Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 31.03.2025 14:46. Дата останніх змін - 09.04.2025 12:00

Інструменти для роботи з проводами та контактами

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-31-007434-a  
ID 804bbf8d86d94a4e98c4d1445d6e957a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
3`215`70892 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

44510000-8 (Знаряддя)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 3`215`708.92 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
31.03.25
Період уточнень
до 04.04.25
Подання пропозицій
до 09.04.25
Закупівля не відбулась
09.04.25

Специфікація закупівлі

Лот №1. Лот 1. Інструменти для роботи з проводами та контактами різні – 224 шт

Інструменти для роботи з проводами та контактами

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 2`670`895.83 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 13`354.48 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Дата виставлення рахунку  
Опис Попередня оплата 50% (п’ятдеcят) від вартості Товару протягом 20 календарних днів з дати отримання рахунку на відповідну суму.  
Тип оплати Аванс  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 50%  
Період 20 календарні дні  
Подія Поставка товару  
Опис Остаточний розрахунок 50% (п’ятдеcят) вартості Товару протягом 20 календарних днів після отримання Товару, підписання Сторонами видаткової накладної та отримання позитивного висновку вхідного контролю на Товар на території Покупця.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 50%  
Період 20 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Інструменти для роботи з проводами та контактами
Класифікація за ДК 021:2015: 44510000-8 - Знаряддя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.10.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 224 штука

Тендерна документація

Проект договору
Проект договору із забезпеченням.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 14:46
Версія документу від: 31.03.2025 14:46
ID: 50d1823758c64e259e629472eeac92f2
Нетипізований документ
Проект договору без забезпечення.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 14:46
Версія документу від: 31.03.2025 14:46
ID: 2e9765dd84ed4b019f45f07b5222a1d7
Тендерна документація
КД Інструмент для роботи з проводами - 31 03.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 14:46
Версія документу від: 31.03.2025 14:46
ID: ad5c46052b314e2ea1f61c5b33b1c515
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 14:47
Версія документу від: 31.03.2025 14:47
ID: c1f943972fb84091b2cd44b246c6d7c9

Ви можете завантажити відразу всі документи до цієї закупівлі

    Завантажити всі документи

    Лот №2. Лот 2. Інструменти для роботи з проводами та контактами різні – 323 шт

    Інструменти для роботи з проводами та контактами

    Параметри торгів

    Очікувана вартість закупівлі 448`645.63 Гривня (без ПДВ)  
    Розмір мінімального кроку пониження ціни 2`243.23 Гривня  
    Дата початку аукціону за лотом очікується  

    Умови оплати згідно із договором

    Подія Дата виставлення рахунку  
    Опис Попередня оплата 50% (п’ятдеcят) від вартості Товару протягом 20 календарних днів з дати отримання рахунку на відповідну суму.  
    Тип оплати Аванс  
    Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 50%  
    Період 20 календарні дні  
    Подія Поставка товару  
    Опис Остаточний розрахунок 50% (п’ятдеcят) вартості Товару протягом 20 календарних днів після отримання Товару, підписання Сторонами видаткової накладної та отримання позитивного висновку вхідного контролю на Товар на території Покупця.  
    Тип оплати Післяплата  
    Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 50%  
    Період 20 календарні дні  

    Специфікація закупівлі

    1)
    Інструменти для роботи з проводами та контактами
    Класифікація за ДК 021:2015: 44510000-8 - Знаряддя
    Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
    Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.10.2025
    Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 323 штука

    Тендерна документація

    Проект договору
    Проект договору із забезпеченням.docx
    Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 14:46
    Версія документу від: 31.03.2025 14:46
    ID: 50d1823758c64e259e629472eeac92f2
    Нетипізований документ
    Проект договору без забезпечення.docx
    Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 14:46
    Версія документу від: 31.03.2025 14:46
    ID: 2e9765dd84ed4b019f45f07b5222a1d7
    Тендерна документація
    КД Інструмент для роботи з проводами - 31 03.docx
    Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 14:46
    Версія документу від: 31.03.2025 14:46
    ID: ad5c46052b314e2ea1f61c5b33b1c515
    Повідомлення про закупівлю
    sign.p7s
    Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 14:47
    Версія документу від: 31.03.2025 14:47
    ID: c1f943972fb84091b2cd44b246c6d7c9

    Ви можете завантажити відразу всі документи до цієї закупівлі

      Завантажити всі документи

      Лот №3. Лот 3. Кабельний різак – 14 шт

      Інструменти для роботи з проводами та контактами

      Параметри торгів

      Очікувана вартість закупівлі 20`739.27 Гривня (без ПДВ)  
      Розмір мінімального кроку пониження ціни 103.70 Гривня  
      Дата початку аукціону за лотом очікується  

      Умови оплати згідно із договором

      Подія Дата виставлення рахунку  
      Опис Попередня оплата 50% (п’ятдеcят) від вартості Товару протягом 20 календарних днів з дати отримання рахунку на відповідну суму.  
      Тип оплати Аванс  
      Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 50%  
      Період 20 календарні дні  
      Подія Поставка товару  
      Опис Остаточний розрахунок 50% (п’ятдеcят) вартості Товару протягом 20 календарних днів після отримання Товару, підписання Сторонами видаткової накладної та отримання позитивного висновку вхідного контролю на Товар на території Покупця.  
      Тип оплати Післяплата  
      Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 50%  
      Період 20 календарні дні  

