Процедура закупівлі оголошена 25.03.2025 15:55. Дата останніх змін - 10.04.2025 00:00
«ДК 021-2015 код 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи (технічне обслуговування мереж центрального опалення, холодного водопостачання, гарячого водопостачання та каналізації)»
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-03-25-011509-a | |
ID | 22eb210364ac4f7d92fe64bc26a79828 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2025-03-25-014161-a |
Загальна очікувана вартість закупівлі
6`276`56589 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 6`276`565.89 Гривня (з ПДВ) | |
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 188`296.00 Гривня | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля послуг |
Закупівля оголошена
25.03.25
Період уточнень
до 07.04.25
Період оскаржень
до 07.04.25
Подання пропозицій
до 10.04.25
Кваліфікація переможця
з 10.04.25
Специфікація закупівлі
Лот №1. «ДК 021-2015 код 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи (технічне обслуговування мереж центрального опалення, холодного водопостачання, гарячого водопостачання та каналізації)»
Параметри торгів
Очікувана вартість закупівлі | 6`276`565.89 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 31`382.83 Гривня | |
Електронна банківська гарантія | 188`296.00 Гривня | |
Дата початку аукціону за лотом | очікується |
Умови оплати згідно із договором
Подія | Надання послуг | |
Опис | 4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1. Оплата проводиться згідно затвердженого кошторису на підставі акту виконаних послуг. 4.2. В випадку затримки оплати замовлення Замовником, як бюджетної державної установи (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов'язується провести оплату виконаних Виконавцем послуг на протязі 30 днів з дня надходження коштів на рахунок Замовника. 4.3. У разі, якщо закупівлю не буде профінансовано у повному обсязі, Замовник залишає за собою право скоригувати перелік на обсяги послуг, що надаються в односторонньому порядку. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 30 банківські дні |
Специфікація закупівлі
1) |
«ДК 021-2015 код 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи (технічне обслуговування мереж центрального опалення, холодного водопостачання, гарячого водопостачання та каналізації)»
Класифікація за ДК 021:2015: 45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга
|
Тендерна документація
![]() |
Тендерна документація
ТД ТО ЦО, ГВП, ХВП та каналізації - 2_зі змінами.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 14:58
Версія документу від: 01.04.2025 14:58
ID: c83b65f2c1c64b529c28c445550a5e2d
|
![]() |
Тендерна документація
attachments(1).zip
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 14:58
Версія документу від: 01.04.2025 14:58
ID: c83b65f2c1c64b529c28c445550a5e2d
|
![]() |
Тендерна документація
ТД ТО ЦО, ГВП, ХВП та каналізації - 2.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.03.2025 15:50
Версія документу від: 25.03.2025 15:50
ID: c83b65f2c1c64b529c28c445550a5e2d
|
![]() |
Тендерна документація
ТД ТО ЦО, ГВП, ХВП та каналізації - 2.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.03.2025 15:48
Версія документу від: 25.03.2025 15:48
ID: c83b65f2c1c64b529c28c445550a5e2d
|
![]() |
Проект договору
Проєкт договору_ТО ЦО, ГВП, ХВП та каналізації.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.03.2025 15:55
Версія документу від: 25.03.2025 15:55
ID: fceb8937f20546ee9e58e277aae1b523
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 15:01
Версія документу від: 01.04.2025 15:01
ID: 53278fa18eac4562b497761788c97115
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 25.03.2025 15:55
Версія документу від: 25.03.2025 15:55
ID: 53278fa18eac4562b497761788c97115
|
![]() |
Нетипізований документ
Перелік змін_ТО ЦО ГВП ХВП.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.04.2025 15:00
Версія документу від: 01.04.2025 15:00
ID: 85576bfdbb864a4eb82205655662278d
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Так | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Ні | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Ні | |
Оскарження умов тендерної документації | Так | |
Оскарження результатів визначення переможця | Так | |
Оскарження відміни закупівлі | Так | |
Обмежений доступ | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 3 Календарних днів | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 3 Календарних днів | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 5 Календарних днів | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 10 Календарних днів | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні |
Опис критеріїв
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Документ.
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Документ.
|
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
|
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Посилання на законодавство
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Документ.
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Документ.
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Документ.
|
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Очікуване значення: Так
|
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Посилання на законодавство
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Документ.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Документ.
|
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
|
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
|
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Очікуване значення: Так
|
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Документ.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Документ.
|
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Посилання на законодавство
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Очікуване значення: Так
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
|
Мова (мови) тендерної пропозиції
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою.
Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
|
Забезпечення тендерних пропозицій
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Учасник під час подання тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції.
Документ, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, має бути поданий у вигляді оформленої електронної банківської гарантії .
Сума тендерного забезпечення 188 296,00 грн. (сто вісімдесят вісім тисяч двісті дев’яносто шість грн. 00 коп).
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен відповідати строку дії тендерної пропозиції.
Реквізити розрахункового рахунку Замовника для оформлення банківської гарантії:
03087, м. Київ, вул. Лондонська, 12
р/р: UA228201720355159005000077847
ДКС України у м. Києві, КОД 37485490 Замовник: Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації
Адреса: вулиця Лондонська,12, м. Київ
При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронним підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій).
Електронна банківська гарантія завантажується в електронну систему закупівель, безпосередньо Учасником через електронний майданчик.
Документ підписаний електронним підписом та печаткою є оригінальним документом (накладання підпису на PDF-файл можливе без фізичного підпису і печатки).
При внесенні Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно – цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій), а також скановані копії оригіналів банківської ліцензії, видану НБУ та довіреності на право підпису відповідальних осіб банку, захищені електронно – цифровим підписом відповідальних осіб банку.
Електронна банківська гарантія завантажується в електронну систему закупівель безпосередньо Учасником через електронний майданчик окремим PDF – файлом, чи PDF – файлом в ZIP (RAR) – файлі з ключами до електронного підпису (P7S формату)
Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
5. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону.
6. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Електронна банківська гарантія. Учасник під час подання тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції.
Документ, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, має бути поданий у вигляді оформленої електронної банківської гарантії .
Сума тендерного забезпечення 188 296,00 грн. (сто вісімдесят вісім тисяч двісті дев’яносто шість грн. 00 коп).
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен відповідати строку дії тендерної пропозиції.
Реквізити розрахункового рахунку Замовника для оформлення банківської гарантії:
03087, м. Київ, вул. Лондонська, 12
р/р: UA228201720355159005000077847
ДКС України у м. Києві, КОД 37485490 Замовник: Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації
Адреса: вулиця Лондонська,12, м. Київ
При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронним підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій).
Електронна банківська гарантія завантажується в електронну систему закупівель, безпосередньо Учасником через електронний майданчик.
Документ підписаний електронним підписом та печаткою є оригінальним документом (накладання підпису на PDF-файл можливе без фізичного підпису і печатки).
При внесенні Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно – цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій), а також скановані копії оригіналів банківської ліцензії, видану НБУ та довіреності на право підпису відповідальних осіб банку, захищені електронно – цифровим підписом відповідальних осіб банку.
Електронна банківська гарантія завантажується в електронну систему закупівель безпосередньо Учасником через електронний майданчик окремим PDF – файлом, чи PDF – файлом в ZIP (RAR) – файлі з ключами до електронного підпису (P7S формату)
Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
5. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону.
6. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
|
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Посилання на законодавство
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю Очікуване значення: 3 percent
Прийнятні докази:
Документ. Електронна банківська гарантія. Замовник вимагає від учасника-переможця надання ним до підписання договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого абзацом 4 пункту 49 Особливостей, забезпечення виконання такого договору.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% відсотків вартості договору
Видом забезпечення виконання договору про закупівлю є застава грошових коштів учасника.
Реквізити рахунку Замовника для зарахування коштів:
Одержувач: Реквізити розрахункового рахунку Замовника для оформлення банківської гарантії:
03087, м. Київ, вул. Лондонська, 12
р/р: UA228201720355159005000077847 в ДКС України у м. Києві, Код 37485490
Замовник: Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації. Валютою забезпечення виконання договору про закупівлю є гривня.
Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен бути не меншим ніж строк дії договору про закупівлю.
Учасник – переможець повинен перерахувати кошти в якості забезпечення договору не пізніше ніж за п’ять робочих днів до кінцевої дати укладення договору про закупівлю.
В разі невиконання цих умов, або надання забезпечення виконання договору про закупівлю із порушенням вимог тендерної документації, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника у відповідності до п. 44 Особливостей.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
- після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
- за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
- якщо договір про закупівлю є нікчемним у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей;
- згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на Очікуване значення: 0 day
Прийнятні докази:
Документ. Електронна банківська гарантія. Замовник вимагає від учасника-переможця надання ним до підписання договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого абзацом 4 пункту 49 Особливостей, забезпечення виконання такого договору.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% відсотків вартості договору
Видом забезпечення виконання договору про закупівлю є застава грошових коштів учасника.
