Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 03.04.2025 17:45. Дата останніх змін - 12.04.2025 12:00

ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги зі збирання, вивезення та утилізації: твердих побутових відходів, великогабаритних побутових відходів, ремонтних побутових відходів)

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-03-013926-a  
ID 3e73f4d6da534f6ebd7080a979165b91  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-04-03-016206-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
270`92000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Васильківська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" Васильківської міської ради  
Загальна очікувана вартість закупівлі 270`920.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
03.04.25
Період уточнень
до 09.04.25
Період оскаржень
до 09.04.25
Подання пропозицій
до 12.04.25
Закупівля не відбулась
12.04.25

Специфікація закупівлі

Лот №1. ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги зі збирання, вивезення та утилізації: твердих побутових відходів, великогабаритних побутових відходів, ремонтних побутових відходів)

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 270`920.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 1`354.60 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Опис Оплата послуг здійснюється Замовником у безготівковому порядку, не пізніше 10 числа місяця, що настає за розрахунковим періодом, якщо інше не визначено договором, на підставі отриманого Акту наданих послуг.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги зі збирання, вивезення та утилізації твердих побутових відходів
Класифікація за ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08606, Україна, Київська область, м. Васильків, проспект Київський шлях, 87
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 714.6 метр кубічний
2)
Послуги зі збирання, вивезення та утилізації твердих побутових відходів
Класифікація за ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, м. Васильків, вул. Грушевського, 7
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 26.4 метр кубічний
3)
Послуги зі збирання, вивезення та утилізації великогабаритних побутових відходів
Класифікація за ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08606, Україна, Київська область, м. Васильків, проспект Київський шлях, 87
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 метр кубічний
4)
Послуги зі збирання, вивезення та утилізації ремонтних побутових відходів
Класифікація за ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08606, Україна, Київська область, м. Васильків, проспект Київський шлях, 87
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 метр кубічний

Тендерна документація

Тендерна документація
Тендерна документація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 17:45
Версія документу від: 03.04.2025 17:45
ID: b72e263c4a004a4c96b4e140cf650ba6
Тендерна документація
Додаток 1 _ Перелік документів та або інформації_ які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції .docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 17:45
Версія документу від: 03.04.2025 17:45
ID: 078fea42956441a5868043be01fc4048
Тендерна документація
Додаток 2 - Вимоги до переможця щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 17:45
Версія документу від: 03.04.2025 17:45
ID: 75931b610a9645ecb77126debc200d60
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 3 - Інформація про необхідні технічні_ якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 17:45
Версія документу від: 03.04.2025 17:45
ID: 98e7b46d2c7c42c7815106301299ab8a
Тендерна документація
Додаток 4 - тендерна пропозиція.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 17:45
Версія документу від: 03.04.2025 17:45
ID: 8601bf681ddf4438857caa14e68e05a5
Проект договору
Додаток 5 - проєкт договору.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 17:45
Версія документу від: 03.04.2025 17:45
ID: 45bca2b3fa7e4838a39ae42637b29103
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.04.2025 18:18
Версія документу від: 07.04.2025 18:18
ID: 608a3aebcfeb476ca0db477568248f95
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 17:57
Версія документу від: 03.04.2025 17:57
ID: 608a3aebcfeb476ca0db477568248f95
Тендерна документація
Протокол внесення змін до тендерної документації.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.04.2025 18:11
Версія документу від: 07.04.2025 18:11
ID: cb26f33ff9b040ff8fbde384006c486c
Тендерна документація
Перелік змін.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.04.2025 18:11
Версія документу від: 07.04.2025 18:11
ID: 97f9d1b4382f4c33a7fd55d3f058e2e0
Тендерна документація
Додаток 1 _ Перелік документів та або інформації_ які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (ЗМІНИ).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.04.2025 18:11
Версія документу від: 07.04.2025 18:11
ID: 6cf98916a72c4f9d80aa3a003521cfa6

Ви можете завантажити відразу всі документи до цієї закупівлі

    Завантажити всі документи

    Параметри тендеру

    Електронний аукціон Так  
    Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
    Попередня кваліфікація Ні  
    Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Ні  
    Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
    Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Ні  
    Оскарження умов тендерної документації Так  
    Оскарження результатів визначення переможця Так  
    Оскарження відміни закупівлі Так  
    Обмежений доступ Ні  
    Мінімальна кількість пропозицій 1  
    Тривалість оскарження відміни закупівлі 10 Календарних днів  
    Тривалість оскарження результатів визначення переможця 5 Календарних днів  
    Кількість днів для надання пояснень на звернення 3 Календарних днів  
    Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 3 Календарних днів  
    Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
    Тривалість кваліфікації 0  
    Очікувана вартість Так  
    Оскарження результатів кваліфікації Ні  

