Процедура закупівлі оголошена 01.04.2025 16:24. Дата останніх змін - 05.04.2025 17:00
42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-04-01-011873-a | |
ID | a1ed964bcc0e4ffab5a674db54a98f60 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
1`804`71126 Гривня
Вартість участі в цій закупівлі становить 2040.00 Гривня
Зареєструйтесь та візьміть участь в аукціоні
або авторизуйтеся, якщо Ви вже є Учасником
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 1`804`711.26 Гривня (без ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Спрощені закупівлі | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
01.04.25
Період уточнень
до 05.04.25
Подання пропозицій
до 10.04.25
Залишилось 1 день Поспішайте взяти участь!
Аукціон
11.04.25
Специфікація закупівлі
Лот №1. Лот 1. Дизельний навантажувач
Вантажопідйомність 7000кг, висота підйому від 3 до 6 метрів
Параметри торгів
Очікувана вартість закупівлі | 1`804`711.26 Гривня (без ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 9`023.56 Гривня | |
Дата початку аукціону за лотом | 11.04.2025 13:48 |
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Тип оплати | Аванс | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 50% | |
Період | 10 календарні дні |
Подія | Поставка товару | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 50% | |
Період | 10 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Дизельний навантажувач
Класифікація за ДК 021:2015: 42410000-3 - Підіймально-транспортувальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14.04.2025 - 30.09.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Тендерна документація
Конкурсна документація 3.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 08:54
Версія документу від: 03.04.2025 08:54
ID: 995275042b224da2a7e60717e594c398
|
![]() |
Тендерна документація
Конкурсна документація 2.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.04.2025 10:24
Версія документу від: 02.04.2025 10:24
ID: 995275042b224da2a7e60717e594c398
|
![]() |
Тендерна документація
Конкурсна документація.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 16:24
Версія документу від: 01.04.2025 16:24
ID: 995275042b224da2a7e60717e594c398
|
![]() |
Проект договору
Додаток 4 Проєкт договору.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 16:24
Версія документу від: 01.04.2025 16:24
ID: 49b7b5b35a8b44099eab5a6ae2bd875f
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 08:55
Версія документу від: 03.04.2025 08:55
ID: 1fed13aae1b04f20bed2350f9e8c2264
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.04.2025 10:25
Версія документу від: 02.04.2025 10:25
ID: 1fed13aae1b04f20bed2350f9e8c2264
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 16:24
Версія документу від: 01.04.2025 16:24
ID: 1fed13aae1b04f20bed2350f9e8c2264
|
![]() |
Тендерна документація
Зміни у конкурсній документації 2.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 08:54
Версія документу від: 03.04.2025 08:54
ID: 55bec925dfb347e6abe9d9f9133be1ab
|
![]() |
Тендерна документація
Зміни у конкурсній документації.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.04.2025 10:24
Версія документу від: 02.04.2025 10:24
ID: 55bec925dfb347e6abe9d9f9133be1ab
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Ні | |
Обмежений доступ | Ні | |
Оскарження умов тендерної документації | Ні | |
Оскарження результатів визначення переможця | Ні | |
Оскарження відміни закупівлі | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 2 Робочі дні | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 1 Робочі дні | |
Тривалість кваліфікації | 0 |
Опис критеріїв
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. У випадку, якщо Учасник є виробником пропонованого обладнання:
Сертифікати якості або сертифікат відповідності, або технічні умови, або інший документ, що підтверджує наявність досвіду виробництва пропонованого обладнання та інформаційна довідка в довільній формі з інформацією про місце знаходження виробничої бази та її технічне оснащення, наявність системи контролю якості (ISO:9001) та іншими характеристиками виробництва.
Замовник залишає за собою право провести перевірку достовірності поданої інформації та виїзне обстеження виробничих потужностей Учасника.
У випадку, якщо учасник не є виробником пропонованого обладнання:
Сертифікат дилера/дистриб’ютора або лист про представництво інтересів виробника або інший документ, що підтверджує наявність відносин з виробником та/або Сертифікат, технічні умови (титульну сторінку), чи інший документ, що підтверджує статус виробника пропонованого обладнання, якщо учасник є виробником даного обладнання.
Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання обладнання аж до моменту завершення навчання персоналу Замовника.
Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника про наявність, на території України своєї сервісної служби, а також можливість сервісної підтримки в гарантійний і після гарантійний період експлуатації обладнання.
|
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Наявність досвіду виконання не менше 2-х (двох) аналогічних раніше укладених договорів за останні 3 роки.. Довідка згідно форми №1 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 2-х (двох) аналогічних раніше укладених договорів за останні 3 роки
Якщо інформація на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору стосується одного з підприємств АТ «УОП», то вона надається відповідальній особі разом з документами Частини ІІ Додатку І Конкурсної документації.* [дана норма застосовується протягом дії правового режиму воєнного стану]
|
Наявність фінансової спроможності
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Не вимагається надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Наявність фінансової спроможності. На підтвердження обороту за останній звітний період на суму не менше 50 % від вартості поданої пропозиції учасник повинен надати:
2) якщо Учасник є юридичною особою - резидентом:
- остання затверджена річна фінансова звітність (форма №1 «Баланс» та форма №2 «Звіт про фінансові результати» відповідно до вимог п. 3 Додатку 2 Конкурсної документації;
2) якщо Учасник є юридичною особою – нерезидентом:
˗ довідка у довільній формі згідно законодавством країни виробника.
3) якщо Учасник є фізичною особою-підприємцем:
- остання фінансова звітність (декларація про доходи) на суму не менше 50% від вартості поданої пропозиції.
Ті учасники, що працюють менше одного року, надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно).
У випадку, якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти, а також запитуваною інформацією в довільній формі.
|
Дати та строки
Дата публікації | 01.04.2025 16:24 | |
Завершення періоду уточнень | 05.04.2025 16:00 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 05.04.2025 17:00 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 10.04.2025 12:00 |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 08305644 |
Юридична адреса | Україна |