Процедура закупівлі оголошена 01.04.2025 17:22. Дата останніх змін - 05.04.2025 09:01
Шредери (знищувачі документів)
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-04-01-012945-a | |
ID | 802752fc356a4e1dafbf79d051635013 |
Очікувана вартість закупівлі
44`16000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівля проводиться у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, виходячи з вартісних меж, встановлених пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями). Товар має постачатися в повному обсязі та супроводжуватися документами, що підтверджують їх походження безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно гігієнічним вимогам тощо. Доставка, навантаження та розвантаження товарів здійснюється за рахунок постачальника. Товар повинен бути упакований належним чином згідно вимог нормативно – технічної (експлуатаційної) документації виробника або технічним умовам, прийнятим для упаковки товару такого типу, забезпечувати схоронність та цілісність товару при транспортуванні та зберіганні. Поставка товарів здійснюється на умовах DDP – склад замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010»)
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500 | |
Очікувана вартість закупівлі | 44`160.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
01.04.25
Подання пропозицій
до 04.04.25
Кваліфікація переможця
з 04.04.25
Пропозиції розглянуті
з 05.04.25
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 30 робочі дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Шредери (знищувачі документів)
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.04.2025
Умови постаки: Закупівля проводиться у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, виходячи з
вартісних меж, встановлених пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями).
Товар має постачатися в повному обсязі та супроводжуватися документами, що підтверджують їх походження безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно гігієнічним вимогам тощо.
Доставка, навантаження та розвантаження товарів здійснюється за рахунок постачальника.
Товар повинен бути упакований належним чином згідно вимог нормативно – технічної (експлуатаційної) документації виробника або технічним умовам, прийнятим для упаковки товару такого типу, забезпечувати схоронність та цілісність товару при транспортуванні та зберіганні.
Поставка товарів здійснюється на умовах DDP – склад замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010»)
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Проєкт договору.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 17:18
Версія документу від: 01.04.2025 17:18
ID: b0b741d23d4640638ccde4496323c0b4
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 17:22
Версія документу від: 01.04.2025 17:22
ID: 61b3d2b22cc34f448881fd6d04635c18
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Так | |
Оскарження умов тендерної документації | Ні | |
Оскарження результатів визначення переможця | Ні | |
Оскарження відміни закупівлі | Ні | |
Обмежений доступ | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 0 | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 |
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Бренд: dahle
Автоматична подача Очікуване значення: ні
Реверс Очікуване значення: Так
Автоматичний старт/стоп Очікуване значення: Так
Робочий цикл: безперервний
Тип різання: перехресний
Знищує: cd диски, папір, банківські картки, скоби, скріпки
Рівень безпеки (DIN 66399) ?:tender criteria requirement min_maxValue: 5 - 5 одиниця
Кількість знищуваних листів (80 г/м2) за одну подачу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 10 - 10 аркуш
Об'єм ?:tender criteria requirement min_maxValue: 25 - 25 літр
Гарантія ?:tender criteria requirement min_maxValue: 24 - 24 місяць
|
Дати та строки
Дата публікації | 01.04.2025 17:22 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 01.04.2025 17:22 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 04.04.2025 12:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500 |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 33111325 |
Юридична адреса | 14017, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 18 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 04.04.2025 12:00
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
4
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс"
ID: 44bfe4ad6ebf44cc8e53d4775e1cb86d
40`932.00
Гривня з ПДВ
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
ФОП "Єрмоленко Євгеній Іванович"
Код ЄДРПОУ: 2523615334
38`800.00
Гривня з ПДВ
05.04.2025
09:01