Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 31.03.2025 12:00. Дата останніх змін - 09.04.2025 13:00

офісне устаткування та приладдя різне (30197630-1 - папір для друку, 30193800-6 - затискачі для папірців-записок, 30197330-8 - діроколи, 30193200-0 - настільні лотки та органайзери, 30197310-2 - канцелярські ножі, 30194210-0 - точкові стікери та малярна стрічка, 30192121-5 - кулькові ручки, 30192125-3 - маркери, 30192130-1 - олівці, 30197210-1 - теки-реєстратори, 30197000-6 - дрібне канцелярське приладдя, 30197110-0 - скоби, 30197220-4 - канцелярські скріпки, 30197320-5 - степлери, 30192110-5 - чорнила та пов’язана продукція, 30191400-8 - шредери)

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-31-004079-a  
ID b25c32a106f94581ad479c05e95e56da  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-03-31-003987-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
82`21000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Національний університет оборони України  
Загальна очікувана вартість закупівлі 82`210.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
31.03.25
Період уточнень
до 05.04.25
Період оскаржень
до 05.04.25
Подання пропозицій
до 08.04.25
Аукціон
09.04.25
Кваліфікація переможця
з 09.04.25

Специфікація закупівлі

Лот №1. офісне устаткування та приладдя різне

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 82`210.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 822.10 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 09.04.2025 12:36 - 09.04.2025 12:59  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 7 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
1. Біндер 15 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30193800-6 - Затискачі для папірців-записок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 пачка
2)
2. Біндер 19 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30193800-6 - Затискачі для папірців-записок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 пачка
3)
3. Біндер 25 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30193800-6 - Затискачі для папірців-записок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 пачка
4)
4. Діркопробивач
Класифікація за ДК 021:2015: 30197330-8 - Діроколи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука
5)
5. Лоток для паперу вертикальний
Класифікація за ДК 021:2015: 30193200-0 - Настільні лотки та органайзери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 штука
6)
6. Лоток для паперу горизонтальний
Класифікація за ДК 021:2015: 30193200-0 - Настільні лотки та органайзери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
7)
7. Маркер текстовий
Класифікація за ДК 021:2015: 30192125-3 - Маркери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 штука
8)
8. Ніж канцелярський
Класифікація за ДК 021:2015: 30197310-2 - Канцелярські ножі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука
9)
9. Леза для ножів 18мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30197310-2 - Канцелярські ножі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 пачка
10)
10. Олівець графітовий
Класифікація за ДК 021:2015: 30192130-1 - Олівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 70 штука
11)
11. Обкладинка
Класифікація за ДК 021:2015: 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 пачка
12)
12. Обкладинки картонні для брошурування
Класифікація за ДК 021:2015: 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 пачка
13)
13. Обкладинки ПВХ для брошурування
Класифікація за ДК 021:2015: 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 пачка
14)
14. Обкладинки картонні для брошурування
Класифікація за ДК 021:2015: 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 пачка
15)
15. Папка з файлами
Класифікація за ДК 021:2015: 30197210-1 - Теки-реєстратори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
16)
16. Папка з файлами
Класифікація за ДК 021:2015: 30197210-1 - Теки-реєстратори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
17)
17. Папка з файлами
Класифікація за ДК 021:2015: 30197210-1 - Теки-реєстратори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 14 штука
18)
18. Реєстратор А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30197210-1 - Теки-реєстратори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 штука
19)
19. Реєстратор А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30197210-1 - Теки-реєстратори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 штука
20)
20. Папка
Класифікація за ДК 021:2015: 30197210-1 - Теки-реєстратори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
21)
21. Скоби
Класифікація за ДК 021:2015: 30197110-0 - Скоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 8 пачка
22)
22. Степлер
Класифікація за ДК 021:2015: 30197320-5 - Степлери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 7 штука
23)
23. Закладки пластикові
Класифікація за ДК 021:2015: 30194210-0 - Точкові стікери та малярна стрічка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
24)
24. Стрічка клейка
Класифікація за ДК 021:2015: 30194210-0 - Точкові стікери та малярна стрічка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
25)
25. Стрічка клейка
Класифікація за ДК 021:2015: 30194210-0 - Точкові стікери та малярна стрічка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
26)
26. Скотч двосторонній
Класифікація за ДК 021:2015: 30194210-0 - Точкові стікери та малярна стрічка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
27)
27. Файл А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 пачка
28)
28. Фарба штемпельна синя
Класифікація за ДК 021:2015: 30192110-5 - Чорнила та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука
29)
29. Пластикові пружини
Класифікація за ДК 021:2015: 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 пачка
30)
30. Пружина пластикова Ф12
Класифікація за ДК 021:2015: 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 пачка
31)
31. Металева пружина
Класифікація за ДК 021:2015: 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 пачка
32)
32. Чорнила Waterman для ручокWaterman (або еквівалент)
Класифікація за ДК 021:2015: 30192110-5 - Чорнила та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука
33)
33. Ручка
Класифікація за ДК 021:2015: 30192121-5 - Кулькові ручки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 60 штука
34)
34. Знищувач документів
Класифікація за ДК 021:2015: 30191400-8 - Шредери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
35)
35. Папір офісний A4
Класифікація за ДК 021:2015: 30197630-1 - Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 205 штука

