Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 31.03.2025 20:48. Дата останніх змін - 08.04.2025 12:00

Сортувальне обладнання для листів з технічним обслуговуванням та ремонтом

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-31-012208-a  
ID 31b5c52ce13b48d19e7a5b0be42d252d  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-03-31-012511-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
169`890`79367 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни поставки Товарів в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов поставки Товарів визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 169`890`793.67 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
31.03.25
Період уточнень
до 05.04.25
Період оскаржень
до 05.04.25
Подання пропозицій
до 08.04.25
Кваліфікація переможця
з 08.04.25

Специфікація закупівлі

Лот №1. Сортувальне обладнання для листів з технічним обслуговуванням та ремонтом

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 169`890`793.67 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 849`453.97 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Дата виставлення рахунку  
Опис Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: Постачальник протягом 5-ти (п’яти) робочих днів після виконання доставки, розвантаження і складування Товару у визначеному Договором місці поставки, що підтверджується наданою Постачальником вантажно-митною декларацією або іншим документом (або їх завіреною копією) на підтвердження номенклатури доставленого Товару та описом елементів кожної одиниці Товару, виставляє Покупцю рахунок на попередню оплату (аванс) в розмірі 80% (вісімдесят) відсотків від загальної вартості Товару, наявного в місці поставки, визначеної згідно з Специфікацією, який Покупець зобов’язаний оплатити протягом 5-ти (п’яти) робочих днів з дати отримання рахунку.  
Тип оплати Аванс  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 80%  
Період 5 робочі дні  
Подія Поставка товару  
Опис Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: Остаточний розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж 10-ти (десяти) календарних днів з дати підписання Акту приймання-передачі Товару за умови реєстрації Постачальником в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) усіх належним чином оформлених податкових накладних та за умови відсутності неусунених Постачальником зауважень Покупця до змісту та форми зазначених документів. Сума до сплати визначається як різниця між загальною вартістю поставленого Товару, узгодженою Сторонами в Акті приймання-передачі Товару згідно з п. 3.6.1 Договору, та сумою авансу, сплаченою згідно з п. 3.9.1 Договору. Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг (далі також – Акт), (Додаток №6) складеного за звітній місяць, та на підставі належним чином складеної податкової накладної, зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН). Податкова накладна повинна бути зареєстрована в ЄРПН із дотриманням умов щодо реєстрації електронного підпису уповноваженої Виконавцем особи у визначеному законодавством порядку.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 20%  
Період 10 календарні дні  

