Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 17.03.2025 18:59. Дата останніх змін - 08.04.2025 13:07

Послуги з обслуговування системи протипожежного захисту

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-17-013336-a  
ID c31c5291c2434046953099c010ad6ad7  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-03-17-013994-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
345`60000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Одеський обласний центр зайнятості  
Загальна очікувана вартість закупівлі 345`600.00 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 9`000.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля послуг  
Закупівля оголошена
17.03.25
Період уточнень
до 29.03.25
Період оскаржень
до 29.03.25
Подання пропозицій
до 01.04.25
Аукціон
07.04.25
Кваліфікація переможця
з 07.04.25

Специфікація закупівлі

Лот №1. Послуги з обслуговування системи протипожежного захисту

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 345`600.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 1`728.00 Гривня  
Електронна банківська гарантія 9`000.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 07.04.2025 11:51 - 07.04.2025 12:32  

Умови оплати згідно із договором

Подія Інша подія  
Опис Строк здійснення розрахунків – протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акту наданих послуг за розрахунковий місяць.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 20 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Послуги з обслуговування системи протипожежного захисту
Класифікація за ДК 021:2015: 75251110-4 - Послуги з протипожежного захисту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.04.2025 - 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 288 послуга

Тендерна документація

Тендерна документація
ТД пожежне спостереження 2025 зі змінами 27.03.2025.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:12
Версія документу від: 27.03.2025 17:12
ID: 47a93360eade4a899427bc95a1d9db0b
Тендерна документація
ТД пожежне спостереження 2025 зі змінами 21.03.2025.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.03.2025 13:08
Версія документу від: 21.03.2025 13:08
ID: 47a93360eade4a899427bc95a1d9db0b
Тендерна документація
ТД пожежне спостереження 2025.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.03.2025 18:44
Версія документу від: 17.03.2025 18:44
ID: 47a93360eade4a899427bc95a1d9db0b
Нетипізований документ
ТД пожежне спостереження 2025.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.03.2025 18:40
Версія документу від: 17.03.2025 18:40
ID: 47a93360eade4a899427bc95a1d9db0b
Нетипізований документ
Додаток 1 зі змінами від 27.03.2025.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:12
Версія документу від: 27.03.2025 17:12
ID: f8e2b03caaf2478c9d67c4cf5b1d8fe6
Нетипізований документ
Додаток 1 зі змінами від 21.03.2025.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.03.2025 13:05
Версія документу від: 21.03.2025 13:05
ID: f8e2b03caaf2478c9d67c4cf5b1d8fe6
Нетипізований документ
Додаток 1 зі змінами від 20.03.2025.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.03.2025 18:40
Версія документу від: 20.03.2025 18:40
ID: f8e2b03caaf2478c9d67c4cf5b1d8fe6
Нетипізований документ
Додаток 1.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.03.2025 18:40
Версія документу від: 17.03.2025 18:40
ID: f8e2b03caaf2478c9d67c4cf5b1d8fe6
Нетипізований документ
Додаток 2 зі змінами від 18.03.2025.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.03.2025 16:33
Версія документу від: 18.03.2025 16:33
ID: 40e7001c192a490b967c1ccb8b8f4fba
Нетипізований документ
Додаток 2.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.03.2025 18:40
Версія документу від: 17.03.2025 18:40
ID: 40e7001c192a490b967c1ccb8b8f4fba
Проект договору
Додаток 3.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.03.2025 18:40
Версія документу від: 17.03.2025 18:44
ID: 80705ec193014525aacdff55fa62456e
Нетипізований документ
Додаток 4 зі змінами від 27.03.2025.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:12
Версія документу від: 27.03.2025 17:12
ID: bc34a2e76ecb4752a2f4d37ddd82b90c
Нетипізований документ
Додаток 4.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.03.2025 18:40
Версія документу від: 17.03.2025 18:40
ID: bc34a2e76ecb4752a2f4d37ddd82b90c
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:18
Версія документу від: 27.03.2025 17:18
ID: 9493a6d34d2f4ca8af8a996d1e57a5a7
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.03.2025 13:15
Версія документу від: 21.03.2025 13:15
ID: 9493a6d34d2f4ca8af8a996d1e57a5a7
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.03.2025 18:45
Версія документу від: 20.03.2025 18:45
ID: 9493a6d34d2f4ca8af8a996d1e57a5a7
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.03.2025 16:40
Версія документу від: 18.03.2025 16:40
ID: 9493a6d34d2f4ca8af8a996d1e57a5a7
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.03.2025 19:02
Версія документу від: 17.03.2025 19:02
ID: 9493a6d34d2f4ca8af8a996d1e57a5a7
Нетипізований документ
Перелік змін до ТД від 18.03.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.03.2025 16:33
Версія документу від: 18.03.2025 16:33
ID: 169eb2b61e584a188bc6f3b0c0ad0923
Нетипізований документ
Перелік змін до ТД від 20.03.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.03.2025 18:40
Версія документу від: 20.03.2025 18:40
ID: 82b9131cf4644cc3b5ffad9bed8cc385
Нетипізований документ
Перелік змін до ТД від 21.03.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.03.2025 13:05
Версія документу від: 21.03.2025 13:05
ID: 862459a113d34f3388f6eadcaa88651c
Нетипізований документ
Перелік змін до ТД від 27.03.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 17:12
Версія документу від: 27.03.2025 17:12
ID: 350cf60099b64245bae7b4c1d96cd63a
Нетипізований документ
audit_c31c5291c2434046953099c010ad6ad7_e6016b265b244b1b8be766d6f712a5a8.yaml
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.04.2025 12:32
Версія документу від: 07.04.2025 12:32
ID: c8a19b59a58c44e191cecc525b8552a1

