Персональний комп'ютер Cobra Optimal I14.8.S4.INT (ntel Core i5-10400 (2.9 - 4.3 GHz) / RAM 8 Gb / SSD 480 Gb / Intel UHD Graphics 630 / LAN
Затверджено рішенням уповноваженої особи від 24.09.2024 року. Категорія Замовника: Відповідно до п.3 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі.Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Відповідно до пункту 15 Особливостей, якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена, а замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями.
Procurement entity
Official name | MUNICIPAL PROFESSIONAL NON-COMMERCIAL ENTERPRISE "MULTIPROFILE CENTRAL DISTRICT HOSPITAL" OF SLOBODSKO-KULCHIEVETSKY VILLAGE COUNCIL OF KYADZYA | |
National ID / Tax Number | 02004829 |
Tender announced
Customer (Are publishing the plan)
Official name | MUNICIPAL PROFESSIONAL NON-COMMERCIAL ENTERPRISE "MULTIPROFILE CENTRAL DISTRICT HOSPITAL" OF SLOBODSKO-KULCHIEVETSKY VILLAGE COUNCIL OF KYADZYA | |
National ID / Tax Number | 02004829 |
Procurement specifications
Estimated total value | 18`883.00 Hryvnia | |
Код ДК 021-2015 (CPV) | 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) | |
?:class scheme КЕКВ | 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар | |
Year |
2024
|
|
Tentative start of the procurement procedure | September, 2024 | |
Purchase without the use of an electronic system |
?:plan rationale
24.09.2024 14:53 |
Затверджено рішенням уповноваженої особи від 24.09.2024 року. Категорія Замовника: Відповідно до п.3 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі.Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Відповідно до пункту 15 Особливостей, якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена, а замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями.
На момент здійснення першої закупівлі замовник об'єктивно не міг передбачити виникнення необхідності у додатковій закупівлі так як, персональний комп’ютер, на той момент був справний. Відповідно до акту дефектації Системний блок ІНв №10480082(2) не вмикається, а саме вийшли з ладу: материнська плата Asus H61 M-K, блок живлення Colorist (330V) та жорсткий диск, Western Digital 3,5 320 Gb а отже не придатний до подальшої експлуатації в роботі.
|
SOURCE OF FINANCING
Type of funding source | Other | |
Description | Благодійна допомога | |
Amount | 18883.00 Hryvnia |
sign.p7s |
Tender at CDB
ID | fafabc8b36bd4261b4fedc18c8d56395 | |
plan ID | UA-P-2024-09-24-012961-a | |
Tender ID | UA-2024-09-24-010254-a | |
Last update date | 24.09.2024 14:57 |