Реквізити рахунку Замовника для зарахування коштів:
Одержувач: Реквізити розрахункового рахунку Замовника для оформлення банківської гарантії:
03087, м. Київ, вул. Лондонська, 12
р/р: UA228201720355159005000077847 в ДКС України у м. Києві, Код 37485490
Замовник: Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації. Валютою забезпечення виконання договору про закупівлю є гривня.
Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен бути не меншим ніж строк дії договору про закупівлю.
Учасник – переможець повинен перерахувати кошти в якості забезпечення договору не пізніше ніж за п’ять робочих днів до кінцевої дати укладення договору про закупівлю.
В разі невиконання цих умов, або надання забезпечення виконання договору про закупівлю із порушенням вимог тендерної документації, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника у відповідності до п. 44 Особливостей.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
- після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
- за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
- якщо договір про закупівлю є нікчемним у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей;
- згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин
Форма забезпечення: Гарантія фінансової установи
Прийнятні докази:
Документ. Електронна банківська гарантія. Замовник вимагає від учасника-переможця надання ним до підписання договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого абзацом 4 пункту 49 Особливостей, забезпечення виконання такого договору.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% відсотків вартості договору
Видом забезпечення виконання договору про закупівлю є застава грошових коштів учасника.
Реквізити рахунку Замовника для зарахування коштів:
Одержувач: Реквізити розрахункового рахунку Замовника для оформлення банківської гарантії:
03087, м. Київ, вул. Лондонська, 12
р/р: UA228201720355159005000077847 в ДКС України у м. Києві, Код 37485490
Замовник: Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації. Валютою забезпечення виконання договору про закупівлю є гривня.
Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен бути не меншим ніж строк дії договору про закупівлю.
Учасник – переможець повинен перерахувати кошти в якості забезпечення договору не пізніше ніж за п’ять робочих днів до кінцевої дати укладення договору про закупівлю.
В разі невиконання цих умов, або надання забезпечення виконання договору про закупівлю із порушенням вимог тендерної документації, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника у відповідності до п. 44 Особливостей.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
- після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
- за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
- якщо договір про закупівлю є нікчемним у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей;
- згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин
|
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
1.1. Надати довідку на бланку підприємства щодо наявності, найменування обладнання/інструментів, транспортних засобів (або механізмів) що безпосередньо необхідне для виконання договору (згідно таблиці 1);
1.2. Учасник повинен підтвердити наведену інформацію щодо власності (оренди, тощо) на період виконання робіт наступними копіями можливих документів:
- договору купівлі-продажу, або свідоцтва про право власності, або договору оренди (з переліком обладнання/інструментів, транспортних засобів (абомеханізмів), або договору на надання послуг (з переліком обладнання/інструментів, транспортних засобів (абомеханізмів), або бухгалтерського документу (витяг з оборотно-сальдової відомості учасника), або технічних паспортів чи інших реєстраційних документів із зазначенням власника). Якщо договори оренди, надання послуг рахуються пролонгованими на наступний період, надати відповідне підтвердження (додаткова угода або лист від учасника про пролонгацію на певний період, завірений орендодавцем);
Таблиця 1
Найменування обладнання/інструментівтранспортних засобів
(або механізмів) Форма власності
(власне, орендоване) Стан (нове, справний, поганий), наявна кількість, од
1.3. Надати довідку в довільній формі на бланку підприємства про наявність цілодобової аварійно-диспетчерської служби (із зазначенням номерів телефонів та відповідальних осіб).
1.4. Надати довідку в довільній формі на бланку підприємства про наявність опорного пункту для обслуговуючого персоналу у районі обслуговування (із вказанням номерів телефонів, адреси та наданням копії Договору оренди/права власності*). *Договір оренди/права власності має бути дійсний на весь період надання послуг. Якщо договори оренди рахуються пролонгованими на наступний період, надати відповідне підтвердження (додаткова угода або лист від учасника про пролонгацію на певний період, завірений орендодавцем).
Учасники надають:
- кольорову скан-копію сертифікату ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги».
