Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договір опубліковано 11.11.2020 09:46. Дата останніх змін: 22.04.2022 13:48

ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Р-09 Миронівка – Канів на ділянці км 5+000 – км 19+100 (45233142-6 Ремонт доріг) -

Ідентифікатор укладеного договору UA-2020-08-14-003170-c-c1  
ID 650952d18a1942f9b1f989a559f031e3  
Сума договору
249`900`000.00 Гривня

Реквізити договору

Сума договору 249`900`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Сума договору без ПДВ 208`250`000.00 Гривня  
Сума оплати за договором 162`147`077.57 Гривня (з ПДВ)  
Сума оплати за договором без ПДВ 135`122`564.64 Гривня  
Причини розірвання договору 10.11.2020 року за результатами завершеного аукціону було укладено договір з переможцем торгів Відкритим акціонерним товариством «Будівельно-монтажний трест № 8» (далі – ВАТ «БМТ №8»). У зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 26.03.2022 строком на 30 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14.03.2022 № 133/2022, затвердженого Законом України від 15.03.2022 № 2119-IX, що в свою чергу є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами, що призвели до неможливості виконання Договору сторонами, та підтверджується листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1. У відповідності до ч. 3 ст. 651 Цивільного кодексу України у разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. Враховуючи вищенаведене, у зв’язку з настанням форс-мажорних обставин, які продовжують тривати та унеможливлюють виконання Договору сторонами, необхідно розірвати договір від 10.11.2020 № 43-20, укладений з ВАТ «БМТ № 8».  
Номер договору 43-20  
Дата підписання 10.11.2020  
Дата початку дії 10.11.2020  
Дата завершення дії 22.04.2022  
Опубліковано
11.11.20
Договір підписано
Дію договору припинено
Договір був підписаний та діяв, але був достроково припинений

Номенклатура договору

1)
ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Р-09 Миронівка – Канів на ділянці км 5+000 – км 19+100 (45233142-6 Ремонт доріг)
Класифікація за ДК 021:2015: 45233142-6 - Ремонт доріг
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2022
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 14.1 километры

Документи договору/змін

Підписаний контракт
Договір від 10.11.2020 №43-20.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.11.2020 09:43
ID: 763d31b7272347dab6996f9f58caba0c
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.11.2020 09:44
ID: b19981a3de854d3cac28cd38ef44fd07
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.11.2020 09:44
ID: b19981a3de854d3cac28cd38ef44fd07
Нетипізований документ
ДУ № 3 від 07.05.21р. продовж .ст. дії (1).pdf Додано в зміні №1 від 07.05.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.05.2021 09:13
ID: fed77087a0bb4683ae76edef102c8d95
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №1 від 07.05.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.05.2021 09:13
ID: fa0f550129b347db918e9331fd297389
Підписаний контракт
ДУ 4 від 06.10.2021.pdf Додано в зміні №2 від 06.10.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.10.2021 15:57
ID: fc4e8f22c8e345d2b44b20f1b7dc56f3
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №2 від 06.10.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.10.2021 15:58
ID: 44e4143aa9ac4137b683cf6b10b7c1e6
Підписаний контракт
ДУ 5 від 07.10.2021.pdf Додано в зміні №3 від 07.10.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.10.2021 16:01
ID: eb53fb62c9544df784ad3f481395c828
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №3 від 07.10.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.10.2021 16:01
ID: f57fc2e0b4424413a63565231d77e183
Підписаний контракт
ДУ 6 до Договору 43-20 від 10.11.20 кредитні 521 Постанова.pdf Додано в зміні №4 від 19.11.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.11.2021 09:54
ID: 4f7c6e2a1ca24a09b2964cd25a4b039d
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №4 від 19.11.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.11.2021 09:54
ID: 17ad0069ecba40b5befa0d856e02bfb2
Підписаний контракт
ДУ № 7 від 24.11.21 до Договору № 43-20 суб-д.pdf Додано в зміні №5 від 24.11.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.11.2021 09:59
ID: 34ec2a65acc645b18320d8e3b744b421
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №5 від 24.11.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.11.2021 09:59
ID: a64480724f1c4e37b245a1472d7d15d9
Підписаний контракт
ДУ № 8 від 26.11.21 до Договору № 43-20.pdf Додано в зміні №6 від 26.11.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2021 12:06
ID: 92f2b0b485b94222bc485dead1878b4e
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №6 від 26.11.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.11.2021 12:07
ID: 75015f72a469444ea1b678317342ba0a
Підписаний контракт
ДУ № 9 від 30.11.21р. до Дог. № 43-21 бюдж. зоб.pdf Додано в зміні №7 від 30.11.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.12.2021 14:29
ID: 3ca803cf12624e58b42da4fb1fcb33f5
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №7 від 30.11.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.12.2021 14:29
ID: ff92f97ff6b24661bcbca90ffe5464e5
Підписаний контракт
ДУ № 10 від 22.12.21р. бюдж.зоб.pdf Додано в зміні №8 від 22.12.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.12.2021 10:28
ID: 865ff3ed27284a06b331bb74b3e5d2d1
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №8 від 22.12.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.12.2021 10:28
ID: 6c463cdfe7c34ce3b5916ab41c3e3f04
Підписаний контракт
ДУ 11 від 21.02.2022.pdf Додано в зміні №9 від 21.02.2022
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2022 16:21
ID: a9dcd0a32ea948e49508e324f841d515
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №9 від 21.02.2022
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2022 16:22
ID: 9460c41e7f554368ad9076554416f74a
Підписаний контракт
Лист ТППУ від 28.02.22р. № 2024.02.0-7.1.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.04.2022 13:47
ID: e8e2594e9c2c4c148401a3ab72268e4e
Підписаний контракт
Протокол № 33В-7-20 від 22.04.22р. розр. Дог.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.04.2022 13:47
ID: 57207f887ecd4ad382b8bcf6167ef381

