Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 01.04.2025 16:13. Дата останніх змін - 18.04.2025 10:06

«Послуги з встановлення системи блискавкозахисту Криничанського ліцею № 2 Криничанської селищної ради Дніпропетровської області, за адресою: 52300, Дніпропетровська обл., Кам'янський р-н, селище Кринички, вул. Центральна, будинок 24» ДК 021: 2015: 45310000-3 «Електромонтажні роботи»

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-01-011570-a  
ID 7c024fb5df094283b29ff378d3d53549  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-04-01-012318-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
211`10400 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КРИНИЧАНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №2 КРИНИЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Загальна очікувана вартість закупівлі 211`104.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
01.04.25
Період уточнень
до 13.04.25
Період оскаржень
до 13.04.25
Подання пропозицій
до 16.04.25
Наявні запитання без відповіді (скарги без рішення)
з 05.04.25
Процедуру призупинено через скаргу
Аукціон
17.04.25

Специфікація закупівлі

Лот №1. «Послуги з встановлення системи блискавкозахисту Криничанського ліцею № 2 Криничанської селищної ради Дніпропетровської області, за адресою: 52300, Дніпропетровська обл., Кам'янський р-н, селище Кринички, вул. Центральна, будинок 24» ДК 021: 2015: 45310000-3 «Електромонтажні роботи»

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 211`104.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 1`055.52 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 17.04.2025 12:20  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
«Послуги з встановлення системи блискавкозахисту Криничанського ліцею № 2 Криничанської селищної ради Дніпропетровської області, за адресою: 52300, Дніпропетровська обл., Кам'янський р-н, селище Кринички, вул. Центральна, будинок 24» ДК 021: 2015: 45310000-3 «Електромонтажні роботи»
Класифікація за ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52300, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янський р-н, селище Кринички, вул. Центральна, будинок 24
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.07.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Проект договору
Додаток № 4 Проект договору .docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 16:13
Версія документу від: 01.04.2025 16:13
ID: 1670557c46bd42eab48104c0b1e4f083
Нетипізований документ
ТД _ блискзах.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 16:13
Версія документу від: 01.04.2025 16:13
ID: 4fd0f5a8e1f54ac7a3553291df29dca9
Нетипізований документ
Додаток_№_3_нформац_я_про_необх_дн_техн_чн_,_як_сн_та_к_льк_сн_2.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 16:13
Версія документу від: 01.04.2025 16:13
ID: 964fdb05da5f4fd08b8758d8327033a7
Нетипізований документ
Додаток № 4 Проект договору .docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 16:13
Версія документу від: 01.04.2025 16:13
ID: 45f02b90a1a24ba3b6d98b64a5204cc2
Нетипізований документ
Додаток_№_1_Квал_ф_кац_йн_критер_ї .docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 16:13
Версія документу від: 01.04.2025 16:13
ID: 852ffc88c374406cbdf7b8b19ac4cadd
Нетипізований документ
Додаток_№_2_Вимоги_до_учасник_в_та_переможця.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 16:13
Версія документу від: 01.04.2025 16:13
ID: 35f2fc2cf900413893e3695d78c717cf
Нетипізований документ
Додаток_№_6_Перелік_документів_та_інформації_які_подаються_учасником.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 16:13
Версія документу від: 01.04.2025 16:13
ID: 0996c1191aa54be588f14e7c40b5ad79
Нетипізований документ
Додаток_№_5Лист_згода_на_обробку_ПД (3).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 16:13
Версія документу від: 01.04.2025 16:13
ID: 74ad7c0416d344d39f29556ab6dc4fbb
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.04.2025 09:57
Версія документу від: 11.04.2025 09:57
ID: ff9b79c9100b47e3b7d466aeb3e2a884
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 16:17
Версія документу від: 01.04.2025 16:17
ID: ff9b79c9100b47e3b7d466aeb3e2a884
Нетипізований документ
Додаток_№_3_нформац_я_про_необх_дн_техн_чн_,_як_сн_та_к_льк_сн_2 (1).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.04.2025 09:53
Версія документу від: 11.04.2025 09:53
ID: 03161a0921fc4a85b50d8db3862be027
Нетипізований документ
Додаток_№_1_Квал_ф_кац_йн_критер_ї_–_нова_редакція.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.04.2025 09:53
Версія документу від: 11.04.2025 09:53
ID: 88de23ceed3b45faaa6db0937de82151
Нетипізований документ
ПЕРЕЛІК_ЗМІН_ДО_ТЕНДЕРНОЇ_ДОКУМЕНТАЦІЇ_від_10_04_2025.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.04.2025 09:53
Версія документу від: 11.04.2025 09:53
ID: a9937c76e7b54f9cb28302e2150988cd
Нетипізований документ
ТД _ блискзах нова редакція.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.04.2025 09:53
Версія документу від: 11.04.2025 09:53
ID: b3d24c20de05495dba8e53335da8cc9f
Нетипізований документ
Протокол .pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.04.2025 09:53
Версія документу від: 11.04.2025 09:53
ID: 33b83551d0804a709aa519c2a980e70b