- кольорову скан-копію сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Документ. 1.1. Надати довідку на бланку підприємства щодо наявності, найменування обладнання/інструментів, транспортних засобів (або механізмів) що безпосередньо необхідне для виконання договору (згідно таблиці 1);
1.2. Учасник повинен підтвердити наведену інформацію щодо власності (оренди, тощо) на період виконання робіт наступними копіями можливих документів:
- договору купівлі-продажу, або свідоцтва про право власності, або договору оренди (з переліком обладнання/інструментів, транспортних засобів (абомеханізмів), або договору на надання послуг (з переліком обладнання/інструментів, транспортних засобів (абомеханізмів), або бухгалтерського документу (витяг з оборотно-сальдової відомості учасника), або технічних паспортів чи інших реєстраційних документів із зазначенням власника). Якщо договори оренди, надання послуг рахуються пролонгованими на наступний період, надати відповідне підтвердження (додаткова угода або лист від учасника про пролонгацію на певний період, завірений орендодавцем);
Таблиця 1
Найменування обладнання/інструментівтранспортних засобів
(або механізмів) Форма власності
(власне, орендоване) Стан (нове, справний, поганий), наявна кількість, од
1.3. Надати довідку в довільній формі на бланку підприємства про наявність цілодобової аварійно-диспетчерської служби (із зазначенням номерів телефонів та відповідальних осіб).
1.4. Надати довідку в довільній формі на бланку підприємства про наявність опорного пункту для обслуговуючого персоналу у районі обслуговування (із вказанням номерів телефонів, адреси та наданням копії Договору оренди/права власності*). *Договір оренди/права власності має бути дійсний на весь період надання послуг. Якщо договори оренди рахуються пролонгованими на наступний період, надати відповідне підтвердження (додаткова угода або лист від учасника про пролонгацію на певний період, завірений орендодавцем).
Учасники надають:
- кольорову скан-копію сертифікату ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги».
- кольорову скан-копію сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування».
|
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
2.1. Довідка про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (по вказаним нижче спеціальностям). Підтвердити копією наказу або надати копії: першої та сторінки трудової книги з інформацією про працевлаштування.
2.2. Обов’язково підтвердити наявність фахівців на наступних посадах (вказані нижче), що будуть здійснювати технічне обслуговування закладів освіти (оперативний персонал) та надати копії:
- Надати документи про те, що Учасник має професійно підготовлених спеціалістів:
- техніка-теплотехніка не менше 1-ої особи (надати посвідчення),
- електрогазозварника (мати посвідчення, не менше 1-ої особи),
- інженера-проектувальника (інженера-кошторисника) в частині кошторисної документації,
- електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування,
- слюсаря-сантехніка,
- слюсаря з обслуговування теплових пунктів,
- диспетчера.
Зазначену вище інформацію подати за формою таблиці:
Прізвище, ім’я по- батькові штатного
працівника Посада на підприємстві Освіта (середня,
вища, навчальні курси) Примітка
* Інформація подається у складі тендерної пропозиції Учасника на бланку підприємства за (уповноваженої особи) та завірена печаткою(за наявністю) підприємства.
2.3. Надати копії посвідчень підтвердження відповідної кваліфікації.
Керівник повинен мати посвідчення (сканкопію оригіналу) з питань охорони праці.
Обов’язкова наявність головного інженера з вищою освітою у галузі будівництва (надати копію диплому).
Надати в складі пропозиції сканкопії оригіналів посвідчення, витягів з протоколу засідання кваліфікаційної атестаційної комісії з перевірки знань:
- правил технічної експлуатації теплових установок і мереж, правил користування тепловою енергією,
- правил підготовки теплового господарства до опалювального періоду,
- правил технічної експлуатації електроустановок споживачів,
- правил улаштування електроустановок,
- витяги з протоколу засідання комісії з перевірки знань з охорони праці правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів,
- правил експлуатації електрозахисних засобів, правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями,
- правила експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок,
- посвідчення з питань пожежної безпеки. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Документ. 2.1. Довідка про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (по вказаним нижче спеціальностям). Підтвердити копією наказу або надати копії: першої та сторінки трудової книги з інформацією про працевлаштування.
2.2. Обов’язково підтвердити наявність фахівців на наступних посадах (вказані нижче), що будуть здійснювати технічне обслуговування закладів освіти (оперативний персонал) та надати копії:
- Надати документи про те, що Учасник має професійно підготовлених спеціалістів:
- техніка-теплотехніка не менше 1-ої особи (надати посвідчення),
- електрогазозварника (мати посвідчення, не менше 1-ої особи),
- інженера-проектувальника (інженера-кошторисника) в частині кошторисної документації,
- електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування,
- слюсаря-сантехніка,
- слюсаря з обслуговування теплових пунктів,
- диспетчера.
