Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 27.03.2025 17:51. Дата останніх змін - 04.04.2025 15:41

Послуги з заправки та відновлення картриджів

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-27-010945-a  
ID 455cbd53029f412bafb611c3c9a676be  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-03-27-012055-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
501`95100 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ТУ ДСА України в Миколаївській області  
Загальна очікувана вартість закупівлі 501`951.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Метод обрання процедури закупівлі Метод обрання процедури закупівлі  
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
27.03.25
Період уточнень
до 01.04.25
Період оскаржень
до 01.04.25
Подання пропозицій
до 04.04.25
Аукціон
04.04.25
Кваліфікація переможця
з 04.04.25

Специфікація закупівлі

Лот №1. Послуги з заправки та відновлення картриджів

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 18`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 90.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 04.04.2025 15:16 - 04.04.2025 15:39  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 60 послуга

Тендерна документація

Тендерна документація
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ -.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
Версія документу від: 27.03.2025 17:51
ID: b5d5323ba10749a8a3d0ab5a7b8ab81b
Критерії оцінки
ДОДАТОК 1.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
Версія документу від: 27.03.2025 17:51
ID: f9213b6c02e243898d98fb55c6faf6ae
Технічний опис предмету закупівлі
ДОДАТОК 2.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
Версія документу від: 27.03.2025 17:51
ID: ad14ea2629db47c4a1342b3ad16b20eb
Проект договору
ДОДАТОК 3 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
Версія документу від: 27.03.2025 17:51
ID: e37a53ab7fa74ff59df989610f532909
Нетипізований документ
ДОДАТОК 4.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
Версія документу від: 27.03.2025 17:51
ID: 3aae16bab0c74f2884f8055742e5c995
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
Версія документу від: 27.03.2025 17:51
ID: 65de7426082948268ac904cc3cae47e5
Нетипізований документ
audit_455cbd53029f412bafb611c3c9a676be_639675a42318f861ba8394d0d8799dc8.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 15:39
Версія документу від: 04.04.2025 15:39
ID: 3ade93efd4c94a168ad61d73737fafd5

Ви можете завантажити відразу всі документи до цієї закупівлі

    Завантажити всі документи

    Лот №2. Послуги з заправки та відновлення картриджів

    Параметри торгів

    Очікувана вартість закупівлі 20`000.00 Гривня (з ПДВ)  
    Розмір мінімального кроку пониження ціни 100.00 Гривня  
    Дата початку аукціону за лотом 04.04.2025 12:48 - 04.04.2025 13:11  

    Умови оплати згідно із договором

    Подія Надання послуг  
    Тип оплати Післяплата  
    Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
    Період 30 робочі дні  

    Специфікація закупівлі

    1)
    Послуги з заправки та відновлення картриджів
    Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
    Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
    Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
    Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 63 послуга

    Тендерна документація

    Тендерна документація
    ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ -.docx
    Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
    Версія документу від: 27.03.2025 17:51
    ID: b5d5323ba10749a8a3d0ab5a7b8ab81b
    Критерії оцінки
    ДОДАТОК 1.docx
    Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
    Версія документу від: 27.03.2025 17:51
    ID: f9213b6c02e243898d98fb55c6faf6ae
    Технічний опис предмету закупівлі
    ДОДАТОК 2.docx
    Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
    Версія документу від: 27.03.2025 17:51
    ID: ad14ea2629db47c4a1342b3ad16b20eb
    Проект договору
    ДОДАТОК 3 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
    Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
    Версія документу від: 27.03.2025 17:51
    ID: e37a53ab7fa74ff59df989610f532909
    Нетипізований документ
    ДОДАТОК 4.docx
    Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
    Версія документу від: 27.03.2025 17:51
    ID: 3aae16bab0c74f2884f8055742e5c995
    Повідомлення про закупівлю
    sign.p7s
    Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
    Версія документу від: 27.03.2025 17:51
    ID: 65de7426082948268ac904cc3cae47e5
    Нетипізований документ
    audit_455cbd53029f412bafb611c3c9a676be_5b08fc1d1a20bad6af29f4efa81ba3d8.yaml
    Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 13:11
    Версія документу від: 04.04.2025 13:11
    ID: 57777b343f164588b661e5a47a50e639

