Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 28.03.2025 14:37. Дата останніх змін - 04.04.2025 14:34

Послуги з поточного ремонту причалів: №15 (інв. №1782), №23 (інв. №5187), №26 (інв. №1793), №27 (інв.№1793/1)

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-28-008688-a  
ID 5b0946d1f331479fa4cac9f97f8619cc  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-09-20-001425-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
12`500`00000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Інші завершальні будівельні роботи за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту причалів: №15 (інв. №1782), №23 (інв. №5187), №26 (інв. №1793), №27 (інв.№1793/1)) Мова тендерної пропозиції – українська. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції викладена у пункті 8 Розділу І тендерної документації. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 5 до тендерної документації. Обґрунтування потреби в закупівлі: З метою підтвердження дії Свідоцтва про придатність ГТС – причалів №№ 15, 23, 26, 27, що видається Регістром судноплавства України, згідно вимог Регістра судноплавства України у Акті огляду причалу, висновку контрольно-інспекторського обстеження причалів №№ 15, 23, 26, 27 та відповідно до п. 2.4. Правил технічної експлуатації портових гідротехнічних споруд, затверджених наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 27.05.2005р. №257, необхідно виконати поточний ремонт по усуненню зафіксованих дефектів конструкційних елементів причалів: паль, наголовників, ростверку, бортової балки, колесовідбійного брусу, кордонного кутику, покриття та дообладнання причалів металевими трапами та відбійними пристроями до проектної кількості. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Очікувана вартість розрахована із дотриманням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки №275 від 12.02.2020, з використанням методу: направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) надавачам послуг за наступним розрахунком: визначення середньої вартості послуг за результатами отриманих листів-пропозиції. Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Ренійська філія ДП "АМПУ"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 12`500`000.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
28.03.25
Період уточнень
до 22.04.25
Період оскаржень
до 22.04.25
Подання пропозицій
до 25.04.25
Залишилось 15 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
28.04.25

Специфікація закупівлі

Лот №1. Послуги з поточного ремонту причалів: №15 (інв. №1782), №23 (інв. №5187), №26 (інв. №1793), №27 (інв.№1793/1)

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 12`500`000.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 62`500.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 28.04.2025 11:33  

Умови оплати згідно із договором

Подія Дата виставлення рахунку  
Опис Оплата Послуг, що надаються здійснюється Замовником, щомісячно, за фактом надання Послуг, шляхом перерахування грошових коштів у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця у розмірі 80% (вісімдесяти відсотків) протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання виставленого Виконавцем оригіналу належним чином оформленого рахунку, на підставі наявності підписаних Сторонами Актів за формою № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», (далі - Акт за формою №КБ-2в) і Довідок за формою № КБ-3 «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (далі - Довідка за формою №КБ-3), з одночасним наданням виконавчої документації та підтвердженням фактичних витрат, передбачених вимогами нормативних документів у галузі будівництва.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 80%  
Період 15 календарні дні  
Подія Дата виставлення рахунку  
Опис Оплата суми ПДВ (залишок 20% (двадцять відсотків) як складової вартості Послуг здійснюється Замовником за фактом надання Послуг протягом 10 (десяти) календарних днів з дня отримання від Виконавця достовірної інформації про реєстрацію відповідної податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Застосування визначеного в цьому розділі Договору способу оплати відповідає інтересам Сторін та вважається належним виконанням грошових зобов’язань Замовника. В разі невжиття/вжиття в недостатньому обсязі Виконавцем передбачених цим Договором заходів, а також в разі їх вжиття з порушенням встановлених цим Договором строків та послідовності, та втрати Замовником права на податковий кредит за відповідною господарською операцією, Замовник не сплачує на користь Виконавця суму ПДВ як складову вартості Послуг, при цьому в такому разі грошові зобов’язання Замовника вважатимуться виконаними в повному обсязі.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 20%  
Період 10 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з поточного ремонту причалів: №15 (інв. №1782), №23 (інв. №5187), №26 (інв. №1793), №27 (інв.№1793/1)
Класифікація за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68802, Україна, Одеська область, Рені, ВУЛИЦЯ ДУНАЙСЬКА, будинок 188
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Проект договору
Проект договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.03.2025 14:37
Версія документу від: 28.03.2025 14:37
ID: d1ee8aef66a14061bcb20ef18182b481
Тендерна документація
Тендерна документація.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.03.2025 14:37
Версія документу від: 28.03.2025 14:37
ID: 80e28aab23c545af8098ad8160700de4
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 14:34
Версія документу від: 04.04.2025 14:34
ID: 2ebaa5626d46494b865503f1f6a19425
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 16:55
Версія документу від: 03.04.2025 16:55
ID: 2ebaa5626d46494b865503f1f6a19425
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.03.2025 14:37
Версія документу від: 28.03.2025 14:37
ID: 2ebaa5626d46494b865503f1f6a19425
Тендерна документація
Перелік змін.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 16:54
Версія документу від: 03.04.2025 16:54
ID: 1207e8bdb59e4cf9b672bcae1a4ee004
Тендерна документація
Тендерна документація зі змінами.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 16:54
Версія документу від: 03.04.2025 16:54
ID: 60a22683dab8495f81be477b23675735
Тендерна документація
Перелік змін.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 14:33
Версія документу від: 04.04.2025 14:33
ID: fad352a591f546498dd371e588040196
Тендерна документація
Тендерна документація зі змінами від 04.04.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 14:33
Версія документу від: 04.04.2025 14:33
ID: 038989e383e74b9a99be1caec4dee9d0

