Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Клейонка підкладна медична тип А 2м х 0,85м

Закупівля здійснюється за кошти, зекономлені після проведення закупівлі UA-2024-04-22-005583-a (Щілинна лампа, НК 024:2023: 35148 — Лампа щілинна офтальмологічна оглядова). Керуючись Роз'ясненням МЕРТ "Щодо планування закупівель" № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020, а саме: Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття «предмет закупівлі», такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. Внаслідок вищевказаного Замовник має підставу, враховуючи вартісні межі закупівлі укласти договір без застосування електронної системи закупівель. Закупівля здійснюється згідно вимог постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

Procurement entity

Official name Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo "3-ya miska poliklinika m.Lvova"  
National ID / Tax Number 20851349  
Tender announced

Customer (Are publishing the plan)

Official name Комунальне некомерційне підприємство "3-я міська поліклініка м.Львова"  
National ID / Tax Number 20851349  

Procurement specifications

Estimated total value 1`123.50 Hryvnia  
Код ДК 021-2015 (CPV) 33140000-3 - Медичні матеріали  
?:class scheme КЕКВ 2220 - Медикаменти та перев'язувальні матеріали  
?:class scheme GMDN-2023 35339 - Простирадло прогумоване  
Year
2024
 
Tentative start of the procurement procedure September, 2024  
Purchase without the use of an electronic system  

SOURCE OF FINANCING

Type of funding source Own budget (funds from the economic activity of the enterprise)  
Description Кошти НСЗУ  
Amount 1123.50 Hryvnia  

  sign.p7s  

Tender at CDB

ID 5a5c0528423b45959383b12a541313c2  
plan ID UA-P-2024-09-24-012715-a  
Tender ID UA-2024-09-24-009945-a  
Last update date 24.09.2024 14:49