Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Announced: 26.09.2024 14:19. Last modified: 26.09.2024 14:19

Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221

Tender ID UA-2024-09-26-007980-a  
ID bf7612caed2f4b81b6e46aac5eba1062  
Plan ID UA-P-2024-09-26-007600-a  
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation

Поставка здійснюється згідно заявок на продовольчий склад Замовника двічі на тиждень, час доставки з 08:00 години ранку до 15:00 години дня та додатково за окремими потребами (замовленням) у будь який день, у тому числі у вихідний, неробочий чи святковий день (субота, неділя)

Procurement entity

Official name Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради"  
Expected price 154`000.00 Hryvnia (VAT included)  
Purchase procedure Price Quotation  
Procurement Category: Goods  
Announced
26.09.24
Bid apply
till 01.10.24
Remains4 days. Hurry to participate! Hurry to participate!

Terms of the payment

Title of event Goods delivery  
Description Замовник оплачує отриманий товар протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару. У разі затримки фінансування, Замовник в межах строків, відведених для розрахунків за поставлений товар, повідомляє про це Постачальника. У такому разі розрахунок здійснюється впродовж 10 робочих днів з моменту отримання Замовником фінансування закупівлі на свій рахунок. Розрахунки здійснюються Замовником після підписання сторонами Акту приймання-передачі товару та/або видаткової накладної шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. У разі затримки у виділенні фінансування розрахунки за товар здійснюються протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником фінансування на здійснення закупівлі на реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні та оперативно-господарські санкції у випадку, передбаченому пунктом 4.6 цього Договору до Замовника не застосовуються.  
Type of the payment Payment after delivery (made works)  
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) 100%  
Period 30 ?:tender milestones item duration type calendar  

Procurement specifications

1)
Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221
ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Delivery address: 21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 84
Required maximum delivery date : 15.12.2024
Delivery information in batches: Поставка здійснюється згідно заявок на продовольчий склад Замовника двічі на тиждень, час доставки з 08:00 години ранку до 15:00 години дня та додатково за окремими потребами (замовленням) у будь який день, у тому числі у вихідний, неробочий чи святковий день (субота, неділя)
Quantity: 7000 кілограм

Tender documents

Draft contract
Договір картопля пізня.doc
Published: 26.09.2024 14:15
version from date: 26.09.2024 14:15
ID: 10bc2de761244eb584b56bf0c2a291d4
Tender notice
sign.p7s
Published: 26.09.2024 14:19
version from date: 26.09.2024 14:19
ID: 5ca842ec6b7e4e838bdf221012f61e8c

Description of criteria

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
The criterion refers to the subject of procurement Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТ
Information for acquaintance with the organizer of procedures Information for acquaintance of participants of procedures
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 9221 : 1
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 26.09.2024
Клас : екстра
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 26.09.2024
Термін збирання : пізня
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 26.09.2024

Dates

Date of publication 26.09.2024 14:19  
Proposals start date 26.09.2024 14:19  
Proposals end date 01.10.2024 10:00  
Auction start date expected  

Procurement entity

Official name Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради"  
National ID / Tax Number 05484161  
Legal address 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,84