Процедура закупівлі оголошена 27.03.2025 17:51. Дата останніх змін - 04.04.2025 15:41
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-03-27-010945-a | |
ID | 455cbd53029f412bafb611c3c9a676be | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2025-03-27-012055-a |
Загальна очікувана вартість закупівлі
501`95100 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ТУ ДСА України в Миколаївській області | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 501`951.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
Метод обрання процедури закупівлі | Метод обрання процедури закупівлі | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля послуг |
Закупівля оголошена
27.03.25
Період уточнень
до 01.04.25
Період оскаржень
до 01.04.25
Подання пропозицій
до 04.04.25
Аукціон
04.04.25
Кваліфікація переможця
з 04.04.25
Специфікація закупівлі
Лот №1. Послуги з заправки та відновлення картриджів
Параметри торгів
Очікувана вартість закупівлі | 18`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 90.00 Гривня | |
Дата початку аукціону за лотом | 04.04.2025 15:16 - 04.04.2025 15:39 |
Умови оплати згідно із договором
Подія | Надання послуг | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 30 робочі дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 60 послуга
|
Тендерна документація
![]() |
Тендерна документація
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ -.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
Версія документу від: 27.03.2025 17:51
ID: b5d5323ba10749a8a3d0ab5a7b8ab81b
|
![]() |
Критерії оцінки
ДОДАТОК 1.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
Версія документу від: 27.03.2025 17:51
ID: f9213b6c02e243898d98fb55c6faf6ae
|
![]() |
Технічний опис предмету закупівлі
ДОДАТОК 2.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
Версія документу від: 27.03.2025 17:51
ID: ad14ea2629db47c4a1342b3ad16b20eb
|
![]() |
Проект договору
ДОДАТОК 3 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
Версія документу від: 27.03.2025 17:51
ID: e37a53ab7fa74ff59df989610f532909
|
![]() |
Нетипізований документ
ДОДАТОК 4.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
Версія документу від: 27.03.2025 17:51
ID: 3aae16bab0c74f2884f8055742e5c995
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
Версія документу від: 27.03.2025 17:51
ID: 65de7426082948268ac904cc3cae47e5
|
![]() |
Нетипізований документ
audit_455cbd53029f412bafb611c3c9a676be_639675a42318f861ba8394d0d8799dc8.yaml
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 15:39
Версія документу від: 04.04.2025 15:39
ID: 3ade93efd4c94a168ad61d73737fafd5
|
Перебіг аукціону
Лот №2. Послуги з заправки та відновлення картриджів
Параметри торгів
Очікувана вартість закупівлі | 20`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 100.00 Гривня | |
Дата початку аукціону за лотом | 04.04.2025 12:48 - 04.04.2025 13:11 |
Умови оплати згідно із договором
Подія | Надання послуг | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 30 робочі дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 63 послуга
|
Тендерна документація
![]() |
Тендерна документація
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ -.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
Версія документу від: 27.03.2025 17:51
ID: b5d5323ba10749a8a3d0ab5a7b8ab81b
|
![]() |
Критерії оцінки
ДОДАТОК 1.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
Версія документу від: 27.03.2025 17:51
ID: f9213b6c02e243898d98fb55c6faf6ae
|
![]() |
Технічний опис предмету закупівлі
ДОДАТОК 2.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
Версія документу від: 27.03.2025 17:51
ID: ad14ea2629db47c4a1342b3ad16b20eb
|
![]() |
Проект договору
ДОДАТОК 3 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
Версія документу від: 27.03.2025 17:51
ID: e37a53ab7fa74ff59df989610f532909
|
![]() |
Нетипізований документ
ДОДАТОК 4.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
Версія документу від: 27.03.2025 17:51
ID: 3aae16bab0c74f2884f8055742e5c995
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
Версія документу від: 27.03.2025 17:51
ID: 65de7426082948268ac904cc3cae47e5
|
![]() |
Нетипізований документ
audit_455cbd53029f412bafb611c3c9a676be_5b08fc1d1a20bad6af29f4efa81ba3d8.yaml
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 13:11
Версія документу від: 04.04.2025 13:11
ID: 57777b343f164588b661e5a47a50e639
|
Перебіг аукціону
Лот №3. Послуги з заправки та відновлення картриджів
Параметри торгів
Очікувана вартість закупівлі | 73`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 365.00 Гривня | |
Дата початку аукціону за лотом | 04.04.2025 12:11 - 04.04.2025 12:40 |
Умови оплати згідно із договором
