Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 01.04.2025 08:54. Дата останніх змін - 04.04.2025 11:59

Журнали

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-01-000593-a  
ID b2cf1dbdca8b48bb819a6a84ebbdd2da  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-04-01-000592-a  
Очікувана вартість закупівлі
108`59000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Увага!!! Потреба ВП «Дитяча лікарня» (8 найменувань журналів, обкладинка:крейдований цупкий папір, щільність не менше 300 г/м2, тип поліграфічного паперу: білий офсетний папір, щільність не менше 80 г/м2, чорно-білий друк, при потребі зразки журналів можемо надіслати на електронну пошту (на зразках видно альбомний чи книжний формат)). Перелік журналів: 1) Журнал обліку приходу і розходу медикаментів, 100 сторінок – 10 шт.; 2) Журнал обліку відділеннями отриманих і використаних лікарських засобів та медичних вир. дод №5, 100 сторінок – 60 шт.; 3) Журнал реєстрації аналізів і їх результатів, 100 сторінок – 10 шт.; 4) Журнал реєстрації амбулаторних пацієнтів, 100 сторінок – 10 шт.; 5) Складська книга, 100 сторінок – 6 шт.; 6) «Бракеражний журнал», 400 сторінок – 4 шт.; 7) Журнал гнійничкових та кишкових захворювань, 200 сторінок – 2 шт.; 8) Форма № 050/о «Журнал запису рентгенологічних досліджень, магніторезонансних томографій», 400 сторінок – 4 шт. Увага!!! Потреба ВП «Лікарня інтенсивного лікування» (43 найменування журналів, обкладинка: прошита тверда палітурка, тип поліграфічного паперу: білий офсетний папір, щільність не менше 80 г/м2, чорно-білий друк, при потребі зразки журналів можемо надіслати на електронну пошту (на зразках видно альбомний чи книжний формат)). Перелік журналів: 1) Журнал запису висновків лікарсько-консультативної комісії: форма №035/о, 200 аркушів – 2 шт.; 2) Журнал обліку прийому хворих у стаціонар та відмов від госпіталізації, 200 аркушів – 6 шт.; 3) Журнал отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів на постах, 200 аркушів – 72 шт.; 4) Журнал обліку інфекційних захворювань, ф. №060/о, 50 аркушів – 10 шт.; 5) Журнал запису оперативних втручань у стаціонарі, 200 аркушів – 27 шт.; 6) Журнал обліку прийому терапевтичних хворих, 200 аркушів – 5 шт.; 7) Журнал обліку травматологічних хворих, 200 аркушів – 25 шт.; 8) Журнал обліку запису амбулаторних операцій, 200 аркушів – 5 шт.; 9) Журнал щозмінного передрейсового та післярейсового медичних оглядів водіїв, 200 аркушів – 2 шт.; 10) Журнал обліку проведення генеральних прибирань, 100 аркушів – 42 шт.; 11) Журнал обліку роботи бактерицидних опромінювачів, 100 аркушів – 29 шт.; 12) Журнал реєстрації виданих бланків суворого обліку, 100 аркушів – 3 шт.; 13) Журнал якості передстерилізаційної обробки виробів медичного призначення ф. №366/о, 100 аркушів – 4 шт.; 14) Журнал реєстрації дезінфекції (дезінсекція) одягу, постелі, взуття та ін. в дезінфекційних камерах ф. №353-у, 100 аркушів – 2 шт.; 15) Книга складського обліку, 200 аркушів – 2 шт.; 16) Журнал контролю роботи стерилізаторів повітряного, парового (автоклаву) ф. №257/о, 100 аркушів – 17 шт.; 17) Журнал реєстрації амбулаторних пацієнтів ф. 074/о, 100 аркушів – 22 шт.; 18) Журнал обліку профілактичних щеплень ф. 064/о, 100 аркушів – 6 шт.; 19) Журнал реєстрації виданих Довідок про проходження попереднього періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин ф. ЮО-З/о, 200 аркушів – 2 шт.; 20) Журнал комісії медичного огляду осіб з визначенням спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров'я, 100 аркушів – 2 шт.; 21) Журнал реєстрації взяття крові для проведення дослідження на наявність серологічних маркерів ВІЛ ф. 498-9/о, 100 