Ви можете завантажити відразу всі документи до цієї закупівлі

    Завантажити всі документи

    Параметри тендеру

    Електронний аукціон Так  
    Мінімальна кількість пропозицій 1  
    Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
    Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Ні  
    Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
    Попередня кваліфікація Ні  
    Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Ні  
    Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
    Оскарження результатів кваліфікації Ні  
    Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 3 Календарних днів  
    Тривалість кваліфікації 0  
    Кількість днів для надання пояснень на звернення 3 Календарних днів  
    Очікувана вартість Так  
    Тривалість оскарження результатів визначення переможця 5 Календарних днів  
    Тривалість оскарження відміни закупівлі 10 Календарних днів  
    Оскарження результатів визначення переможця Так  
    Оскарження умов тендерної документації Так  
    Оскарження відміни закупівлі Так  
    Обмежений доступ Ні  

    Опис критеріїв

    Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
    Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Наявність впливу на прийняття рішення замовника
    Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Вчинення корупційних правопорушень
    Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    Юридичною особою підтверджується, що
    Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Фізичною особою підтверджується, що
    Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Вчинення економічних правопорушень
    Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Вчинення кримінальних правопорушень
    Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    Фізичною особою підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Юридичною особою підтверджується, що
    Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
    Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Порушення справи про банкрутство
    Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Наявність антикорупційної програми
    Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом)
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Резидентом підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Архівована"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Нерезидентом підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Архівована"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
    Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
    Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    Фізичною особою підтверджується, що
    Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Юридичною особою підтверджується, що
    Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
    У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Резидентом підтверджується, що
    У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Архівована"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Нерезидентом підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Архівована"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Строк дії тендерної пропозиції
    Строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Очікуване значення: 90 день
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Мова (мови) тендерної пропозиції
    Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Мова тендерної пропозиції: Українська
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Інформування про субпідрядників/співвиконавців
    У тендерній пропозиції зазначається інформація (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
    Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
    Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю Мінімальне значення: 1 відсоток
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Наявність фінансової спроможності
    Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Не вимагається надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)
    Критерій відноситься до лоту «Послуги з встановлення системи блискавк
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю (Учасник для підтвердження обсягу річного доходу (виручки/чистого доходу) за 2024рікповинен надати копії підтверджуючих документів, засвідчених підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником), а саме: - Баланс (форма №1) - Звіт про фінансові результати (форма №2) - Звіт про рух грошових коштів (форма №3) Форми документів встановлені Наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» У разі якщо учасник є суб’єктом малого підприємства, для підтвердження наявності фінансової спроможності, учасник надає: - Фінансові звіти суб’єкта малого підприємства в складі Балансу (форма №1-м) і Звіту про фінансові результати (форма №2-м) за 2024рік; - або Спрощеного фінансового звіту суб’єкта малого підприємства в складі Балансу (форма №1) і Звіту про фінансові результати (форма №2-м) за 2024рік. Форми документів встановлені Наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2000 № 39 Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 "Спрощена фінансова звітність". Фінансова звітність учасника повинна підтверджувати, що обсяг річного доходу (виручки) становив не менше ніж 100% очікуваної вартості предмета закупівлі. Зазначені вище документи надаються з відміткою про отримання органом статистики або квитанцією №2 у разі подання електронної звітності. Фізичні особи – підприємці надають копію податкової декларації за 2024рікз відміткою органу статистики (або копію квитанції про підтвердження подачі декларації в електронному вигляді). У випадку якщо Учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист – роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. ) Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Архівована" Дата архівування вимоги: 11.04.2025