Подія | Надання послуг | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 30 робочі дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 213 послуга
|
Тендерна документація
![]() |
Тендерна документація
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ -.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
Версія документу від: 27.03.2025 17:51
ID: b5d5323ba10749a8a3d0ab5a7b8ab81b
|
![]() |
Критерії оцінки
ДОДАТОК 1.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
Версія документу від: 27.03.2025 17:51
ID: f9213b6c02e243898d98fb55c6faf6ae
|
![]() |
Технічний опис предмету закупівлі
ДОДАТОК 2.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
Версія документу від: 27.03.2025 17:51
ID: ad14ea2629db47c4a1342b3ad16b20eb
|
![]() |
Проект договору
ДОДАТОК 3 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
Версія документу від: 27.03.2025 17:51
ID: e37a53ab7fa74ff59df989610f532909
|
![]() |
Нетипізований документ
ДОДАТОК 4.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
Версія документу від: 27.03.2025 17:51
ID: 3aae16bab0c74f2884f8055742e5c995
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
Версія документу від: 27.03.2025 17:51
ID: 65de7426082948268ac904cc3cae47e5
|
![]() |
Нетипізований документ
audit_455cbd53029f412bafb611c3c9a676be_b7a2a77236fff77b68f4034b3f5c8192.yaml
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 12:40
Версія документу від: 04.04.2025 12:40
ID: 9ead596f33b8431d988f994351d54898
|
Перебіг аукціону
Лот №4. Послуги з заправки та відновлення картриджів
Параметри торгів
Очікувана вартість закупівлі | 34`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 170.00 Гривня | |
Дата початку аукціону за лотом | 04.04.2025 12:51 - 04.04.2025 13:14 |
Умови оплати згідно із договором
Подія | Надання послуг | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 30 робочі дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 99 послуга
|
Тендерна документація
![]() |
Тендерна документація
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ -.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
Версія документу від: 27.03.2025 17:51
ID: b5d5323ba10749a8a3d0ab5a7b8ab81b
|
![]() |
Критерії оцінки
ДОДАТОК 1.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
Версія документу від: 27.03.2025 17:51
ID: f9213b6c02e243898d98fb55c6faf6ae
|
![]() |
Технічний опис предмету закупівлі
ДОДАТОК 2.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
Версія документу від: 27.03.2025 17:51
ID: ad14ea2629db47c4a1342b3ad16b20eb
|
![]() |
Проект договору
ДОДАТОК 3 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
Версія документу від: 27.03.2025 17:51
ID: e37a53ab7fa74ff59df989610f532909
|
![]() |
Нетипізований документ
ДОДАТОК 4.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
Версія документу від: 27.03.2025 17:51
ID: 3aae16bab0c74f2884f8055742e5c995
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
Версія документу від: 27.03.2025 17:51
ID: 65de7426082948268ac904cc3cae47e5
|
![]() |
Нетипізований документ
audit_455cbd53029f412bafb611c3c9a676be_12ff55ed68cbe63483b327a7baaba6e5.yaml
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 13:14
Версія документу від: 04.04.2025 13:14
ID: 8f936fb4ad5b48319cd5bca4792fe72a
|
Перебіг аукціону
Лот №5. Послуги з заправки та відновлення картриджів
Параметри торгів
Очікувана вартість закупівлі | 73`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 365.00 Гривня | |
Дата початку аукціону за лотом | 04.04.2025 14:15 - 04.04.2025 14:44 |
Умови оплати згідно із договором
Подія | Надання послуг | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 30 робочі дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 188 послуга
|
Тендерна документація
![]() |
Тендерна документація
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ -.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
Версія документу від: 27.03.2025 17:51
ID: b5d5323ba10749a8a3d0ab5a7b8ab81b
|
![]() |
Критерії оцінки
ДОДАТОК 1.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
Версія документу від: 27.03.2025 17:51
ID: f9213b6c02e243898d98fb55c6faf6ae
|
![]() |
Технічний опис предмету закупівлі
ДОДАТОК 2.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
Версія документу від: 27.03.2025 17:51
ID: ad14ea2629db47c4a1342b3ad16b20eb
|
![]() |
Проект договору
ДОДАТОК 3 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
Версія документу від: 27.03.2025 17:51
ID: e37a53ab7fa74ff59df989610f532909
|
![]() |
Нетипізований документ
ДОДАТОК 4.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
Версія документу від: 27.03.2025 17:51
ID: 3aae16bab0c74f2884f8055742e5c995
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
