Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 04.04.2025 16:21. Дата останніх змін - 07.05.2025 11:41

«Капітальний ремонт з заміни аварійних вікон та дверей нового хірургічного корпусу КП " Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР" за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро", пошкоджених в результаті збройної агресії російської федерації»

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-04-011382-a  
ID f85ba03439bf4c669e30354e9f46bca3  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-04-04-013009-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
7`778`10100 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 7`778`101.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля робіт  
Закупівля оголошена
04.04.25
Період уточнень
до 18.04.25
Період оскаржень
до 18.04.25
Подання пропозицій
до 21.04.25
Кваліфікація переможця
з 21.04.25
Пропозиції розглянуті
з 24.04.25
Завершена
07.05.25

Специфікація закупівлі

Лот №1. «Капітальний ремонт з заміни аварійних вікон та дверей нового хірургічного корпусу КП " Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР" за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро", пошкоджених в результаті збройної агресії російської федерації»

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 7`778`101.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 38`890.51 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Виконання робіт  
Опис Розрахунки за виконані роботи здійснюються згідно з планом фінансування, який складається з урахуванням календарного плану виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи, проміжними платежами у міру виконання робіт згідно з рахунком(ами) на підставі акту(ів) здачі-приймання виконаних робіт по формі № КБ 2в та довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт по формі № КБ-3 на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за виконані роботи здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок Вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, визначається із урахуванням обсягів виконаних робіт та фактичних витрат Підрядника, підтверджених відповідними документами. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
«Капітальний ремонт з заміни аварійних вікон та дверей нового хірургічного корпусу КП " Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР" за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро", пошкоджених в результаті збройної агресії російської федерації»
Класифікація за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.07.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота

Тендерна документація

Тендерна документація
Додаток №1ВТО_Вікна.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 16:21
Версія документу від: 04.04.2025 16:21
ID: 9e1ae094dd2149af93df5fa1f63a0008
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток №2 ВТО_Вікна.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 16:21
Версія документу від: 04.04.2025 16:21
ID: 422626c3bf8d44cd918c5699b9e2f464
Критерії прийнятності
Додаток №3 ВТО_Вікна.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 16:21
Версія документу від: 04.04.2025 16:21
ID: 5745e27c6aec455d855c5bcfbc23b42b
Тендерна документація
Додаток №4 ВТО_Вікна.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 16:21
Версія документу від: 04.04.2025 16:21
ID: b5710e75017f4a9abb9d0af5a1f4eeac
Нетипізований документ
Додаток №5 ВТО_Вікна.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 16:21
Версія документу від: 10.04.2025 15:58
ID: 4b09cfe6961645719288921480b4f81d
Тендерна документація
Додаток №6 ВТО_Вікна.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 16:21
Версія документу від: 04.04.2025 16:21
ID: 8b6fc42d531541389267ed375103ebe8
Тендерна документація
Додаток №7 ВТО_Вікна.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 16:21
Версія документу від: 04.04.2025 16:21
ID: 0c60bafe481a426ba88f0908e8a647c6
Тендерна документація
Додаток №8 ВТО_Вікна.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 16:21
Версія документу від: 04.04.2025 16:21
ID: 7e2169a188f440c1bfd4db734fb6daa4
Тендерна документація
ТД_Вікна.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 16:21
Версія документу від: 04.04.2025 16:21
ID: 46a39cfddc774431bf62a83a5a9909ae
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.04.2025 15:59
Версія документу від: 10.04.2025 15:59
ID: 5b792cb29d474218a3b91ccdfb31bc8c
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 16:21
Версія документу від: 04.04.2025 16:21
ID: 5b792cb29d474218a3b91ccdfb31bc8c
Тендерна документація
Додаток №1ВТО__ЗМІНИ_Вікна.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.04.2025 15:58
Версія документу від: 10.04.2025 15:58
ID: 0346e5d3f1b741fbb2f01802395c1eed
Тендерна документація
Додаток №2 ВТО__ЗМІНИ_Вікна.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.04.2025 15:58
Версія документу від: 10.04.2025 15:58
ID: ce97e12cddc943329e4bdd0c41d7ac60
Тендерна документація
Додаток №3 ВТО__ЗМІНИ_Вікна.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.04.2025 15:58
Версія документу від: 10.04.2025 15:58
ID: c798f43d4d9c4aa788f3aef00bb9779b
Тендерна документація
Додаток №4 ВТО__ЗМІНИ_Вікна.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.04.2025 15:58
Версія документу від: 10.04.2025 15:58
ID: 4ee87eb1f10143e8b52bed1ab7ae338b
Проект договору
Додаток №5 ВТО__ЗМІНИ_Вікна.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.04.2025 15:58
Версія документу від: 10.04.2025 15:58
ID: c0cf00cea0a6445496673a33417a7a21
Тендерна документація
Додаток №6 ВТО__ЗМІНИ_Вікна.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.04.2025 15:58
Версія документу від: 10.04.2025 15:58
ID: a5e7d33367844a4e8cdecb0fb7ca63af
Тендерна документація
Додаток №7 ВТО__ЗМІНИ_Вікна.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.04.2025 15:58
Версія документу від: 10.04.2025 15:58
ID: 726cb91383404bc09d62cc5c667b51a8
Тендерна документація
Додаток №8 ВТО__ЗМІНИ_Вікна.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.04.2025 15:58
Версія документу від: 10.04.2025 15:58
ID: 88bacc373dfb47ecb49ba85e559ec991
Тендерна документація
ДСНС УКРАЇНИ-про надання інформації стосовно ракетного удару.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.04.2025 15:58
Версія документу від: 10.04.2025 15:58
ID: e3be1b122de7475f8fbd4a0e00bc3f42
Тендерна документація
ТД__ЗМІНИ_Вікна.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.04.2025 15:58
Версія документу від: 10.04.2025 15:58
ID: 0ffc8d843d3c49f88c0377c7195cce5c
Тендерна документація
Протокол №3 від 10.04.2025.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.04.2025 15:58
Версія документу від: 10.04.2025 15:58
ID: 090c9092f4c4423c83cf7293bb91d770
Тендерна документація
Акт комісійного обстеження.PDF
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.04.2025 15:58
Версія документу від: 10.04.2025 15:58
ID: aa4a08e62d6e4170b45abd07dbb62a14

