Процедура закупівлі оголошена 02.04.2025 10:55. Дата останніх змін - 07.04.2025 12:44
Бланки
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-04-02-002327-a | |
ID | 6a7f6370b2fe4ab18452676346dde604 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2025-04-01-003526-a |
Очікувана вартість закупівлі
2`50000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
згідно ДК 021:2015 22820000-4 Бланки (Бланки для закладів охорони здоров`я, А5 (148х210)) Бланки для закладів охорони здоров'я, А5 (148х210 мм) Технічні вимоги до товару Призначення: для закладів охорони здоров`я Форма затвердження: за зразком замовника Формат: А5 (148х210). Тип паперу: газетний. Кількість аркушів: 1 Кількість сторінок: 2 Всього: 5000 штук. Продавець гарантує відповідність товару, що ним поставляється Покупцеві вимогам відповідних стандартів та технічних умов на ці види товару, при умові додержання Покупцем правил зберігання. Кожна партія відвантаженого товару супроводжується накладною і податковою накладною та іншими необхідними для даного виду товару документами. Постачання здійснюється на адресу Замовника: м. Харків, вул. Каденюка, буд. 43, 61099 згідно заявок замовника за рахунок Постачальника у термін до 15 квітня 2025 року. Оплата товару здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 20 календарних днів з дня отримання товару. У разі несвоєчасного надання усіх необхідних документів на товар, термін розрахунків продовжується на відповідну кількість днів протермінування.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча лікарня № 5" Харківської міської ради | |
Очікувана вартість закупівлі | 2`500.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
02.04.25
Подання пропозицій
до 07.04.25
Кваліфікація переможця
з 07.04.25
Пропозиції розглянуті
з 07.04.25
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | 1. Покупець оплачує прийнятий товар по ціні, яка вказана в видатковій накладній. 3.2. Оплата товару здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 20 календарних днів з дня отримання товару. У разі несвоєчасного надання усіх необхідних документів на товар, термін розрахунків продовжується на відповідну кількість днів протермінування | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 10 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Бланки для закладів охорони здоров'я, А5 (148х210 мм)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61099, Україна, Харківська область, Харків, вул.Каденюка, буд.43
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.04.2025
Умови постаки: згідно ДК 021:2015 22820000-4 Бланки (Бланки для закладів охорони здоров`я, А5 (148х210))
Бланки для закладів охорони здоров'я, А5 (148х210 мм)
Технічні вимоги до товару
Призначення: для закладів охорони здоров`я
Форма затвердження: за зразком замовника
Формат: А5 (148х210).
Тип паперу: газетний.
Кількість аркушів: 1
Кількість сторінок: 2
Всього: 5000 штук.
Продавець гарантує відповідність товару, що ним поставляється Покупцеві вимогам відповідних стандартів та технічних умов на ці види товару, при умові додержання Покупцем правил зберігання. Кожна партія відвантаженого товару супроводжується накладною і податковою накладною та іншими необхідними для даного виду товару документами.
Постачання здійснюється на адресу Замовника: м. Харків, вул. Каденюка, буд. 43, 61099 згідно заявок замовника за рахунок Постачальника у термін до 15 квітня 2025 року.
Оплата товару здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 20 календарних днів з дня отримання товару. У разі несвоєчасного надання усіх необхідних документів на товар, термін розрахунків продовжується на відповідну кількість днів протермінування.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5000 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
ДОГОВІР1.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.04.2025 10:30
Версія документу від: 02.04.2025 10:30
ID: 0e2c82ccbf4f483d932cf691f6d6487e
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.04.2025 10:54
Версія документу від: 02.04.2025 10:54
ID: 5fca2b07924a47bf8fe044eaa04234ce
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Ні | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Так | |
Оскарження умов тендерної документації | Ні | |
Оскарження результатів визначення переможця | Ні | |
Оскарження відміни закупівлі | Ні | |
Обмежений доступ | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 0 | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 0 | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні |
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Формат: А5 (148х210 мм)
Призначення: для закладів охорони здоров'я
|
Дати та строки
Дата публікації | 02.04.2025 10:55 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 02.04.2025 10:55 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 07.04.2025 11:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча лікарня № 5" Харківської міської ради |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 02003528 |
Юридична адреса | 61099, Україна, Харківська область, Харків, вулиця Каденюка, будинок 43 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 07.04.2025 11:00
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"
Код ЄДРПОУ: 32168763
1`200.00
Гривня з ПДВ
07.04.2025
12:44