Умови поставки

Подія Дата подання заявки  
Опис Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: У відповідності до п. 4.1. цього Договору, Постачальник зобов’язаний поставити Товар: – Системи автоматичного сортування – протягом 180 (сто вісімдесят) календарних днів з моменту надання Заявки; - Системи напівавтоматичнрого сортування – протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту надання Заявки. Послуги надаються за кожною окремою одиницею Товару у відповідності до порядку зазначеного в Додатку №3 Договору. Постачальник надає Послуги на підставі Заявки у відповідності до умов Договору. Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг (далі також – Акт), (Додаток №6) складеного за звітній місяць, та на підставі належним чином складеної податкової накладної, зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН). Податкова накладна повинна бути зареєстрована в ЄРПН із дотриманням умов щодо реєстрації електронного підпису уповноваженої Виконавцем особи у визначеному законодавством порядку.  
Тип оплати Повторювана поставка  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 180 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Система автоматичного сортування поштових відправлень дрібного формату та легких листів
Класифікація за ДК 021:2015: 30132000-3 - Сортувальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: Постачальник зобов’язаний поставити Товар в наступні місця поставки: м. Вінниця та/або м. Дніпро та/або м. Житомир та/або м. Запоріжжя та/або м. Івано-Франківськ та/або м. Кременчуг та/або м. Кривий Ріг та/або м. Кропивницький та/або м. Луцьк та/або м. Львів та/або м. Миколаїв та/або м. Мукачево та/або м. Одеса та/або м. Полтава та/або м. Київ та/або м. Рівне та/або м. Суми та/або м. Тернопіль та/або м. Харків та/або м. Хмельницький та/або м. Чернівці та/або м. Черкаси та/або м. Чернігів або інше місце поставки за місцезнаходженням підрозділу Покупця, за адресою, зазначеною в Заявці
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2030
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 одиниця
2)
Система автоматичного сортування поштових відправлень дрібного формату та легких листів з мезоніном
Класифікація за ДК 021:2015: 30132000-3 - Сортувальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: Постачальник зобов’язаний поставити Товар в наступні місця поставки: м. Вінниця та/або м. Дніпро та/або м. Житомир та/або м. Запоріжжя та/або м. Івано-Франківськ та/або м. Кременчуг та/або м. Кривий Ріг та/або м. Кропивницький та/або м. Луцьк та/або м. Львів та/або м. Миколаїв та/або м. Мукачево та/або м. Одеса та/або м. Полтава та/або м. Київ та/або м. Рівне та/або м. Суми та/або м. Тернопіль та/або м. Харків та/або м. Хмельницький та/або м. Чернівці та/або м. Черкаси та/або м. Чернігів або інше місце поставки за місцезнаходженням підрозділу Покупця, за адресою, зазначеною в Заявці
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2030
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 одиниця
3)
Системи напівавтоматичної обробки письмової кореспонденції з використанням технології оптичного розпізнавання символів та технології Put to light
Класифікація за ДК 021:2015: 30132000-3 - Сортувальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: Постачальник зобов’язаний поставити Товар в наступні місця поставки: м. Вінниця та/або м. Дніпро та/або м. Житомир та/або м. Запоріжжя та/або м. Івано-Франківськ та/або м. Кременчуг та/або м. Кривий Ріг та/або м. Кропивницький та/або м. Луцьк та/або м. Львів та/або м. Миколаїв та/або м. Мукачево та/або м. Одеса та/або м. Полтава та/або м. Київ та/або м. Рівне та/або м. Суми та/або м. Тернопіль та/або м. Харків та/або м. Хмельницький та/або м. Чернівці та/або м. Черкаси та/або м. Чернігів або інше місце поставки за місцезнаходженням підрозділу Покупця, за адресою, зазначеною в Заявці
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2030
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 31 одиниця
4)
Технічне обслуговування Системи автоматичного сортування поштових відправлень дрібного формату та легких листів (без урахування вартості обслуговування модулів сортування на 10 скидів, похилого модулю подачі та відводу з платформи та мезоніну) протягом календарного місяця
Класифікація за ДК 021:2015: 30132000-3 - Сортувальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: м. Вінниця та/або м. Дніпро та/або м. Житомир та/або м. Запоріжжя та/або м. Івано-Франківськ та/або м. Кременчуг та/або м. Кривий Ріг та/або м. Кропивницький та/або м. Луцьк та/або м. Львів та/або м. Миколаїв та/або м. Мукачево та/або м. Одеса та/або м. Полтава та/або м. Київ та/або м. Рівне та/або м. Суми та/або м. Тернопіль та/або м. Харків та/або м. Хмельницький та/або м. Чернівці та/або м. Черкаси та/або м. Чернігів або інше місце за місцезнаходженням підрозділу Покупця, за адресою, зазначеною в Заявці
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2030
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 96 послуга
5)
Технічне обслуговування модуля сортування на 10 скидів Системи автоматичного сортування поштових відправлень дрібного формату та легких листів протягом календарного місяця
Класифікація за ДК 021:2015: 30132000-3 - Сортувальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: м. Вінниця та/або м. Дніпро та/або м. Житомир та/або м. Запоріжжя та/або м. Івано-Франківськ та/або м. Кременчуг та/або м. Кривий Ріг та/або м. Кропивницький та/або м. Луцьк та/або м. Львів та/або м. Миколаїв та/або м. Мукачево та/або м. Одеса та/або м. Полтава та/або м. Київ та/або м. Рівне та/або м. Суми та/або м. Тернопіль та/або м. Харків та/або м. Хмельницький та/або м. Чернівці та/або м. Черкаси та/або м. Чернігів або інше місце за місцезнаходженням підрозділу Покупця, за адресою, зазначеною в Заявці