Ви можете завантажити відразу всі документи до цієї закупівлі

    Завантажити всі документи

    Параметри тендеру

    Електронний аукціон Так  
    Мінімальна кількість пропозицій 1  
    Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
    Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Ні  
    Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
    Попередня кваліфікація Ні  
    Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Ні  
    Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
    Оскарження результатів кваліфікації Ні  
    Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 3 Календарних днів  
    Тривалість кваліфікації 0  
    Кількість днів для надання пояснень на звернення 3 Календарних днів  
    Очікувана вартість Так  
    Тривалість оскарження результатів визначення переможця 5 Календарних днів  
    Тривалість оскарження відміни закупівлі 10 Календарних днів  
    Оскарження результатів визначення переможця Так  
    Оскарження умов тендерної документації Так  
    Оскарження відміни закупівлі Так  
    Обмежений доступ Ні  

    Опис критеріїв

    Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
    Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 17.03.2025
    При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 17.03.2025
    Наявність впливу на прийняття рішення замовника
    Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 17.03.2025
    Вчинення корупційних правопорушень
    Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    Юридичною особою підтверджується, що
    Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 17.03.2025
    Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 17.03.2025
    Фізичною особою підтверджується, що
    Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 17.03.2025
    Вчинення економічних правопорушень
    Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 17.03.2025
    Вчинення кримінальних правопорушень
    Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    Фізичною особою підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 17.03.2025
    Юридичною особою підтверджується, що
    Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 17.03.2025
    Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
    Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 17.03.2025
    Порушення справи про банкрутство
    Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 17.03.2025
    Наявність антикорупційної програми
    Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом)
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Резидентом підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Архівована"

    Дата публікації вимоги: 17.03.2025
    Нерезидентом підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Архівована"

