Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 01.04.2025 17:22. Дата останніх змін - 05.04.2025 09:01

Шредери (знищувачі документів)

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-01-012945-a  
ID 802752fc356a4e1dafbf79d051635013  
Очікувана вартість закупівлі
44`16000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівля проводиться у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, виходячи з вартісних меж, встановлених пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями). Товар має постачатися в повному обсязі та супроводжуватися документами, що підтверджують їх походження безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно гігієнічним вимогам тощо. Доставка, навантаження та розвантаження товарів здійснюється за рахунок постачальника. Товар повинен бути упакований належним чином згідно вимог нормативно – технічної (експлуатаційної) документації виробника або технічним умовам, прийнятим для упаковки товару такого типу, забезпечувати схоронність та цілісність товару при транспортуванні та зберіганні. Поставка товарів здійснюється на умовах DDP – склад замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010»)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500  
Очікувана вартість закупівлі 44`160.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
01.04.25
Подання пропозицій
до 04.04.25
Кваліфікація переможця
з 04.04.25
Пропозиції розглянуті
з 05.04.25

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Шредери (знищувачі документів)
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.04.2025
Умови постаки: Закупівля проводиться у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, виходячи з вартісних меж, встановлених пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями). Товар має постачатися в повному обсязі та супроводжуватися документами, що підтверджують їх походження безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно гігієнічним вимогам тощо. Доставка, навантаження та розвантаження товарів здійснюється за рахунок постачальника. Товар повинен бути упакований належним чином згідно вимог нормативно – технічної (експлуатаційної) документації виробника або технічним умовам, прийнятим для упаковки товару такого типу, забезпечувати схоронність та цілісність товару при транспортуванні та зберіганні. Поставка товарів здійснюється на умовах DDP – склад замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010»)
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 17:18
Версія документу від: 01.04.2025 17:18
ID: b0b741d23d4640638ccde4496323c0b4
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 17:22
Версія документу від: 01.04.2025 17:22
ID: 61b3d2b22cc34f448881fd6d04635c18

Ви можете завантажити відразу всі документи до цієї закупівлі

    Завантажити всі документи

    Параметри тендеру

    Електронний аукціон Ні  
    Мінімальна кількість пропозицій 1  
    Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
    Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
    Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
    Попередня кваліфікація Ні  
    Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Так  
    Оскарження умов тендерної документації Ні  
    Оскарження результатів визначення переможця Ні  
    Оскарження відміни закупівлі Ні  
    Обмежений доступ Ні  
    Очікувана вартість Так  
    Оскарження результатів кваліфікації Ні  
    Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
    Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
    Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
    Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
    Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
    Тривалість кваліфікації 0  

    Опис критеріїв

    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
    Критерій відноситься до предмету закупівлі Шредери (знищувачі документів)
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Бренд: dahle
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Автоматична подача Очікуване значення: ні
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Реверс Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Автоматичний старт/стоп Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Робочий цикл: безперервний
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Тип різання: перехресний
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Знищує: cd диски, папір, банківські картки, скоби, скріпки
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Рівень безпеки (DIN 66399) ?:tender criteria requirement min_maxValue: 5 - 5 одиниця
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Кількість знищуваних листів (80 г/м2) за одну подачу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 10 - 10 аркуш
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Об'єм ?:tender criteria requirement min_maxValue: 25 - 25 літр
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Гарантія ?:tender criteria requirement min_maxValue: 24 - 24 місяць
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025

    Дати та строки

    Дата публікації 01.04.2025 17:22  
    Початок періоду прийому пропозицій 01.04.2025 17:22  
    Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 04.04.2025 12:00  
    Дата початку аукціону очікується  

    Закупівельник (Проводить закупівлю)

    Найменування замовника ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500  
    Код в ЄДРПОУ / ІПН 33111325  
    Юридична адреса 14017, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 18  

    Реєстр пропозицій

    Дата і час розкриття 04.04.2025 12:00
    Учасник
    Початкова пропозиція
    Остаточна пропозиція
    Документи пропозиції
    1
    44`000.00
    Гривня з ПДВ
    2
    38`800.00
    Гривня з ПДВ
    3
    ТОВ "ВКФ "ВВ"
    ID: 7ba92da76bfd448b8bf3e92b2a7f5117
    43`890.00
    Гривня з ПДВ
    4
    40`932.00
    Гривня з ПДВ

    Протокол розкриття

    Учасник
    Остаточна пропозиція
    Статус
    Документи
    1
    38`800.00
    Гривня з ПДВ
    Переможець
    05.04.2025 09:01
    2
    40`932.00
    Гривня з ПДВ
    Не розглядався
    3
    43`890.00
    Гривня з ПДВ
    Не розглядався
    4
    44`000.00
    Гривня з ПДВ
    Не розглядався

    Повідомлення про намір укласти договір

    Учасник
    Остаточна пропозиція
    Дата та час публікації
    ФОП "Єрмоленко Євгеній Іванович"
    Код ЄДРПОУ: 2523615334
    38`800.00
    Гривня з ПДВ
    05.04.2025
    09:01