Тендерна документація

Нетипізований документ
Оголошення канцелярське приладдя.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 11:56
Версія документу від: 31.03.2025 11:56
ID: 97e616a658ba44a78e6d46d5366e8930
Нетипізований документ
Додаток 4 до тендерної документації.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 11:56
Версія документу від: 31.03.2025 11:56
ID: 93a3d757d353475f9dd7447e612c47e5
Тендерна документація
Тендерна документація канцелярське приладдя.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 11:56
Версія документу від: 31.03.2025 11:56
ID: 3cadce0cc7e3418b914ad0e0a9026154
Нетипізований документ
Додаток 5 до тендерної документації.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 11:56
Версія документу від: 31.03.2025 11:56
ID: 81a165dcea0c4b23b5420462694d4b10
Проект договору
Додаток 3 до тендерної документації ( Договір проєкт).doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 11:56
Версія документу від: 31.03.2025 11:56
ID: 1b85f75ea1ad4a9f98dc8e9a95713b77
Нетипізований документ
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги пункту 47 Особливостей та інші вимоги).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 11:56
Версія документу від: 31.03.2025 11:56
ID: 8e242c3fbaa14876b9874c52436f6946
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 11:56
Версія документу від: 31.03.2025 11:56
ID: e54be19543184eaea8de0bed3f0950de
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 10:29
Версія документу від: 03.04.2025 10:29
ID: 84a6ca72ec604718aacd6e7f6173cef3
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 16:16
Версія документу від: 01.04.2025 16:16
ID: 84a6ca72ec604718aacd6e7f6173cef3
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 12:01
Версія документу від: 31.03.2025 12:01
ID: 84a6ca72ec604718aacd6e7f6173cef3
Нетипізований документ
Перелік змін.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 16:16
Версія документу від: 01.04.2025 16:16
ID: 0310d574c7e34588bd33d0c2e6439a83
Тендерна документація
Тендерна документація канцелярське приладдя нова редакція.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 16:16
Версія документу від: 01.04.2025 16:16
ID: f2380634f2974f18b554fbba22bd85a8
Нетипізований документ
Додаток 4 до тендерної документації нова редакція.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 16:16
Версія документу від: 01.04.2025 16:16
ID: d88d20d535f9473198e7275576d32b30
Нетипізований документ
Перелік змін 2й раз.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 10:28
Версія документу від: 03.04.2025 10:28
ID: 0c2d306b080e420ea0f3075f68f17d80
Нетипізований документ
Оголошення канцелярське приладдя НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 10:28
Версія документу від: 03.04.2025 10:28
ID: 1c331923dedb4de1bd2993f39abcdc71
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 10:28
Версія документу від: 03.04.2025 10:28
ID: 60ee665906d84be99007a1a2f08e29c6
Тендерна документація
Тендерна документація канцелярське приладдя нова редакція 2й раз.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 10:28
Версія документу від: 03.04.2025 10:28
ID: 8bbf55b5985943c4a2a97929674d6ada
Проект договору
Додаток 3 до тендерної документації ( Договір проєкт) НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 10:28
Версія документу від: 03.04.2025 10:28
ID: ba1623504d174830b06aa4ec8074b964
Нетипізований документ
audit_b25c32a106f94581ad479c05e95e56da_6aee7d5aa2294dadb8d3feae53a5c82b.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.04.2025 12:59
Версія документу від: 09.04.2025 12:59
ID: f6e26d37b59a4414881663d4c3409f17

