Процедура закупівлі оголошена 31.03.2025 12:00. Дата останніх змін - 09.04.2025 13:00
офісне устаткування та приладдя різне (30197630-1 - папір для друку, 30193800-6 - затискачі для папірців-записок, 30197330-8 - діроколи, 30193200-0 - настільні лотки та органайзери, 30197310-2 - канцелярські ножі, 30194210-0 - точкові стікери та малярна стрічка, 30192121-5 - кулькові ручки, 30192125-3 - маркери, 30192130-1 - олівці, 30197210-1 - теки-реєстратори, 30197000-6 - дрібне канцелярське приладдя, 30197110-0 - скоби, 30197220-4 - канцелярські скріпки, 30197320-5 - степлери, 30192110-5 - чорнила та пов’язана продукція, 30191400-8 - шредери)
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-03-31-004079-a | |
ID | b25c32a106f94581ad479c05e95e56da | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2025-03-31-003987-a |
Загальна очікувана вартість закупівлі
82`21000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Національний університет оборони України | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 82`210.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
31.03.25
Період уточнень
до 05.04.25
Період оскаржень
до 05.04.25
Подання пропозицій
до 08.04.25
Аукціон
09.04.25
Кваліфікація переможця
з 09.04.25
Специфікація закупівлі
Лот №1. офісне устаткування та приладдя різне
Параметри торгів
Очікувана вартість закупівлі | 82`210.00 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 822.10 Гривня | |
Дата початку аукціону за лотом | 09.04.2025 12:36 - 09.04.2025 12:59 |
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 7 робочі дні |
Специфікація закупівлі
1) |
1. Біндер 15 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30193800-6 - Затискачі для папірців-записок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 пачка
|
2) |
2. Біндер 19 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30193800-6 - Затискачі для папірців-записок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 пачка
|
3) |
3. Біндер 25 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30193800-6 - Затискачі для папірців-записок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 пачка
|
4) |
4. Діркопробивач
Класифікація за ДК 021:2015: 30197330-8 - Діроколи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука
|
5) |
5. Лоток для паперу вертикальний
Класифікація за ДК 021:2015: 30193200-0 - Настільні лотки та органайзери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 штука
|
6) |
6. Лоток для паперу горизонтальний
Класифікація за ДК 021:2015: 30193200-0 - Настільні лотки та органайзери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
|
7) |
7. Маркер текстовий
Класифікація за ДК 021:2015: 30192125-3 - Маркери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 штука
|
8) |
8. Ніж канцелярський
Класифікація за ДК 021:2015: 30197310-2 - Канцелярські ножі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука
|
9) |
9. Леза для ножів 18мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30197310-2 - Канцелярські ножі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 пачка
|
10) |
10. Олівець графітовий
Класифікація за ДК 021:2015: 30192130-1 - Олівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 70 штука
|
11) |
11. Обкладинка
Класифікація за ДК 021:2015: 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 пачка
|
12) |
12. Обкладинки картонні для брошурування
Класифікація за ДК 021:2015: 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 пачка
|
13) |
13. Обкладинки ПВХ для брошурування
Класифікація за ДК 021:2015: 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 пачка
|
14) |
14. Обкладинки картонні для брошурування
Класифікація за ДК 021:2015: 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 пачка
|
15) |
15. Папка з файлами
Класифікація за ДК 021:2015: 30197210-1 - Теки-реєстратори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
|
16) |
16. Папка з файлами
Класифікація за ДК 021:2015: 30197210-1 - Теки-реєстратори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
|
17) |
17. Папка з файлами
Класифікація за ДК 021:2015: 30197210-1 - Теки-реєстратори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 14 штука
|
18) |
18. Реєстратор А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30197210-1 - Теки-реєстратори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 штука
|
19) |
19. Реєстратор А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30197210-1 - Теки-реєстратори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 штука
|
20) |
20. Папка
Класифікація за ДК 021:2015: 30197210-1 - Теки-реєстратори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
|
21) |
21. Скоби
Класифікація за ДК 021:2015: 30197110-0 - Скоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 8 пачка
|
22) |
22. Степлер
Класифікація за ДК 021:2015: 30197320-5 - Степлери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 7 штука
|
23) |
23. Закладки пластикові
Класифікація за ДК 021:2015: 30194210-0 - Точкові стікери та малярна стрічка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
|
24) |
24. Стрічка клейка
Класифікація за ДК 021:2015: 30194210-0 - Точкові стікери та малярна стрічка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
|
25) |
25. Стрічка клейка
Класифікація за ДК 021:2015: 30194210-0 - Точкові стікери та малярна стрічка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
|
26) |
26. Скотч двосторонній
Класифікація за ДК 021:2015: 30194210-0 - Точкові стікери та малярна стрічка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
27) |
27. Файл А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 пачка
|
28) |
28. Фарба штемпельна синя
Класифікація за ДК 021:2015: 30192110-5 - Чорнила та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука
|
29) |
29. Пластикові пружини
Класифікація за ДК 021:2015: 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 пачка
|
30) |
30. Пружина пластикова Ф12
Класифікація за ДК 021:2015: 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 пачка
|
31) |
31. Металева пружина
Класифікація за ДК 021:2015: 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 пачка
|
32) |
32. Чорнила Waterman для ручокWaterman (або еквівалент)
Класифікація за ДК 021:2015: 30192110-5 - Чорнила та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука
|
33) |
33. Ручка
Класифікація за ДК 021:2015: 30192121-5 - Кулькові ручки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 60 штука
|
34) |
34. Знищувач документів
Класифікація за ДК 021:2015: 30191400-8 - Шредери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
35) |
35. Папір офісний A4
Класифікація за ДК 021:2015: 30197630-1 - Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.05.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 205 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Нетипізований документ
