахунок постачальника на адресу
- 23100, Вінницька обл., м. Жмеринка, вул. Центральна, 26 .
- 22500, Вінницька обл., м. Липовець, вул. Пирогова 9
Післяоплата 10 робочих днів від дня отримання Товару Замовником.
|
Quantity: 10 штука
|
Tender documents
Draft contract
Проєкт договір.docx
|
Published: 26.09.2024 14:22
version from date: 26.09.2024 14:22
ID: 5a812b1af3534ce28586f6c993ed69af
|
|
Tender notice
sign.p7s
|
Published: 26.09.2024 14:23
version from date: 26.09.2024 14:23
ID: 004a218d0c814d5993f287393f416584
|
Description of criteria
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
References to legislation
Підтверджується, що
Колір : білий
Непрозорість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 92 - 100
Товщина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 103 - 103
Білизна CIE ?:tender criteria requirement min_maxValue: 161 - 161
Щільність паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 80 - 80
Формат : A4 (210х297 мм)
Бренд : MAESTRO
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
References to legislation
Підтверджується, що
З клейким шаром :
Ширина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 90 - 90
Щільність паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 60 - 85
Кількість листів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 400 - 1500
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
References to legislation
Підтверджується, що
Довжина стрижня ?:tender criteria requirement min_maxValue: 119 - 119
Товщина лінії ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0.5 - 0.5
Колір чорнила : синій
Змінний стрижень : 1
Матеріал корпусу : пластик
Вид : неавтоматична
Тип : кулькова
Бренд : FLAIR
Наявність ергономічних вставок :
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
References to legislation
Підтверджується, що
Колір : чорний
Товщина лінії письма : 0.1-0.8, 1
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
References to legislation
Підтверджується, що
Формат паперу : A4
Колір корпусу : прозорий
Тип лотка : горизонтальний
Матеріал лотка : пластик
|
Dates
Date of publication | 26.09.2024 14:23 | |
Proposals start date | 26.09.2024 14:23 | |
Proposals end date | 01.10.2024 10:00 | |
Auction start date | expected |
Procurement entity
Official name | Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр есктреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради" |
National ID / Tax Number | 36364624 |
Legal address | 21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, буд. 46-А |