Процедура закупівлі оголошена 01.04.2025 14:33. Дата останніх змін - 04.04.2025 16:39
Цемент
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-04-01-008525-a | |
ID | e9e520b5a87d45a693549ef31683c1e8 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2025-04-01-008820-a |
Очікувана вартість закупівлі
147`50000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Порядок здійснення оплати Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником впродовж 30 календарних днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений товар (далі - рахунок) та після підписання Сторонами накладної (акту приймання – передачі товарів). До рахунку додаються: накладна (акт приймання-передачі товарів) та документи, що підтверджують якість поставлених товарів. Усі документи за Договором оформлюються з дотриманням вимог чинного законодавства України. У разі затримки фінансування Замовника оплата за Товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником відповідних коштів на фінансування. Поставка товарів Строк (термін) поставки (передачі) товарів: Постачальник зобов'язаний поставити за свій рахунок товари у розпорядження Замовника разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти товар на умовах цього договору впродовж 10 днів з моменту отримання Заявки від Замовника. Місце поставки (передачі) товарів: Постачальник здійснює поставку та передачу товарів Замовнику на умовах DDP (відповідно до Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів Інкотермс у редакції 2010 року) за кінцевим місцем призначення, що знаходиться за адресою: Закарпатська обл., м. Чоп, (конкретна адреса вказується у замовленні).
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Військова частина 1493 (94 прикордонний загін) | |
Очікувана вартість закупівлі | 147`500.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
01.04.25
Подання пропозицій
до 04.04.25
Кваліфікація переможця
з 04.04.25
Пропозиції розглянуті
з 04.04.25
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 30 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Цемент
Класифікація за ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Закарпатська область, Чоп, м. Чоп
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови постаки: Порядок здійснення оплати Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником впродовж 30 календарних днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений товар (далі - рахунок) та після підписання Сторонами накладної (акту приймання – передачі товарів). До рахунку додаються: накладна (акт приймання-передачі товарів) та документи, що підтверджують якість поставлених товарів. Усі документи за Договором оформлюються з дотриманням вимог чинного законодавства України. У разі затримки фінансування Замовника оплата за Товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником відповідних коштів на фінансування. Поставка товарів Строк (термін) поставки (передачі) товарів: Постачальник зобов'язаний поставити за свій рахунок товари у розпорядження Замовника разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти товар на умовах цього договору впродовж 10 днів з моменту отримання Заявки від Замовника. Місце поставки (передачі) товарів: Постачальник здійснює поставку та передачу товарів Замовнику на умовах DDP (відповідно до Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів Інкотермс у редакції 2010 року) за кінцевим місцем призначення, що знаходиться за адресою: Закарпатська обл., м. Чоп, (конкретна адреса вказується у замовленні).
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 25000 кілограм
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
ЗПП проєкт договору (9) (1) (2).docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 14:33
Версія документу від: 01.04.2025 14:33
ID: 8cfb6becdb854abcbebd0901635e224e
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 14:33
Версія документу від: 01.04.2025 14:33
ID: 0ae71116366f45f5906c3b9ac797fc06
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Ні | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Так | |
Обмежений доступ | Ні | |
Оскарження умов тендерної документації | Ні | |
Оскарження результатів визначення переможця | Ні | |
Оскарження відміни закупівлі | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 0 | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 |
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Тип: cem ii
Вміст мінеральних добавок: b
Міцність на стиск: 32.5 МПа
За швидкістю затвердіння: n
Мінеральні добавки: s
Відповідність ДСТУ Б EN 197-1:2015: так
Пакування: мішок паперовий
Маса нетто ?:tender criteria requirement min_maxValue: 25 - 25 кілограм
|
Дати та строки
Дата публікації | 01.04.2025 14:33 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 01.04.2025 14:33 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 04.04.2025 15:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Військова частина 1493 (94 прикордонний загін) |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 14321707 |
Юридична адреса | 00000, Україна, Закарпатська область, Чоп, м. Чоп |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 04.04.2025 15:00
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
ТОВ "МІДІЛ"
Код ЄДРПОУ: 35585066
141`000.00
Гривня з ПДВ
04.04.2025
16:39