Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 21.03.2025 11:20. Дата останніх змін - 11.04.2025 16:09

Послуги у сфері управління небезпечними відходами

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-21-004223-a  
ID dd638908783640429d0dbd822a8757e2  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-02-17-009064-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
432`00000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника, за результатами проведеного моніторингу ринку та оптимального співвідношення ціни та якості. Замовник здійснює закупівлю послуг, оскільки є наявна потреба у визначених послугах для безперебійного виробничого процесу замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»). Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Одеська філія ДП "АМПУ"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 432`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
21.03.25
Період уточнень
до 07.04.25
Період оскаржень
до 07.04.25
Подання пропозицій
до 10.04.25
Аукціон
11.04.25
Кваліфікація переможця
з 11.04.25

Специфікація закупівлі

Лот №1. Послуги у сфері управління небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами за кодом ДК 021:2015 − 90520000-8)

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 432`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 4`320.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 11.04.2025 15:46 - 11.04.2025 16:09  

Умови оплати згідно із договором

Подія Надання послуг  
Опис Замовник здійснює оплату за фактично надані Послуги у національній грошовій одиниці України, шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично наданих послуг, після підписання Акту приймання-передачі відходів та Акту надання послуг, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня отримання Замовником належним чином оформленого оригіналу рахунку від Виконавця та належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ).  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 20 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги у сфері управління небезпечними відходами
Класифікація за ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга

Тендерна документація

Критерії прийнятності
Додаток 1.1.1.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.03.2025 11:20
Версія документу від: 21.03.2025 11:20
ID: a34148ffaa1142a39722f9a3e609d7af
Критерії прийнятності
Додаток 1.2.1.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.03.2025 11:20
Версія документу від: 21.03.2025 11:20
ID: 6bbe418709db4395b435b81726ba51e4
Проект договору
4. Проєкт договору (із змінами 03.04.2025).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 12:44
Версія документу від: 03.04.2025 12:44
ID: f7bddedbd9224d7db9c3fda420e472c4
Проект договору
4. Проєкт договору (із змінами 02.04.2025).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.04.2025 16:43
Версія документу від: 02.04.2025 16:43
ID: f7bddedbd9224d7db9c3fda420e472c4
Проект договору
3. Проєкт договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.03.2025 11:20
Версія документу від: 21.03.2025 11:20
ID: f7bddedbd9224d7db9c3fda420e472c4
Тендерна документація
2. ТД - Послуги у сфері управління небезпечними відходами (із змінами 03.04.2025).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 12:44
Версія документу від: 03.04.2025 12:44
ID: c2d2ef15444849ac9d2e17cb619dc8a7
Тендерна документація
2. ТД - Послуги у сфері управління небезпечними відходами (із змінами 02.04.2025).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.04.2025 16:43
Версія документу від: 02.04.2025 16:43
ID: c2d2ef15444849ac9d2e17cb619dc8a7
Тендерна документація
2. ТД - Послуги у сфері управління небезпечними відходами.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.03.2025 11:20
Версія документу від: 21.03.2025 11:20
ID: c2d2ef15444849ac9d2e17cb619dc8a7
Тендерна документація
2. ТД - Послуги у сфері управління небезпечними відходами (із змінами 03.04.2025).docx.asice
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 12:44
Версія документу від: 03.04.2025 12:44
ID: 12de4f30968e4148b548f1ff96baf803
Тендерна документація
2. ТД - Послуги у сфері управління небезпечними відходами (із змінами 02.04.2025).docx.asice
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.04.2025 16:43
Версія документу від: 02.04.2025 16:43
ID: 12de4f30968e4148b548f1ff96baf803
Тендерна документація
2. ТД - Послуги у сфері управління небезпечними відходами.docx.asice
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.03.2025 11:20
Версія документу від: 21.03.2025 11:20
ID: 12de4f30968e4148b548f1ff96baf803
Тендерна документація
2. ТД - Послуги у сфері управління небезпечними відходами (із змінами 03.04.2025)_Validation_Report.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 12:44
Версія документу від: 03.04.2025 12:44
ID: b8805548f1ea486da0fb55238bb9ef1e
Тендерна документація
2. ТД - Послуги у сфері управління небезпечними відходами (із змінами 02.04.2025)_Validation_Report.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.04.2025 16:43
Версія документу від: 02.04.2025 16:43
ID: b8805548f1ea486da0fb55238bb9ef1e
Тендерна документація
2. ТД - Послуги у сфері управління небезпечними відходами_Validation_Report.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.03.2025 11:20
Версія документу від: 21.03.2025 11:20
ID: b8805548f1ea486da0fb55238bb9ef1e
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 12:44
Версія документу від: 03.04.2025 12:44
ID: a36daa394afe458d8ced536fa5a04400
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.04.2025 16:44
Версія документу від: 02.04.2025 16:44
ID: a36daa394afe458d8ced536fa5a04400
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.03.2025 11:20
Версія документу від: 21.03.2025 11:20
ID: a36daa394afe458d8ced536fa5a04400
Тендерна документація
3. Перелік змін до ТД 03.04.2025.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 12:44
Версія документу від: 03.04.2025 12:44
ID: 49a2b1d04eeb4f7c8731257200350b23
Тендерна документація
3. Перелік змін до ТД та оголошення 02.04.2025.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.04.2025 16:43
Версія документу від: 02.04.2025 16:43
ID: 49a2b1d04eeb4f7c8731257200350b23
Тендерна документація
3. Перелік змін до ТД 03.04.2025.docx.asice
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 12:44
Версія документу від: 03.04.2025 12:44
ID: a175dd90ddbc4e809fdb14bffed312f5
Тендерна документація
3. Перелік змін до ТД та оголошення 02.04.2025.docx.asice
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.04.2025 16:43
Версія документу від: 02.04.2025 16:43
ID: a175dd90ddbc4e809fdb14bffed312f5
Тендерна документація
3. Перелік змін до ТД 03.04.2025_Validation_Report.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.04.2025 12:44
Версія документу від: 03.04.2025 12:44
ID: 1671a702c08443c5b7d7db846da01e45
Тендерна документація
3. Перелік змін до ТД та оголошення 02.04.2025_Validation_Report.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.04.2025 16:43
Версія документу від: 02.04.2025 16:43
ID: 1671a702c08443c5b7d7db846da01e45
Критерії прийнятності
Додаток 1.3.1.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.04.2025 16:43
Версія документу від: 02.04.2025 16:43
ID: 43985feb34f946939e00e6b39c8aae8a
Нетипізований документ
audit_dd638908783640429d0dbd822a8757e2_d1067962d9244882a17a2726f519324a.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.04.2025 16:09
Версія документу від: 11.04.2025 16:09
ID: 95e76fe5ecc04c94b7301c19c444c63b