Ви можете завантажити відразу всі документи до цієї закупівлі

    Завантажити всі документи

    Параметри тендеру

    Електронний аукціон Так  
    Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Ні  
    Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
    Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
    Попередня кваліфікація Ні  
    Мінімальна кількість пропозицій 1  
    Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Ні  
    Обмежений доступ Ні  
    Оскарження умов тендерної документації Так  
    Оскарження результатів визначення переможця Так  
    Оскарження відміни закупівлі Так  
    Очікувана вартість Так  
    Оскарження результатів кваліфікації Ні  
    Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 3 Календарних днів  
    Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
    Тривалість оскарження результатів визначення переможця 5 Календарних днів  
    Тривалість оскарження відміни закупівлі 10 Календарних днів  
    Кількість днів для надання пояснень на звернення 3 Календарних днів  
    Тривалість кваліфікації 0  

    Опис критеріїв

    Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
    Замовник може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 28.03.2025
    При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 28.03.2025
    Наявність впливу на прийняття рішення замовника
    Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 28.03.2025
    Вчинення корупційних правопорушень
    Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    Юридичною особою підтверджується, що
    Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 28.03.2025
    Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 28.03.2025
    Фізичною особою підтверджується, що
    Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 28.03.2025
    Вчинення економічних правопорушень
    Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 28.03.2025
    Вчинення кримінальних правопорушень
    Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    Фізичною особою підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 28.03.2025
    Юридичною особою підтверджується, що
    Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 28.03.2025
    Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
    Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 28.03.2025
    Порушення справи про банкрутство
    Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 28.03.2025
    Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
    Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 28.03.2025
    Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
    Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    Фізичною особою підтверджується, що
    Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 28.03.2025
    Юридичною особою підтверджується, що
    Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 28.03.2025
    Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
    У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Резидентом підтверджується, що
    У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 28.03.2025
    Нерезидентом підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 28.03.2025
    Строк дії тендерної пропозиції
    Строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Очікуване значення: 120 день
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 28.03.2025
    Мова (мови) тендерної пропозиції
    Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Мова тендерної пропозиції: Українська
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 28.03.2025
    Інформування про субпідрядників/співвиконавців
    У тендерній пропозиції зазначається інформація (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
    Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 28.03.2025
    При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
    Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю Мінімальне значення: 1 відсоток
    Прийнятні докази:
    Документ. Якщо учасник процедури закупівлі планує залучати до виконання робіт/надання послуг як субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) (суб’єкта(ів) господарювання) в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, така інформація підтверджується наступними документами: - довідкою, що містить інформацію про субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів); - листом(ами) від субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) учасника (суб’єкта(ів) господарювання) з погодженням на виконання робіт/надання послуг, на які учасник процедури закупівлі планує його(їх) залучати (від кожного, зазначеного учасником процедури закупівлі у таблиці); - інформацію про наявність у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) учасника (суб’єкта(ів) господарювання) обладнання, матеріально-технічної бази та технологій з документальним підтвердженням у відповідності до вимог Додатку 2 до тендерної документації; - інформацію про наявність у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) учасника (суб’єкта(ів) господарювання) працівників відповідної кваліфікації, з документальним підтвердженням у відповідності до вимог Додатку 2 до цієї тендерної документації; - інформацію про виконання субпідрядником(ами) / співвиконавцем(цями) учасника (суб’єкта(ми) господарювання) аналогічного договору (ів) (в частині тих робіт/послуг, на які учасник процедури закупівлі планує залучити субпідрядника/співвиконавця), з документальним підтвердженням у відповідності до вимог Додатку 2 до тендерної документації; У разі залучення учасником процедури закупівлі до виконання робіт/надання послуг субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) в обсязі менше 20 відсотків, такий учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції надає лист у довільній формі або довідку у довільній формі, в якому (який) зазначається відповідна інформація. У разі не залучення учасником процедури закупівлі до виконання робіт/надання послуг субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання), такий учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції надає лист у довільній формі або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника / співвиконавця (суб’єкта господарювання)..
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 28.03.2025
    Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
    Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
    Критерій відноситься до лоту Послуги з поточного ремонту причалів: №1
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ. Для документального підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно надати: 1) Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом цієї закупівлі, зазначивши по кожній одиниці окремо: тип і марку обладнання, машин, механізмів, кількість і їх технічний стан; інформацію про наявність такого обладнання, машин, механізмів у власності або їх задіяння на підставі господарських договорів; найменування, місцезнаходження, ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ (для юридичної особи) (у разі наявності) або РНОКПП (для фізичної особи у тому числі підприємця) (у разі наявності), з яким укладено відповідний договір, а також строк (термін) дії такого договору (вказується в разі, якщо в Довідці зазначені не власні обладнання, машини, механізми тощо) (в цьому розділі - Довідка). При цьому в Довідці обов’язково має бути зазначена інформація про наявність у учасника: - вантажопідіймальних кранів або механізмів, з наданням Чинного Дозволу або зареєстровану Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці Учасника* на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, передбачені Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107 (зі змінами), що мають відношення до предмету закупівлі, а саме: -вантажопідіймальні крани. - понтон, за допомогою якого будуть надаватися послуги (з наданням копії чинного на час подання пропозиції та на весь час надання послуг Свідоцтва про придатність до плавання, виданого Регістром судноплавства України або іншим класифікаційним товариством (за виключенням російського); - устаткування для різки металу, вібраційного устаткування (глибинний вібратор для бетону), відбійного устаткування (відбійного молотка), обладнання для проведення газополум’яних та зварювальних робіт. 2) В якості документального підтвердження наявності у учасника зазначеного в Довідці обладнання та матеріально-технічної бази на праві власності необхідно надати скановану копію документу, що підтверджує таке право власності (якщо такий документ передбачено законодавством для такого типу майна) або бухгалтерську довідку про наявність зазначеного майна на балансі, якщо окремий документ про власність на таке майно не передбачено законодавством. 3) У разі зазначення в Довідці обладнання та матеріально-технічної бази інших осіб, необхідно надати скановані копії чинних на весь строк надання послуг господарських договорів (в тому числі субпідряду/співвиконання) щодо задіяння відповідного обладнання, машин, механізмів, виробничих/складських площ тощо, з особами, зазначеними в довідці (при цьому право власності таких осіб на відповідне майно має бути підтверджене на умовах, визначених ч. 2 цього розділу).. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 28.03.2025