Ви можете завантажити відразу всі документи до цієї закупівлі

    Завантажити всі документи

    Параметри тендеру

    Електронний аукціон Так  
    Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Ні  
    Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
    Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
    Попередня кваліфікація Ні  
    Мінімальна кількість пропозицій 1  
    Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Ні  
    Обмежений доступ Ні  
    Оскарження умов тендерної документації Так  
    Оскарження результатів визначення переможця Так  
    Оскарження відміни закупівлі Так  
    Очікувана вартість Так  
    Оскарження результатів кваліфікації Ні  
    Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 3 Календарних днів  
    Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
    Тривалість оскарження результатів визначення переможця 5 Календарних днів  
    Тривалість оскарження відміни закупівлі 10 Календарних днів  
    Кількість днів для надання пояснень на звернення 3 Календарних днів  
    Тривалість кваліфікації 0  

    Опис критеріїв

    Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
    Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 04.04.2025
    При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 04.04.2025
    Наявність впливу на прийняття рішення замовника
    Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 04.04.2025
    Вчинення корупційних правопорушень
    Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    Юридичною особою підтверджується, що
    Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 04.04.2025
    Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 04.04.2025
    Фізичною особою підтверджується, що
    Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 04.04.2025
    Вчинення економічних правопорушень
    Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 04.04.2025
    Вчинення кримінальних правопорушень
    Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    Фізичною особою підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 04.04.2025
    Юридичною особою підтверджується, що
    Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 04.04.2025
    Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
    Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 04.04.2025
    Порушення справи про банкрутство
    Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 04.04.2025
    Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
    Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 04.04.2025
    Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
    Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    Фізичною особою підтверджується, що
    Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 04.04.2025
    Юридичною особою підтверджується, що
    Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 04.04.2025
    Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
    У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Резидентом підтверджується, що
    У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 04.04.2025
    Нерезидентом підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 04.04.2025
    Строк дії тендерної пропозиції
    Строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Очікуване значення: 100 день
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 04.04.2025
    Мова (мови) тендерної пропозиції
    Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Мова тендерної пропозиції: Українська
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 04.04.2025
    Інформування про субпідрядників/співвиконавців
    У тендерній пропозиції зазначається інформація (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
    Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 04.04.2025
    При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
    Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю Мінімальне значення: 1 відсоток
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 04.04.2025
    Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
    Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
    Критерій відноситься до лоту «Капітальний ремонт з заміни аварійних
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Копія(ї) чинного(их) дозволу(ів) на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та/або копія(ї) чинної(их) декларації(ій) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці що зареєстровані територіальним органом Державної служби з питань праці, в тому числі на кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання відповідних робіт підвищеної небезпеки, які передбачені рамками закупівлі: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м; монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин; зварювальні, газополум’яні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я; нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо). Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ. Довідка, яка повинна бути підписана та завірена печаткою (у разі її використання) у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у Учасника та у Субпідрядника(ів) / Співвиконавця(ів), у випадку залучення такого(их) до виконання відповідних робіт (згідно з дефектними актами у Додатку №2 до тендерної документації), основних будівельних машин, механізмів та устатковання, необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів та устатковання, їх кількість, відомості про правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, власність субпідрядника, орендується (лізинг), надання послуг, тощо). 