Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 01.04.2025 13:49. Дата останніх змін - 09.04.2025 09:58

Ручки пиши-стирай

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-01-007439-a  
ID 78e8b4743afe4c1db2ebe767e35e3d22  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-04-01-008860-a  
Очікувана вартість закупівлі
5`80000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №2" РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 5`800.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
01.04.25
Подання пропозицій
до 04.04.25
Кваліфікація переможця
з 04.04.25
Пропозиції розглянуті
з 04.04.25
Завершена
09.04.25

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату поставленого ТОВАРУ, на підставі підписаних обома Сторонами видаткових накладних, протягом 10 банківських днів з дня отримання ТОВАРУ. Днем отримання ТОВАРУ вважається день підписання Сторонами або їх уповноваженими представниками видаткової накладної.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 банківські дні  

Умови оплати згідно із договором

Подія Дата подання заявки  
Опис У разі затримки фінансування понад строк, ПОКУПЕЦЬ протягом 2 (двох) робочих днів з моменту, коли це стало відомо, повідомляє ПОСТАЧАЛЬНИКА про таку затримку. Після отримання відповідного фінансування після його затримки ПОКУПЕЦЬ проводить оплату за партію поставленого Товару протягом 10 (десяти) банківських днів.  
Тип оплати Одноразова поставка  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 2 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Ручка гелєва, неавтоматична, пластиковий корпус, пише синім, 0,5мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33010, Україна, Рівненська область, РІВНЕ, ВУЛИЦЯ ОЛЕКСАНДРА ОЛЕСЯ, будинок 13
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 239 штука
2)
Ручка гелєва, неавтоматична, пластиковий корпус, пише чорним, 0,5мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33010, Україна, Рівненська область, РІВНЕ, ВУЛИЦЯ ОЛЕКСАНДРА ОЛЕСЯ, будинок 13
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 148 штука

Тендерна документація

Проект договору
проєкт Договору ручки.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 13:48
Версія документу від: 01.04.2025 13:48
ID: b18fbbe5b0bb4fe49781e8c4322ff64e
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 13:49
Версія документу від: 01.04.2025 13:49
ID: 8e8a5bd046a54105bfc3a902d32e43f3

Ви можете завантажити відразу всі документи до цієї закупівлі

    Завантажити всі документи

    Параметри тендеру

    Електронний аукціон Ні  
    Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
    Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
    Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
    Попередня кваліфікація Ні  
    Мінімальна кількість пропозицій 1  
    Обмежений доступ Ні  
    Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Так  
    Оскарження умов тендерної документації Ні  
    Оскарження результатів визначення переможця Ні  
    Оскарження відміни закупівлі Ні  
    Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
    Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
    Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
    Тривалість кваліфікації 0  
    Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
    Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
    Очікувана вартість Так  
    Оскарження результатів кваліфікації Ні  

    Опис критеріїв

    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
    Критерій відноситься до предмету закупівлі Ручка гелєва, неавтоматична, пластиковий
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Тип: гелева
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Вид: неавтоматична
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Матеріал корпусу: пластик
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Колір чорнила: синій
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Товщина лінії ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0.5 - 0.5 міліметр
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
    Критерій відноситься до предмету закупівлі Ручка гелєва, неавтоматична, пластиковий
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Товщина лінії ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0.5 - 0.5 міліметр
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Тип: гелева
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Вид: неавтоматична
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Матеріал корпусу: пластик
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Колір чорнила: чорний
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025

    Дати та строки

    Дата публікації 01.04.2025 13:49  
    Початок періоду прийому пропозицій 01.04.2025 13:49  
    Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 04.04.2025 11:35  
    Дата початку аукціону очікується  

    Закупівельник (Проводить закупівлю)

    Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №2" РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
    Код в ЄДРПОУ / ІПН 01111032  
    Юридична адреса 33010, Україна, Рівненська область, місто Рівне, ВУЛИЦЯ ОЛЕКСАНДРА ОЛЕСЯ, будинок 13  

    Реєстр пропозицій

    Дата і час розкриття 04.04.2025 11:35
    Учасник
    Початкова пропозиція
    Остаточна пропозиція
    Документи пропозиції
    1
    ФОП "СИТНИК ЮЛІЯ АНАТОЛІЇВНА"
    ID: 0f3de8e14be5427190914ccb5cd2f799
    4`005.45
    Гривня з ПДВ
    2
    ТОВ "АГАТ ІМПЕКС"
    ID: 7f12d3fb83614a69a7df56bce9b1118f
    5`781.78
    Гривня з ПДВ
    3
    2`374.18
    Гривня з ПДВ
    4
    ТОВ "Ромус-Поліграф"
    ID: 7737710f52fd4cb2858b3402ab1aa17d
    4`121.55
    Гривня з ПДВ
    5
    5`124.50
    Гривня з ПДВ
    6
    ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
    ID: 084eca4477654c1b87269582fb37ded8
    5`696.64
    Гривня з ПДВ
    7
    5`031.00
    Гривня з ПДВ
    8
    2`322.00
    Гривня з ПДВ
    9
    3`335.00
    Гривня з ПДВ
    10
    ТОВ "КОРВЕТ"
    ID: 286e49cb05fd412cb002712d5c2e4fb0
    2`345.22
    Гривня з ПДВ

    Протокол розкриття

    Учасник
    Остаточна пропозиція
    Статус
    Документи
    1
    2`322.00
    Гривня з ПДВ
    Переможець
    04.04.2025 13:13
    2
    2`345.22
    Гривня з ПДВ
    Не розглядався
    3
    2`374.18
    Гривня з ПДВ
    Не розглядався
    4
    3`335.00
    Гривня з ПДВ
    Не розглядався
    5
    4`005.45
    Гривня з ПДВ
    Не розглядався
    6
    4`121.55
    Гривня з ПДВ
    Не розглядався
    8
    5`124.50
    Гривня з ПДВ
    Не розглядався
    9
    5`696.64
    Гривня з ПДВ
    Не розглядався
    10
    5`781.78
    Гривня з ПДВ
    Не розглядався

    Повідомлення про намір укласти договір

    Учасник
    Остаточна пропозиція
    Дата та час публікації
    ФОП "ФЕДОРОВ ОЛЕКСАНДР ГЕННАДІЙОВИЧ"
    Код ЄДРПОУ: 2650903634
    2`322.00
    Гривня з ПДВ
    04.04.2025
    13:13

    Укладені договори

    Номер договору
    94
    Дата підписання
    09.04.2025
    Дата початку дії
    09.04.2025
    Дата завершення дії
    31.12.2025
    Ціна договору
    2`322.00 Гривня без ПДВ