Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 01.04.2025 12:06. Дата останніх змін - 04.04.2025 09:13

Картопля продовольча

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-01-005485-a  
ID dbb002616bc74e76ab7d2fb9e1f79059  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-04-01-006519-a  
Очікувана вартість закупівлі
460`00000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

4.2. Розрахунок за Товар здійснюється Замовником на підставі належним чином оформлених рахунків та видаткових накладних Постачальника впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Товару. 4.3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється впродовж 20 (двадцяти) робочих днів з моменту надходження коштів, передбачених на дану закупівлю, на рахунок Замовника. 5.1. Постачальник здійснює поставку та передачу Товару Замовнику партіями (частинами) за заявкою Замовника відповідно до графіка постачання, який додається до Договору і є його невід’ємною частиною (Додаток № 3, далі – Графік постачання). Поставка здійснюється впродовж 3 (трьох) календарних днів з моменту надходження заявки Замовника до 25 квітня 2025 року за кінцевим місцем призначення Харківська область. Конкретна адреса місць поставки товару зазначається в заявці, яка подається в письмовому вигляді або на електронну пошту Постачальника __________________________. Перехід права власності на Товар відбувається в момент підписання Сторонами видаткової накладної.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Військова частина 9937  
Очікувана вартість закупівлі 460`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
01.04.25
Подання пропозицій
до 04.04.25
Кваліфікація переможця
з 04.04.25
Пропозиції розглянуті
з 04.04.25

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221
Класифікація за ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Харківська область
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.04.2025
Умови постаки: 4.2. Розрахунок за Товар здійснюється Замовником на підставі належним чином оформлених рахунків та видаткових накладних Постачальника впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Товару. 4.3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється впродовж 20 (двадцяти) робочих днів з моменту надходження коштів, передбачених на дану закупівлю, на рахунок Замовника. 5.1. Постачальник здійснює поставку та передачу Товару Замовнику партіями (частинами) за заявкою Замовника відповідно до графіка постачання, який додається до Договору і є його невід’ємною частиною (Додаток № 3, далі – Графік постачання). Поставка здійснюється впродовж 3 (трьох) календарних днів з моменту надходження заявки Замовника до 25 квітня 2025 року за кінцевим місцем призначення Харківська область. Конкретна адреса місць поставки товару зазначається в заявці, яка подається в письмовому вигляді або на електронну пошту Постачальника __________________________. Перехід права власності на Товар відбувається в момент підписання Сторонами видаткової накладної.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20000 кілограм

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договору картопля продовольча.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 12:06
Версія документу від: 01.04.2025 12:06
ID: a4876a67a05f4fb994fb29cb810bed19
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 12:06
Версія документу від: 01.04.2025 12:06
ID: 66354d75a6f243c7bdab8b14ab47f9fe

Ви можете завантажити відразу всі документи до цієї закупівлі

    Завантажити всі документи

    Параметри тендеру

    Електронний аукціон Ні  
    Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
    Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
    Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
    Попередня кваліфікація Ні  
    Мінімальна кількість пропозицій 1  
    Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Так  
    Обмежений доступ Ні  
    Оскарження умов тендерної документації Ні  
    Оскарження результатів визначення переможця Ні  
    Оскарження відміни закупівлі Ні  
    Очікувана вартість Так  
    Оскарження результатів кваліфікації Ні  
    Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
    Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
    Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
    Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
    Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
    Тривалість кваліфікації 0  

    Опис критеріїв

    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
    Критерій відноситься до предмету закупівлі Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТ
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Термін збирання: пізня
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Клас: екстра
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Відповідність ДСТУ 9221 Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025

    Дати та строки

    Дата публікації 01.04.2025 12:06  
    Початок періоду прийому пропозицій 01.04.2025 12:06  
    Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 04.04.2025 09:00  
    Дата початку аукціону очікується  

    Закупівельник (Проводить закупівлю)

    Найменування замовника Військова частина 9937  
    Код в ЄДРПОУ / ІПН 14321726  
    Юридична адреса 87521, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Гагаріна, 150 а  

    Реєстр пропозицій

    Дата і час розкриття 04.04.2025 09:00
    Учасник
    Початкова пропозиція
    Остаточна пропозиція
    Документи пропозиції
    1
    458`400.00
    Гривня з ПДВ
    2
    456`000.00
    Гривня з ПДВ
    3
    ТОВ "ФУД СІТІ КР"
    ID: da3bdc8f686649f0be404bf5252c7d05
    433`400.00
    Гривня з ПДВ
    4
    457`600.00
    Гривня з ПДВ

    Протокол розкриття

    Учасник
    Остаточна пропозиція
    Статус
    Документи
    1
    433`400.00
    Гривня з ПДВ
    Переможець
    04.04.2025 09:13
    2
    456`000.00
    Гривня з ПДВ
    Не розглядався
    3
    457`600.00
    Гривня з ПДВ
    Не розглядався
    4
    458`400.00
    Гривня з ПДВ
    Не розглядався

    Повідомлення про намір укласти договір

    Учасник
    Остаточна пропозиція
    Дата та час публікації
    ТОВ "ФУД СІТІ КР"
    Код ЄДРПОУ: 45614889
    433`400.00
    Гривня з ПДВ
    04.04.2025
    09:13