    Ви можете завантажити відразу всі документи до цієї закупівлі

      Завантажити всі документи

      Лот №3. Послуги з заправки та відновлення картриджів

      Параметри торгів

      Очікувана вартість закупівлі 73`000.00 Гривня (з ПДВ)  
      Розмір мінімального кроку пониження ціни 365.00 Гривня  
      Дата початку аукціону за лотом 04.04.2025 12:11 - 04.04.2025 12:40  

      Умови оплати згідно із договором

      Подія Надання послуг  
      Тип оплати Післяплата  
      Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
      Період 30 робочі дні  

      Специфікація закупівлі

      1)
      Послуги з заправки та відновлення картриджів
      Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
      Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
      Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
      Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 213 послуга

      Тендерна документація

      Тендерна документація
      ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ -.docx
      Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
      Версія документу від: 27.03.2025 17:51
      ID: b5d5323ba10749a8a3d0ab5a7b8ab81b
      Критерії оцінки
      ДОДАТОК 1.docx
      Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
      Версія документу від: 27.03.2025 17:51
      ID: f9213b6c02e243898d98fb55c6faf6ae
      Технічний опис предмету закупівлі
      ДОДАТОК 2.docx
      Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
      Версія документу від: 27.03.2025 17:51
      ID: ad14ea2629db47c4a1342b3ad16b20eb
      Проект договору
      ДОДАТОК 3 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
      Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
      Версія документу від: 27.03.2025 17:51
      ID: e37a53ab7fa74ff59df989610f532909
      Нетипізований документ
      ДОДАТОК 4.docx
      Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
      Версія документу від: 27.03.2025 17:51
      ID: 3aae16bab0c74f2884f8055742e5c995
      Повідомлення про закупівлю
      sign.p7s
      Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
      Версія документу від: 27.03.2025 17:51
      ID: 65de7426082948268ac904cc3cae47e5
      Нетипізований документ
      audit_455cbd53029f412bafb611c3c9a676be_b7a2a77236fff77b68f4034b3f5c8192.yaml
      Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 12:40
      Версія документу від: 04.04.2025 12:40
      ID: 9ead596f33b8431d988f994351d54898

      Ви можете завантажити відразу всі документи до цієї закупівлі

        Завантажити всі документи

        Лот №4. Послуги з заправки та відновлення картриджів

        Параметри торгів

        Очікувана вартість закупівлі 34`000.00 Гривня (з ПДВ)  
        Розмір мінімального кроку пониження ціни 170.00 Гривня  
        Дата початку аукціону за лотом 04.04.2025 12:51 - 04.04.2025 13:14  

        Умови оплати згідно із договором

        Подія Надання послуг  
        Тип оплати Післяплата  
        Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
        Період 30 робочі дні  

        Специфікація закупівлі

        1)
        Послуги з заправки та відновлення картриджів
        Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
        Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
        Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
        Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 99 послуга

        Тендерна документація

        Тендерна документація
        ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ -.docx
        Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
        Версія документу від: 27.03.2025 17:51
        ID: b5d5323ba10749a8a3d0ab5a7b8ab81b
        Критерії оцінки
        ДОДАТОК 1.docx
        Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
        Версія документу від: 27.03.2025 17:51
        ID: f9213b6c02e243898d98fb55c6faf6ae
        Технічний опис предмету закупівлі
        ДОДАТОК 2.docx
        Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
        Версія документу від: 27.03.2025 17:51
        ID: ad14ea2629db47c4a1342b3ad16b20eb
        Проект договору
        ДОДАТОК 3 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
        Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
        Версія документу від: 27.03.2025 17:51
        ID: e37a53ab7fa74ff59df989610f532909
        Нетипізований документ
        ДОДАТОК 4.docx
        Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
        Версія документу від: 27.03.2025 17:51
        ID: 3aae16bab0c74f2884f8055742e5c995
        Повідомлення про закупівлю
        sign.p7s
        Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
        Версія документу від: 27.03.2025 17:51
        ID: 65de7426082948268ac904cc3cae47e5
        Нетипізований документ
        audit_455cbd53029f412bafb611c3c9a676be_12ff55ed68cbe63483b327a7baaba6e5.yaml
        Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 13:14
        Версія документу від: 04.04.2025 13:14
        ID: 8f936fb4ad5b48319cd5bca4792fe72a

