Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 27.03.2025 14:30. Дата останніх змін - 02.04.2025 14:35

Код ДК 021:2015 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки.

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-27-007575-a  
ID d5c714c744774d8f8702d2bcf195e1ff  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-03-27-009188-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
99`75000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Код ДК 021:2015 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Свято-Михайлівська клінічна лікарня м.Києва" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)  
Загальна очікувана вартість закупівлі 99`750.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
27.03.25
Період уточнень
до 02.04.25
Подання пропозицій
до 10.04.25
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Аукціон
11.04.25

Специфікація закупівлі

Лот №1. Код ДК 021:2015 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки.

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 99`750.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 500.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 11.04.2025 12:15  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 банківські дні  

Умови поставки

Подія Підписання договору  
Тип оплати Повторювана поставка  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 30 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Заправка та відновлення картриджів Canon 725 до лазерних принтерів
Класифікація за ДК 021:2015: 50312000-5 - Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Шовковична 39/1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 665 штука

Тендерна документація

Технічний опис предмету закупівлі
оголошення спрощені закупівлі зі змінами.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 17:46
Версія документу від: 31.03.2025 17:46
ID: 94f60df20dbb4511adcd075edfcda0f2
Технічний опис предмету закупівлі
оголошення спрощені закупівлі (10).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 14:30
Версія документу від: 27.03.2025 14:30
ID: 94f60df20dbb4511adcd075edfcda0f2
Проект договору
Договор_послуги (5).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 14:30
Версія документу від: 27.03.2025 14:30
ID: 3ca12ac7be374c959227901727ad836f
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.03.2025 17:49
Версія документу від: 31.03.2025 17:49
ID: 835378e06020415a83f5338d98febed1
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 15:34
Версія документу від: 27.03.2025 15:34
ID: 835378e06020415a83f5338d98febed1

Ви можете завантажити відразу всі документи до цієї закупівлі

    Завантажити всі документи

    Параметри тендеру

    Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
    Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
    Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
    Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Ні  
    Оскарження умов тендерної документації Ні  
    Оскарження результатів визначення переможця Ні  
    Оскарження відміни закупівлі Ні  
    Обмежений доступ Ні  
    Попередня кваліфікація Ні  
    Мінімальна кількість пропозицій 1  
    Електронний аукціон Так  
    Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
    Тривалість оскарження результатів визначення переможця 2 Робочі дні  
    Кількість днів для надання пояснень на звернення 1 Робочі дні  
    Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
    Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
    Тривалість кваліфікації 0  
    Очікувана вартість Так  
    Оскарження результатів кваліфікації Ні  

    Дати та строки

    Дата публікації 27.03.2025 15:34  
    Завершення періоду уточнень 02.04.2025 14:35  
    Початок періоду прийому пропозицій 02.04.2025 14:35  
    Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 10.04.2025 14:35  

    Закупівельник (Проводить закупівлю)

    Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Свято-Михайлівська клінічна лікарня м.Києва" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)  
    Код в ЄДРПОУ / ІПН 01994095  
    Юридична адреса 01601, Україна, Київська область, Київ, Вул. Шовковична 39/1