аркушів – 2 шт.; 22) Журнал реєстрації взяття крові та результатів досліджень з виявлення серологічних маркерів ВІЛ з використання швидких тестів ф. 498-5/о, 100 аркушів – 2 шт.; 23) Журнал обліку взяття крові на біохімічні дослідження та КДУ, 100 аркушів – 13 шт.; 24) Журнал виклику ургентних спеціалістів, 200 аркушів – 3 шт.; 25) Спеціальний журнал обліку осіб, які звернулися до медичної установи з тілесними ушкодженнями кримінального характеру, 200 аркушів – 2 шт.; 26) Журнал обліку та використання імунобіологічних препаратів, 100 аркушів – 1 шт.; 27) Журнал обліку осіб, які звертались до медичної установи (закладу) з тілесними ушкодженнями внаслідок дорожньо-транспортних пригод, 200 аркушів – 2 шт.; 28) Журнал обліку викликів спеціалістів Львівської обласної клінічної лікарні, 200 аркушів – 1 шт.; 29) Журнал обліку руху хворих, 200 аркушів – 17 шт.; 30) Журнал реєстрації пацієнтів комп’ютерної томографії, 200 аркушів – 9 шт.; 31) Журнал реєстрації функціональних досліджень ф. 047/о, 200 аркушів – 6 шт.; 32) Журнал реєстрації ендоскопічних досліджень ф. 046/о, 200 аркушів –4 шт.; 33) Журнал реєстрації ультразвукових досліджень ф. 048/о, 200 аркушів – 26 шт.; 34) Журнал запису рентгенологічних досліджень, 200 аркушів –20 шт.; 35) Журнал реєстрації листків звільнення від службових обов’язків працівників органів внутрішніх справ, 200 аркушів –1 шт.; 36) Журнал обліку видачі готових справ у відділення, 100 аркушів – 2 шт.; 37) Бракеражний журнал сировини, 100 аркушів –2 шт.; 38) Журнал закладка, 100 аркушів –2 шт.; 39) Журнал здоров'я, 100 аркушів –2 шт.; 40) Бракеражний журнал, 100 аркушів –2 шт.; 41) Журнал обліку прийому хворих та передачі чергування, 100 аркушів –2 шт.; 42) Книга протоколів засідань ВЛК (ЛЛК), 200 аркушів –2 шт.; 43) Журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці, 100 аркушів –50 шт. Увага!!! Потреба КНП «ТМО «СМОЛ» (1 найменування журналів, обкладинка: прошита тверда палітурка, тип поліграфічного паперу: білий офсетний папір, щільність не менше 80 г/м2, чорно-білий друк, при потребі зразки журналів можемо надіслати на електронну пошту (на зразках видно альбомний чи книжний формат)). Перелік журналів: 1) Книга складського обліку, 250 аркушів – 4 шт. Увага!!! Потреба ВП «Пологовий будинок» (10 найменувань журналів, обкладинка: прошита тверда палітурка, тип поліграфічного паперу: білий офсетний папір, щільність не менше 80 г/м2, чорно-білий друк, при потребі зразки журналів можемо надіслати на електронну пошту (на зразках видно альбомний чи книжний формат)). Перелік журналів: 1) Журнал обліку прийому хворих в стаціонар та відмов у госпіталізації, 300 сторінок – 2 шт.; 2) Журнал запису оперативних втручань в стаціонарі, 200 сторінок – 2 шт.; 3) Журнал обліку приймання вагітних, роділь та породіль, 300 сторінок – 2 шт.; 4) Журнал запису пологів у стаціонарі, 300 сторінок – 2 шт.; 5) Журнал обліку профілактичних щеплень, 100 сторінок – 2 шт.; 6) Журнал обліку використання вакцини та анатоксинів, 100 сторінок – 2 шт.; 7) Журнал запису наркозів, 200 сторінок – 2 шт.; 8) Журнал реєстрації довідок для призначення і виплат державної допомоги у зв’язку з вагітністю і пологами, 300 сторінок – 3 шт.; 9) Журнал запису мамографії, 300 сторінок – 3 шт.; 10) Журнал розміру А-4, 300 сторінок – 4 шт.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство Стрийської міської ради "Територіальне медичне об'єднання "Стрийська міська об'єднана лікарня"  
Очікувана вартість закупівлі 108`590.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
01.04.25
Подання пропозицій
до 04.04.25
Кваліфікація переможця
з 04.04.25
Пропозиції розглянуті
з 04.04.25