        Ви можете завантажити відразу всі документи до цієї закупівлі

          Завантажити всі документи

          Лот №5. Послуги з заправки та відновлення картриджів

          Параметри торгів

          Очікувана вартість закупівлі 73`000.00 Гривня (з ПДВ)  
          Розмір мінімального кроку пониження ціни 365.00 Гривня  
          Дата початку аукціону за лотом 04.04.2025 14:15 - 04.04.2025 14:44  

          Умови оплати згідно із договором

          Подія Надання послуг  
          Тип оплати Післяплата  
          Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
          Період 30 робочі дні  

          Специфікація закупівлі

          1)
          Послуги з заправки та відновлення картриджів
          Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
          Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
          Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
          Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 188 послуга

          Тендерна документація

          Тендерна документація
          ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ -.docx
          Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
          Версія документу від: 27.03.2025 17:51
          ID: b5d5323ba10749a8a3d0ab5a7b8ab81b
          Критерії оцінки
          ДОДАТОК 1.docx
          Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
          Версія документу від: 27.03.2025 17:51
          ID: f9213b6c02e243898d98fb55c6faf6ae
          Технічний опис предмету закупівлі
          ДОДАТОК 2.docx
          Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
          Версія документу від: 27.03.2025 17:51
          ID: ad14ea2629db47c4a1342b3ad16b20eb
          Проект договору
          ДОДАТОК 3 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
          Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
          Версія документу від: 27.03.2025 17:51
          ID: e37a53ab7fa74ff59df989610f532909
          Нетипізований документ
          ДОДАТОК 4.docx
          Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
          Версія документу від: 27.03.2025 17:51
          ID: 3aae16bab0c74f2884f8055742e5c995
          Повідомлення про закупівлю
          sign.p7s
          Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
          Версія документу від: 27.03.2025 17:51
          ID: 65de7426082948268ac904cc3cae47e5
          Нетипізований документ
          audit_455cbd53029f412bafb611c3c9a676be_375b4c90678f62f66d5a907fa8ba58c3.yaml
          Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 14:44
          Версія документу від: 04.04.2025 14:44
          ID: a371127c4a0c448f870dfc15c4fd4bd8

          Ви можете завантажити відразу всі документи до цієї закупівлі

            Завантажити всі документи

            Лот №6. Послуги з заправки та відновлення картриджів

            Параметри торгів

            Очікувана вартість закупівлі 283`951.00 Гривня (з ПДВ)  
            Розмір мінімального кроку пониження ціни 1`419.76 Гривня  
            Дата початку аукціону за лотом 04.04.2025 14:20 - 04.04.2025 14:49  

            Умови оплати згідно із договором

            Подія Надання послуг  
            Тип оплати Післяплата  
            Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
            Період 30 робочі дні  

            Специфікація закупівлі

            1)
            Послуги з заправки та відновлення картриджів
            Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
            Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
            Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
            Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 695 послуга