      Специфікація закупівлі

      1)
      Інструменти для роботи з проводами та контактами
      Класифікація за ДК 021:2015: 44510000-8 - Знаряддя
      Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
      Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.10.2025
      Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 14 штука

      Тендерна документація

      Проект договору
      Проект договору із забезпеченням.docx
      Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 14:46
      Версія документу від: 31.03.2025 14:46
      ID: 50d1823758c64e259e629472eeac92f2
      Нетипізований документ
      Проект договору без забезпечення.docx
      Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 14:46
      Версія документу від: 31.03.2025 14:46
      ID: 2e9765dd84ed4b019f45f07b5222a1d7
      Тендерна документація
      КД Інструмент для роботи з проводами - 31 03.docx
      Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 14:46
      Версія документу від: 31.03.2025 14:46
      ID: ad5c46052b314e2ea1f61c5b33b1c515
      Повідомлення про закупівлю
      sign.p7s
      Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 14:47
      Версія документу від: 31.03.2025 14:47
      ID: c1f943972fb84091b2cd44b246c6d7c9

      Ви можете завантажити відразу всі документи до цієї закупівлі

        Завантажити всі документи

        Лот №4. Лот 4. Інструменти для роботи з проводами та контактами різні – 157 шт

        Інструменти для роботи з проводами та контактами

        Параметри торгів

        Очікувана вартість закупівлі 75`428.19 Гривня (без ПДВ)  
        Розмір мінімального кроку пониження ціни 377.14 Гривня  
        Дата початку аукціону за лотом очікується  

        Умови оплати згідно із договором

        Подія Дата виставлення рахунку  
        Опис Попередня оплата 50% (п’ятдеcят) від вартості Товару протягом 20 календарних днів з дати отримання рахунку на відповідну суму.  
        Тип оплати Аванс  
        Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 50%  
        Період 20 календарні дні  
        Подія Поставка товару  
        Опис Остаточний розрахунок 50% (п’ятдеcят) вартості Товару протягом 20 календарних днів після отримання Товару, підписання Сторонами видаткової накладної та отримання позитивного висновку вхідного контролю на Товар на території Покупця.  
        Тип оплати Післяплата  
        Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 50%  
        Період 20 календарні дні  

        Специфікація закупівлі

        1)
        Інструменти для роботи з проводами та контактами
        Класифікація за ДК 021:2015: 44510000-8 - Знаряддя
        Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
        Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.10.2025
        Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 157 штука

        Тендерна документація

        Проект договору
        Проект договору із забезпеченням.docx
        Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 14:46
        Версія документу від: 31.03.2025 14:46
        ID: 50d1823758c64e259e629472eeac92f2
        Нетипізований документ
        Проект договору без забезпечення.docx
        Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 14:46
        Версія документу від: 31.03.2025 14:46
        ID: 2e9765dd84ed4b019f45f07b5222a1d7
        Тендерна документація
        КД Інструмент для роботи з проводами - 31 03.docx
        Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 14:46
        Версія документу від: 31.03.2025 14:46
        ID: ad5c46052b314e2ea1f61c5b33b1c515
        Повідомлення про закупівлю
        sign.p7s
        Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 14:47
        Версія документу від: 31.03.2025 14:47
        ID: c1f943972fb84091b2cd44b246c6d7c9

        Ви можете завантажити відразу всі документи до цієї закупівлі

          Завантажити всі документи

          Параметри тендеру

          Електронний аукціон Так  
          Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
          Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
          Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
          Попередня кваліфікація Ні  
          Мінімальна кількість пропозицій 1  
          Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Ні  
          Обмежений доступ Ні  
          Оскарження умов тендерної документації Ні  
          Оскарження результатів визначення переможця Ні  
          Оскарження відміни закупівлі Ні  
          Очікувана вартість Так  
          Оскарження результатів кваліфікації Ні  
          Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
          Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
          Тривалість оскарження результатів визначення переможця 2 Робочі дні  
          Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
          Кількість днів для надання пояснень на звернення 1 Робочі дні  
          Тривалість кваліфікації 0  

          Опис критеріїв

          Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
          Критерій відноситься до лоту Лот 1. Інструменти для роботи з проводам
          Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
          При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю (Сума забезпечння виконання Договору про закупівлю становить 5% від ціни цього Договору.) Очікуване значення: 5 відсоток
          Прийнятні докази:
          Документ. Банківська гарантія забезпечення договору.
          Статус вимоги: "Активна"

          Дата публікації вимоги: 31.03.2025
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на (Ця гарантія набуває чинності з дати підписання (кінцева дата повинна перевищувати строк дії Договору не менше ніж на один місяць).) Очікуване значення: 30 день
          Статус вимоги: "Активна"

          Дата публікації вимоги: 31.03.2025
          При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
          Види забезпечення: гарантія банку, страхової організації, іншої фінансової установи або застава - на вибір учасника. Очікуване значення: Так
          Прийнятні докази:
          Документ.
          Статус вимоги: "Активна"

          Дата публікації вимоги: 31.03.2025
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю (Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить 5% від ціни цього Договору про закупівлю) Очікуване значення: 5 відсоток
          Статус вимоги: "Активна"

          Дата публікації вимоги: 31.03.2025

          Дати та строки

          Дата публікації 31.03.2025 14:47  
          Завершення періоду уточнень 04.04.2025 12:00  
          Початок періоду прийому пропозицій 04.04.2025 12:00  
          Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 09.04.2025 12:00  

          Закупівельник (Проводить закупівлю)

          Найменування замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"  
          Код в ЄДРПОУ / ІПН 08305644  
          Юридична адреса Україна