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська область, місто Стрий, вул. О. Басараб, 15, вул. Шашкевича, 17, вул. І. Франка, 8, вул. Дрогобицька, 50.
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.05.2025
Умови постаки: Увага!!! Потреба ВП «Дитяча лікарня» (8 найменувань журналів, обкладинка:крейдований цупкий папір, щільність не менше 300 г/м2, тип поліграфічного паперу: білий офсетний папір, щільність не менше 80 г/м2, чорно-білий друк, при потребі зразки журналів можемо надіслати на електронну пошту (на зразках видно альбомний чи книжний формат)). Перелік журналів: 1) Журнал обліку приходу і розходу медикаментів, 100 сторінок – 10 шт.; 2) Журнал обліку відділеннями отриманих і використаних лікарських засобів та медичних вир. дод №5, 100 сторінок – 60 шт.; 3) Журнал реєстрації аналізів і їх результатів, 100 сторінок – 10 шт.; 4) Журнал реєстрації амбулаторних пацієнтів, 100 сторінок – 10 шт.; 5) Складська книга, 100 сторінок – 6 шт.; 6) «Бракеражний журнал», 400 сторінок – 4 шт.; 7) Журнал гнійничкових та кишкових захворювань, 200 сторінок – 2 шт.; 8) Форма № 050/о «Журнал запису рентгенологічних досліджень, магніторезонансних томографій», 400 сторінок – 4 шт. Увага!!! Потреба ВП «Лікарня інтенсивного лікування» (43 найменування журналів, обкладинка: прошита тверда палітурка, тип поліграфічного паперу: білий офсетний папір, щільність не менше 80 г/м2, чорно-білий друк, при потребі зразки журналів можемо надіслати на електронну пошту (на зразках видно альбомний чи книжний формат)). Перелік журналів: 1) Журнал запису висновків лікарсько-консультативної комісії: форма №035/о, 200 аркушів – 2 шт.; 2) Журнал обліку прийому хворих у стаціонар та відмов від госпіталізації, 200 аркушів – 6 шт.; 3) Журнал отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів на постах, 200 аркушів – 72 шт.; 4) Журнал обліку інфекційних захворювань, ф. №060/о, 50 аркушів – 10 шт.; 5) Журнал запису оперативних втручань у стаціонарі, 200 аркушів – 27 шт.; 6) Журнал обліку прийому терапевтичних хворих, 200 аркушів – 5 шт.; 7) Журнал обліку травматологічних хворих, 200 аркушів – 25 шт.; 8) Журнал обліку запису амбулаторних операцій, 200 аркушів – 5 шт.; 9) Журнал щозмінного передрейсового та післярейсового медичних оглядів водіїв, 200 аркушів – 2 шт.; 10) Журнал обліку проведення генеральних прибирань, 100 аркушів – 42 шт.; 11) Журнал обліку роботи бактерицидних опромінювачів, 100 аркушів – 29 шт.; 12) Журнал реєстрації виданих бланків суворого обліку, 100 аркушів – 3 шт.; 13) Журнал якості передстерилізаційної обробки виробів медичного призначення ф. №366/о, 100 аркушів – 4 шт.; 14) Журнал реєстрації дезінфекції (дезінсекція) одягу, постелі, взуття та ін. в дезінфекційних камерах ф. №353-у, 100 аркушів – 2 шт.; 15) Книга складського обліку, 200 аркушів – 2 шт.; 16) Журнал контролю роботи стерилізаторів повітряного, парового (автоклаву) ф. №257/о, 100 аркушів – 17 шт.; 17) Журнал реєстрації амбулаторних пацієнтів ф. 074/о, 100 аркушів – 22 шт.; 18) Журнал обліку профілактичних щеплень ф. 064/о, 100 аркушів – 6 шт.; 19) Журнал реєстрації виданих Довідок про проходження попереднього періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин ф. ЮО-З/о, 200 аркушів – 2 шт.; 20) Журнал комісії медичного огляду осіб з визначенням спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров'я, 100 аркушів – 2 шт.; 21) Журнал реєстрації взяття крові для проведення