    Дата публікації вимоги: 17.03.2025
    Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
    Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 17.03.2025
    Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
    Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    Фізичною особою підтверджується, що
    Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 17.03.2025
    Юридичною особою підтверджується, що
    Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 17.03.2025
    Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
    У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Резидентом підтверджується, що
    У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 17.03.2025
    Нерезидентом підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 17.03.2025
    Мова (мови) тендерної пропозиції
    Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Мова тендерної пропозиції: Українська
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 17.03.2025
    Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
    Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
    Критерій відноситься до лоту Послуги з обслуговування системи протипо
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, із зазначенням найменування, кількості та підстави користування (власне/залучене). На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/ володіння/користування тощо відповідним майном. Матеріально-технічна передбачає наявність приладів вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер) Пристрою для проведення перевірки систем пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму) 1.2. Документи, які підтверджують наявність в Учасника пульту пожежного спостерігання (устаткування для індикації центрів сприймання тривожних сповіщень) 1.3. Документи щодо підтвердження адміністративного приміщення у власності або на праві користування (витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, або договір купівлі – продажу, або договір оренди/суборенди, або договір про співпрацю, або договір користування або надання послуг). ) Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 17.03.2025
    Наявність працівників відповідної кваліфікації
    Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
    Критерій відноситься до лоту Послуги з обслуговування системи протипо
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* * Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців. У разі залучення працівників субпідрядника/співвиконавця, учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ на кожного такого працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника як учасником так і субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). (2.1. Довідка довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням інформації про посаду, ПІБ, освіту, кваліфікацію та досвіду кожного працівника з наданням документів, які підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин між Учасником та особами, відомості про яких містяться у довідці та документів, а також підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень (диплом/свідоцтво/посвідчення тощо) та розряд (у разі встановлення вимоги про його наявність). Для документального підтвердження наявності трудових/підрядних/тощо відносин Учасником надаються: - для працівників за основним (або неосновним) місцем роботи - копії трудових книжок (або витяги з трудових книжок) таких працівників із записами про прийом на роботу або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників; - для працівників залучених на підставі цивільно-правових угод – відповідний договір цивільно-правового характеру тощо. Серед працівників, яких буде залучено учасником, обов’язково підтвердити наявність: - Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років (надати скан-копію дипломів/посвідчень, трудової книжки/послужного списку тощо). - Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв'язку, або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) – не нижче 3-го розряду (надати диплом/посвідчення/свідоцтво про присвоєння (підвищення) кваліфікації тощо, яке підтверджує кваліфікацію та розряд). - Налагоджувальник приладів апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) – не нижче 4-го розряду (надати диплом/посвідчення/свідоцтво про присвоєння (підвищення) кваліфікації тощо, яке підтверджує кваліфікацію та розряд). Задля підтвердження кваліфікації та досвіду вищезазначених працівників, учасник має надати наступні документи: - посвідчення та протокол про перевірку знань Закону України «Про охорону праці», гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки, розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, Типового положення «Про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05); - посвідчення та протокол про перевірку знань з НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 0.00-1.15-07; НПАОП 45.2-7.02-12; НПАОП 45.2-7.03-17; - зважаючи на те, що ряд робіт згідно з технічним завданням до тендерної документації буде виконуватися на висоті (в розумінні законодавства про охорону праці), Учасник має надати - Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, щодо здійснення робіт на висоті понад 1.3 метра.) Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Архівована" Дата архівування вимоги: 21.03.2025

    Дата публікації вимоги: 17.03.2025
    Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* * Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців. У разі залучення працівників субпідрядника/співвиконавця, учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ на кожного такого працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника як учасником так і субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). (2.1. Довідка довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням інформації про посаду, ПІБ, освіту, кваліфікацію та досвіду кожного працівника з наданням документів, які підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин між Учасником та особами, відомості про яких містяться у довідці та документів, а також підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень (диплом/свідоцтво/посвідчення тощо) та розряд (у разі встановлення вимоги про його наявність). Для документального підтвердження наявності трудових/підрядних/тощо відносин Учасником надаються: - для працівників за основним (або неосновним) місцем роботи - копії трудових книжок (або витяги з трудових книжок) таких працівників із записами про прийом на роботу або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників; - для працівників залучених на підставі цивільно-правових угод – відповідний договір цивільно-правового характеру тощо. Серед працівників, яких буде залучено учасником, обов’язково підтвердити наявність: - Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років (надати скан-копію дипломів/посвідчень, трудової книжки/послужного списку тощо). - Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв'язку, або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) – не нижче 3-го розряду (надати диплом/посвідчення/свідоцтво про присвоєння (підвищення) кваліфікації тощо, яке підтверджує кваліфікацію та розряд). - Налагоджувальник приладів апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) – не нижче 4-го розряду (надати диплом/посвідчення/свідоцтво про присвоєння (підвищення) кваліфікації тощо, яке підтверджує кваліфікацію та розряд). Задля підтвердження кваліфікації та досвіду вищезазначених працівників, учасник має надати наступні документи: - посвідчення та протокол про перевірку знань Закону України «Про охорону праці», гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки, розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, Типового положення «Про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05); - посвідчення та протокол про перевірку знань з НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 0.00-1.15-07; - зважаючи на те, що ряд робіт згідно з технічним завданням до тендерної документації буде виконуватися на висоті (в розумінні законодавства про охорону праці), Учасник має надати - Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, щодо здійснення робіт на висоті понад 1.3 метра.) Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Архівована" Дата архівування вимоги: 27.03.2025

