Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 01.04.2025 14:33. Дата останніх змін - 04.04.2025 16:39

Цемент

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-01-008525-a  
ID e9e520b5a87d45a693549ef31683c1e8  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-04-01-008820-a  
Очікувана вартість закупівлі
147`50000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Порядок здійснення оплати Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником впродовж 30 календарних днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений товар (далі - рахунок) та після підписання Сторонами накладної (акту приймання – передачі товарів). До рахунку додаються: накладна (акт приймання-передачі товарів) та документи, що підтверджують якість поставлених товарів. Усі документи за Договором оформлюються з дотриманням вимог чинного законодавства України. У разі затримки фінансування Замовника оплата за Товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником відповідних коштів на фінансування. Поставка товарів Строк (термін) поставки (передачі) товарів: Постачальник зобов'язаний поставити за свій рахунок товари у розпорядження Замовника разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти товар на умовах цього договору впродовж 10 днів з моменту отримання Заявки від Замовника. Місце поставки (передачі) товарів: Постачальник здійснює поставку та передачу товарів Замовнику на умовах DDP (відповідно до Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів Інкотермс у редакції 2010 року) за кінцевим місцем призначення, що знаходиться за адресою: Закарпатська обл., м. Чоп, (конкретна адреса вказується у замовленні).

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Військова частина 1493 (94 прикордонний загін)  
Очікувана вартість закупівлі 147`500.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
01.04.25
Подання пропозицій
до 04.04.25
Кваліфікація переможця
з 04.04.25
Пропозиції розглянуті
з 04.04.25

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Цемент
Класифікація за ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Закарпатська область, Чоп, м. Чоп
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови постаки: Порядок здійснення оплати Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником впродовж 30 календарних днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений товар (далі - рахунок) та після підписання Сторонами накладної (акту приймання – передачі товарів). До рахунку додаються: накладна (акт приймання-передачі товарів) та документи, що підтверджують якість поставлених товарів. Усі документи за Договором оформлюються з дотриманням вимог чинного законодавства України. У разі затримки фінансування Замовника оплата за Товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником відповідних коштів на фінансування. Поставка товарів Строк (термін) поставки (передачі) товарів: Постачальник зобов'язаний поставити за свій рахунок товари у розпорядження Замовника разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти товар на умовах цього договору впродовж 10 днів з моменту отримання Заявки від Замовника. Місце поставки (передачі) товарів: Постачальник здійснює поставку та передачу товарів Замовнику на умовах DDP (відповідно до Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів Інкотермс у редакції 2010 року) за кінцевим місцем призначення, що знаходиться за адресою: Закарпатська обл., м. Чоп, (конкретна адреса вказується у замовленні).
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 25000 кілограм

Тендерна документація

Проект договору
ЗПП проєкт договору (9) (1) (2).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 14:33
Версія документу від: 01.04.2025 14:33
ID: 8cfb6becdb854abcbebd0901635e224e
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 14:33
Версія документу від: 01.04.2025 14:33
ID: 0ae71116366f45f5906c3b9ac797fc06

Ви можете завантажити відразу всі документи до цієї закупівлі

    Завантажити всі документи

    Параметри тендеру

    Електронний аукціон Ні  
    Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
    Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
    Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
    Попередня кваліфікація Ні  
    Мінімальна кількість пропозицій 1  
    Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Так  
    Обмежений доступ Ні  
    Оскарження умов тендерної документації Ні  
    Оскарження результатів визначення переможця Ні  
    Оскарження відміни закупівлі Ні  
    Очікувана вартість Так  
    Оскарження результатів кваліфікації Ні  
    Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
    Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
    Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
    Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
    Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
    Тривалість кваліфікації 0  

    Опис критеріїв

    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
    Критерій відноситься до предмету закупівлі Цемент
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Тип: cem ii
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Вміст мінеральних добавок: b
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Міцність на стиск: 32.5 МПа
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    За швидкістю затвердіння: n
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Мінеральні добавки: s
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Відповідність ДСТУ Б EN 197-1:2015: так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Пакування: мішок паперовий
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Маса нетто ?:tender criteria requirement min_maxValue: 25 - 25 кілограм
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025

    Дати та строки

    Дата публікації 01.04.2025 14:33  
    Початок періоду прийому пропозицій 01.04.2025 14:33  
    Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 04.04.2025 15:00  
    Дата початку аукціону очікується  

    Закупівельник (Проводить закупівлю)

    Найменування замовника Військова частина 1493 (94 прикордонний загін)  
    Код в ЄДРПОУ / ІПН 14321707  
    Юридична адреса 00000, Україна, Закарпатська область, Чоп, м. Чоп  

    Реєстр пропозицій

    Дата і час розкриття 04.04.2025 15:00
    Учасник
    Початкова пропозиція
    Остаточна пропозиція
    Документи пропозиції
    1
    ТОВ "МІДІЛ"
    ID: 00b8e5a1642347e9be94452519f9c945
    141`000.00
    Гривня з ПДВ

    Протокол розкриття

    Учасник
    Остаточна пропозиція
    Статус
    Документи
    1
    141`000.00
    Гривня з ПДВ
    Переможець
    04.04.2025 16:39

    Повідомлення про намір укласти договір

    Учасник
    Остаточна пропозиція
    Дата та час публікації
    ТОВ "МІДІЛ"
    Код ЄДРПОУ: 35585066
    141`000.00
    Гривня з ПДВ
    04.04.2025
    16:39