Процедура закупівлі оголошена 01.04.2025 08:59. Дата останніх змін - 04.04.2025 16:04
"Тампон-зонд (аплікатор), стерильний, пластик/віскоза/бавовна, 150мм, без надломів, №500" (ДК 021:2015: 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні)
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-04-01-000655-a | |
ID | b3989f5b5bd5400f8affbc95aab183cd | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2025-04-01-000731-a |
Очікувана вартість закупівлі
24`39000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Категорія Замовника: Відповідно до п. 3 ч. 4 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно наявної потреби у закупівлі. Вид закупівлі - відбір постачальника шляхом запиту ціни пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (з урахуванням Особливостей, передбачених постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178).Постачання товару здійснюється окремими партіями виходячи з поточної потреби Замовника, визначеної у відповідній заявці замовлення (письмової, яка надсилається Замовником за допомогою пошти /факсу, інтернету/ або усного за телефоном). При цьому поточну потребу в товарі Замовник визначає самостійно у відповідності до потреби. Місцем поставки є адреса Замовника: вул. КИЇВСЬКА, 288, Україна, Вінницька обл., м. Жмеринка, 23100.Доставка товару проводиться Постачальником власним (орендованим за власний рахунок) транспортом або за допомогою послуг транспортних копаній із забезпеченням умов належного транспортування товару. Розвантаження товару здійснюється за рахунок Постачальника. Строк поставки товару протягом 3-5 календарних днів з моменту узгодження відповідної заявки, якщо інше не узгоджено із Замовником, до 31 грудня 2025 року. Розрахунки за отриманий товар здійснюються в безготівковому порядку протягом 15-ти банківських днів з моменту отримання товару
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство "Жмеринська центральна районна лікарня" Жмеринської міської ради | |
Очікувана вартість закупівлі | 24`390.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
01.04.25
Подання пропозицій
до 04.04.25
Кваліфікація переможця
з 04.04.25
Пропозиції розглянуті
з 04.04.25
Торги відмінено
04.04.25
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | Розрахунки за отриманий товар здійснюються в безготівковому порядку протягом 15-ти банківських днів з моменту отримання товару | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 15 банківські дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Тампон-зонд (аплікатор), стерильний, пластик/віскоза/бавовна, 150мм, без надломів, №500
Класифікація за ДК 021:2015: 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, Жмеринка, вул. Київська, 288
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови постаки: Категорія Замовника: Відповідно до п. 3 ч. 4 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно наявної потреби у закупівлі. Вид закупівлі - відбір постачальника шляхом запиту ціни пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (з урахуванням Особливостей, передбачених постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178).Постачання товару здійснюється окремими партіями виходячи з поточної потреби Замовника, визначеної у відповідній заявці замовлення (письмової, яка надсилається Замовником за допомогою пошти /факсу, інтернету/ або усного за телефоном). При цьому поточну потребу в товарі Замовник визначає самостійно у відповідності до потреби. Місцем поставки є адреса Замовника: вул. КИЇВСЬКА, 288, Україна, Вінницька обл., м. Жмеринка, 23100.Доставка товару проводиться Постачальником власним (орендованим за власний рахунок) транспортом або за допомогою послуг транспортних копаній із забезпеченням умов належного транспортування товару. Розвантаження товару здійснюється за рахунок Постачальника.
Строк поставки товару протягом 3-5 календарних днів з моменту узгодження відповідної заявки, якщо інше не узгоджено із Замовником, до 31 грудня 2025 року. Розрахунки за отриманий товар здійснюються в безготівковому порядку протягом 15-ти банківських днів з моменту отримання товару
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3000 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
ПРОЄКТ-ДОГОВІР-ЕЛ.КАТАЛОГ –3319 – аплікатор.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 08:59
Версія документу від: 01.04.2025 08:59
ID: 4c21c69bdaae4b80aac198ca61254ed4
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 08:59
Версія документу від: 01.04.2025 08:59
ID: 3cca4c3e705f448bb3ceb40af01791a4
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Так | |
Оскарження умов тендерної документації | Ні | |
Оскарження результатів визначення переможця | Ні | |
Оскарження відміни закупівлі | Ні | |
Обмежений доступ | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 0 | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 |
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Пакування: Індивідуальне, Групове
Матеріал аплікатора: Полістирольний шток з віскозним тампоном, Алюміній, Полістирол
Стерильність
Наявність надлому
|
Дати та строки
Дата публікації | 01.04.2025 08:59 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 01.04.2025 08:59 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 04.04.2025 08:51 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство "Жмеринська центральна районна лікарня" Жмеринської міської ради |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 01982525 |
Юридична адреса | 23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Київська, буд. 288 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 04.04.2025 08:51
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
4
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДЛАБМАРКЕТ»
ID: 601ca0d3253247448c13e573b57bb89b
4`205.10
Гривня з ПДВ
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
ФОП КРИМОВА І.В.
Код ЄДРПОУ: 2659817946
4`200.00
Гривня з ПДВ
04.04.2025
09:16