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2030
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1152 послуга
6)
Технічне обслуговування Технічне обслуговування похилого модулю подачі та відводу з платформи та мезоніну Системи автоматичного сортування поштових відправлень дрібного формату та легких листів протягом календарного місяця
Класифікація за ДК 021:2015: 30132000-3 - Сортувальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: м. Вінниця та/або м. Дніпро та/або м. Житомир та/або м. Запоріжжя та/або м. Івано-Франківськ та/або м. Кременчуг та/або м. Кривий Ріг та/або м. Кропивницький та/або м. Луцьк та/або м. Львів та/або м. Миколаїв та/або м. Мукачево та/або м. Одеса та/або м. Полтава та/або м. Київ та/або м. Рівне та/або м. Суми та/або м. Тернопіль та/або м. Харків та/або м. Хмельницький та/або м. Чернівці та/або м. Черкаси та/або м. Чернігів або інше місце за місцезнаходженням підрозділу Покупця, за адресою, зазначеною в Заявці
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2030
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 384 послуга
7)
Технічне обслуговування центрального блоку станції напівавтоматичного сортування листів (з технологією Put-to-Light), протягом календарного місяця
Класифікація за ДК 021:2015: 30132000-3 - Сортувальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: м. Вінниця та/або м. Дніпро та/або м. Житомир та/або м. Запоріжжя та/або м. Івано-Франківськ та/або м. Кременчуг та/або м. Кривий Ріг та/або м. Кропивницький та/або м. Луцьк та/або м. Львів та/або м. Миколаїв та/або м. Мукачево та/або м. Одеса та/або м. Полтава та/або м. Київ та/або м. Рівне та/або м. Суми та/або м. Тернопіль та/або м. Харків та/або м. Хмельницький та/або м. Чернівці та/або м. Черкаси та/або м. Чернігів або інше місце за місцезнаходженням підрозділу Покупця, за адресою, зазначеною в Заявці
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2030
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1488 послуга
8)
Технічне обслуговування модулю станції напівавтоматичного сортування листів (з технологією Put-to-Light), протягом календарного місяця
Класифікація за ДК 021:2015: 30132000-3 - Сортувальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: м. Вінниця та/або м. Дніпро та/або м. Житомир та/або м. Запоріжжя та/або м. Івано-Франківськ та/або м. Кременчуг та/або м. Кривий Ріг та/або м. Кропивницький та/або м. Луцьк та/або м. Львів та/або м. Миколаїв та/або м. Мукачево та/або м. Одеса та/або м. Полтава та/або м. Київ та/або м. Рівне та/або м. Суми та/або м. Тернопіль та/або м. Харків та/або м. Хмельницький та/або м. Чернівці та/або м. Черкаси та/або м. Чернігів або інше місце за місцезнаходженням підрозділу Покупця, за адресою, зазначеною в Заявці
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2030
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 11904 послуга
9)
Ремонт при негарантійних випадках
Класифікація за ДК 021:2015: 30132000-3 - Сортувальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: м. Вінниця та/або м. Дніпро та/або м. Житомир та/або м. Запоріжжя та/або м. Івано-Франківськ та/або м. Кременчуг та/або м. Кривий Ріг та/або м. Кропивницький та/або м. Луцьк та/або м. Львів та/або м. Миколаїв та/або м. Мукачево та/або м. Одеса та/або м. Полтава та/або м. Київ та/або м. Рівне та/або м. Суми та/або м. Тернопіль та/або м. Харків та/або м. Хмельницький та/або м. Чернівці та/або м. Черкаси та/або м. Чернігів або інше місце за місцезнаходженням підрозділу Покупця, за адресою, зазначеною в Заявці
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2030
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 людино-година
10)
Послуги з монтажу, з демонтажу Обладнання
Класифікація за ДК 021:2015: 30132000-3 - Сортувальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: м. Вінниця та/або м. Дніпро та/або м. Житомир та/або м. Запоріжжя та/або м. Івано-Франківськ та/або м. Кременчуг та/або м. Кривий Ріг та/або м. Кропивницький та/або м. Луцьк та/або м. Львів та/або м. Миколаїв та/або м. Мукачево та/або м. Одеса та/або м. Полтава та/або м. Київ та/або м. Рівне та/або м. Суми та/або м. Тернопіль та/або м. Харків та/або м. Хмельницький та/або м. Чернівці та/або м. Черкаси та/або м. Чернігів або інше місце за місцезнаходженням підрозділу Покупця, за адресою, зазначеною в Заявці
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2030
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5500 людино-година
11)
Запасні частини для негарантійних ремонтів
Класифікація за ДК 021:2015: 30132000-3 - Сортувальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: м. Вінниця та/або м. Дніпро та/або м. Житомир та/або м. Запоріжжя та/або м. Івано-Франківськ та/або м. Кременчуг та/або м. Кривий Ріг та/або м. Кропивницький та/або м. Луцьк та/або м. Львів та/або м. Миколаїв та/або м. Мукачево та/або м. Одеса та/або м. Полтава та/або м. Київ та/або м. Рівне та/або м. Суми та/або м. Тернопіль та/або м. Харків та/або м. Хмельницький та/або м. Чернівці та/або м. Черкаси та/або м. Чернігів або інше місце за місцезнаходженням підрозділу Покупця, за адресою, зазначеною в Заявці
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2030
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 комплект

