Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 27.03.2025 13:19. Дата останніх змін - 27.03.2025 13:19

Вершкове масло

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-27-006266-a  
ID b82cde31d144479b9b28fe4c62a99188  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-03-27-007285-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Умови поставки: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP (Delivered Duty Paid) - поставка з оплатою мита, відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 10 (десять) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ, але не пізніше 31.12.2025 р. Місце поставки ТОВАРУ: м. Київ, (Київська обл.), м. Козятин, (Вінницька обл.), або інший підрозділ ПОКУПЦЯ, вказаний в рознарядці на поставку ТОВАРУ. Рознарядка ПОКУПЦЯ на ТОВАР направляється ПОСТАЧАЛЬНИКУ в один з таких способів: на поштову адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА, вручається уповноваженому представнику ПОСТАЧАЛЬНИКА під розпис, шляхом відправлення на електронну адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА. Більш детальну інформацію дивитися в розділі 4 проєкту договору про закупівлю матеріально-технічних ресурсів. Умови оплати: Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня. ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за кожну партію поставленого ТОВАРУ за умови наявності належним чином оформлених документів на відповідну партію ТОВАРУ, а саме: підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури; підписаного Акта прийому-передачі товару або підписаної видаткової накладної; документів про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ (акти про фактичну якість і комплектність продукції з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ), зареєстрованої податкової накладної у відповідності до вимог законодавства України (якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є платником ПДВ). Більш детальну інформацію дивитися в розділі 7 проєкту договору про закупівлю матеріально-технічних ресурсів.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"  
Очікувана вартість закупівлі 138`601.20 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
27.03.25
Подання пропозицій
до 14.04.25
Залишилось 9 днів Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 календарні дні  

Умови оплати згідно із договором

Подія Дата подання заявки  
Тип оплати Повторювана поставка  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Масло солодковершкове 73%, ДСТУ 4399
Класифікація за ДК 021:2015: 15530000-2 - Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Київ
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови постаки: Умови поставки: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP (Delivered Duty Paid) - поставка з оплатою мита, відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 10 (десять) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ, але не пізніше 31.12.2025 р. Місце поставки ТОВАРУ: м. Київ, (Київська обл.), м. Козятин, (Вінницька обл.), або інший підрозділ ПОКУПЦЯ, вказаний в рознарядці на поставку ТОВАРУ. Рознарядка ПОКУПЦЯ на ТОВАР направляється ПОСТАЧАЛЬНИКУ в один з таких способів: на поштову адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА, вручається уповноваженому представнику ПОСТАЧАЛЬНИКА під розпис, шляхом відправлення на електронну адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА. Більш детальну інформацію дивитися в розділі 4 проєкту договору про закупівлю матеріально-технічних ресурсів. Умови оплати: Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п`ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня. ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за кожну партію поставленого ТОВАРУ за умови наявності належним чином оформлених документів на відповідну партію ТОВАРУ, а саме: підписаного ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку-фактури; підписаного Акта прийому-передачі товару або підписаної видаткової накладної; документів про проведення вхідного контролю поставленого ТОВАРУ (акти про фактичну якість і комплектність продукції з підтвердженням відсутності недоліків поставленого ТОВАРУ), зареєстрованої податкової накладної у відповідності до вимог законодавства України (якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є платником ПДВ). Більш детальну інформацію дивитися в розділі 7 проєкту договору про закупівлю матеріально-технічних ресурсів.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 456 кілограм

Тендерна документація

Проект договору
Проект договір.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 13:19
Версія документу від: 27.03.2025 13:19
ID: 1d6d82c2abf943d290a19822d4109a4c
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 13:19
Версія документу від: 27.03.2025 13:19
ID: edd12acc671b4e12a9386e905ffec50d

Ви можете завантажити відразу всі документи до цієї закупівлі

    Завантажити всі документи

    Параметри тендеру

    Електронний аукціон Ні  
    Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
    Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
    Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
    Попередня кваліфікація Ні  
    Мінімальна кількість пропозицій 1  
    Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Так  
    Обмежений доступ Ні  
    Оскарження умов тендерної документації Ні  
    Оскарження результатів визначення переможця Ні  
    Оскарження відміни закупівлі Ні  
    Очікувана вартість Так  
    Оскарження результатів кваліфікації Ні  
    Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
    Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
    Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
    Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
    Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
    Тривалість кваліфікації 0  

    Опис критеріїв

    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
    Критерій відноситься до предмету закупівлі Масло солодковершкове 73%, ДСТУ 4399
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Вид: солодковершкове
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 27.03.2025
    Вміст жиру Очікуване значення: 73 відсоток
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 27.03.2025
    Відповідність ДСТУ: ДСТУ 4399
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 27.03.2025
    Безлактозне Очікуване значення: ні
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 27.03.2025

    Дати та строки

    Дата публікації 27.03.2025 13:19  
    Початок періоду прийому пропозицій 27.03.2025 13:19  
    Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 14.04.2025 00:00  
    Дата початку аукціону очікується  

    Закупівельник (Проводить закупівлю)

    Найменування замовника РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"  
    Код в ЄДРПОУ / ІПН 40081221  
    Юридична адреса Україна, Київська область, Київ