1.2. Якщо машини, механізми та устатковання не є власністю Учасника або Субпідрядника(ів) / Співвиконавця(ів), а залучені, то Учасником додатково подається(ються) скан-копія(ї) чинного(их), протягом всього строку* дії Договору(ів) про закупівлю, договору(ів) оренди (лізингу), надання послуг на запропоновані машини, механізми та устатковання, тощо, з додатками (при наявності) та акти приймання-передачі таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, устатковання до цих договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці машини, механізми та устатковання. 1.3. Учасник повинен надати лист-підтвердження від орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг тощо) щодо незаперечення використання його машин, механізмів та устатковання для виконання робіт за предметом закупівлі на весь термін її виконання, в тому числі лист-підтвердження від орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг, тощо) кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання відповідних робіт. 1.4. Учасник повинен надати копію(ї) чинного(их) дозволу(ів) на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та/або копію(ї) чинної(их) декларації(ій) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці що зареєстровані територіальним органом Державної служби з питань праці, в тому числі на кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання відповідних робіт підвищеної небезпеки, які передбачені рамками закупівлі: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м; монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин; зварювальні, газополум’яні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я; нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо)..
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 04.04.2025
    Наявність працівників відповідної кваліфікації
    Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
    Критерій відноситься до лоту «Капітальний ремонт з заміни аварійних
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Документи, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ. Копія(ї) витягу(ів) з протоколу(ів) засідання державної кваліфікаційної/атестаційної комісії про присвоєння професії, спеціалізації та кваліфікації (розряд, клас, категорія), копія(ї) витягу (ів) з протоколу (ів) засідання комісії по перевірці знань з питань охорони праці, правил пожежної безпеки..
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 04.04.2025
    Наявність досвіду виконання аналогічного договору
    Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
    Критерій відноситься до лоту «Капітальний ремонт з заміни аварійних
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Документи, які підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ. Завірена(і) належним чином копія(ї) аналогічного(их)*** договору(ів) в тому числі з додатком(ами), якщо такий(і) є не відмінною частиною договору(ів), в якому(их) буде відображена інформація про договірну ціну та локальні кошториси за предметом закупівлі та копію(ї) усіх додаткових(ої) угод(и) до договору при наявності. Завірена(і) учасником копія(ї) документу(ів), який(і) підтверджують досвід повного*** виконання наданого(их) договору(ів): довідка(и) за формою №КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», форма(и) №КБ-2в «Акт здачі - приймання виконаних будівельних робіт»..
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 04.04.2025

    Дати та строки

    Дата публікації 04.04.2025 16:21  
    Завершення періоду уточнень 18.04.2025 00:00  
    Початок періоду прийому пропозицій 04.04.2025 16:21  
    Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 21.04.2025 18:00  

    Закупівельник (Проводить закупівлю)

    Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"  
    Код в ЄДРПОУ / ІПН 01985423  
    Юридична адреса 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14  

    Реєстр пропозицій

    Дата і час розкриття 21.04.2025 18:00
    «Капітальний ремонт з заміни аварійних вікон та дверей нового хірургічного корпусу КП " Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР" за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро", пошкоджених в результаті збройної агресії російської федерації»
    Учасник
    Початкова пропозиція
    Остаточна пропозиція
    Документи пропозиції
    1
    7`627`691.93
    Гривня з ПДВ

    Протокол розкриття

    «Капітальний ремонт з заміни аварійних вікон та дверей нового хірургічного корпусу КП " Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР" за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро", пошкоджених в результаті збройної агресії російської федерації»
    Учасник
    Остаточна пропозиція
    Статус
    Документи
    1
    7`627`691.93
    Гривня з ПДВ
    Переможець
    24.04.2025 13:26

    Повідомлення про намір укласти договір

    «Капітальний ремонт з заміни аварійних вікон та дверей нового хірургічного корпусу КП " Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР" за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро", пошкоджених в результаті збройної агресії російської федерації»
    Учасник
    Остаточна пропозиція
    Дата та час публікації
    ФОП Житний Олександр Віталійович
    Код ЄДРПОУ: 3710909790
    7`627`691.93
    Гривня з ПДВ
    24.04.2025
    13:26

    Укладені договори

    «Капітальний ремонт з заміни аварійних вікон та дверей нового хірургічного корпусу КП " Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" ДОР" за адресою: пл. Соборна, 14, м. Дніпро", пошкоджених в результаті збройної агресії російської федерації»
    Номер договору
    5-ВТО
    Дата підписання
    05.05.2025
    Дата початку дії
    05.05.2025
    Дата завершення дії
    24.07.2025
    Ціна договору
    7`627`691.93 Гривня з ПДВ
    Ціна договору без ПДВ
    7`627`691.93 Гривня