Тендерна документація

Проект договору
Додаток 1 до ТД. Проєкт Договору. Сортувальне.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 20:48
Версія документу від: 31.03.2025 20:48
ID: 6d118216c7914b73bc773fb509b41b63
Нетипізований документ
Додаток 1 до ТД. Проєкт Договору. Сортувальне.docx.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 20:48
Версія документу від: 31.03.2025 20:48
ID: 62c25df4b5684a3db00281db4d42e960
Нетипізований документ
ТД ВТ з Особливостями_Сортувальне.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 20:48
Версія документу від: 31.03.2025 20:48
ID: 6682be4f88c34aca873694d5628745cd
Нетипізований документ
ТД ВТ з Особливостями_Сортувальне.docx.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 20:48
Версія документу від: 31.03.2025 20:48
ID: 4a870cc2fd9146a099217da5518d6434
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 15:54
Версія документу від: 03.04.2025 15:54
ID: be77b91acdda4003beca48da38410a08
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 20:48
Версія документу від: 31.03.2025 20:48
ID: be77b91acdda4003beca48da38410a08
Тендерна документація
Перелік змін до ТД__03.04.2025 Сортувальне.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 15:54
Версія документу від: 03.04.2025 15:54
ID: d32e35f3e2d749e78350457eff9cd4f5
Тендерна документація
Перелік змін до ТД__03.04.2025 Сортувальне.docx.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 15:54
Версія документу від: 03.04.2025 15:54
ID: c10527ae654446a5a1235426fc03bcc3
Тендерна документація
ТД ВТ з Особливостями_НОВА РЕДАКЦІЯ від 03.04.2025_Сортувальне.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 15:54
Версія документу від: 03.04.2025 15:54
ID: aa0ec91edba447b48368e58fd4059b10
Тендерна документація
ТД ВТ з Особливостями_НОВА РЕДАКЦІЯ від 03.04.2025_Сортувальне.docx.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 15:54
Версія документу від: 03.04.2025 15:54
ID: d0d9618415034af98696e7279dbc481d
Тендерна документація
Додаток 1 до ТД. Проєкт Договору. НОВА РЕДАКЦІЯ від 03.04.2025.Сортувальне.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 15:54
Версія документу від: 03.04.2025 15:54
ID: a273525fef3b43e49c7c1a7c2bd91ddd
Тендерна документація
Додаток 1 до ТД. Проєкт Договору. НОВА РЕДАКЦІЯ від 03.04.2025.Сортувальне.docx.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 15:54
Версія документу від: 03.04.2025 15:54
ID: ac5bb9cefe0a4bc388e873214f9a9b4e

Ви можете завантажити відразу всі документи до цієї закупівлі

    Завантажити всі документи

    Параметри тендеру

    Електронний аукціон Так  
    Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Ні  
    Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
    Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
    Попередня кваліфікація Ні  
    Мінімальна кількість пропозицій 1  
    Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Ні  
    Обмежений доступ Ні  
    Оскарження умов тендерної документації Так  
    Оскарження результатів визначення переможця Так  
    Оскарження відміни закупівлі Так  
    Очікувана вартість Так  
    Оскарження результатів кваліфікації Ні  
    Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 3 Календарних днів  
    Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
    Тривалість оскарження результатів визначення переможця 5 Календарних днів  
    Тривалість оскарження відміни закупівлі 10 Календарних днів  
    Кількість днів для надання пояснень на звернення 3 Календарних днів  
    Тривалість кваліфікації 0  