Зазначену вище інформацію подати за формою таблиці:
Прізвище, ім’я по- батькові штатного
працівника Посада на підприємстві Освіта (середня,
вища, навчальні курси) Примітка
* Інформація подається у складі тендерної пропозиції Учасника на бланку підприємства за (уповноваженої особи) та завірена печаткою(за наявністю) підприємства.
2.3. Надати копії посвідчень підтвердження відповідної кваліфікації.
Керівник повинен мати посвідчення (сканкопію оригіналу) з питань охорони праці.
Обов’язкова наявність головного інженера з вищою освітою у галузі будівництва (надати копію диплому).
Надати в складі пропозиції сканкопії оригіналів посвідчення, витягів з протоколу засідання кваліфікаційної атестаційної комісії з перевірки знань:
- правил технічної експлуатації теплових установок і мереж, правил користування тепловою енергією,
- правил підготовки теплового господарства до опалювального періоду,
- правил технічної експлуатації електроустановок споживачів,
- правил улаштування електроустановок,
- витяги з протоколу засідання комісії з перевірки знань з охорони праці правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів,
- правил експлуатації електрозахисних засобів, правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями,
- правила експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок,
- посвідчення з питань пожежної безпеки.
|
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
3.1. Учасники надають довідку, складену у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів* (або договору) за предметом закупівлі із зазначенням найменування замовників, відомості про найменування надаваних послуг, суми, реквізитів договору, реквізитів листів-відгуків щодо наданих договорів (або договору), засоби зв’язку із замовниками всіх аналогічних договорів, з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів.
3.2. Інформацію, зазначену в довідці підтвердити скан копіями оригіналів договорів, документами що свідчать про виконання послуг (акти виконаних робіт, інші документи підписані з обох сторін, які свідчать про виконання договору).
Документи що надаються на підтвердження інформації зазначеній у довідці повинні бути оформлені у відповідності до закону про бухгалтерський облік.
3.3. В складі пропозиції надати позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно виконання аналогічних договорів (договору). Відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, про виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування наданих послуг відповідно до договору за предметом закупівлі та інформацію про суму (вартість) договору, назву договору, суму, номер, строк протягом якого виконувався договір, найменування наданих послуг відповідно до договору, та інформацію щодо своєчасності та якості надання послуг.
*Аналогічними є договори, які відповідають аналогічним послугам. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Документ. 3.1. Учасники надають довідку, складену у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів* (або договору) за предметом закупівлі із зазначенням найменування замовників, відомості про найменування надаваних послуг, суми, реквізитів договору, реквізитів листів-відгуків щодо наданих договорів (або договору), засоби зв’язку із замовниками всіх аналогічних договорів, з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів.
3.2. Інформацію, зазначену в довідці підтвердити скан копіями оригіналів договорів, документами що свідчать про виконання послуг (акти виконаних робіт, інші документи підписані з обох сторін, які свідчать про виконання договору).
Документи що надаються на підтвердження інформації зазначеній у довідці повинні бути оформлені у відповідності до закону про бухгалтерський облік.
3.3. В складі пропозиції надати позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно виконання аналогічних договорів (договору). Відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, про виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування наданих послуг відповідно до договору за предметом закупівлі та інформацію про суму (вартість) договору, назву договору, суму, номер, строк протягом якого виконувався договір, найменування наданих послуг відповідно до договору, та інформацію щодо своєчасності та якості надання послуг.
*Аналогічними є договори, які відповідають аналогічним послугам.
|
Дати та строки
Дата публікації | 25.03.2025 15:55 | |
Завершення періоду уточнень | 07.04.2025 00:00 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 25.03.2025 15:55 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 10.04.2025 00:00 |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 37485490 |
Юридична адреса | 03087, Україна, Київська область, Київ, вулиця Пітерська будинок 12 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 10.04.2025 00:00
«ДК 021-2015 код 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи (технічне обслуговування мереж центрального опалення, холодного водопостачання, гарячого водопостачання та каналізації)»
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАЙРОС ТЕРМО"
ID: a95f72de36fd4e1facb2da83afb184e5
5`675`731.92
Гривня з ПДВ
Протокол розкриття
«ДК 021-2015 код 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи (технічне обслуговування мереж центрального опалення, холодного водопостачання, гарячого водопостачання та каналізації)»
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
5`675`731.92
Гривня з ПДВ
На розгляді
10.04.2025 00:00