Ви можете завантажити відразу всі документи до цієї закупівлі

    Завантажити всі документи

    Параметри тендеру

    Електронний аукціон Так  
    Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Ні  
    Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
    Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
    Попередня кваліфікація Ні  
    Мінімальна кількість пропозицій 1  
    Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Ні  
    Обмежений доступ Ні  
    Оскарження умов тендерної документації Так  
    Оскарження результатів визначення переможця Так  
    Оскарження відміни закупівлі Так  
    Очікувана вартість Так  
    Оскарження результатів кваліфікації Ні  
    Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 3 Календарних днів  
    Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
    Тривалість оскарження результатів визначення переможця 5 Календарних днів  
    Тривалість оскарження відміни закупівлі 10 Календарних днів  
    Кількість днів для надання пояснень на звернення 3 Календарних днів  
    Тривалість кваліфікації 0  

    Опис критеріїв

    Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
    Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ. Інформація на підтвердження вимог пп.2 п. 45 Особливостей. Учасником надається довідка в довільній формі з інформацією про наявність чи відсутність раніше укладених договорів з Замовником, за якими Учасник не виконав свої зобов’язання, що призвело до дострокового розірвання такого/таких договору(ів) і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 21.03.2025
    При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ. Інформація на підтвердження вимог пп.2 п. 45 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у підпункті 2 пункту 45 Особливостей, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 21.03.2025
    Наявність впливу на прийняття рішення замовника
    Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
    Статус вимоги: "Архівована" Дата архівування вимоги: 02.04.2025

    Дата публікації вимоги: 21.03.2025
    Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 02.04.2025
    Вчинення корупційних правопорушень
    Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    Юридичною особою підтверджується, що
    Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 21.03.2025
    Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Архівована" Дата архівування вимоги: 02.04.2025

    Дата публікації вимоги: 21.03.2025
    Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 02.04.2025
    Фізичною особою підтверджується, що
    Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Архівована" Дата архівування вимоги: 02.04.2025

    Дата публікації вимоги: 21.03.2025
    Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 02.04.2025
    Вчинення економічних правопорушень
    Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 21.03.2025
    Вчинення кримінальних правопорушень
    Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    Фізичною особою підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Архівована" Дата архівування вимоги: 02.04.2025

    Дата публікації вимоги: 21.03.2025
    Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 02.04.2025
    Юридичною особою підтверджується, що
    Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Архівована" Дата архівування вимоги: 02.04.2025

