Процедура закупівлі оголошена 01.04.2025 18:51. Дата останніх змін - 21.04.2025 15:16
Поточний ремонт покрівлі пункту управління будівлі «ЗКП» (інв. № 101330057) на військовому містечку №3 військової частини 3021 НГУ, за адресою: *****************
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-04-01-013568-a | |
ID | cf5f36d421cc4bad810b99857b40e7e1 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
486`34000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3021 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 486`340.00 Гривня (з ПДВ) | |
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 10`000.00 Гривня | |
Процедура закупівлі | Спрощені закупівлі | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля послуг |
Закупівля оголошена
01.04.25
Період уточнень
до 07.04.25
Подання пропозицій
до 15.04.25
Кваліфікація переможця
з 15.04.25
Пропозиції розглянуті
з 21.04.25
Специфікація закупівлі
Лот №1. Поточний ремонт покрівлі пункту управління будівлі «ЗКП» (інв. № 101330057) на військовому містечку №3 військової частини 3021 НГУ, за адресою: *****************
Параметри торгів
Очікувана вартість закупівлі | 486`340.00 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 4`863.40 Гривня | |
Електронна банківська гарантія | 10`000.00 Гривня | |
Дата початку аукціону за лотом | очікується |
Умови оплати згідно із договором
Подія | Надання послуг | |
Опис | Розрахунки між сторонами здійснюються в українській національній валюті - гривні, в сумі, що вказана в п.2.1. цього Договору, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі Актів наданих послуг форми КБ-2в та довідки про вартість КБ-З протягом 10 робочих днів з дати підписання Актів. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 10 робочі дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Поточний ремонт покрівлі пункту управління будівлі «ЗКП» (інв. № 101330057) на військовому містечку №3 військової частини 3021 НГУ, за адресою: *****************
Класифікація за ДК 021:2015: 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49008, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, місцезнаходження Замовника
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
проект договору.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.04.2025 14:22
Версія документу від: 02.04.2025 14:22
ID: 6ec6b8d6843e4bdcb043904c053ecf49
|
![]() |
Проект договору
проект договору.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 18:51
Версія документу від: 01.04.2025 18:51
ID: 6ec6b8d6843e4bdcb043904c053ecf49
|
![]() |
Нетипізований документ
Оголошення_.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.04.2025 14:22
Версія документу від: 02.04.2025 14:22
ID: 3b886643f832427297c2e4c0d7eb7919
|
![]() |
Нетипізований документ
Оголошення_.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 18:51
Версія документу від: 01.04.2025 18:51
ID: 3b886643f832427297c2e4c0d7eb7919
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.04.2025 15:04
Версія документу від: 02.04.2025 15:04
ID: 7bd28e1cffc847949041180f68b35e03
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 18:53
Версія документу від: 01.04.2025 18:53
ID: 7bd28e1cffc847949041180f68b35e03
|
![]() |
Нетипізований документ
Додаток до договору ціни на матеріальні ресурси.xlsx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.04.2025 14:22
Версія документу від: 02.04.2025 14:22
ID: 3aa876401e7446b8930cbc5c282795f6
|
![]() |
Нетипізований документ
перелік змін.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.04.2025 14:22
Версія документу від: 02.04.2025 14:22
ID: 186d48554d184d6081ee51eaef641a27
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Так | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Очікувана вартість | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Ні | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 1 Робочі дні | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 2 Робочі дні | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Оскарження результатів визначення переможця | Ні | |
Оскарження умов тендерної документації | Ні | |
Оскарження відміни закупівлі | Ні | |
Обмежений доступ | Ні |
Опис критеріїв
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Посилання на законодавство
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю Очікуване значення: 3 відсоток
Прийнятні докази:
Документ. Учасник-переможець повинен внести на розрахунковий рахунок замовника, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання такого договору у вигляді грошової застави(сума коштів) у розмірі 3% (три відсотка) вартості (ціни) договору. Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на 5 (п’ять) днів.Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Якщо переможець спрощеної закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю після того, як отримає повідомлення про намір укласти договір, це буде підставою не повертати йому забезпечення пропозиції. Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної закупівлі, гарантує надання Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді та у порядку вказаному у Оголошенні на проведення спрощеної закупівлі.
Реквізити Замовника:
Військова частина 3021 НГУ
код ЄДРПОУ: 08803589
Банківські реквізити:
р/р UA 888201720355129003092013469
в ДКСУ м.Київ
Призначення : «Забезпечення виконання договору згідно спрощеної закупівлі UA-*»
Документ, що підтверджує внесення на рахунок замовника забезпечення виконання договору про закупівлю, необхідно подати учаснику-переможцю разом із заповненим і підписаним договором про закупівлю в 2 екземплярах.
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на Очікуване значення: 5 день
|
Забезпечення тендерних пропозицій
Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі (Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 4 до цього Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії, окрім посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. Посилання на програмний комплекс здійснюється відповідно до оголошення. Разом з електронною банківською гарантією Учасники завантажують в електронну систему закупівель: - оригінал або копію документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію (копія даного документа повинна бути завірена особою, що видала зазначений документ). Якщо в документі про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію містяться умови щодо обмеження повноважень вказаної особи з приводу видачі, підписання банківських гарантій, учасник завантажує в електронну систему закупівель сканований документ у кольоровому вигляді: - оригінал або копію документа банку (копія даного документа повинна бути завірена банком), що підтверджує правомірність підписання банківської гарантії підписантом (особою, яка підписала банківську гарантію). Розмір забезпечення пропозиції: 20 000,00 (Двадцять тисяч грн. 00 коп.) Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і веб сайту інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: - дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Військова частина 3021 НГУ, код ЄДРПОУ: 08803589 Банківські реквізити: р/р UA 888201720355129003092013469 в ДКСУ м.Київ) Очікуване значення: 2.06 відсоток
Прийнятні докази:
Документ.
|
Дати та строки
Дата публікації | 01.04.2025 18:53 | |
Завершення періоду уточнень | 07.04.2025 08:00 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 07.04.2025 14:00 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 15.04.2025 23:59 |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3021 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 08803589 |
Юридична адреса | Україна |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 15.04.2025 23:59
Поточний ремонт покрівлі пункту управління будівлі «ЗКП» (інв. № 101330057) на військовому містечку №3 військової частини 3021 НГУ, за адресою: *****************
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
Фізична особа підприємець Козлов Андрій Миколайович
ID: 36a6ab15e0ba451b9aeaa00954b2c094
486`340.00
Гривня з ПДВ
Протокол розкриття
Поточний ремонт покрівлі пункту управління будівлі «ЗКП» (інв. № 101330057) на військовому містечку №3 військової частини 3021 НГУ, за адресою: *****************
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
486`340.00
Гривня з ПДВ
Переможець
21.04.2025 15:16
Повідомлення про намір укласти договір
Поточний ремонт покрівлі пункту управління будівлі «ЗКП» (інв. № 101330057) на військовому містечку №3 військової частини 3021 НГУ, за адресою: *****************
Фізична особа підприємець Козлов Андрій Миколайович
Код ЄДРПОУ: 2725609294
486`340.00
Гривня з ПДВ
21.04.2025
15:16