    Опис критеріїв

    Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
    Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 03.04.2025
    При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 03.04.2025
    Наявність впливу на прийняття рішення замовника
    Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 03.04.2025
    Вчинення корупційних правопорушень
    Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    Юридичною особою підтверджується, що
    Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 03.04.2025
    Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 03.04.2025
    Фізичною особою підтверджується, що
    Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 03.04.2025
    Вчинення економічних правопорушень
    Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 03.04.2025
    Вчинення кримінальних правопорушень
    Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    Фізичною особою підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 03.04.2025
    Юридичною особою підтверджується, що
    Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 03.04.2025
    Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
    Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 03.04.2025
    Порушення справи про банкрутство
    Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 03.04.2025
    Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
    Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 03.04.2025
    Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
    Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    Фізичною особою підтверджується, що
    Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 03.04.2025
    Юридичною особою підтверджується, що
    Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 03.04.2025
    Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
    У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Резидентом підтверджується, що
    У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 03.04.2025
    Нерезидентом підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 03.04.2025
    Мова (мови) тендерної пропозиції
    Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Мова тендерної пропозиції: Українська
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 03.04.2025
    Строк дії тендерної пропозиції
    Строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Мінімальне значення: 90 день
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 03.04.2025
    Інформування про субпідрядників/співвиконавців
    У тендерній пропозиції зазначається інформація (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
    Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 03.04.2025
    При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
    Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю Мінімальне значення: 1 відсоток
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 03.04.2025
    Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
    Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
    Критерій відноситься до лоту ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словни
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Учасник підтверджує, що
    Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ. 1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. 1.2. Учасник повинен надати копії техпаспортів на автотранспорт, яким буде здійснюватися надання послуг. Договорів оренди або договорів про співпрацю, якщо автотранспорт орендований. Учасник повинен надавати послуги спеціальними автотранспортними засобами, обладнаними бункерами для збору сміття із механізованим завантаженням контейнерів об'ємом не менше 1,1 м3. Учасник повинен проводити мийку та дезинфекцію контейнерів на місці не рідше одного разу на місяць. 1.3. Учасник повинен надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника про наявність власної та/або орендованого та/або такої, що використовуються на інших законних підставах території (полігону, сміттєзвалища тощо) для надання даних послуг. У разі наявності власної території (полігону, сміттєзвалища тощо) для надання даних послуг – надати копії документів, що підтверджують право власності. У разі використання території (полігону, сміттєзвалища тощо) для надання даних послуг на договірних умовах (або інших умовах) – надати копію чинного договору оренди/лізингу/надання послуг тощо (або іншого документу), строк дії якого повинен становити не менше, ніж строк надання послуг, який є предметом оголошених торгів, а також копії усіх додатків, актів, тощо, якщо їх наявність передбачаються умовами цього договору.
    Статус вимоги: "Архівована" Дата архівування вимоги: 07.04.2025

    Дата публікації вимоги: 03.04.2025
    Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ. 1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. 1.2. Учасник повинен надати копії техпаспортів на автотранспорт, яким буде здійснюватися надання послуг. Договорів оренди або договорів про співпрацю, якщо автотранспорт орендований. Учасник повинен надавати послуги спеціальними автотранспортними засобами, обладнаними бункерами для збору сміття із механізованим завантаженням контейнерів об'ємом не менше 1,1 м3. Учасник повинен проводити мийку та дезинфекцію контейнерів на місці не рідше одного разу на місяць. 1.3. Учасник повинен надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника про наявність власної та/або орендованого та/або такої, що використовуються на інших законних підставах території (полігону, сміттєзвалища тощо) для надання даних послуг. У разі наявності власної території (полігону, сміттєзвалища тощо) для надання даних послуг – надати копії документів, що підтверджують право власності. У разі використання території (полігону, сміттєзвалища тощо) для надання даних послуг на договірних умовах (або інших умовах) – надати копію чинного договору оренди/лізингу/надання послуг тощо (або іншого документу), строк дії якого повинен становити не менше, ніж строк надання послуг, який є предметом оголошених торгів, а також копії усіх додатків, актів, тощо, якщо їх наявність передбачаються умовами цього договору.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 07.04.2025
    Наявність працівників відповідної кваліфікації
    Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
    Критерій відноситься до лоту ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словни
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Учасник підтверджує, що
    Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ. 2.1. Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У довідці має бути вказана наступна інформація: ПІП працівника, посада, форма використання праці (штатний працівник або залучений на договірних умовах тощо), освіта, загальний досвід роботи працівника. 2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ).
    Статус вимоги: "Архівована" Дата архівування вимоги: 07.04.2025

    Дата публікації вимоги: 03.04.2025
    Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ. 2.1. Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У довідці має бути вказана наступна інформація: ПІП працівника, посада, форма використання праці (штатний працівник або залучений на договірних умовах тощо), освіта, загальний досвід роботи працівника. 2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ).
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 07.04.2025
    Наявність досвіду виконання аналогічного договору
    Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
    Критерій відноситься до лоту ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словни
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Учасник підтверджує, що
    Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ. 3.1 На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). - не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці, акти про повне виконання такого договору та відгук з інформацією про якісне та вчасне виконання умов договору - лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
    Статус вимоги: "Архівована" Дата архівування вимоги: 07.04.2025

    Дата публікації вимоги: 03.04.2025
    Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ. 3.1 На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). - не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці, акти про повне виконання такого договору та відгук з інформацією про якісне та вчасне виконання умов договору - лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 07.04.2025

    Дати та строки

    Дата публікації 03.04.2025 17:57  
    Завершення періоду уточнень 09.04.2025 00:00  
    Початок періоду прийому пропозицій 03.04.2025 17:45  
    Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 12.04.2025 12:00  

    Закупівельник (Проводить закупівлю)

    Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Васильківська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" Васильківської міської ради  
    Код в ЄДРПОУ / ІПН 01994385  
    Юридична адреса 08606, Україна, Київська область, Васильків, проспект Київський шлях, 87