    Дата публікації вимоги: 21.03.2025
    Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 02.04.2025
    Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
    Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
    Статус вимоги: "Архівована" Дата архівування вимоги: 02.04.2025

    Дата публікації вимоги: 21.03.2025
    Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 02.04.2025
    Порушення справи про банкрутство
    Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 21.03.2025
    Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
    Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 21.03.2025
    Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
    Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    Фізичною особою підтверджується, що
    Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Архівована" Дата архівування вимоги: 02.04.2025

    Дата публікації вимоги: 21.03.2025
    Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 02.04.2025
    Юридичною особою підтверджується, що
    Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Архівована" Дата архівування вимоги: 02.04.2025

    Дата публікації вимоги: 21.03.2025
    Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 02.04.2025
    Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
    У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Резидентом підтверджується, що
    У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 21.03.2025
    Нерезидентом підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 21.03.2025
    Мова (мови) тендерної пропозиції
    Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Мова тендерної пропозиції: Українська
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 21.03.2025
    Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
    Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
    Критерій відноситься до лоту Послуги у сфері управління небезпечними
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ. Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям. Довідка за формою згідно Додатку 1.1.1 за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, а саме обов’язково зазначити про наявність: - не менше 1-ї одиниці транспортного засобу для перевезення небезпечних відходів. Додатково, на зазначене у довідці учасником обладнання, Учасником надаються чинні документи: - договір обов'язкового страхування відповідальності суб’єкта(-ів) перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, які дійсні на дату подання пропозиції*; - свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів**. Якщо транспортний засіб не підлягає державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності. Якщо транспортний засіб не є власністю Учасника, а залучений, то Учасником на такі транспортні засоби, додатково подаються: - договір (и) дійсний (і) та чинний (і), протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всі транспортні засоби, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг; - акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів до договорів або гарантійний лист учасника про передачу та отримання транспортних засобів, необхідних на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі; - лист-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його транспортних засобів для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. У разі залучення для підтвердження своєї відповідності цьому кваліфікаційному критерію потужностей інших суб’єктів господарювання, вищевикладені вимоги застосовуються до такого/таких суб’єктів. *Відповідно до Закону України «Про перевезення небезпечних вантажів» (із змінами)). ** Замовник самостійно перевіряє наведену Учасником інформацію на офіційному веб-сайті Головного сервісного центру Міністерства внутрішніх справ України.
    Документ до закупівлі:Додаток 1.1.1.docx
    Статус вимоги: "Архівована" Дата архівування вимоги: 02.04.2025