            Тендерна документація

            Тендерна документація
            ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ -.docx
            Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
            Версія документу від: 27.03.2025 17:51
            ID: b5d5323ba10749a8a3d0ab5a7b8ab81b
            Критерії оцінки
            ДОДАТОК 1.docx
            Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
            Версія документу від: 27.03.2025 17:51
            ID: f9213b6c02e243898d98fb55c6faf6ae
            Технічний опис предмету закупівлі
            ДОДАТОК 2.docx
            Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
            Версія документу від: 27.03.2025 17:51
            ID: ad14ea2629db47c4a1342b3ad16b20eb
            Проект договору
            ДОДАТОК 3 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
            Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
            Версія документу від: 27.03.2025 17:51
            ID: e37a53ab7fa74ff59df989610f532909
            Нетипізований документ
            ДОДАТОК 4.docx
            Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
            Версія документу від: 27.03.2025 17:51
            ID: 3aae16bab0c74f2884f8055742e5c995
            Повідомлення про закупівлю
            sign.p7s
            Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
            Версія документу від: 27.03.2025 17:51
            ID: 65de7426082948268ac904cc3cae47e5
            Нетипізований документ
            audit_455cbd53029f412bafb611c3c9a676be_7fc94c12fa22d269563fb409696e6133.yaml
            Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 14:49
            Версія документу від: 04.04.2025 14:49
            ID: 1589ccd9a6cd4b3e8c3912a84296724a

            Ви можете завантажити відразу всі документи до цієї закупівлі

              Завантажити всі документи

              Параметри тендеру

              Електронний аукціон Так  
              Попередня кваліфікація Ні  
              Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
              Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Ні  
              Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
              Мінімальна кількість пропозицій 1  
              Оскарження умов тендерної документації Так  
              Оскарження результатів визначення переможця Так  
              Оскарження відміни закупівлі Так  
              Обмежений доступ Ні  
              Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Ні  
              Тривалість оскарження відміни закупівлі 10 Календарних днів  
              Тривалість оскарження результатів визначення переможця 5 Календарних днів  
              Тривалість кваліфікації 0  
              Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
              Очікувана вартість Так  
              Кількість днів для надання пояснень на звернення 3 Календарних днів  
              Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 3 Календарних днів  
              Оскарження результатів кваліфікації Ні  

              Опис критеріїв

              Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
              Критерій відноситься до тендеру
              Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Очікуване значення: Так
              Прийнятні докази:
              Документ. Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків. Учасник підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції: - довідки в довільній формі про відсутність фактів невиконання свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору
              Статус вимоги: "Активна"

              Дата публікації вимоги: 27.03.2025
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків Очікуване значення: Так
              Прийнятні докази:
              Документ. Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків. Документальне підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена.
              Статус вимоги: "Активна"

              Дата публікації вимоги: 27.03.2025
              Вчинення економічних правопорушень
              Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
              Критерій відноситься до тендеру
              Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
              Підтверджується, що
              Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Очікуване значення: Так
              Статус вимоги: "Активна"

              Дата публікації вимоги: 27.03.2025
              Наявність антикорупційної програми
              Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом)
              Критерій відноситься до тендеру
              Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
              Резидентом підтверджується, що
              Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми Очікуване значення: Так
              Статус вимоги: "Активна"

              Дата публікації вимоги: 27.03.2025
              Нерезидентом підтверджується, що
              Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
              Статус вимоги: "Активна"

              Дата публікації вимоги: 27.03.2025
              Вчинення правопорушень, пов'язаних із застосуванням санкцій
              Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Критерій відноситься до тендеру
              Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
              Підтверджується, що
              Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Очікуване значення: Так
              Статус вимоги: "Активна"

              Дата публікації вимоги: 27.03.2025
              Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
              Критерій відноситься до тендеру
              Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
              Резидентом підтверджується, що
              У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Очікуване значення: Так
              Статус вимоги: "Активна"

              Дата публікації вимоги: 27.03.2025
              Нерезидентом підтверджується, що
              Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
              Статус вимоги: "Активна"

              Дата публікації вимоги: 27.03.2025
              Вчинення корупційних правопорушень
              Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Критерій відноситься до тендеру
              Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
              Юридичною особою підтверджується, що
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
              Прийнятні докази:
              Документ. Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. щодо фізичної особи, яка є учасником, Замовник приймає/переглядає довідку, що сформована електронною системою закупівель автоматично завдяки інтеграції електронної системи закупівель з Єдиним державним реєстром осіб, які вчинили вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
              Статус вимоги: "Активна"