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю (Учасник для підтвердження обсягу річного доходу (виручки/чистого доходу) за 2024рікповинен надати копії підтверджуючих документів, засвідчених підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником), а саме: - Баланс (форма №1) - Звіт про фінансові результати (форма №2) - Звіт про рух грошових коштів (форма №3) Форми документів встановлені Наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» У разі якщо учасник є суб’єктом малого підприємства, для підтвердження наявності фінансової спроможності, учасник надає: - Фінансові звіти суб’єкта малого підприємства в складі Балансу (форма №1-м) і Звіту про фінансові результати (форма №2-м) за 2024 рік; - або Спрощеного фінансового звіту суб’єкта малого підприємства в складі Балансу (форма №1) і Звіту про фінансові результати (форма №2-м) за 2024 рік. Форми документів встановлені Наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2000 № 39 Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 "Спрощена фінансова звітність". Фінансова звітність учасника повинна підтверджувати, що обсяг річного доходу (виручки) становив не менше ніж 100% очікуваної вартості предмета закупівлі. Зазначені вище документи надаються з відміткою про отримання органом статистики або квитанцією №2 у разі подання електронної звітності. Фізичні особи – підприємці надають копію податкової декларації за 2024 рікз відміткою органу статистики (або копію квитанції про підтвердження подачі декларації в електронному вигляді). У випадку якщо Учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист – роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти.) Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 11.04.2025
    Наявність досвіду виконання аналогічного договору
    Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
    Критерій відноситься до лоту «Послуги з встановлення системи блискавк
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3 та не менше одного аналогічного договору за останні п’ять років Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічних договорів з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів / робіт / послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі. *Аналогічним вважається договір на послуги з улаштування (монтажу, встановлення) систем(и) блискавкозахисту ДК 021: 2015: 45310000-3 «Електромонтажні роботи» на об’єкті (об’єктах), де в робочий час перебуває / може перебувати значна кількість осіб (заклади освіти та/або адміністративні будівлі та/або виробничі приміщення тощо), виконаний на суму принаймні не менше 100% очікуваної вартості даної закупівлі. У разі надання аналогічного договору, укладеного з замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - такий договір повинен бути опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу, бути укладеним і виконаним в повному обсязі. Для підтвердження виконання договору в повному обсязі на веб-порталі Уповноваженого органу повинен бути опублікований звіт про виконання договору. У разі відсутності опублікованого звіту про виконання договору на підтвердження виконання договору учасники зобов’язані надати акти виконаних робіт та/або акти приймання-передачі виконаних робіт (на суму виконаних зобов’язань) з підписами обох сторін, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці в повному обсязі, банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно з таким договором, акти звірки з замовником, документи, що підтверджують оплату податків в період виконання умов договору, фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому були виконані роботи (надані послуги) згідно аналогічного договору, а також лист-відгук від Замовника з обов’язковим зазначенням предмету договору, номеру закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу, інформації про якість виконаних робіт чи наданих послуг. У разі надання аналогічного договору, укладеного із замовником, який не відноситься до замовників в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» – такий договір повинен бути укладеним і виконаним виконаний в повному обсязі, а у складі пропозиції обов’язкове надання копії такого договору, листа-відгуку від такого замовника, документи для підтвердження виконання договору в повному обсязі (акти виконаних робіт/послуг та/або видаткові накладні тощо), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно з таким договором, акти звірки з замовником, документи, що підтверджують оплату податків в період виконання умов договору, фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому були виконані роботи (надані послуги) згідно аналогічного договору. Надані документи повинні відображати повне виконання умов договору сторонами. Форма 3 Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: № Найменування замовника за договором Номер та дата договору Документ(и), що підтверджують виконання договору ) Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Архівована" Дата архівування вимоги: 11.04.2025