Версія документу від: 27.03.2025 17:51
ID: 65de7426082948268ac904cc3cae47e5
|
![]() |
Нетипізований документ
audit_455cbd53029f412bafb611c3c9a676be_375b4c90678f62f66d5a907fa8ba58c3.yaml
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 14:44
Версія документу від: 04.04.2025 14:44
ID: a371127c4a0c448f870dfc15c4fd4bd8
|
Перебіг аукціону
Лот №6. Послуги з заправки та відновлення картриджів
Параметри торгів
Очікувана вартість закупівлі | 283`951.00 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 1`419.76 Гривня | |
Дата початку аукціону за лотом | 04.04.2025 14:20 - 04.04.2025 14:49 |
Умови оплати згідно із договором
Подія | Надання послуг | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 30 робочі дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 695 послуга
|
Тендерна документація
![]() |
Тендерна документація
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ -.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
Версія документу від: 27.03.2025 17:51
ID: b5d5323ba10749a8a3d0ab5a7b8ab81b
|
![]() |
Критерії оцінки
ДОДАТОК 1.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
Версія документу від: 27.03.2025 17:51
ID: f9213b6c02e243898d98fb55c6faf6ae
|
![]() |
Технічний опис предмету закупівлі
ДОДАТОК 2.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
Версія документу від: 27.03.2025 17:51
ID: ad14ea2629db47c4a1342b3ad16b20eb
|
![]() |
Проект договору
ДОДАТОК 3 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
Версія документу від: 27.03.2025 17:51
ID: e37a53ab7fa74ff59df989610f532909
|
![]() |
Нетипізований документ
ДОДАТОК 4.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
Версія документу від: 27.03.2025 17:51
ID: 3aae16bab0c74f2884f8055742e5c995
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:51
Версія документу від: 27.03.2025 17:51
ID: 65de7426082948268ac904cc3cae47e5
|
![]() |
Нетипізований документ
audit_455cbd53029f412bafb611c3c9a676be_7fc94c12fa22d269563fb409696e6133.yaml
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 14:49
Версія документу від: 04.04.2025 14:49
ID: 1589ccd9a6cd4b3e8c3912a84296724a
|
Перебіг аукціону
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Ні | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Оскарження умов тендерної документації | Так | |
Оскарження результатів визначення переможця | Так | |
Оскарження відміни закупівлі | Так | |
Обмежений доступ | Ні | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Ні | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 10 Календарних днів | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 5 Календарних днів | |
Тривалість кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Очікувана вартість | Так | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 3 Календарних днів | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 3 Календарних днів | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні |
Опис критеріїв
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків. Учасник підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції:
- довідки в довільній формі про відсутність фактів невиконання свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків. Документальне підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена.
|
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Очікуване значення: Так
|
Наявність антикорупційної програми
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом)
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми Очікуване значення: Так
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
|
Вчинення правопорушень, пов'язаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Очікуване значення: Так
|
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Посилання на законодавство
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Очікуване значення: Так
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
|
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Посилання на законодавство
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. щодо фізичної особи, яка є учасником, Замовник приймає/переглядає довідку, що сформована електронною системою закупівель автоматично завдяки інтеграції електронної системи закупівель з Єдиним державним реєстром осіб, які вчинили вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. На підтвердження відсутності підстав для відмови щодо керівника учасника процедури закупівлі, переможець закупівлі надає інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформацію про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості відображення інформації в електронній системі закупівель, що реалізована на підставі Наказу.