    Наявність працівників відповідної кваліфікації
    Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
    Критерій відноситься до лоту Послуги з поточного ремонту причалів: №1
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Наявність працівників відповідної кваліфікації Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно надати: 1) Довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність працівників, або працівників субпідрядника/співвиконавця, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі. В довідці необхідно обов’язково зазначити по кожному працівнику окремо: П.І.Б. працівників, їх посаду (в разі наявності трудового договору), спеціальність, досвід роботи за спеціальністю, ступінь освіти (узагальнено: середня, професійно-технічна, вища тощо) (в цьому розділі - Довідка). При цьому в Довідці обов’язково має бути зазначена інформація про наявність: - не менше одного інженера-гідротехніка; - не менше двох водолазів; - не менше одного електрогазозварника (не нижче 3 розряду); - не менше одного бетоняра (не нижче 3 розряду); - не менше двох підсобних робітників. 2) В якості документального підтвердження наявності працівників та відповідності їх кваліфікації необхідно надати: -копії наказів (витягів з наказів) учасника або субпідрядника/співвиконавця, про прийняття на роботу/ переведення на посаду працівників відповідної кваліфікації, або інші документи, які підтверджують трудові відносини (відповідно до чинного законодавства України) з працівниками учасника або субпідрядника/співвиконавця, зазначених в Довідці; - копію диплома про освіту інженера – гідротехніка, зазначеного в Довідці; - копію посвідчення або свідоцтва електрогазозварювальника зазначеного в Довідці; - копію посвідчення або свідоцтво бетоняра, зазначеного в Довідці; - копію Посвідчення про проходження навчань з питань пожежної безпеки; - копію Посвідчення про Допуск до роботи з електроустановками. Копії посвідчень, свідоцтв, тощо, мають бути чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій та на весь час надання послуг з ремонту причалу. Якщо термін дії посвідчень, свідоцтв, тощо, закінчується в період надання послуг, що є предметом закупівлі, учасником в складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист про продовження дії документів.. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 28.03.2025
    Наявність досвіду виконання аналогічного договору
    Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
    Критерій відноситься до лоту Послуги з поточного ремонту причалів: №1
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Наявність досвіду виконання аналогічного договору Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ. Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних* за предметом закупівлі договорів необхідно надати: 1) Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше одного). В довідці необхідно обов’язково зазначити: відомості про контрагентів (окрім замовника як контрагента), вказавши їх найменування, ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або РНОКПП (для фізичних осіб-підприємців), адресу; предмет договору, що зазначений учасником як аналогічний; номер (за наявності), дату та строк (термін) дії вказаного договору. (в цьому розділі - Довідка); 2) Копії договорів (з додатками), що зазначені в Довідці; 3) Копії документів, що підтверджують виконання в повному обсязі зобов’язань по договорам, зазначеним в Довідці, а саме: завірені скан-копії Актів виконаних робіт за формою КБ-2в, що містять вищезазначені види послуг (робіт); 4) Копії позитивних листів-відгуків (не менше одного) щодо вказаних в довідці договорів з зазначенням: - найменування виконавця/підрядника та замовника; - предмету договору; - номеру та дати договору; - підтвердження належного виконання договору щодо якості та строків надання послуг. *Під аналогічним за предметом закупівлі договором Замовник розуміє договір, за яким надавались послуги (виконувались роботи) з ремонту причалів.. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 28.03.2025

    Дати та строки

    Дата публікації 28.03.2025 14:37  
    Завершення періоду уточнень 22.04.2025 00:00  
    Початок періоду прийому пропозицій 28.03.2025 14:37  
    Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 25.04.2025 18:00  

    Закупівельник (Проводить закупівлю)

    Найменування замовника Ренійська філія ДП "АМПУ"  
    Код в ЄДРПОУ / ІПН 38728465  
    Юридична адреса 68802, Україна, Одеська область, Рені, ВУЛИЦЯ ДУНАЙСЬКА, будинок 188