Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Оновлення картографічних матеріалів масштабу 1:2000 - 1:500. Цифрове аерофотознімання території м. Києва для створення цифрових ортофотопланів (True Orthophoto) масштабу 1:500; цифрових моделей рельєфу

Реквізити договору

Сума договору 21`597`867.00 Гривня (з ПДВ)  
Сума договору без ПДВ 17`998`222.50 Гривня  
Сума оплати за договором 21`597`867.00 Гривня (з ПДВ)  
Сума оплати за договором без ПДВ 17`998`222.50 Гривня  
Номер договору 220819  
Дата підписання 22.08.2019  
Дата початку дії 22.08.2019  
Дата завершення дії 30.06.2020  
Опубліковано
23.08.19
Договір підписано
Договір виконано
Договір був підписаний та виконаний сторонами в повному обсязі

Номенклатура договору

1)
Оновлення картографічних матеріалів масштабу 1:2000 - 1:500. Цифрове аерофотознімання території м. Києва для створення цифрових ортофотопланів (True Orthophoto) масштабу 1:500; цифрових моделей рельєфу
Класифікація за ДК 021:2015: 71350000-6 - Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, Київ, Хрещатик, буд.32-А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.05.2020
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 посл.

Документи договору/змін

Підписаний контракт
Договір_220819.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.08.2019 15:06
ID: e6eba75a0a4c448ea2d21e5e8a6095fb
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.08.2019 16:28
ID: 42ccc5e21aed484ea9bcc3faf275cd99
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.08.2019 16:28
ID: 42ccc5e21aed484ea9bcc3faf275cd99
Нетипізований документ
Додаткова угода_1 (1).pdf Додано в зміні №1 від 22.08.2019
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.08.2019 16:39
ID: 7fbb13b1a9e0480aa9238cc142606d69
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №1 від 22.08.2019
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.08.2019 16:39
ID: 671506b268a64f3e85fc7da7e5d9101a
Нетипізований документ
Додаткова угода_2 (1).pdf Додано в зміні №2 від 20.12.2019
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.12.2019 17:24
ID: ae741e3ca4f7416da54a1e5ce745f555
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №2 від 20.12.2019
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.12.2019 17:24
ID: 611cbf5cfc8243adaba012f88b79262b
Нетипізований документ
Додаткова угода_3 (1).pdf Додано в зміні №3 від 20.12.2019
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.12.2019 17:37
ID: 2021443ab03648148b561408ef4ac3d5
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №3 від 20.12.2019
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.12.2019 17:37
ID: b8591085f43c4cf6b209589127b441ed
Нетипізований документ
Додаткова угода 4 (2).pdf Додано в зміні №4 від 07.02.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.02.2020 12:53
ID: a3553eb2681249e8a11c598447a19044
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №4 від 07.02.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.02.2020 12:53
ID: 30a9f0bd33c741fb997ab1ff9c5927cd
Нетипізований документ
27032020 Додаткова угода 5 (1).pdf Додано в зміні №5 від 27.03.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2020 13:57
ID: 7d63a43a5f8d49909f2a777171c6e04a
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №5 від 27.03.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2020 13:58
ID: 5e71e2bd3cd94220b45437263fce38b7

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 22.08.2019.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
 