              Дата публікації вимоги: 27.03.2025
              Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
              Прийнятні докази:
              Документ. Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. На підтвердження відсутності підстав для відмови щодо керівника учасника процедури закупівлі, переможець закупівлі надає інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформацію про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості відображення інформації в електронній системі закупівель, що реалізована на підставі Наказу.
              Статус вимоги: "Активна"

              Дата публікації вимоги: 27.03.2025
              Фізичною особою підтверджується, що
              Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
              Прийнятні докази:
              Документ. Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією. щодо фізичної особи, яка є учасником, Замовник приймає/переглядає довідку, що сформована електронною системою закупівель автоматично завдяки інтеграції електронної системи закупівель з Єдиним державним реєстром осіб, які вчинили вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
              Статус вимоги: "Активна"

              Дата публікації вимоги: 27.03.2025
              Вчинення кримінальних правопорушень
              Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Критерій відноситься до тендеру
              Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
              Фізичною особою підтверджується, що
              Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
              Прийнятні докази:
              Документ. Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий/ сформований /отриманий в поточному році.
              Статус вимоги: "Активна"

              Дата публікації вимоги: 27.03.2025
              Юридичною особою підтверджується, що
              Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
              Прийнятні докази:
              Документ. Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий/ сформований /отриманий в поточному році.
              Статус вимоги: "Активна"

              Дата публікації вимоги: 27.03.2025
              Порушення справи про банкрутство
              Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Критерій відноситься до тендеру
              Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
              Підтверджується, що
              Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
              Статус вимоги: "Активна"

              Дата публікації вимоги: 27.03.2025
              Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Критерій відноситься до тендеру
              Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
              Фізичною особою підтверджується, що
              Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
              Прийнятні докази:
              Документ. Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий/ сформований /отриманий в поточному році.
              Статус вимоги: "Активна"

              Дата публікації вимоги: 27.03.2025
              Юридичною особою підтверджується, що
              Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
              Прийнятні докази:
              Документ. Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий/ сформований /отриманий в поточному році.
              Статус вимоги: "Активна"

              Дата публікації вимоги: 27.03.2025
              Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
              Критерій відноситься до тендеру
              Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
              Підтверджується, що
              Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус вимоги: "Активна"

              Дата публікації вимоги: 27.03.2025
              Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Критерій відноситься до тендеру
              Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
              Підтверджується, що
              Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус вимоги: "Активна"

              Дата публікації вимоги: 27.03.2025
              Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Критерій відноситься до тендеру
              Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
              Підтверджується, що
              Наявність досвіду виконання аналогічного договору Очікуване значення: Так
              Прийнятні докази:
              Документ. Наявність досвіду виконання аналогічного договору. Довідка в довільній формі, за підписом керівника або Уповноваженої особи Учасника та печаткою Учасника (у разі наявності) з інформацією про виконання аналогічних* договорів (не менше 2-х), які безпосередньо стосувались предмета закупівлі. Для підтвердження інформації Учасник надає копії договорів зазначених у довідці, а також копії документів, що підтверджують факт виконання даних договорів (акту(ів) приймання наданих послуг, що підтверджують виконання зазначеного(их) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) або ін.). *Під аналогічним договором слід розуміти договір про надання послуг з будь-якого технічного обслуговування копіювально - розмножувальної техніки та/або заправка або відновлення картриджів
              Документ до закупівлі:ДОДАТОК 1.docx
              Статус вимоги: "Активна"

              Дата публікації вимоги: 27.03.2025
              Мова (мови) тендерної пропозиції
              Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції
              Критерій відноситься до тендеру
              Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
              Підтверджується, що
              Мова тендерної пропозиції: Українська
              Статус вимоги: "Активна"

