Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 02.04.2025 13:13. Дата останніх змін - 18.04.2025 00:00

Машини для обробки даних (апаратна частина) код за ДК 021:2015 - 30210000-4 (Програмно-апаратний комплекс на базі моноблоку)

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-02-006420-a  
ID 2130bc15aecc4178adca41ac6dc1e2b4  
Загальна очікувана вартість закупівлі
2`149`50000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 2`149`500.00 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 64`400.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
02.04.25
Період уточнень
до 08.04.25
Подання пропозицій
до 11.04.25
Кваліфікація переможця
з 11.04.25
Пропозиції розглянуті
з 15.04.25
Закупівля не відбулась
18.04.25

Специфікація закупівлі

Лот №1. Машини для обробки даних (апаратна частина) код за ДК 021:2015 - 30210000-4 (Програмно-апаратний комплекс на базі моноблоку)

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 2`149`500.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 21`495.00 Гривня  
Електронна банківська гарантія 64`400.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 14 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Програмно-апаратний комплекс на базі моноблоку
Класифікація за ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.04.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 штука

Тендерна документація

Проект договору
Додаток 4 до оголошення Проект договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.04.2025 13:13
Версія документу від: 02.04.2025 13:13
ID: 1651f035489c440181338ef7904a5eae
Тендерна документація
Оголошення (спрощена) 2025 ПАК на базі моноблок з вимогами до закупівлі та проектом договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.04.2025 13:13
Версія документу від: 02.04.2025 13:13
ID: 0dee6176b7bc443e979d76860429086b
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.04.2025 13:14
Версія документу від: 02.04.2025 13:14
ID: 9b2ee55bfd9f4d5083785eaab0e922df

Ви можете завантажити відразу всі документи до цієї закупівлі

    Завантажити всі документи

    Параметри тендеру

    Електронний аукціон Так  
    Мінімальна кількість пропозицій 1  
    Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
    Очікувана вартість Так  
    Попередня кваліфікація Ні  
    Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
    Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
    Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Ні  
    Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
    Оскарження результатів кваліфікації Ні  
    Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
    Тривалість кваліфікації 0  
    Кількість днів для надання пояснень на звернення 1 Робочі дні  
    Тривалість оскарження результатів визначення переможця 2 Робочі дні  
    Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
    Оскарження результатів визначення переможця Ні  
    Оскарження умов тендерної документації Ні  
    Оскарження відміни закупівлі Ні  
    Обмежений доступ Ні  

    Опис критеріїв

    Забезпечення виконання договору про закупівлю
    Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
    Критерій відноситься до лоту Машини для обробки даних (апаратна части
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
    Забезпечення виконання договору про закупівлю Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ. Забезпечення виконання договору про закупівлю, що укладається переможцем відповідно до умов договору за формою згідно з Додатком 4 до цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі, здійснюється шляхом внесення на рахунок Замовника визначеної суми. На підтвердження внесення забезпечення виконання договору про закупівлю переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю, повинен перерахувати кошти на рахунок Замовника та надати копію платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% від вартості договору. Назва Замовника: Державна установа «Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України» Місцезнаходження Замовника: 04116, м. Київ, вул. Митрофана Довнар-Запольського, 8 Код ЄДРПОУ: 14317108 IBAN № UA358201720355289003000015988 в ДКСУ м. Києва У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 3% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення забезпечення за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 02.04.2025
    Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю Очікуване значення: 3 відсоток
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 02.04.2025
    Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на Очікуване значення: 5 день
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 02.04.2025
    Забезпечення тендерних пропозицій
    Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі
    Критерій відноситься до лоту Машини для обробки даних (апаратна части
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі (Учасник під час подання цінової пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення пропозиції у формі гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банку, іншої фінансової установи чи страхової організації, яка виступає гарантом (далі – Гарант). Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 5 до цього оголошення про проведення закупівлі з урахуванням вимог, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення пропозиції: 64 400 (шістдесят чотири тисячі чотириста) грн. 00 коп. Вид забезпечення пропозиції: гарантія Строк дії забезпечення пропозиції учасника (гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, гарантом. Терміни, зазначені у даному пункті і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: Державна установа «Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України» Місцезнаходження Замовника: 04116, м. Київ, вул. Митрофана Довнар-Запольського, 8 Код ЄДРПОУ: 14317108 IBAN № UA358201720355289003000015988 в ДКСУ м. Києва Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Забезпечення пропозиції повертається учаснику у разі: 1. закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3. відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3. ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. ) Очікуване значення: 3 відсоток
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 02.04.2025

    Дати та строки

    Дата публікації 02.04.2025 13:14  
    Завершення періоду уточнень 08.04.2025 09:00  
    Початок періоду прийому пропозицій 08.04.2025 12:00  
    Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 11.04.2025 10:00  

    Закупівельник (Проводить закупівлю)

    Найменування замовника Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України"  
    Код в ЄДРПОУ / ІПН 14317108  
    Юридична адреса Україна  

    Реєстр пропозицій

    Дата і час розкриття 11.04.2025 10:00
    Машини для обробки даних (апаратна частина) код за ДК 021:2015 - 30210000-4 (Програмно-апаратний комплекс на базі моноблоку)
    Учасник
    Початкова пропозиція
    Остаточна пропозиція
    Документи пропозиції
    1
    ФОП ДУДНИК МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
    ID: afbd261ba93246b4b670af93de2100b8
    2`149`000.00
    Гривня з ПДВ
    Статус лоту: торги не відбулись
    Дата відміни: 18.04.2025 00:00
    Причина відміни торгів: дискваліфікація всіх поданих пропозицій

    Протокол розкриття

    Машини для обробки даних (апаратна частина) код за ДК 021:2015 - 30210000-4 (Програмно-апаратний комплекс на базі моноблоку)
    Учасник
    Остаточна пропозиція
    Статус
    Документи
    1
    2`149`000.00
    Гривня з ПДВ
    Дискваліфіковано
    15.04.2025 11:32
    Статус лоту: торги не відбулись
    Дата відміни: 18.04.2025 00:00
    Причина відміни торгів: дискваліфікація всіх поданих пропозицій