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією. щодо фізичної особи, яка є учасником, Замовник приймає/переглядає довідку, що сформована електронною системою закупівель автоматично завдяки інтеграції електронної системи закупівель з Єдиним державним реєстром осіб, які вчинили вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
|
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Посилання на законодавство
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий/ сформований /отриманий в поточному році.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий/ сформований /отриманий в поточному році.
|
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
|
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий/ сформований /отриманий в поточному році.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий/ сформований /отриманий в поточному році.
|
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
|
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
|
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Наявність досвіду виконання аналогічного договору. Довідка в довільній формі, за підписом керівника або Уповноваженої особи Учасника та печаткою Учасника (у разі наявності) з інформацією про виконання аналогічних* договорів (не менше 2-х), які безпосередньо стосувались предмета закупівлі. Для підтвердження інформації Учасник надає копії договорів зазначених у довідці, а також копії документів, що підтверджують факт виконання даних договорів (акту(ів) приймання наданих послуг, що підтверджують виконання зазначеного(их) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) або ін.).
*Під аналогічним договором слід розуміти договір про надання послуг з будь-якого технічного обслуговування копіювально - розмножувальної техніки та/або заправка або відновлення картриджів
Документ до закупівлі:ДОДАТОК 1.docx
|
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
|
Дати та строки
Дата публікації | 27.03.2025 17:51 | |
Завершення періоду уточнень | 01.04.2025 00:00 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 27.03.2025 17:51 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 04.04.2025 00:00 |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ТУ ДСА України в Миколаївській області |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 26299835 |
Юридична адреса | 54009, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, вул. 68 Десантників, будинок 2 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 04.04.2025 15:39
Послуги з заправки та відновлення картриджів
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
ID: 63ab4f1cfc6746ffb0165b3fcb531791
10`901.16
Гривня з ПДВ
2
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮЛІОЛ УКРАЇНА"
ID: c2a3fdf2086d4257831a928f795637a1
11`000.00
Гривня з ПДВ
Послуги з заправки та відновлення картриджів
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
ID: ab1e992cd144438f80b825f5397b9472
10`602.18
Гривня з ПДВ
2
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮЛІОЛ УКРАЇНА"
ID: c2a3fdf2086d4257831a928f795637a1
10`750.00
Гривня з ПДВ
Послуги з заправки та відновлення картриджів
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
2
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
ID: 707659ca032b45f9a24e82f5aad45e0a
44`907.36
Гривня з ПДВ
3
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮЛІОЛ УКРАЇНА"
ID: c2a3fdf2086d4257831a928f795637a1
45`000.00
Гривня з ПДВ
Послуги з заправки та відновлення картриджів
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
ID: bebfd1ffb09b4d1d98b221ec157c29ed
17`953.26
Гривня з ПДВ
2
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮЛІОЛ УКРАЇНА"
ID: c2a3fdf2086d4257831a928f795637a1
18`000.00
Гривня з ПДВ
Послуги з заправки та відновлення картриджів
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
2
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
ID: b7aa562e85174b0795dbc7f029218ed0
37`805.94
Гривня з ПДВ
3
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮЛІОЛ УКРАЇНА"
ID: c2a3fdf2086d4257831a928f795637a1
38`000.00
Гривня з ПДВ
Послуги з заправки та відновлення картриджів
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
2
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
ID: c5092cacf37a439ca3ec18cc8cd55857
143`918.88
Гривня з ПДВ
3
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮЛІОЛ УКРАЇНА"
ID: c2a3fdf2086d4257831a928f795637a1
145`000.00
Гривня з ПДВ
Протокол розкриття
Послуги з заправки та відновлення картриджів
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
10`901.16
Гривня з ПДВ
На розгляді
04.04.2025 15:39
Послуги з заправки та відновлення картриджів
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
10`602.18
Гривня з ПДВ
На розгляді
04.04.2025 15:39
Послуги з заправки та відновлення картриджів
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
44`907.36
Гривня з ПДВ
На розгляді
04.04.2025 15:39
Послуги з заправки та відновлення картриджів
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
17`953.26
Гривня з ПДВ
На розгляді
04.04.2025 15:39
Послуги з заправки та відновлення картриджів
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
37`805.94
Гривня з ПДВ
На розгляді
04.04.2025 15:39
Послуги з заправки та відновлення картриджів
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
143`918.88
Гривня з ПДВ
На розгляді
04.04.2025 15:39