              Дата публікації вимоги: 27.03.2025

              Дати та строки

              Дата публікації 27.03.2025 17:51  
              Завершення періоду уточнень 01.04.2025 00:00  
              Початок періоду прийому пропозицій 27.03.2025 17:51  
              Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 04.04.2025 00:00  

              Закупівельник (Проводить закупівлю)

              Найменування замовника ТУ ДСА України в Миколаївській області  
              Код в ЄДРПОУ / ІПН 26299835  
              Юридична адреса 54009, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, вул. 68 Десантників, будинок 2  

              Реєстр пропозицій

              Дата і час розкриття 04.04.2025 15:39
              Послуги з заправки та відновлення картриджів
              Учасник
              Початкова пропозиція
              Остаточна пропозиція
              Документи пропозиції
              1
              10`901.16
              Гривня з ПДВ
              2
              11`000.00
              Гривня з ПДВ
              Послуги з заправки та відновлення картриджів
              Учасник
              Початкова пропозиція
              Остаточна пропозиція
              Документи пропозиції
              1
              10`602.18
              Гривня з ПДВ
              2
              10`750.00
              Гривня з ПДВ
              Послуги з заправки та відновлення картриджів
              Учасник
              Початкова пропозиція
              Остаточна пропозиція
              Документи пропозиції
              1
              69`250.00
              Гривня з ПДВ
              2
              44`907.36
              Гривня з ПДВ
              3
              45`000.00
              Гривня з ПДВ
              Послуги з заправки та відновлення картриджів
              Учасник
              Початкова пропозиція
              Остаточна пропозиція
              Документи пропозиції
              1
              17`953.26
              Гривня з ПДВ
              2
              18`000.00
              Гривня з ПДВ
              Послуги з заправки та відновлення картриджів
              Учасник
              Початкова пропозиція
              Остаточна пропозиція
              Документи пропозиції
              1
              62`400.00
              Гривня з ПДВ
              2
              37`805.94
              Гривня з ПДВ
              3
              38`000.00
              Гривня з ПДВ
              Послуги з заправки та відновлення картриджів
              Учасник
              Початкова пропозиція
              Остаточна пропозиція
              Документи пропозиції
              1
              144`999.00
              Гривня з ПДВ
              2
              143`918.88
              Гривня з ПДВ
              3
              145`000.00
              Гривня з ПДВ

              Протокол розкриття

              Послуги з заправки та відновлення картриджів
              Учасник
              Остаточна пропозиція
              Статус
              Документи
              1
              10`901.16
              Гривня з ПДВ
              На розгляді
              04.04.2025 15:39
              Послуги з заправки та відновлення картриджів
              Учасник
              Остаточна пропозиція
              Статус
              Документи
              1
              10`602.18
              Гривня з ПДВ
              На розгляді
              04.04.2025 15:39
              Послуги з заправки та відновлення картриджів
              Учасник
              Остаточна пропозиція
              Статус
              Документи
              1
              44`907.36
              Гривня з ПДВ
              На розгляді
              04.04.2025 15:39
              3
              69`250.00
              Гривня з ПДВ
              У черзі
              Послуги з заправки та відновлення картриджів
              Учасник
              Остаточна пропозиція
              Статус
              Документи
              1
              17`953.26
              Гривня з ПДВ
              На розгляді
              04.04.2025 15:39
              Послуги з заправки та відновлення картриджів
              Учасник
              Остаточна пропозиція
              Статус
              Документи
              1
              37`805.94
              Гривня з ПДВ
              На розгляді
              04.04.2025 15:39
              3
              62`400.00
              Гривня з ПДВ
              У черзі
              Послуги з заправки та відновлення картриджів
              Учасник
              Остаточна пропозиція
              Статус
              Документи
              1
              143`918.88
              Гривня з ПДВ
              На розгляді
              04.04.2025 15:39
              2
              144`999.00
              Гривня з ПДВ
              У черзі