Оголошення канцелярське приладдя.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 11:56
Версія документу від: 31.03.2025 11:56
ID: 97e616a658ba44a78e6d46d5366e8930
|
![]() |
Нетипізований документ
Додаток 4 до тендерної документації.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 11:56
Версія документу від: 31.03.2025 11:56
ID: 93a3d757d353475f9dd7447e612c47e5
|
![]() |
Тендерна документація
Тендерна документація канцелярське приладдя.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 11:56
Версія документу від: 31.03.2025 11:56
ID: 3cadce0cc7e3418b914ad0e0a9026154
|
![]() |
Нетипізований документ
Додаток 5 до тендерної документації.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 11:56
Версія документу від: 31.03.2025 11:56
ID: 81a165dcea0c4b23b5420462694d4b10
|
![]() |
Проект договору
Додаток 3 до тендерної документації ( Договір проєкт).doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 11:56
Версія документу від: 31.03.2025 11:56
ID: 1b85f75ea1ad4a9f98dc8e9a95713b77
|
![]() |
Нетипізований документ
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги пункту 47 Особливостей та інші вимоги).docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 11:56
Версія документу від: 31.03.2025 11:56
ID: 8e242c3fbaa14876b9874c52436f6946
|
![]() |
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 11:56
Версія документу від: 31.03.2025 11:56
ID: e54be19543184eaea8de0bed3f0950de
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 10:29
Версія документу від: 03.04.2025 10:29
ID: 84a6ca72ec604718aacd6e7f6173cef3
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 16:16
Версія документу від: 01.04.2025 16:16
ID: 84a6ca72ec604718aacd6e7f6173cef3
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 12:01
Версія документу від: 31.03.2025 12:01
ID: 84a6ca72ec604718aacd6e7f6173cef3
|
![]() |
Нетипізований документ
Перелік змін.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 16:16
Версія документу від: 01.04.2025 16:16
ID: 0310d574c7e34588bd33d0c2e6439a83
|
![]() |
Тендерна документація
Тендерна документація канцелярське приладдя нова редакція.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 16:16
Версія документу від: 01.04.2025 16:16
ID: f2380634f2974f18b554fbba22bd85a8
|
![]() |
Нетипізований документ
Додаток 4 до тендерної документації нова редакція.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 16:16
Версія документу від: 01.04.2025 16:16
ID: d88d20d535f9473198e7275576d32b30
|
![]() |
Нетипізований документ
Перелік змін 2й раз.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 10:28
Версія документу від: 03.04.2025 10:28
ID: 0c2d306b080e420ea0f3075f68f17d80
|
![]() |
Нетипізований документ
Оголошення канцелярське приладдя НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 10:28
Версія документу від: 03.04.2025 10:28
ID: 1c331923dedb4de1bd2993f39abcdc71
|
![]() |
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 10:28
Версія документу від: 03.04.2025 10:28
ID: 60ee665906d84be99007a1a2f08e29c6
|
![]() |
Тендерна документація
Тендерна документація канцелярське приладдя нова редакція 2й раз.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 10:28
Версія документу від: 03.04.2025 10:28
ID: 8bbf55b5985943c4a2a97929674d6ada
|
![]() |
Проект договору
Додаток 3 до тендерної документації ( Договір проєкт) НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 10:28
Версія документу від: 03.04.2025 10:28
ID: ba1623504d174830b06aa4ec8074b964
|
![]() |
Нетипізований документ
audit_b25c32a106f94581ad479c05e95e56da_6aee7d5aa2294dadb8d3feae53a5c82b.yaml
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.04.2025 12:59
Версія документу від: 09.04.2025 12:59
ID: f6e26d37b59a4414881663d4c3409f17
|
Перебіг аукціону
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Так | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Ні | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Ні | |
Оскарження умов тендерної документації | Так | |
Оскарження результатів визначення переможця | Так | |
Оскарження відміни закупівлі | Так | |
Обмежений доступ | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 3 Календарних днів | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 3 Календарних днів | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 5 Календарних днів | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 10 Календарних днів | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні |
Опис критеріїв
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Очікуване значення: Так
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Прийнятні докази:
Документ.
|
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Посилання на законодавство
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Очікуване значення: Так
|
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Посилання на законодавство
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Прийнятні докази:
Документ.
|
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
|
Вчинення правопорушень, пов?язаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Очікуване значення: Так
|
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Прийнятні докази:
Документ.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Посилання на законодавство
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Очікуване значення: Так
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
|
Мова (мови) тендерної пропозиції
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою.
Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
|
Строк дії тендерної пропозиції
Строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Мінімальне значення: 90 день
|
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. довідка або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо). 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір за предметом закупівлі
1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі,
1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
або
лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору
|
Дати та строки
Дата публікації | 31.03.2025 12:01 | |
Завершення періоду уточнень | 05.04.2025 00:00 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 31.03.2025 12:00 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 08.04.2025 08:00 |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Національний університет оборони України |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 07834530 |
Юридична адреса | Україна |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 09.04.2025 12:59
офісне устаткування та приладдя різне
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС"
ID: aa6994ebc6c14e95b1bea0b49cb20a8e
45`570.86
Гривня з ПДВ
Протокол розкриття
офісне устаткування та приладдя різне
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
45`570.86
Гривня з ПДВ
На розгляді
09.04.2025 12:59