дослідження на наявність серологічних маркерів ВІЛ ф. 498-9/о, 100 аркушів – 2 шт.; 22) Журнал реєстрації взяття крові та результатів досліджень з виявлення серологічних маркерів ВІЛ з використання швидких тестів ф. 498-5/о, 100 аркушів – 2 шт.; 23) Журнал обліку взяття крові на біохімічні дослідження та КДУ, 100 аркушів – 13 шт.; 24) Журнал виклику ургентних спеціалістів, 200 аркушів – 3 шт.; 25) Спеціальний журнал обліку осіб, які звернулися до медичної установи з тілесними ушкодженнями кримінального характеру, 200 аркушів – 2 шт.; 26) Журнал обліку та використання імунобіологічних препаратів, 100 аркушів – 1 шт.; 27) Журнал обліку осіб, які звертались до медичної установи (закладу) з тілесними ушкодженнями внаслідок дорожньо-транспортних пригод, 200 аркушів – 2 шт.; 28) Журнал обліку викликів спеціалістів Львівської обласної клінічної лікарні, 200 аркушів – 1 шт.; 29) Журнал обліку руху хворих, 200 аркушів – 17 шт.; 30) Журнал реєстрації пацієнтів комп’ютерної томографії, 200 аркушів – 9 шт.; 31) Журнал реєстрації функціональних досліджень ф. 047/о, 200 аркушів – 6 шт.; 32) Журнал реєстрації ендоскопічних досліджень ф. 046/о, 200 аркушів –4 шт.; 33) Журнал реєстрації ультразвукових досліджень ф. 048/о, 200 аркушів – 26 шт.; 34) Журнал запису рентгенологічних досліджень, 200 аркушів –20 шт.; 35) Журнал реєстрації листків звільнення від службових обов’язків працівників органів внутрішніх справ, 200 аркушів –1 шт.; 36) Журнал обліку видачі готових справ у відділення, 100 аркушів – 2 шт.; 37) Бракеражний журнал сировини, 100 аркушів –2 шт.; 38) Журнал закладка, 100 аркушів –2 шт.; 39) Журнал здоров'я, 100 аркушів –2 шт.; 40) Бракеражний журнал, 100 аркушів –2 шт.; 41) Журнал обліку прийому хворих та передачі чергування, 100 аркушів –2 шт.; 42) Книга протоколів засідань ВЛК (ЛЛК), 200 аркушів –2 шт.; 43) Журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці, 100 аркушів –50 шт. Увага!!! Потреба КНП «ТМО «СМОЛ» (1 найменування журналів, обкладинка: прошита тверда палітурка, тип поліграфічного паперу: білий офсетний папір, щільність не менше 80 г/м2, чорно-білий друк, при потребі зразки журналів можемо надіслати на електронну пошту (на зразках видно альбомний чи книжний формат)). Перелік журналів: 1) Книга складського обліку, 250 аркушів – 4 шт. Увага!!! Потреба ВП «Пологовий будинок» (10 найменувань журналів, обкладинка: прошита тверда палітурка, тип поліграфічного паперу: білий офсетний папір, щільність не менше 80 г/м2, чорно-білий друк, при потребі зразки журналів можемо надіслати на електронну пошту (на зразках видно альбомний чи книжний формат)). Перелік журналів: 1) Журнал обліку прийому хворих в стаціонар та відмов у госпіталізації, 300 сторінок – 2 шт.; 2) Журнал запису оперативних втручань в стаціонарі, 200 сторінок – 2 шт.; 3) Журнал обліку приймання вагітних, роділь та породіль, 300 сторінок – 2 шт.; 4) Журнал запису пологів у стаціонарі, 300 сторінок – 2 шт.; 5) Журнал обліку профілактичних щеплень, 100 сторінок – 2 шт.; 6) Журнал обліку використання вакцини та анатоксинів, 100 сторінок – 2 шт.; 7) Журнал запису наркозів, 200 сторінок – 2 шт.; 8) Журнал реєстрації довідок для призначення і виплат державної допомоги у зв’язку з вагітністю і пологами, 300 сторінок – 3 шт.; 9) Журнал запису мамографії, 300 сторінок – 3 шт.; 10) Журнал розміру А-4, 300 сторінок – 4 шт.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 537 штука