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3 та не менше одного аналогічного договору за останні п’ять років Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічних договорів з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів / робіт / послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі. *Аналогічним вважається договір на послуги з улаштування (монтажу, встановлення) систем(и) блискавкозахисту ДК 021: 2015: 45310000-3 «Електромонтажні роботи» на об’єкті (об’єктах), де в робочий час перебуває / може перебувати значна кількість осіб (заклади освіти та/або адміністративні будівлі та/або виробничі приміщення тощо), виконаний на суму принаймні не менше 100% очікуваної вартості даної закупівлі. У разі надання аналогічного договору, укладеного з замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - такий договір повинен бути опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу, бути укладеним і виконаним в повному обсязі. Для підтвердження виконання договору в повному обсязі на веб-порталі Уповноваженого органу повинен бути опублікований звіт про виконання договору. У разі відсутності опублікованого звіту про виконання договору на підтвердження виконання договору учасники зобов’язані надати акти виконаних робіт та/або акти приймання-передачі виконаних робіт (на суму виконаних зобов’язань) з підписами обох сторін, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці в повному обсязі, банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно з таким договором, акти звірки з замовником, документи, що підтверджують оплату податків в період виконання умов договору, фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому були виконані роботи (надані послуги) згідно аналогічного договору, а також лист-відгук від Замовника з обов’язковим зазначенням предмету договору, номеру закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу, інформації про якість виконаних робіт чи наданих послуг. У разі надання аналогічного договору, укладеного із замовником, який не відноситься до замовників в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» – такий договір повинен бути укладеним і виконаним виконаний в повному обсязі, а у складі пропозиції обов’язкове надання копії такого договору, листа-відгуку від такого замовника, документи для підтвердження виконання договору в повному обсязі (акти виконаних робіт/послуг та/або видаткові накладні тощо), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно з таким договором, акти звірки з замовником, документи, що підтверджують оплату податків в період виконання умов договору, фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому були виконані роботи (надані послуги) згідно аналогічного договору. Надані документи повинні відображати повне виконання умов договору сторонами. Форма 3 Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: № Найменування замовника за договором Номер та дата договору Документ(и), що підтверджують виконання договору) Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 11.04.2025
    Наявність працівників відповідної кваліфікації
    Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
    Критерій відноситься до лоту «Послуги з встановлення системи блискавк
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Довідка за формою 2 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені при виконанні послуг, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід. Форма 2 Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: № ПІБ Посада Загальний стаж роботи Підстава використання праці Обов’язково підтвердити наявність в Учасника наступних фахівців: - Електромеханік (або електромонтажник або електромонтер/електромонтер охоронно-пожежної сигналізації)– з кваліфікацією не нижче 3-го розряду (надати документальне підтвердження наявності відповідної кваліфікації – диплом/посвідчення/свідоцтво) - Налагоджувальник контрольно-виміювальних приладів та автоматики повинен мати кваліфікацію не нижче 4-го розряду (надати документальне підтвердження наявності відповідної кваліфікації – диплом/посвідчення/свідоцтво) Вищезазначені фахівці повинні мати: Скан-копії оригіналів чинних посвідчень та протоколів перевірки знань з питань пожежної безпеки, або витяг з протоколу які підтверджують знання з пожежної безпеки; Скан-копії оригіналів чинних посвідчень та протоколів перевірки знань з охорони праці, або витяг з протоколу які підтверджують знання НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; Скан-копії оригіналів довідок про проходження психіатричного огляду. Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”, стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому та копією послужного списку/трудової книжки. ) Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Архівована" Дата архівування вимоги: 11.04.2025

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Довідка за формою 2 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені при виконанні послуг, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід. Форма 2 Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: № ПІБ Посада Загальний стаж роботи Підстава використання праці Обов’язково підтвердити наявність в Учасника наступних фахівців: - Електромеханік (або електромонтажник або електромонтер/електромонтер охоронно-пожежної сигналізації)– з кваліфікацією не нижче 3-го розряду (надати документальне підтвердження наявності відповідної кваліфікації – диплом/посвідчення/свідоцтво) - Налагоджувальник контрольно-виміювальних приладів та автоматики повинен мати кваліфікацію не нижче 4-го розряду (надати документальне підтвердження наявності відповідної кваліфікації – диплом/посвідчення/свідоцтво) Вищезазначені фахівці повинні мати: Скан-копії оригіналів чинних посвідчень та протоколів перевірки знань з питань пожежної безпеки, або витяг з протоколу які підтверджують знання з пожежної безпеки; Скан-копії оригіналів чинних посвідчень та протоколів перевірки знань з охорони праці, або витяг з протоколу які підтверджують знання НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; Скан-копії оригіналів довідок про проходження психіатричного огляду. Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”, стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому та копією послужного списку/трудової книжки. ) Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 11.04.2025
    Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
    Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
    Критерій відноситься до лоту «Послуги з встановлення системи блискавк
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Довідка за формою 1 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі. Форма 1 Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: № Найменування Кількість Інформація про право володіння або підстава користування або договір про надання послуг Серед обладнання обов’язкова наявність: - офісного приміщення. Надати документи, що підтверджують наявність такого приміщення: якщо приміщення власне - свідоцтво про державну реєстрацію/відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно/або інші підтверджуючі документи, якщо приміщення залучене - договір оренди із обов’язковим додаванням свідоцтва чи витягу про державну реєстрацію/відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно або інші підтверджуючі документи. Щодо зазначеного учасником приміщення надається оригінал/копія зареєстрованої Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (відповідно до Постанови КМУ № 80 від 14.02.2018). - транспортного засобу (не менше одного категорії C або універсалу / фургону / пікапу категорії В) для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного або орендованого. Надати документи, що підтверджують наявність такого транспорту: якщо засіб власний - свідоцтво про державну реєстрацію, якщо засіб залучений - договір оренди чи надання транспортних послуг із обов’язковим додаванням свідоцтва про державну реєстрацію та підтвердженням здійснення оплат згідно такого договору. - електроінструменту. Надати документи, що підтверджують наявність такого електроінструменту: якщо електроінструмент власний – документи, що підтверджують право власності (видаткові накладні тощо), якщо електроінструмент залучений - договір оренди чи надання послуг. Копія чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при надані послуг. - вимірювальної електротехнічної лабораторії для виконання пусконалагоджувальних робіт. Надати документи, що підтверджують наявність такої лабораторії: якщо лабораторія власна – сертифікат або свідоцтв, або інший дозвільний документ згідно чинного законодавства, та додатком до такого сертифікату/ свідоцтва, або іншого дозвільного документу на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, якщо лабораторія залучена - договір оренди чи надання послуг з додаванням сертифікату або свідоцтва, або іншого дозвільного документу згідно чинного законодавства, та додатку до такого сертифікату/ свідоцтва, або іншого дозвільного документу на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005. Документи щодо відповідності лабораторії повинні бути чинними на дату розкриття пропозицій, сфера процесів вимірювань вимірювальної електротехнічної лабораторії повинна включати в себе перевірку наявності та стану кіл між заземлювачами й елементами, що заземлюються, вимірювання значення опору заземлювального пристрою, випробування підвищеною напругою частоти 50 Гц електротехнічних виробів на напругу понад 12 В змінного струму та понад 120 В постійного струму; випробування підвищеною напругою частоти 50 Гц: ізоляції вторинних кіл управління, захисту, автоматики, сигналізації, телемеханіки, тощо; перевірка спрацювання пристроїв захисту, які реагують на надструми і не виконують функції захисного автоматичного вимкнення живлення в електроустановках з типом заземлення системи TN-C, TN-S і IT. ) Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Архівована" Дата архівування вимоги: 11.04.2025