    Опис критеріїв

    Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
    Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025
    При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ. Документ(и), що підтверджують сплату або зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. У разі якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, такий учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції згідно підпункту 2 пункту 45 Особливостей. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) надає документ(и), що підтверджують сплату або зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025
    Наявність впливу на прийняття рішення замовника
    Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025
    Вчинення корупційних правопорушень
    Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    Юридичною особою підтверджується, що
    Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025
    Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025
    Фізичною особою підтверджується, що
    Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025
    Вчинення економічних правопорушень
    Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025
    Вчинення кримінальних правопорушень
    Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    Фізичною особою підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025
    Юридичною особою підтверджується, що
    Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025
    Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
    Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025
    Порушення справи про банкрутство
    Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025
    Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
    Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025
    Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
    Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    Фізичною особою підтверджується, що
    Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025
    Юридичною особою підтверджується, що
    Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025
    Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
    У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Резидентом підтверджується, що
    У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025
    Нерезидентом підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025
    Строк дії тендерної пропозиції
    Строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Очікуване значення: 90 день
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025
    Мова (мови) тендерної пропозиції
    Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Мова тендерної пропозиції: Українська
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025
    Наявність антикорупційної програми
    Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом)
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Резидентом підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025
    Нерезидентом підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025
    Забезпечення виконання договору про закупівлю
    Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
    Критерій відноситься до лоту Сортувальне обладнання для листів з техн
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
    Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю (Розмір банківської гарантії становить 1 (один) відсоток ціни Договору при підписанні Договору. У разі продовження чи перевипуску банківської гарантії на підставі пп.8.8.2 Договору її розмір має становити 1 (один) відсоток від вартості невиконаних на момент продовження чи перевипуску банківської гарантії зобов’язань згідно Договору.) Очікуване значення: 1 відсоток
    Прийнятні докази:
    Документ. Банківська гарантія забезпечення договору. Замовник вимагає від Переможця надати Замовнику забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії у вигляді електронного документа за примірною формою, передбаченою розділом ІХ цієї тендерної документації не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 1 цієї тендерної документації. Відповідно до умов Договору, розмір банківської гарантії становить 1 (один) відсоток від ціни Договору. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в МЮУ 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківські реквізити Замовника детально визначені в пункті 6 розділу VI тендерної документації та у відповідному розділі договору про закупівлю, проєкт якого наведений в Додатку 1 до цієї тендерної документації. На момент подання тендерних пропозицій від учасників не вимагається надання забезпечення виконання договору у складі тендерної пропозиції.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025
    Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на (Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії Договору не менш ніж на один місяць та починатись не пізніше дати укладення Договору. Строк дії банківської гарантії наданої Постачальником при підписанні Договору повинен бути не меншим ніж 12 місяців з дати укладення Сторонами Договору. При цьому, Постачальник зобов’язується забезпечити дію банківської гарантії виконання Договору шляхом продовження строку дії наданої банківської гарантії або перевипуску банківської гарантії на наступний період, що не може бути меншим 12 місяців з урахуванням кінцевого строку дії гарантії.) Очікуване значення: 31 день
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025
    При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
    Оригінал банківської гарантії у вигляді електронного документа (Замовник вимагає від Переможця надати Замовнику забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії у вигляді електронного документа за примірною формою, передбаченою розділом ІХ цієї тендерної документації не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 1 цієї тендерної документації. Відповідно до умов Договору, розмір банківської гарантії становить 1 (один) відсоток від ціни Договору. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в МЮУ 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківські реквізити Замовника детально визначені в пункті 6 розділу VI тендерної документації та у відповідному розділі договору про закупівлю, проєкт якого наведений в Додатку 1 до цієї тендерної документації. На момент подання тендерних пропозицій від учасників не вимагається надання забезпечення виконання договору у складі тендерної пропозиції.) Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Архівована" Дата архівування вимоги: 03.04.2025

