Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 01.04.2025 14:22. Дата останніх змін - 25.04.2025 09:45

Папір офісний (Лот-1, Лот-2)

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-01-008260-a  
ID 6fa5fa557a3e4a9583f86fe22cde3f2b  
Загальна очікувана вартість закупівлі
90`00000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ  
Загальна очікувана вартість закупівлі 90`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
01.04.25
Період уточнень
до 07.04.25
Подання пропозицій
до 10.04.25
Аукціон
10.04.25
Кваліфікація переможця
з 10.04.25
Пропозиції розглянуті
з 14.04.25
Завершена
25.04.25

Специфікація закупівлі

Лот №1. Папір офісний (Лот-1)

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 80`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 800.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 10.04.2025 15:03 - 10.04.2025 15:26  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Розрахунки між Виконавцем та Замовником здійснюються шляхом оплати вартості фактично отриманого Товару/партії Товару, відповідно до видаткової накладної, протягом 10 (десяти) календарних днів після їх отримання, але в будь-якому разі після надходження коштів з Державного бюджету України на зазначені цілі.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Офісний папір А-3
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 пачка
2)
Офісний папір А-3 кольоровий
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 пачка
3)
Папір А3, щ. 220 гр/м²
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 пачка
4)
Папір А4, щ. 220 гр/м²
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 пачка

Тендерна документація

Технічний опис предмету закупівлі
ЛОТ 2 Додаток 2 Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 14:26
Версія документу від: 01.04.2025 14:26
ID: a08a82c3c0e24ce1a0d91366c9f1e182
Проект договору
ДОДАТОК № 3 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 14:26
Версія документу від: 01.04.2025 14:26
ID: 3010230589494612986e226bd4a788e8
Технічний опис предмету закупівлі
ЛОТ 1 Додаток 2 Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 14:26
Версія документу від: 01.04.2025 14:26
ID: 3fdd9a338dbb4cefb29343252535844f
Нетипізований документ
Оголошення.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 14:26
Версія документу від: 01.04.2025 14:26
ID: 99075d2b644e4702a6506434f112b3cb
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 14:27
Версія документу від: 01.04.2025 14:27
ID: 7ea65bbc5cfe401dbc6fb81484d6b1ce
Нетипізований документ
audit_6fa5fa557a3e4a9583f86fe22cde3f2b_39626df917a24ae29aebd55edcc93da3.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.04.2025 15:26
Версія документу від: 10.04.2025 15:26
ID: 31d2b3fe778040f698253fef99885fc8

Ви можете завантажити відразу всі документи до цієї закупівлі

    Завантажити всі документи

    Лот №2. Папір EPSON (Лот-2)

    Параметри торгів

    Очікувана вартість закупівлі 10`000.00 Гривня (з ПДВ)  
    Розмір мінімального кроку пониження ціни 100.00 Гривня  
    Дата початку аукціону за лотом очікується  

    Умови оплати згідно із договором

    Подія Поставка товару  
    Опис Розрахунки між Виконавцем та Замовником здійснюються шляхом оплати вартості фактично отриманого Товару/партії Товару, відповідно до видаткової накладної, протягом 10 (десяти) календарних днів після їх отримання, але в будь-якому разі після надходження коштів з Державного бюджету України на зазначені цілі.  
    Тип оплати Післяплата  
    Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
    Період 10 календарні дні  

    Специфікація закупівлі

    1)
    Папір EPSON Bond Paper White (80) 36"х50m
    Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
    Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
    Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.05.2025
    Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 рулон
    2)
    Папір EPSON Presentation Paper HiRes (180) 36"х30m
    Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
    Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
    Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.05.2025
    Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 рулон

    Тендерна документація

    Технічний опис предмету закупівлі
    ЛОТ 2 Додаток 2 Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.docx
    Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 14:26
    Версія документу від: 01.04.2025 14:26
    ID: a08a82c3c0e24ce1a0d91366c9f1e182
    Проект договору
    ДОДАТОК № 3 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
    Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 14:26
    Версія документу від: 01.04.2025 14:26
    ID: 3010230589494612986e226bd4a788e8
    Технічний опис предмету закупівлі
    ЛОТ 1 Додаток 2 Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.docx
    Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 14:26
    Версія документу від: 01.04.2025 14:26
    ID: 3fdd9a338dbb4cefb29343252535844f
    Нетипізований документ
    Оголошення.docx
    Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 14:26
    Версія документу від: 01.04.2025 14:26
    ID: 99075d2b644e4702a6506434f112b3cb
    Повідомлення про закупівлю
    sign.p7s
    Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 14:27
    Версія документу від: 01.04.2025 14:27
    ID: 7ea65bbc5cfe401dbc6fb81484d6b1ce

    Ви можете завантажити відразу всі документи до цієї закупівлі

      Завантажити всі документи

      Параметри тендеру

      Електронний аукціон Так  
      Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
      Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
      Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
      Мінімальна кількість пропозицій 1  
      Попередня кваліфікація Ні  
      Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Ні  
      Оскарження умов тендерної документації Ні  
      Оскарження результатів визначення переможця Ні  
      Оскарження відміни закупівлі Ні  
      Обмежений доступ Ні  
      Очікувана вартість Так  
      Кількість днів для надання пояснень на звернення 1 Робочі дні  
      Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
      Тривалість оскарження результатів визначення переможця 2 Робочі дні  
      Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
      Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
      Тривалість кваліфікації 0  
      Оскарження результатів кваліфікації Ні  

      Дати та строки

      Дата публікації 01.04.2025 14:27  
      Завершення періоду уточнень 07.04.2025 00:00  
      Початок періоду прийому пропозицій 07.04.2025 00:00  
      Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 10.04.2025 00:00  

      Закупівельник (Проводить закупівлю)

      Найменування замовника ДЕПАРТАМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ  
      Код в ЄДРПОУ / ІПН 36038290  
      Юридична адреса Україна  

      Реєстр пропозицій

      Дата і час розкриття 10.04.2025 15:26
      Учасник
      Початкова пропозиція
      Остаточна пропозиція
      Документи пропозиції
      1
      71`610.00
      Гривня з ПДВ
      2
      ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
      ID: 7495ff043e134e6a97901efe5e246605
      78`761.40
      Гривня з ПДВ
      Папір EPSON (Лот-2)
      Статус лоту: торги не відбулись
      Дата відміни: 10.04.2025 00:00
      Причина відміни торгів: недостатня кількість поданий пропозицій

      Протокол розкриття

      Папір офісний (Лот-1)
      Учасник
      Остаточна пропозиція
      Статус
      Документи
      2
      78`761.40
      Гривня з ПДВ
      Не розглядався

      Повідомлення про намір укласти договір

      Папір офісний (Лот-1)
      Учасник
      Остаточна пропозиція
      Дата та час публікації
      Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"
      Код ЄДРПОУ: 38703681
      71`610.00
      Гривня з ПДВ
      14.04.2025
      11:52

      Укладені договори

      Папір офісний (Лот-1)
      Номер договору
      266
      Дата підписання
      25.04.2025
      Дата початку дії
      25.04.2025
      Дата завершення дії
      31.12.2025
      Ціна договору
      71`610.00 Гривня з ПДВ
      Ціна договору без ПДВ
      71`610.00 Гривня