Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.03.2025 20:14. Дата останніх змін - 04.04.2025 16:14

ДК 021:2015:39130000-2 Офісні меблі

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-26-013335-a  
ID 272ab3e1779d41008cdbae510d70cf8f  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-03-26-015516-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
1`126`52000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Замовник не приймає до розгляду тендерні пропозиції, ціни яких є вищими ніж очікувана вартість предмета, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів Товари за даною закупівлею звільняються від оподаткування податком на додану вартість відповідно до пункту 197.11 статті 197 Податкового кодексу України. Товари за даною закупівлею відповідають категорії (типу) товарів, робіт і послуг, зазначених у плані закупівлі товарів, робіт і послуг, що придбаваються за кошти міжнародної технічної допомоги (реєстраційна картка проекту (програми) № 5528 від 17.05.2024, Грантовий договір від 14.02.2024 року № 16636А0101) Інформація в полі "Строк поставки/виконання робіт/надання послуг(початкову дату можна не вказувати)" з необхідністю вибору конкретної дати календаря зазначена орієнтовно. Точна інформація вказана у полі "Умови поставки" та визначається у календарних днях з дати підписання договору.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ" (ФІЛІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ" "ХМЕЛЬНИЦЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ")  
Загальна очікувана вартість закупівлі 1`126`520.00 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
26.03.25
Період уточнень
до 31.03.25
Період оскаржень
до 31.03.25
Подання пропозицій
до 03.04.25
Аукціон
04.04.25
Кваліфікація переможця
з 04.04.25

Специфікація закупівлі

Лот №1. ДК 021:2015:39130000-2 Офісні меблі

Замовник не приймає до розгляду тендерні пропозиції, ціни яких є вищими ніж очікувана вартість предмета, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів Товари за даною закупівлею звільняються від оподаткування податком на додану вартість відповідно до пункту 197.11 статті 197 Податкового кодексу України. Товари за даною закупівлею відповідають категорії (типу) товарів, робіт і послуг, зазначених у плані закупівлі товарів, робіт і послуг, що придбаваються за кошти міжнародної технічної допомоги (реєстраційна картка проекту (програми) № 5528 від 17.05.2024, Грантовий договір від 14.02.2024 року № 16636А0101) Інформація в полі "Строк поставки/виконання робіт/надання послуг(початкову дату можна не вказувати)" з необхідністю вибору конкретної дати календаря зазначена орієнтовно. Точна інформація вказана у полі "Умови поставки" та визначається у календарних днях з дати підписання договору.

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 1`126`520.00 Гривня (без ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 5`632.60 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 04.04.2025 15:44 - 04.04.2025 16:13  

Умови оплати згідно із договором

Подія Підписання договору  
Тип оплати Аванс  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 50%  
Період 10 банківські дні  
Подія Поставка товару  
Опис протягом 10 (десяти) банківських днів з дати повної фактичної поставки Товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 50%  
Період 10 банківські дні  

Умови поставки

Подія Підписання договору  
Опис протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати підписання Договору для Товару, вказаного у Додатку 1 Договору (Специфікація) та п. 1.3. Додатку 2 Договору (Технічна специфікація) за порядковими номерами №№ 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12.  
Тип оплати Одноразова поставка  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 40%  
Період 15 календарні дні  
Подія Підписання договору  
Опис протягом 25 (двадцяти п’яти) календарних днів з дати підписання Договору для Товару, вказаного у Додатку 1 Договору (Специфікація) та п. 1.3. Додатку 2 Договору (Технічна специфікація) за порядковими номерами №№ 2, 13, 14, 15, 18, 21, 22, 23.  
Тип оплати Одноразова поставка  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 40%  
Період 25 календарні дні  
Подія Підписання договору  
Опис протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Договору для Товару, вказаного у Додатку 1 Договору (Специфікація) та п. 1.3. Додатку 2 Договору (Технічна специфікація) за порядковими номерами №№ 1, 3, 4, 11, 16, 17, 19, 20, 24, 25.  
Тип оплати Одноразова поставка  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 20%  
Період 30 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Стелаж виставковий
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
2)
Тумба для системного блоку
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 32 штука
3)
Тумба під принтер
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
4)
Стіл офісний (для переговорів)
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
5)
Стіл офісний (робочий стіл на 1 особу)
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29.04.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 штука
6)
Стіл офісний (робочий стіл на 1 особу)
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29.04.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6 штука
7)
Стіл офісний (робочий стіл на 2 особи)
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29.04.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
8)
Стіл офісний (робочий стіл на 4 особи)
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29.04.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
9)
Стіл офісний (робочий стіл на 4 особи)
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29.04.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
10)
Стіл офісний (робочий стіл на 4 особи)
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29.04.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука
11)
Стіл для їдальні
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
12)
Стіл офісний (студія)
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29.04.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
13)
Шафа гардероб
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
14)
Шафа операторська
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
15)
Шафа інженерна
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
16)
Полиця з підсвіткою
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
17)
Акустична перегородка
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
18)
Шафа архів з полицею
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
19)
Шафа-локер (зона озеленення)
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
20)
Шафа-локер (зона зйомок)
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
21)
Шафа-гримерна
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
22)
Шафа-локер/гардероб
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
23)
Шафа склад
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
24)
Полиця (зона зарядки)
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
25)
Їдальня
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14.05.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука

Тендерна документація

Нетипізований документ
Додаток 1_ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ_Офісні меблі_.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.03.2025 20:14
Версія документу від: 26.03.2025 20:14
ID: 0f4086e7b85a4dbdb0e599a0510cec33
Нетипізований документ
Додаток 2_ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ_Офісні меблі_.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.03.2025 20:14
Версія документу від: 26.03.2025 20:14
ID: 4119db7e9fe84d2faa02d9b23eb67900
Нетипізований документ
Додаток 4_ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ_Офісні меблі.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.03.2025 20:14
Версія документу від: 26.03.2025 20:14
ID: 33879b57261343f1a42a034b12e6094d
Нетипізований документ
Додаток 5_ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ-ПЕРЕМОЖЦЕМ_Офісні меблі.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.03.2025 20:14
Версія документу від: 26.03.2025 20:14
ID: ce751f35340d4007bb9fb0f46ef0d366
Нетипізований документ
Додаток 3_ПРОЄКТ ДОГОВОРУ_Офісні меблі_.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.03.2025 20:14
Версія документу від: 26.03.2025 20:14
ID: 5befd8c2d24742589bc41f7f15b60cf9
Нетипізований документ
ТД_Офісні меблі_ВТ_2025_з особливостями_.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.03.2025 20:14
Версія документу від: 26.03.2025 20:14
ID: 312775c74abe4b2a89e001e1d7f49bb9
Нетипізований документ
Додаток 1_ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ_Офісні меблі_.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.03.2025 20:14
Версія документу від: 26.03.2025 20:14
ID: 383408b18bee48248c2e873a66fdade1
Нетипізований документ
Додаток 2_ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ_Офісні меблі_.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.03.2025 20:14
Версія документу від: 26.03.2025 20:14
ID: a3af21e656f04e978d36a610b1ccc9f4
Нетипізований документ
Додаток 4_ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ_Офісні меблі.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.03.2025 20:14
Версія документу від: 26.03.2025 20:14
ID: b88148f64f574d5c822738058b9e68a7
Нетипізований документ
Додаток 5_ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ-ПЕРЕМОЖЦЕМ_Офісні меблі.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.03.2025 20:14
Версія документу від: 26.03.2025 20:14
ID: 87742a9b55004cd0baf6c8f93e83af7d
Нетипізований документ
Додаток 3_ПРОЄКТ ДОГОВОРУ_Офісні меблі_.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.03.2025 20:14
Версія документу від: 26.03.2025 20:14
ID: 2fc6d60ecc9b42d5a0b4d9c20878ed95
Нетипізований документ
ТД_Офісні меблі_ВТ_2025_з особливостями_.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.03.2025 20:14
Версія документу від: 26.03.2025 20:14
ID: 8556be2dadad4729ae410e2a3cbba3fc
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.03.2025 20:15
Версія документу від: 26.03.2025 20:15
ID: 7cb6bdce948c42f88b7caa3ec0d6a910
Нетипізований документ
audit_272ab3e1779d41008cdbae510d70cf8f_9a2a640fe74445cb80674d80bdfd7ddb.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.04.2025 16:13
Версія документу від: 04.04.2025 16:13
ID: 1be3782b8128413ebdce1d388a931930