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 07.05.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз. 2 п. 5.1, п. 11.2 Договору Сторони погодились продовжити строк надання послуг і абз. 1 п. 5.1 та п. 10.1 Договору викласти в такій редакції: «5.1. Строк надання послуг: по 31 грудня 2022 року.» «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 грудня 2022 року, але до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором».  
Дата публікації змін 07.05.2021 09:14  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №2 від 06.10.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України та на підставі п. 4.9.1 Договору, Замовником зменшуються бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг на суму: 53 830 000,00 грн (п’ятдесят три мільйони вісімсот тридцять тисяч гривень 00 копійок), в т. ч. ПДВ: 8 971 666,66 грн, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 року № 122 (зі змінами).  
Дата публікації змін 07.10.2021 15:58  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №3 від 07.10.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 4.9.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 3 322 700,04 грн (три мільйони триста двадцять дві тисячі сімсот гривень 04 копійки), у т. ч. ПДВ: 553 783,34 грн, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2021 року № 521 та відповідно до Довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2021 рік від 05.10.2021 р. № 16 по бюджетній програмі КПКВК 3111020.  
Дата публікації змін 07.10.2021 16:01  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №4 від 19.11.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 4.9.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 16 287 435,18 грн (шістнадцять мільйонів двісті вісімдесят сім тисяч чотириста тридцять п’ять гривень 18 копійок), у т. ч. ПДВ: 2 714 572,53 грн, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2021 року № 521 та відповідно до Довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2021 рік від 02.11.2021 р. № 22 по бюджетній програмі КПКВК 3111020.  
Дата публікації змін 19.11.2021 09:54  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №5 від 24.11.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін 1. Відповідно до п. 11.2 Договору необхідно доповнити пп.4.9.9. п.4.9. Розділу IV Договору та викласти в наступній редакції: 4.9.9. У разі якщо Виконавець при проведенні торгів надавав перелік субпідрядних організацій на надання послуг в обсязі не менше 20 відсотків вартості договору і вони зазначені в звіті про проведення торгів або субпідрядна організація погоджена Замовником відповідно до п.5.4. Договору листом про погодження субпідрядної організації, то відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» від 01.08.2005 року № 668, оплата робіт, виконаних Субпідрядниками, може здійснюватися Замовником безпосередньо на рахунок Субпідрядника. Така оплата може бути проведена Замовником на підставі, складених Субпідрядником та підписаних представниками сторін (Субпідрядника, Виконавця, Замовника) документів про прийняття наданих послуг. 2. Відповідно до п.11.2 та пп.4.9.9. Договору необхідно доповнити п.4.1. Договору абзацом 3: Замовник має право здійснювати щомісячні та проміжні платежі за надані Субпідрядником - Товариством з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – ВР» послуги безпосередньо на рахунок Субпідрядника, на підставі «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), складених у відповідності з положеннями чинних ДСТУ та СОУ, підписаного уповноваженими представниками сторін (Замовника, Виконавця, Субпідрядника). 3. Відповідно до п.11.2 необхідно доповнити розділ XIV. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін реквізитами Субпідрядника: Субпідрядник Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ – ВР» Україна, 02125, місто Київ, вул. Старосільська, буд.1 р/р UA473808050000000026002361529 в АТ «Райффайзен Банк Аваль» в м. Києві МФО 380805 ІПН 380138526531, Свідоцтво платника ПДВ № 200120811, телефон: (044) 383-05-11 Директор _________________ Р. В. Донченко м.п. *  