    Дата публікації вимоги: 21.03.2025
    Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ. Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям. Довідка за формою згідно Додатку 1.1.1 за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, а саме обов’язково зазначити про наявність: - не менше 1-ї одиниці транспортного засобу для перевезення небезпечних відходів. Додатково, на зазначене у довідці учасником обладнання, Учасником надаються чинні документи: - договір страхування відповідальності суб’єкта(-ів) перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, які дійсні на дату подання пропозиції*; - свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів**. Якщо транспортний засіб не підлягає державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності. Якщо транспортний засіб не є власністю Учасника, а залучений, то Учасником на такі транспортні засоби, додатково подаються: - договір (и) дійсний (і) та чинний (і), протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всі транспортні засоби, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг; - акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів до договорів або гарантійний лист учасника про передачу та отримання транспортних засобів, необхідних на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі; - лист-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його транспортних засобів для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. У разі залучення для підтвердження своєї відповідності цьому кваліфікаційному критерію потужностей інших суб’єктів господарювання, вищевикладені вимоги застосовуються до такого/таких суб’єктів. *Відповідно до Закону України «Про перевезення небезпечних вантажів» (із змінами)). ** Замовник самостійно перевіряє наведену Учасником інформацію на офіційному веб-сайті Головного сервісного центру Міністерства внутрішніх справ України.
    Документ до закупівлі:Додаток 1.1.1.docx
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 02.04.2025
    Наявність працівників відповідної кваліфікації
    Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
    Критерій відноситься до лоту Послуги у сфері управління небезпечними
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ. Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям. Довідка за формою згідно Додатку 1.2.1 за підписом учасника/ уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт/послуг, а саме обов’язково зазначити про наявність: - водія(їв) транпспортного засобу для перевезення небезпечних відходів, в кількості, достатній для керування технікою учасника, наданої на виконання вимог п. 1.1. цього додатку *. До Довідки мають бути надані: - свідоцтво про допуск до перевезення небезпечних вантажів, видане територіальним органом МВС України, діючі на момент подання пропозиції та протягом строку дії договору*. - трудові книжки (Учасник має право надати тільки першу та останню сторінки, які містять підтвердження роботи або в обсязі достатньому для підтвердження досвіду роботи) або трудові угоди або накази про призначення або цивільно-правові угоди працівників, зазначених в довідці; Для підтвердження своєї відповідності такому критерію учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання з наданням відповідного договору/угоди. У разі залучення для підтвердження своєї відповідності цьому кваліфікаційному критерію потужностей субпідрядника/співвиконавця, вищевикладені вимоги застосовуються до такого субпідрядника/співвиконавця. * Замовник самостійно перевіряє наведену Учасником інформацію на офіційному веб-сайті Головного сервісного центру Міністерства внутрішніх справ України.
    Документ до закупівлі:Додаток 1.2.1.docx
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 21.03.2025
    Наявність досвіду виконання аналогічного договору
    Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
    Критерій відноситься до лоту Послуги у сфері управління небезпечними
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ. Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям. Довідка в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Учасником надаються: копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) надання послуг за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Звертаємо Вашу увагу, що під аналогічним договором вважається договір, в якому буде підтверджено надання послуг з управління небезпечними відходами, укладений протягом останніх 5-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі за предметом закупівлі. Аналогічний договір має бути виконаний в повному обсязі. Для підтвердження відповідності цьому критерію достатньо 1-го аналогічного договору.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 21.03.2025
    Інформування про субпідрядників/співвиконавців
    У тендерній пропозиції зазначається інформація (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
    Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю Мінімальне значення: 1 відсоток
    Прийнятні докази:
    Документ. Інформація про субпідрядника/співвиконавця. У разі, якщо учасник планує залучати спроможності іншого(их) суб’єкту(ів) господарювання як Субпідрядника/Співвиконавця до виконання робіт/послуг в обсязі не менш як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, він у складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про кожного такого суб’єкта господарювання - субпідрядника, (в довідці обов’язково зазначити: повне найменування та місцезнаходження Субпідрядника/Співвиконавця, код ЄДРПОУ/ІПН Субпідрядника/Співвиконавця; інформацію про види послуг , які планується доручити субпідряднику та про наявність у Субпідрядника/Співвиконавця дозволу або ліцензії на виконання робіт/послуг, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачене законодавством України). Зразок довідки наведений у додатку 1.3.1 до тендерної документації. У разі залучення такого суб’єкта господарювання як субпідрядників/ співвиконавців для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Учасником надається інформація в довільній формі про відсутність у таких субпідрядників/співвиконавців підстав визначених пунктом 47 Особливостей за підписом уповноважених осіб таких субпідрядників/співвиконавців. У разі не надання учасником вищезазначеної інформації, цей факт буде розцінено як декларування: - не залучення спроможностей іншого(их) суб’єкту(ів) господарювання як Субпідрядника/Співвиконавця до виконання робіт/послуг або - залучення спроможностей іншого(их) суб’єкту(ів) господарювання як Субпідрядника/Співвиконавця до виконання робіт/послуг в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
    Документ до закупівлі:Додаток 1.3.1.docx
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 02.04.2025
    При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
    Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 03.04.2025

    Дати та строки

    Дата публікації 21.03.2025 11:20  
    Завершення періоду уточнень 07.04.2025 00:00  
    Початок періоду прийому пропозицій 21.03.2025 11:20  
    Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 10.04.2025 10:00  

    Закупівельник (Проводить закупівлю)

    Найменування замовника Одеська філія ДП "АМПУ"  
    Код в ЄДРПОУ / ІПН 38728457  
    Юридична адреса 65026 , Україна, Одеська область, Одеса, Митна пл. 1  

    Реєстр пропозицій

    Дата і час розкриття 11.04.2025 16:09
    Послуги у сфері управління небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами за кодом ДК 021:2015 − 90520000-8)
    Учасник
    Початкова пропозиція
    Остаточна пропозиція
    Документи пропозиції
    1
    ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
    ID: 12a0fc7de7c44ba6a56deaacdf36fea0
    396`000.00
    Гривня з ПДВ
    2
    ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС
    ID: bd8eb22cd1cb4856a7ffc427d800554c
    398`400.00
    Гривня з ПДВ

    Протокол розкриття

    Послуги у сфері управління небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами за кодом ДК 021:2015 − 90520000-8)
    Учасник
    Остаточна пропозиція
    Статус
    Документи
    1
    396`000.00
    Гривня з ПДВ
    На розгляді
    11.04.2025 16:09
    2
    398`400.00
    Гривня з ПДВ
    У черзі