Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 31.03.2025 12:46. Дата останніх змін - 04.04.2025 00:00

Послуги з ремонту крану автомобільного ПКВЧД-14 Ковель

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-31-005055-a  
ID b0e8ed0633f64489a2220e177a3ab6f0  
Загальна очікувана вартість закупівлі
100 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

!!!УВАГА!!!! Дана процедура проводиться з метою підготовки до проведення закупівлі через електронну систему закупівель для проведення консультації з ринком відповідно до ч. 4 ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі». Даним запитом замовник виключно запитує ринок та очікує отримати відповіді від суб’єктів господарювання стосовно предмета закупівлі, вимог та отримати цінові пропозиції з метою формування очікуваної вартості закупівлі. !!!УВАГА!!!! Очікувана вартість цієї закупівлі не зазначається в системі виключно з технічною метою щодо заповнення електронного поля та формування оголошення, не вказана сума не є орієнтиром для учасників. Дана закупівля не є спрощеною закупівлею в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». Для надання пропозицій,Учасник може задавати запитання, надавати пропозиції в період уточнень та надіслати в зазначені терміни цінову пропозицію на електронну адресу: dumaalexx@gmail.com та/або завантажити як пропозицію в систему до 09:00 08.04.2025 за київським часом. Для зворотного зв’язку з ринком рекомендовано та бажано також надати заповнений лист-опитувальник.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 1.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
31.03.25
Період уточнень
до 04.04.25
Подання пропозицій
до 09.04.25
Наразі прийом пропозицій завершено. Статус буде оновлено після найближчої синхронізації (орієнтовно - 5 хвилин)
Аукціон
10.04.25

Специфікація закупівлі

Лот №1. Лот 1.

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 1.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 0.01 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 10.04.2025 12:15  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 45 календарні дні  

Умови поставки

Подія Дата подання заявки  
Опис Терміннадання послуг протягом 30 (тридцять) календарних днів з моменту надання Рознарядки, якщо інший термін не визначений в Рознарядці.  
Тип оплати Одноразова поставка  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з ремонту крану автомобільного ПКВЧД-14 Ковель
Класифікація за ДК 021:2015: 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Проект договору
консультації – ПКВЧД-14 Ковель.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 12:46
Версія документу від: 31.03.2025 12:46
ID: 44cefb84da454912bb4c4000f99f5d5b
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 14:13
Версія документу від: 31.03.2025 14:13
ID: fa3a8035db074f9ab4a945387aad3d7f
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 12:47
Версія документу від: 31.03.2025 12:47
ID: fa3a8035db074f9ab4a945387aad3d7f

Ви можете завантажити відразу всі документи до цієї закупівлі

    Завантажити всі документи

    Параметри тендеру

    Електронний аукціон Так  
    Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Ні  
    Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
    Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
    Попередня кваліфікація Ні  
    Мінімальна кількість пропозицій 1  
    Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Ні  
    Обмежений доступ Ні  
    Оскарження умов тендерної документації Ні  
    Оскарження результатів визначення переможця Ні  
    Оскарження відміни закупівлі Ні  
    Очікувана вартість Так  
    Оскарження результатів кваліфікації Ні  
    Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
    Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
    Тривалість оскарження результатів визначення переможця 2 Робочі дні  
    Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
    Кількість днів для надання пояснень на звернення 1 Робочі дні  
    Тривалість кваліфікації 0  

    Дати та строки

    Дата публікації 31.03.2025 12:47  
    Завершення періоду уточнень 04.04.2025 00:00  
    Початок періоду прийому пропозицій 04.04.2025 00:00  
    Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 09.04.2025 09:00  

    Закупівельник (Проводить закупівлю)

    Найменування замовника ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"  
    Код в ЄДРПОУ / ІПН 41022900  
    Юридична адреса Київ, Україна, Київська область, Київ, Київ