Ви можете завантажити відразу всі документи до цієї закупівлі

    Завантажити всі документи

    Параметри тендеру

    Електронний аукціон Так  
    Мінімальна кількість пропозицій 1  
    Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
    Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Ні  
    Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
    Попередня кваліфікація Ні  
    Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Ні  
    Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
    Оскарження результатів кваліфікації Ні  
    Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 3 Календарних днів  
    Тривалість кваліфікації 0  
    Кількість днів для надання пояснень на звернення 3 Календарних днів  
    Очікувана вартість Так  
    Тривалість оскарження результатів визначення переможця 5 Календарних днів  
    Тривалість оскарження відміни закупівлі 10 Календарних днів  
    Оскарження результатів визначення переможця Так  
    Оскарження умов тендерної документації Так  
    Оскарження відміни закупівлі Так  
    Обмежений доступ Ні  

    Опис критеріїв

    Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
    Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 26.03.2025
    При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 26.03.2025
    Наявність впливу на прийняття рішення замовника
    Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 26.03.2025
    Вчинення корупційних правопорушень
    Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    Юридичною особою підтверджується, що
    Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 26.03.2025
    Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 26.03.2025
    Фізичною особою підтверджується, що
    Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 26.03.2025
    Вчинення економічних правопорушень
    Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 26.03.2025
    Вчинення кримінальних правопорушень
    Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    Фізичною особою підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 26.03.2025
    Юридичною особою підтверджується, що
    Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 26.03.2025
    Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
    Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 26.03.2025
    Порушення справи про банкрутство
    Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 26.03.2025
    Наявність антикорупційної програми
    Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом)
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Резидентом підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Архівована"

    Дата публікації вимоги: 26.03.2025
    Нерезидентом підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Архівована"

    Дата публікації вимоги: 26.03.2025
    Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
    Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 26.03.2025
    Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
    Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    Фізичною особою підтверджується, що
    Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 26.03.2025
    Юридичною особою підтверджується, що
    Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 26.03.2025
    Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
    У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Резидентом підтверджується, що
    У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 26.03.2025
    Нерезидентом підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 26.03.2025
    Мова (мови) тендерної пропозиції
    Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Мова тендерної пропозиції: Українська
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 26.03.2025
    Наявність досвіду виконання аналогічного договору
    Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
    Критерій відноситься до лоту ДК 021:2015:39130000-2 Офісні меблі
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (Довідка/інформація у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору за період 2021 – 2024 рр., в якій повинна бути зазначена інформація про найменування підприємства (організації, установи тощо), для якого аналогічні товари поставлялись із зазначенням предмета договору, адреси та контактні телефони. До довідки додаються підтвердні документи: копії (витяги) зазначеного у довідці договору, видаткових накладних/актів приймання-передачі тощо до цього договору та лист-відгук від контрагента, з яким укладено зазначений у довідці договір, що підтверджує належне виконання зазначеного договору. Договір повинен бути повністю виконаним. ) Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 26.03.2025

    Дати та строки

    Дата публікації 26.03.2025 20:15  
    Завершення періоду уточнень 31.03.2025 00:00  
    Початок періоду прийому пропозицій 26.03.2025 20:14  
    Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 03.04.2025 01:00  

    Закупівельник (Проводить закупівлю)

    Найменування замовника АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ" (ФІЛІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ" "ХМЕЛЬНИЦЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ")  
    Код в ЄДРПОУ / ІПН 40020703  
    Юридична адреса 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький р-н, м. Хмельницький, вул. Бандери Степана, 1/1  

    Реєстр пропозицій

    Дата і час розкриття 04.04.2025 16:13
    Учасник
    Початкова пропозиція
    Остаточна пропозиція
    Документи пропозиції
    1
    ФОП Темнов Михайло Сергійович
    ID: 2b612ed707894d94899e46e62009b9eb
    957`333.33
    Гривня без ПДВ
    2
    ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА"
    ID: d341cff6f1904e78bb9184b46ebb1c4f
    875`000.00
    Гривня без ПДВ
    3
    874`999.00
    Гривня без ПДВ

    Протокол розкриття

    ДК 021:2015:39130000-2 Офісні меблі
    Учасник
    Остаточна пропозиція
    Статус
    Документи
    1
    874`999.00
    Гривня без ПДВ
    На розгляді
    04.04.2025 16:13
    2
    875`000.00
    Гривня без ПДВ
    У черзі
    3
    957`333.33
    Гривня без ПДВ
    У черзі