Ви можете завантажити відразу всі документи до цієї закупівлі

    Завантажити всі документи

    Параметри тендеру

    Електронний аукціон Так  
    Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
    Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Ні  
    Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
    Мінімальна кількість пропозицій 1  
    Попередня кваліфікація Ні  
    Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Ні  
    Оскарження умов тендерної документації Так  
    Оскарження результатів визначення переможця Так  
    Оскарження відміни закупівлі Так  
    Обмежений доступ Ні  
    Очікувана вартість Так  
    Кількість днів для надання пояснень на звернення 3 Календарних днів  
    Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 3 Календарних днів  
    Тривалість оскарження результатів визначення переможця 5 Календарних днів  
    Тривалість оскарження відміни закупівлі 10 Календарних днів  
    Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
    Тривалість кваліфікації 0  
    Оскарження результатів кваліфікації Ні  

    Опис критеріїв

    Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
    Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025
    При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025
    Наявність впливу на прийняття рішення замовника
    Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025
    Вчинення корупційних правопорушень
    Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    Юридичною особою підтверджується, що
    Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025
    Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025
    Фізичною особою підтверджується, що
    Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025
    Вчинення економічних правопорушень
    Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025
    Вчинення кримінальних правопорушень
    Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    Фізичною особою підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025
    Юридичною особою підтверджується, що
    Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025
    Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
    Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025
    Порушення справи про банкрутство
    Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025
    Вчинення правопорушень, пов?язаних із застосуванням санкцій
    Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025
    Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
    Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    Фізичною особою підтверджується, що
    Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025
    Юридичною особою підтверджується, що
    Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025
    Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
    У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Резидентом підтверджується, що
    У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025
    Нерезидентом підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025
    Мова (мови) тендерної пропозиції
    Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Мова тендерної пропозиції: Українська
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025
    Строк дії тендерної пропозиції
    Строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Мінімальне значення: 90 день
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025
    Наявність досвіду виконання аналогічного договору
    Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
    Критерій відноситься до лоту офісне устаткування та приладдя різне
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ. довідка або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо). 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір за предметом закупівлі 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 31.03.2025

    Дати та строки

    Дата публікації 31.03.2025 12:01  
    Завершення періоду уточнень 05.04.2025 00:00  
    Початок періоду прийому пропозицій 31.03.2025 12:00  
    Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 08.04.2025 08:00  

    Закупівельник (Проводить закупівлю)

    Найменування замовника Національний університет оборони України  
    Код в ЄДРПОУ / ІПН 07834530  
    Юридична адреса Україна  

    Реєстр пропозицій

    Дата і час розкриття 09.04.2025 12:59
    офісне устаткування та приладдя різне
    Учасник
    Початкова пропозиція
    Остаточна пропозиція
    Документи пропозиції
    1
    45`570.86
    Гривня з ПДВ
    2
    ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
    ID: 2c967ac6e7c34425abed25899d6342d4
    56`590.02
    Гривня з ПДВ

    Протокол розкриття

    офісне устаткування та приладдя різне
    Учасник
    Остаточна пропозиція
    Статус
    Документи
    2
    56`590.02
    Гривня з ПДВ
    У черзі