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 08:54
Версія документу від: 01.04.2025 08:54
ID: 97b6c2cd672e478ab2e82adb29ec9946
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 08:58
Версія документу від: 01.04.2025 08:58
ID: 7f628be92d7c4cfc8f9846f77991ab22

Ви можете завантажити відразу всі документи до цієї закупівлі

    Завантажити всі документи

    Параметри тендеру

    Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
    Попередня кваліфікація Ні  
    Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
    Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
    Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Так  
    Оскарження умов тендерної документації Ні  
    Оскарження результатів визначення переможця Ні  
    Оскарження відміни закупівлі Ні  
    Обмежений доступ Ні  
    Мінімальна кількість пропозицій 1  
    Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
    Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
    Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
    Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
    Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
    Тривалість кваліфікації 0  
    Очікувана вартість Так  
    Оскарження результатів кваліфікації Ні  
    Електронний аукціон Ні  

    Опис критеріїв

    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Паперові чи картонні реєстраційні журнали
    Критерій відноситься до предмету закупівлі Паперові чи картонні реєстраційні журнал
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Технічні характеристики
    Призначення: для закладів охорони здоров'я
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Формат: А4 (297х210 мм)
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Матеріал обкладинки: картон палітурний
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Покриття обкладинки: ламінований кольоровий папір
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Друк внутрішнього блоку: за зразком Замовника
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Тип паперу внутрішнього блоку: офсетний білий
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025
    Кількість аркушів Очікуване значення: 200 аркуш
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 01.04.2025

    Дати та строки

    Дата публікації 01.04.2025 08:58  
    Початок періоду прийому пропозицій 01.04.2025 08:58  
    Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 04.04.2025 08:00  
    Дата початку аукціону очікується  

    Закупівельник (Проводить закупівлю)

    Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство Стрийської міської ради "Територіальне медичне об'єднання "Стрийська міська об'єднана лікарня"  
    Код в ЄДРПОУ / ІПН 01996958  
    Юридична адреса 82400, Україна, Львівська область, місто Стрий, вулиця Дрогобицька 50  

    Реєстр пропозицій

    Дата і час розкриття 04.04.2025 08:00
    Учасник
    Початкова пропозиція
    Остаточна пропозиція
    Документи пропозиції
    1
    69`666.00
    Гривня з ПДВ
    2
    ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"
    ID: 13f3ea71ec9846e19ba1cd1c2fcfc511
    90`795.96
    Гривня з ПДВ
    3
    94`780.50
    Гривня з ПДВ
    4
    64`767.00
    Гривня з ПДВ
    5
    100`730.46
    Гривня з ПДВ

    Протокол розкриття

    Учасник
    Остаточна пропозиція
    Статус
    Документи
    1
    64`767.00
    Гривня з ПДВ
    Переможець
    04.04.2025 11:59
    2
    69`666.00
    Гривня з ПДВ
    Не розглядався
    3
    90`795.96
    Гривня з ПДВ
    Не розглядався
    4
    94`780.50
    Гривня з ПДВ
    Не розглядався
    5
    100`730.46
    Гривня з ПДВ
    Не розглядався

    Повідомлення про намір укласти договір

    Учасник
    Остаточна пропозиція
    Дата та час публікації
    ФОП "Сахневич Наталія Василівна"
    Код ЄДРПОУ: 2712413023
    64`767.00
    Гривня з ПДВ
    04.04.2025
    11:59