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій ( Довідка за формою 1 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі. Форма 1 Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: № Найменування Кількість Інформація про право володіння або підстава користування або договір про надання послуг Серед обладнання обов’язкова наявність: - офісного приміщення. Надати документи, що підтверджують наявність такого приміщення: якщо приміщення власне - свідоцтво про державну реєстрацію/відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно/або інші підтверджуючі документи, якщо приміщення залучене - договір оренди із обов’язковим додаванням свідоцтва чи витягу про державну реєстрацію/відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно або інші підтверджуючі документи. Щодо зазначеного учасником приміщення надається оригінал/копія зареєстрованої Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (відповідно до Постанови КМУ № 80 від 14.02.2018). - транспортного засобу (не менше одного категорії C або універсалу / фургону / пікапу категорії В) для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного або орендованого. Надати документи, що підтверджують наявність такого транспорту: якщо засіб власний - свідоцтво про державну реєстрацію, якщо засіб залучений - договір оренди чи надання транспортних послуг із обов’язковим додаванням свідоцтва про державну реєстрацію та підтвердженням здійснення оплат згідно такого договору. - електроінструменту. Надати документи, що підтверджують наявність такого електроінструменту: якщо електроінструмент власний – документи, що підтверджують право власності (видаткові накладні тощо), якщо електроінструмент залучений - договір оренди чи надання послуг. Копія чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при надані послуг. - вимірювальної електротехнічної лабораторії для виконання пусконалагоджувальних робіт. Надати документи, що підтверджують наявність такої лабораторії: якщо лабораторія власна – сертифікат або свідоцтв, або інший дозвільний документ згідно чинного законодавства, та додатком до такого сертифікату/ свідоцтва, або іншого дозвільного документу на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, якщо лабораторія залучена - договір оренди чи надання послуг з додаванням сертифікату або свідоцтва, або іншого дозвільного документу згідно чинного законодавства, та додатку до такого сертифікату/ свідоцтва, або іншого дозвільного документу на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005. Документи щодо відповідності лабораторії повинні бути чинними на дату розкриття пропозицій, сфера процесів вимірювань вимірювальної електротехнічної лабораторії повинна включати в себе перевірку наявності та стану кіл між заземлювачами й елементами, що заземлюються, вимірювання значення опору заземлювального пристрою. ) Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 11.04.2025

    Дати та строки

    Дата публікації 01.04.2025 16:17  
    Завершення періоду уточнень 13.04.2025 00:00  
    Початок періоду прийому пропозицій 01.04.2025 16:13  
    Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 16.04.2025 01:00  

    Закупівельник (Проводить закупівлю)

    Найменування замовника КРИНИЧАНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №2 КРИНИЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
    Код в ЄДРПОУ / ІПН 24246438  
    Юридична адреса 52300, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янський р-н, селище Кринички, вул. Центральна, 24