Дата публікації змін 24.11.2021 09:59  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №6 від 26.11.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін 1. Відповідно до п. 11.2 Договору необхідно доповнити пп.4.9.9. п.4.9. Розділу IV Договору та викласти в наступній редакції: 4.9.9. У разі якщо Виконавець при проведенні торгів надавав перелік субпідрядних організацій на надання послуг в обсязі не менше 20 відсотків вартості договору і вони зазначені в звіті про проведення торгів або субпідрядна організація погоджена Замовником відповідно до п.5.4. Договору листом про погодження субпідрядної організації, то відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» від 01.08.2005 року № 668, оплата робіт, виконаних Субпідрядниками, може здійснюватися Замовником безпосередньо на рахунок Субпідрядника. Така оплата може бути проведена Замовником на підставі, складених Субпідрядником та підписаних представниками сторін (Субпідрядника, Виконавця, Замовника) документів про прийняття наданих послуг. 2. Відповідно до п.11.2 та пп.4.9.9. Договору необхідно доповнити п.4.1. Договору абзацом 4: Замовник має право здійснювати щомісячні та проміжні платежі за надані Субпідрядником - Товариством з обмеженою відповідальністю «ГРАНДІОРА» послуги безпосередньо на рахунок Субпідрядника, на підставі «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), складених у відповідності з положеннями чинних ДСТУ та СОУ, підписаного уповноваженими представниками сторін (Замовника, Виконавця, Субпідрядника). 3. Відповідно до п.11.2 необхідно доповнити розділ XIV. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін реквізитами Субпідрядника: Субпідрядник Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРАНДІОРА» Юр. Адреса 03127, місто Київ, пров. Жуковського Василя, будинок 5, квартира 31 Поштова адреса: 02160, а/с 111, м. Київ. р/р UA153808050000000026003406892 в АТ «Райффайзен Банк Аваль» в м. Києві МФО 380805 ІПН 387456326506, Свідоцтво платника ПДВ № 200134173, телефон: (044) 209-16-77 Директор _________________ О. М. Алексійчук м.п. *  
Дата публікації змін 26.11.2021 12:07  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №7 від 30.11.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 4.9.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 9 981 589,73 грн (дев’ять мільйонів дев’ятсот вісімдесят одна тисяча п’ятсот вісімдесят дев’ять гривень 73 копійки), у т. ч. ПДВ: 1 663 598,29 грн, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2021 року № 521 (зі змінами) та відповідно до Довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2021 рік від 30.11.2021 р. № 34 по бюджетній програмі КПКВК 3111020.  
Дата публікації змін 01.12.2021 14:30  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №8 від 22.12.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін 1.Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 4.9.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 41 550 000,00 грн (сорок один мільйон п’ятсот п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок), у т. ч. ПДВ: 6 925 000,00 грн згідно постанови Кабінету Міністрів України від 18.08.2021 року № 891 (зі змінами) по бюджетній програмі КПКВК 3111020. 2. Відповідно до п. 11.2 та п. 11.3 Договору Сторони домовились доповнити р. XІV. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін, а саме банківські реквізити Замовника: Замовник Служба автомобільних доріг у Київській області UA238201720343260002000014348 в Держказначейській службі України м. Київ МФО 820172  
Дата публікації змін 22.12.2021 10:28  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №9 від 21.02.2022.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін 1. Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 4.9.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів послуг в межах суми: 29 050 000,00 грн (двадцять дев’ять мільйонів п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок), у т. ч. ПДВ: 4 841 666,67 грн згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19.01.2022 № 65 та відповідно до Довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2022 рік від 14.02.2022 року № 1 по бюджетній програмі КПКВК 3111020. 2. Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз. 2 п. 5.1, п. 10.8 Договору Сторони погодились продовжити строк надання послуг та строк дії Договору і абз. 1 п. 5.1 та п. 10.1 Договору викласти в такій редакції: «5.1. Строк надання послуг: по 31 грудня 2023 року.» «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 грудня 2023 року, але до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором».  
Дата публікації змін 21.02.2022 16:22  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 26345736  
Юридична адреса 03680, Україна, Київська область, Київ, М. КИЇВ, ВУЛ. НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, БУД. 11А  
Процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ОАО "СМТ № 8"  
Код ЄДРПОУ 100067972  
Юридична адреса , Республіка Білорусь, Мінська область, МІНСЬК, Республика Беларусь, 220020, Минск, ул. Пионерская, д. 37