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025
    Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю (Розмір банківської гарантії становить 1 (один) відсоток ціни Договору при підписанні Договору. У разі продовження чи перевипуску банківської гарантії на підставі пп.8.8.2 Договору її розмір має становити 1 (один) відсоток від вартості невиконаних на момент продовження чи перевипуску банківської гарантії зобов’язань згідно Договору.) Очікуване значення: 1 відсоток
    Статус вимоги: "Архівована" Дата архівування вимоги: 03.04.2025

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025
    Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на (Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії Договору не менш ніж на один місяць та починатись не пізніше дати укладення Договору. Строк дії банківської гарантії наданої Постачальником при підписанні Договору повинен бути не меншим ніж 12 місяців з дати укладення Сторонами Договору. При цьому, Постачальник зобов’язується забезпечити дію банківської гарантії виконання Договору шляхом продовження строку дії наданої банківської гарантії або перевипуску банківської гарантії на наступний період, що не може бути меншим 12 місяців з урахуванням кінцевого строку дії гарантії.) Очікуване значення: 31 день
    Статус вимоги: "Архівована" Дата архівування вимоги: 03.04.2025

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025
    Наявність досвіду виконання аналогічного договору
    Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
    Критерій відноситься до лоту Сортувальне обладнання для листів з техн
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - довідка Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі, раніше укладеного(их), договору(ів). 1.1.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі, раніше укладеного(их), договору(ів)* із зазначенням:  найменування контрагента,  предмету договору,  номеру та дати укладення договору,  назви сортувального обладнання та/або системи, що постачалось за договором;  стану виконання договору (договір має бути виконаний в частині поставки обладнання та/або системи та введення його в експлуатацію).  контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон). Приклад довідки наведений нижче у додатку 2 до тендерної документації *Під аналогічним(ми) договором(ами) слід розуміти виконаний(і) (в частині поставки обладнання) договір(ори), за умовами якого(их) окремо або сукупно здійснено постачання сортувального обладнання та/або системи на загальну суму не менше 10 млн. грн.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025
    Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – лист (и) – відгук(и) Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ. Позитивний(і) лист(и)-відгук(и) від кожного контрагента(ів), зазначеного(их) у довідці відповідно до вимог п.1.1.1 цього Додатку, у довільній формі, зміст якого(их) підтверджує поставку обладнання згідно інформації, наданої у цій довідці за п. 1.1.1 цього Додатку, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору.. 1.1.2. Позитивний(і) лист(и)-відгук(и) від кожного контрагента(ів), зазначеного(их) у довідці відповідно до вимог п.1.1.1 цього Додатку, у довільній формі, зміст якого(их) підтверджує поставку обладнання згідно інформації, наданої у цій довідці за п. 1.1.1 цього Додатку, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025
    Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - акт (акти) приймання-передачі або видаткова (видаткові) накладна(і) Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ. Акт(и) приймання-передачі або видаткова(і) накладна(і) на поставку сортувального обладнання, на загальну суму не менше 10 (десяти) млн. грн. згідно аналогічного (их) договору (ів), зазначених у довідці по п.1.1.1. цього додатку. 1.1.3 Акт(и) приймання-передачі або видаткова(і) накладна(і) на поставку сортувального обладнання, на загальну суму не менше 10 (десяти) млн. грн. згідно аналогічного (их) договору (ів), зазначених у довідці по п.1.1.1. цього додатку
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025

    Дати та строки

    Дата публікації 31.03.2025 20:48  
    Завершення періоду уточнень 05.04.2025 00:00  
    Початок періоду прийому пропозицій 31.03.2025 20:48  
    Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 08.04.2025 12:00  

    Закупівельник (Проводить закупівлю)

    Найменування замовника АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"  
    Код в ЄДРПОУ / ІПН 21560045  
    Юридична адреса 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 22  

    Реєстр пропозицій

    Дата і час розкриття 08.04.2025 12:00
    Сортувальне обладнання для листів з технічним обслуговуванням та ремонтом
    Учасник
    Початкова пропозиція
    Остаточна пропозиція
    Документи пропозиції
    1
    169`890`793.67
    Гривня з ПДВ

    Протокол розкриття

    Сортувальне обладнання для листів з технічним обслуговуванням та ремонтом
    Учасник
    Остаточна пропозиція
    Статус
    Документи
    1
    169`890`793.67
    Гривня з ПДВ
    На розгляді
    08.04.2025 12:00