Процедура закупівлі оголошена 01.04.2025 19:27. Дата останніх змін - 09.04.2025 18:39
Яйце куряче столове, категорія Вища (L)
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-04-01-013691-a | |
ID | a4097e32fc7f403cb5e7706f3b9fa38e | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2025-04-01-016111-a |
Очікувана вартість закупівлі
239`34300 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Постачальник своїм автотранспортом, доставляє Товар один раз на тиждень у робочі години з 08 год до 16 год. за адресою, вказаною Покупцем при укладанні Договору. Адреси навчальних закладів вказані у проєкті договору. Покупець зобов'язаний здійснити оплату за кожну партію отриманого за цим Договором Товару в гривнях, шляхом перерахування безготівкових коштів на банківський рахунок Постачальника. Строк оплати – на протязі 30 (тридцяти) календарних днів від дня поставки Товару враховуючи вимоги постанови № 590 від 09 червня 2021р. “Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану». Кожне яйце маркується штампом, де вказана група та категорія яйця. Маркування з позначкою придатності, відповідним шрифтом, нанесеною фарбою вільною від токсинів, відповідно до діючого законодавства. Споживча тара - упаковані у горбкуваті гофровані прокладки з чарунками 30 шт. для курячого яйця, у ящики з картону, обклеєні паперовою стрічкою, що забезпечує цілісність упаковки
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГЛИБОЧИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ | |
Очікувана вартість закупівлі | 239`343.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
01.04.25
Подання пропозицій
до 04.04.25
Кваліфікація переможця
з 04.04.25
Пропозиції розглянуті
з 07.04.25
Завершена
09.04.25
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | Покупець зобов'язаний здійснити оплату за кожну партію отриманого за цим Договором Товару в гривнях, шляхом перерахування безготівкових коштів на банківський рахунок Постачальника. Строк оплати – на протязі 30 (тридцяти) календарних днів від дня поставки Товару враховуючи вимоги постанови № 590 від 09 червня 2021р. “Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 30 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Яйце куряче столове, категорія Вища (L)
Класифікація за ДК 021:2015: 03140000-4 - Продукція тваринництва та супутня продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12405, Україна, Житомирська область, за адресами закладів освіти, які підпорядковані Відділу освіти, культури,молоді та спорту Глибочицької сільської ради , за адресами закладів освіти, які підпорядковані Відділу освіти, культури,молоді та спорту Глибочицької сільської ради
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови постаки: Постачальник своїм автотранспортом, доставляє Товар один раз на тиждень у робочі години з 08 год до 16 год. за адресою, вказаною Покупцем при укладанні Договору. Адреси навчальних закладів вказані у проєкті договору. Покупець зобов'язаний здійснити оплату за кожну партію отриманого за цим Договором Товару в гривнях, шляхом перерахування безготівкових коштів на банківський рахунок Постачальника. Строк оплати – на протязі 30 (тридцяти) календарних днів від дня поставки Товару враховуючи вимоги постанови № 590 від 09 червня 2021р. “Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану». Кожне яйце маркується штампом, де вказана група та категорія яйця. Маркування з позначкою придатності, відповідним шрифтом, нанесеною фарбою вільною від токсинів, відповідно до діючого законодавства.
Споживча тара - упаковані у горбкуваті гофровані прокладки з чарунками 30 шт. для курячого яйця, у ящики з картону, обклеєні паперовою стрічкою, що забезпечує цілісність упаковки
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 41990 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
проект договору.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 19:26
Версія документу від: 01.04.2025 19:26
ID: 04d0cc4010c54e269845efc6832d224d
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 19:27
Версія документу від: 01.04.2025 19:27
ID: 31de98ca3ddf4286ab1e7a3812ea4e46
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Так | |
Оскарження умов тендерної документації | Ні | |
Оскарження результатів визначення переможця | Ні | |
Оскарження відміни закупівлі | Ні | |
Обмежений доступ | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 0 | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 |
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 5028 Очікуване значення: Так
Маса одного яйця: від 63 до 72,9 г
Категорія: Вища (l)
|
Дати та строки
Дата публікації | 01.04.2025 19:27 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 01.04.2025 19:27 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 04.04.2025 00:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГЛИБОЧИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 42086703 |
Юридична адреса | 12403, Україна, Житомирська область, Житомирський район, село Глибочиця , вулиця Михайла Грушевського, будинок 2 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 04.04.2025 00:00
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
ФОП Палько Сергій Юрійович
Код ЄДРПОУ: 3161306618
220`027.60
Гривня з ПДВ
07.04.2025
20:45
Укладені договори
Номер договору
46
Дата підписання
07.04.2025
Дата початку дії
07.04.2025
Дата завершення дії
31.12.2025
Ціна договору
220`027.60 Гривня без ПДВ