Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 01.04.2025 18:29. Дата останніх змін - 22.04.2025 11:32

Фармацевтична продукція код 33600000-6 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Meloxicam - код 33630000-5 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату)

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-01-013433-a  
ID a48520b369af49c9ad5989f34f95ee02  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-04-01-015939-a  
Очікувана вартість закупівлі
2`000`89112 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Національний військово-медичний клінічний центр "Головний військовий клінічний госпіталь"  
Очікувана вартість закупівлі 2`000`891.12 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
01.04.25
Подання пропозицій
до 14.04.25
Кваліфікація переможця
з 14.04.25
Пропозиції розглянуті
з 15.04.25
Завершена
22.04.25

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Оплата товарів проводиться відповідно до рахунків та накладних Постачальника. Оплата вартості товару буде здійснюватися протягом 30 (тридцяти) банківських днів після поставки товару на склад Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 14 днів з дня надходження коштів на рахунок на вказані цілі. Розрахунок здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно з наданими платіжними документами за цінами Договору.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 банківські дні  

Умови оплати згідно із договором

Подія Дата подання заявки  
Опис Постачальник здійснює поставку товару Замовнику протягом 3 робочих днів після подачі заявки, включаючи день отримання заявки, але не пізніше 01.12.2025 року. Замовник має право контролювати поставку товарів у строки, встановлені з Договором. Постачальник зобов’язаний забезпечити поставку товарів у строки, встановлені згідно з договором.  
Тип оплати Повторювана поставка  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 3 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Мелоксикам розчин для ін'єкцій 10 мг/мл по 1,5 мл
Класифікація за ДК 021:2015: 33630000-5 - Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату
Класифікація за INN: meloxicam
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, м. Київ, вул. Госпітальна, 18
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 38290 штука

Тендерна документація

Проект договору
Проект договору новий запит ціни.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 18:24
Версія документу від: 01.04.2025 18:24
ID: 85f0b58d0dda4bdc888546f836b4a12c
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 18:28
Версія документу від: 01.04.2025 18:28
ID: f72aeb20922c4554880fea4ffed33d75

Ви можете завантажити відразу всі документи до цієї закупівлі

    Завантажити всі документи

    Параметри тендеру

    Електронний аукціон Ні  
    Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
    Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
    Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
    Мінімальна кількість пропозицій 1  
    Попередня кваліфікація Ні  
    Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Так  
    Оскарження умов тендерної документації Ні  
    Оскарження результатів визначення переможця Ні  
    Оскарження відміни закупівлі Ні  
    Обмежений доступ Ні  
    Очікувана вартість Так  
    Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
    Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
    Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
    Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
    Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
    Тривалість кваліфікації 0  
    Оскарження результатів кваліфікації Ні  

    Опис критеріїв

    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
    Критерій відноситься до предмету закупівлі Мелоксикам розчин для ін'єкцій 10 мг/мл
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Форма випуску: Розчин для ін'єкцій
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Класифікація згідно МНН: meloxicam
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Класифікація згідно АТХ: m01ac06
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Тип пакування: Флакон, Ампула
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Доза діючої речовини: 10 мг/мл
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Об'єм Очікуване значення: 1.5 мілілітр
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Забезпечення виконання договору про закупівлю
    Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
    Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю Очікуване значення: 5 percent
    Прийнятні докази:
    Документ. Банківська гарантія забезпечення договору, Замовнику надається оригінал у паперовій формі.. Розмір банківської гарантії становить 5 (п’ять) відсотків від загальної ціни Договору, визначеної пунктом 2.1 цього Договору
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на Очікуване значення: 30 day
    Прийнятні докази:
    Документ. Банківська гарантія забезпечення договору, Замовнику надається оригінал у паперовій формі.. Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії Договору не менш ніж на 30 (тридцять) календарних днів та починатись не пізніше дати укладення Договору.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025

    Дати та строки

    Дата публікації 01.04.2025 18:29  
    Початок періоду прийому пропозицій 01.04.2025 18:29  
    Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 14.04.2025 00:00  
    Дата початку аукціону очікується  

    Закупівельник (Проводить закупівлю)

    Найменування замовника Національний військово-медичний клінічний центр "Головний військовий клінічний госпіталь"  
    Код в ЄДРПОУ / ІПН 07773293  
    Юридична адреса 01133, Україна, м. Київ, вулиця Госпітальна, будинок 18  

    Реєстр пропозицій

    Дата і час розкриття 14.04.2025 00:00
    Учасник
    Початкова пропозиція
    Остаточна пропозиція
    Документи пропозиції
    1
    819`406.00
    Гривня з ПДВ
    2
    450`673.30
    Гривня з ПДВ
    3
    ТОВ "СТМ-Фарм"
    ID: 7ab300fce7e84cffac6cc7cd3abb7e5d
    739`513.92
    Гривня з ПДВ
    4
    ТОВ "КОРПОРАЦІЯ "ЗДОРОВ'Я"
    ID: d5aaf7fbb6084d7ba4fc4bf2980c2451
    610`457.47
    Гривня з ПДВ
    5
    ТОВ "ДОЙЧ-ФАРМ"
    ID: 1ce8244e13014fb59e8a8272f0f39ca7
    742`443.10
    Гривня з ПДВ
    7
    739`186.15
    Гривня з ПДВ
    8
    639`136.68
    Гривня з ПДВ

    Протокол розкриття

    Учасник
    Остаточна пропозиція
    Статус
    Документи
    2
    610`457.47
    Гривня з ПДВ
    Не розглядався
    3
    639`136.68
    Гривня з ПДВ
    Не розглядався
    4
    739`186.15
    Гривня з ПДВ
    Не розглядався
    5
    739`513.92
    Гривня з ПДВ
    Не розглядався
    6
    742`443.10
    Гривня з ПДВ
    Не розглядався

    Повідомлення про намір укласти договір

    Учасник
    Остаточна пропозиція
    Дата та час публікації
    ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"
    Код ЄДРПОУ: 42210926
    450`673.30
    Гривня з ПДВ
    15.04.2025
    11:28

    Укладені договори

    Номер договору
    142
    Дата підписання
    18.04.2025
    Дата початку дії
    18.04.2025
    Дата завершення дії
    31.12.2025
    Ціна договору
    450`673.30 Гривня з ПДВ
    Ціна договору без ПДВ
    421`190.00 Гривня