Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Бланк "Службове посвідчення" - 887 штук

закупівля здійснюється відповідно до наявної потреби (лист № 6/662 від 12.08.2024) Якщо у замовника виникла додаткова потреба яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена, а замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями.

Procurement entity

Official name ДЕПАРТАМЕНТ РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА УПРАВЛІННЯ МАЙНОМ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ  
National ID / Tax Number 45378093  
Planned

Customer (Are publishing the plan)

Official name ДЕПАРТАМЕНТ РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА УПРАВЛІННЯ МАЙНОМ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ  
National ID / Tax Number 45378093  

Procurement specifications

Estimated total value 2`723.09 Hryvnia  
Код ДК 021-2015 (CPV) 22450000-9 - Друкована продукція з елементами захисту  
?:class scheme КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Year
2024
 
Tentative start of the procurement procedure September, 2024  
Purchase without the use of an electronic system  

SOURCE OF FINANCING

Type of funding source Local budget  
Description  
Amount 2723.09 Hryvnia  

  sign.p7s  

Tender at CDB

ID 4188f20a4c7c48adb8468016bee291fb  
plan ID UA-P-2024-09-20-014449-a  
Last update date 20.09.2024 15:48