Процедура закупівлі оголошена 28.03.2025 17:29. Дата останніх змін - 08.04.2025 00:00
арматура 12 мм (А3), арматура 16 мм (А3), арматура 8 мм (А1)
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-03-28-012683-a | |
ID | 7e6fc88f66f2489a90b88c42aa6420ee |
Загальна очікувана вартість закупівлі
145`12500 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівля здійснюється на підставі п. 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями)
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Військова частина 3017 | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 145`125.00 Гривня (з ПДВ) | |
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 4`353.75 Гривня | |
Процедура закупівлі | Спрощені закупівлі | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
28.03.25
Період уточнень
до 03.04.25
Подання пропозицій
до 08.04.25
Кваліфікація переможця
з 08.04.25
Специфікація закупівлі
Лот №1. арматура 12 мм (А3), арматура 16 мм (А3), арматура 8 мм (А1)
Параметри торгів
Очікувана вартість закупівлі | 145`125.00 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 1`451.25 Гривня | |
Електронна банківська гарантія | 4`353.75 Гривня | |
Дата початку аукціону за лотом | очікується |
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | Оплата проводиться на підставі підписаної накладної, яка служить підставою для проведення розрахунків за фактично отриманий товар та здійснюється Покупцем на розрахунковий рахунок Постачальника не пізніше 30 календарних днів з дня отримання товару шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті України. Днем оплати рахується день зарахування грошових коштів на рахунок Постачальника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати надходження коштів на рахунок Покупця | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 30 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
арматура 12 мм (А3)
Класифікація за ДК 021:2015: 44330000-2 - Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Харківська область
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1.6 тонна
|
2) |
арматура 16 мм (А3)
Класифікація за ДК 021:2015: 44330000-2 - Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Харківська область
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1.9 тонна
|
3) |
арматура 8 мм (А1)
Класифікація за ДК 021:2015: 44330000-2 - Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Харківська область
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 0.25 тонна
|
Тендерна документація
![]() |
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 1 до оголошення.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.03.2025 17:29
Версія документу від: 28.03.2025 17:29
ID: 7448e6b7860342a88f311ef0b32bb768
|
![]() |
Критерії прийнятності
Додаток 2 до оголошення.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.03.2025 17:29
Версія документу від: 28.03.2025 17:29
ID: 40e7826320ed42198584264090eb9a76
|
![]() |
Кошторис
Додаток 3 до оголошення.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.03.2025 17:29
Версія документу від: 28.03.2025 17:29
ID: 8c9d35c1f63a428db35772b49e3ccc33
|
![]() |
Проект договору
Додаток 4 до оголошення.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.03.2025 17:29
Версія документу від: 28.03.2025 17:29
ID: 2045fc09853e4d5b8f643e395938dc84
|
![]() |
Кошторис
Додаток 5 до оголошення.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.03.2025 17:29
Версія документу від: 28.03.2025 17:29
ID: 3f6bd08492d54d2eab6785e07b8aa15a
|
![]() |
Тендерна документація
Оголошення.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.03.2025 17:29
Версія документу від: 28.03.2025 17:29
ID: 7f7a23e182104ad0946c4008ff684f69
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.03.2025 17:30
Версія документу від: 28.03.2025 17:30
ID: 5a8940c31fe94e9fbac640b289a0e43f
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Так | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Очікувана вартість | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Ні | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 1 Робочі дні | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 2 Робочі дні | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Оскарження результатів визначення переможця | Ні | |
Оскарження умов тендерної документації | Ні | |
Оскарження відміни закупівлі | Ні | |
Обмежений доступ | Ні |
Опис критеріїв
Забезпечення тендерних пропозицій
Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі (Учасник повинен надати у складі пропозиції забезпечення пропозиції у формі електронної гарантії виданої банком з накладенням електронного підпису (що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта. Забезпечення пропозиції згідно з умовами цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі, повинно бути надане банком, щодо якого Національним банком України не приймалось рішення про віднесення такого банку до категорії неплатоспроможних у порядку, передбаченому згідно ст. 76 Закону України «Про банки і банківську діяльність».
Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628, а також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення учаснику забезпечення пропозиції згідно ч. 3 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон»). Умови надання забезпечення пропозиції згідно умов цього розділу повинні передбачати неможливість внесення змін до умов гарантії або дострокового припинення дії гарантії без згоди бенефіціара після завершення часу на прийом пропозицій електронною системою закупівель.
Розмір забезпечення пропозиції (3% - 4 353,75 грн.).
Сума гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не менше строку дії пропозиції. Строк дії пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій.
В разі продовження строку дії пропозиції, дія забезпечення має бути продовжена Учасником на відповідний строк.
Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту (або її електронним/кваліфікованим електронним підписом), яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено цим розділом, із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії.
Копія чинної банківської ліцензії, або витягу з Державного реєстру банків, що видані Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути додатково надані у складі тендерної пропозиції.
Електронна банківська гарантія надається у складі пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис (що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису) уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Зміст наданої учасником електронної банківської гарантії повинен передбачати умову щодо безумовного зобов'язання Банку-гаранта сплатити Замовнику (Бенефіціару) гарантійну суму єдиним платежем протягом п'яти робочих днів з дня отримання письмової вимоги замовника (Бенефіціара) та у випадку настання будь-якої з підстав, за якої згідно ст. 25 Закону забезпечення пропозиції не повертається учаснику (Принципалу) без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов.
Зміст гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності Банку-гаранта в будь якому випадку (окрім випадку письмового погодженням із замовником, умов про ускладнення процедури отримання замовником суми забезпечення пропозиції та у випадку, коли забезпечення пропозиції не повертається учаснику, додаткового підтвердження повноважень особи, яка підписала вимоги від імені замовника, отримання будь-яких додаткових документів, що підтверджують набуття замовником права на отримання замовником суми гарантії, окрім письмової вимоги замовника, тощо).
У випадку, якщо зміст наданої учасником гарантії містить посилання на укладений між учасником та Банком-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі пропозиції.
Забезпечення пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі:
1) закінчення строку дії пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі;
3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону.
Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
) Очікуване значення: 3 відсоток
Прийнятні докази:
Документ.
|
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Посилання на законодавство
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Замовник вимагає від переможця спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5% вартості договору про закупівлю.
Переможець спрощеної закупівлі зобов’язується внести на визначений Замовником рахунок, відкритий органом, що здійснює казначейське обслуговування Замовника, грошову заставу в розмірі 3 (три) відсотка від вартості договору про закупівлю в якості забезпечення виконання такого договору.
До розрахунку суми грошової застави в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна пропозиції переможця спрощеної закупівлі, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Забезпечення виконання договору про закупівлю перераховується переможцем спрощеної закупівлі на рахунок Замовника, відкритого органом, що здійснює його казначейське обслуговування: UA568201720355269001000088555 в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Відносини між переможцем та замовником з приводу забезпечення виконання зобов'язання, що виникають з даного пункту оголошення про проведення спрощеної закупівлі, оформлюються у формі та за змістом, що передбачені Цивільним кодексом України.
Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен перевищувати строк дії договору про закупівлю не менше ніж на 5 днів.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у разі невиконання ним умов договору про закупівлю, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю Очікуване значення: 3 відсоток
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на Очікуване значення: 5 день
|
Дати та строки
Дата публікації | 28.03.2025 17:30 | |
Завершення періоду уточнень | 03.04.2025 00:00 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 03.04.2025 00:00 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 08.04.2025 00:00 |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Військова частина 3017 |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 39309315 |
Юридична адреса | Україна |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 08.04.2025 00:00
арматура 12 мм (А3), арматура 16 мм (А3), арматура 8 мм (А1)
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
Товариство з обмеженою відповідальністю Артденбуд
ID: 8100d77677f4441e8b385e16feac68dd
145`125.00
Гривня з ПДВ
Протокол розкриття
арматура 12 мм (А3), арматура 16 мм (А3), арматура 8 мм (А1)
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
145`125.00
Гривня з ПДВ
На розгляді
08.04.2025 00:00