Опис причини змін Зміна строків виконання послуг Етапу № 3 та Етапу № 4, що зазначені у Календарному плані, який є Додатком 2 Договору  
Дата публікації змін 23.08.2019 16:39  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №2 від 20.12.2019.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін Керуючись пунктом 3 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 10 договору від 22.08.2019 № 220819 (далі –Договір), у зв’язку з виникненням об’єктивних можливостей покращення/вдосконалення показників візуальної якості предмету закупівлі зі створення цифрових істинних ортофотопланів на центральну частину міста з висотною забудовою у порівнянні з відповідними базовими показниками, уклали цю додаткову угоду (далі - Додаткова угода) про таке: 1. Пункт 1.2. Договору викласти в новій редакції: « Найменування, технічні вимоги, обсяг та вимоги до якості Послуги зазначено у Технічному завданні (Додаток 1 до Договору) та у доповненні до технічного завдання (додаток 1 до Додаткової угоди № 2)». 2. Пункт 1.3. Договору викласти в новій редакції: «Якість Послуги має відповідати умовам, визначеним чинним законодавством щодо такого роду Послуги, державним стандартам та Технічному завданню (Додаток 1 до Договору) та доповненню до технічного завдання (додаток 1 до Додаткової угоди № 2)». 3. У тексті Договору (в тому числі його додатків) слова «Технічне завдання» у всіх відмітках вважати доповненими словами «та доповнення до технічного завдання (додаток 1 до Додаткової угоди № 2)» у відповідному відмінку по тексту.  
Дата публікації змін 21.12.2019 17:24  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №3 від 20.12.2019.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін Керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України та пунктом 10 Договору від 22.08.2019 № 20819 (далі – Договір), у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань по четвертому етапу в строки передбачені Договором, зокрема з підстав покращення якості предмета закупівлі відповідно до Додаткової угоди № 2 від 20.12.2019 до Договору, уклали цю додаткову угоду (далі Додаткова угода) про таке: 1. Пункт 2.1. Договору викласти у новій редакції: «Виконавець надає Послугу, передбачену цим Договором, поетапно. Строки надання Послуги та етапів Послуги встановлені в Календарному плані (Додаток 2 до Договору), що є невід’ємною частиною цього Договору. Строк надання Послуги за Договором (в цілому) – до 20.03.2020». 2. Пункт 9.1 Договору викласти в такій редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його укладання Сторонами і діє до 31.03.2020, а частині гарантійних зобов’язань – до повного виконання». 3. Додаток 2 до Договору «Календарний план» викласти у новій редакції, що є Додатком 1 до цієї Додаткової угоди. 4. Підписанням цієї Додаткової угоди Сторони підтверджують, що ціна Договору залишається не змінною та становить 17 998 222,50 грн (сімнадцять мільйонів дев’ятсот дев’яносто вісім тисяч двісті двадцять дві гривні 50 коп.) без ПДВ, крім того, ПДВ 20% – 3 599 644,50 грн (три мільйони п’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч шістсот сорок чотири гривні 50 коп.), всього з ПДВ – 21 597 867,00 грн. (двадцять один мільйон п’ятсот дев’яносто сім тисяч вісімсот шістдесят сім гривень 00 коп.). Кошти у розмірі - 14 276 916,50 грн (чотирнадцять мільйонів двісті сімдесят шість тисяч дев’ятсот шістнадцять гривень 50 коп.) без ПДВ, крім того, ПДВ 20% – 2 855 383,30 грн. (два мільйони вісімсот п’ятдесят п’ять тисяч триста вісімдесят три гривні 30 коп.), всього з ПДВ – 17 132 299,80 грн (сімнадцять мільйонів сто тридцять дві тисячі двісті дев’яносто дев’ять гривень 80 коп.) підлягають сплаті у 2019 році.  
Дата публікації змін 21.12.2019 17:37  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №4 від 07.02.2020.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін Зазначена сума, яка підлягає сплаті у 2020 році. Підписанням цієї Додаткової угоди Сторони підтверджують, що ціна Договору залишається не змінною та становить 17 998 222,50 грн (сімнадцять мільйонів дев’ятсот дев’яносто вісім тисяч двісті двадцять дві гривні 50 коп.), крім того, ПДВ 20% – 3 599 644,50 грн (три мільйони п’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч шістсот сорок чотири гривні 50 коп.). Всього з ПДВ – 21 597 867,00 грн. (двадцять один мільйон п’ятсот дев’яносто сім тисяч вісімсот шістдесят сім гривень 00 коп.). Кошти у розмірі - 14 276 916,50 грн (чотирнадцять мільйонів двісті сімдесят шість тисяч дев’ятсот шістнадцять гривень 50 коп.), крім того, ПДВ 20% – 2 855 383,30 грн. (два мільйони вісімсот п’ятдесят п’ять тисяч триста вісімдесят три гривні 30 коп.), всього з ПДВ – 17 132 299,80 грн (сімнадцять мільйонів сто тридцять дві тисячі двісті дев’яносто дев’ять гривень 80 коп.) підлягають сплаті у 2019 році. Кошти у розмірі – 3 706 347,25 грн (три мільйони сімсот шість тисяч триста сорок сім гривень 25 коп.) крім того, ПДВ 20% - 741 269,45 грн (сімсот сорок одна тисяча двісті шістдесят дев’ять гривень 45 коп.), всього з ПДВ – 4 447 616,70 ( чотири мільйони чотириста сорок сім тисяч шістсот шістнадцять гривень 70 коп.) підлягають сплаті у 2020 році.  
Дата публікації змін 07.02.2020 12:53  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №5 від 27.03.2020.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін Керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України та пунктами 7 та 10 Договору від 22.08.2019 № 220819 (далі - Договір), у зв'язку із виникненням об'єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов'язань по четвертому етапу в строки передбачені Договором, зокрема, з підстав виникнення форс-мажорних обставин встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», відповідно до статті 29 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» з метою запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19 та з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, уклали цю додаткову угоду (далі Додаткова угода) про таке: 1. Пункт 2.1. Договору викласти у новій редакції: «Виконавець надає Послугу, передбачену цим Договором, поетапно. Строки надання Послуги та етапів Послуги встановлені в Календарному плані (Додаток 2 до Договору), що є невід'ємною частиною цього Договору. Строк надання Послуги за Договором (в цілому) - до 31.05.2020». 2. Пункт 9 .1 Договору викласти в такій редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його укладання Сторонами і діє до 30.06.2020, а у частині гарантійних зобов'язань - до повного виконання». З. Додаток 2 до Договору «Календарний план» викласти у новій редакції, що є Додатком 1 до цієї Додаткової угоди.  
Дата публікації змін 27.03.2020 13:58  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 32348604  
Юридична адреса 01001, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ХРЕЩАТИК, будинок 32-А  
Процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР"  
Код ЄДРПОУ 30678461  
Юридична адреса 04053, Україна, Київська область, м.Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО-КУДРЯВСЬКА, будинок 8-А, офіс 14