    Дата публікації вимоги: 21.03.2025
    Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* * Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців. У разі залучення працівників субпідрядника/співвиконавця, учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ на кожного такого працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника як учасником так і субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). (2.1. Довідка довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням інформації про посаду, ПІБ, освіту, кваліфікацію та досвіду кожного працівника з наданням документів, які підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин між Учасником та особами, відомості про яких містяться у довідці та документів, а також підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень (диплом/свідоцтво/посвідчення тощо) та розряд (у разі встановлення вимоги про його наявність). Для документального підтвердження наявності трудових/підрядних/тощо відносин Учасником надаються: - для працівників за основним (або неосновним) місцем роботи - копії трудових книжок (або витяги з трудових книжок) таких працівників із записами про прийом на роботу або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників; - для працівників залучених на підставі цивільно-правових угод – відповідний договір цивільно-правового характеру тощо. Серед працівників, яких буде залучено учасником, обов’язково підтвердити наявність: - Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років (надати скан-копію дипломів/посвідчень, трудової книжки/послужного списку тощо). - Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв'язку, або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) – не нижче 3-го розряду (надати диплом/посвідчення/свідоцтво про присвоєння (підвищення) кваліфікації тощо, яке підтверджує кваліфікацію та розряд). - Налагоджувальник приладів апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) – не нижче 4-го розряду (надати диплом/посвідчення/свідоцтво про присвоєння (підвищення) кваліфікації тощо, яке підтверджує кваліфікацію та розряд). Зважаючи на те, що ряд робіт згідно з технічним завданням до тендерної документації буде виконуватися на висоті (в розумінні законодавства про охорону праці), Учасник має надати - Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, щодо здійснення робіт на висоті понад 1.3 метра. ) Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 27.03.2025
    Наявність досвіду виконання аналогічного договору
    Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
    Критерій відноситься до лоту Послуги з обслуговування системи протипо
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: 3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору – не менше одного договору, який повністю відповідає встановленим кваліфікаційним вимогам (довідка повинна містити інформацію про предмет договору, дату договору, найменування замовника, суму виконаних зобов’язань, стан виконання договору, номер ідентифікатора закупівлі у разі надання аналогічного договору укладеного з замовником в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»). Аналогічним вважається договір щодо виконання робіт (надання послуг) з встановлення (або монтажу, або улаштування, або капітального ремонту, або поточного ремонту тощо) автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу тощо. 3.1.2. скан-копію аналогічного договору, документи, що підтверджують факт його виконання у повному обсязі, а саме: акт прийому виконаних робіт/послуг та/або інші документи, які підтверджують факт виконання аналогічного договору в повному обсязі, банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно з таким договором, акт звірки з замовником, документи, що підтверджують оплату податків в період виконання умов договору, податкові накладні, які складені на всі акти виконаних робіт/наданих послуг щодо аналогічного договору та зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних (у разі якщо Учасник є платником податку на додану вартість), фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально або річний) стосовно року, в якому були виконані роботи (надані послуги) відповідно до аналогічного договору. Надані документи повинні відображати повне виконання умов договору сторонами. ) Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Архівована" Дата архівування вимоги: 21.03.2025

    Дата публікації вимоги: 17.03.2025
    Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: 3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору – не менше одного договору, який повністю відповідає встановленим кваліфікаційним вимогам (довідка повинна містити інформацію про предмет договору, дату договору, найменування замовника, суму виконаних зобов’язань, стан виконання договору, номер ідентифікатора закупівлі у разі надання аналогічного договору укладеного з замовником в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»). Аналогічним вважається договір, який відповідає вказаному предмету закупівлі Замовника за кодом ДК 021:2015 - 75250000-3 «Послуги пожежних і рятувальних служб». 3.1.2. скан-копію аналогічного договору, документи, що підтверджують факт його виконання у повному обсязі, а саме: акт наданих послуг та/або лист-відгук від замовника. Надані документи повинні відображати повне виконання умов договору сторонами. ) Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 21.03.2025
    Забезпечення тендерних пропозицій
    Критерій відноситься до лоту Послуги з обслуговування системи протипо
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Учасник підтверджує, що
    Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів тендерної пропозиції). Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну та/або фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити бенефіціара - назву, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, реквізити оголошення про закупівлю – унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункту 3 Розділу III тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу III тендерної документації”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 9000,00 грн. (дев’ять тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен складати не менше дев’яноста робочих днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (у вигляді конкретної дати). Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/заяву про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий(у) договір/заяву разом з банківською гарантією. Строк сплати за гарантією має становити не більше 5 робочих днів з дня отримання вимоги. Гарантія має вступити в силу з дати її видачі та бути чинною протягом всього періоду її дії. Набуття чинності забезпечення тендерної пропозиції підтверджується листом банку-гаранта, який Учасник в обов’язковому порядку надає у складі документів тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами, що має бути підтверджено учасником шляхом подання у складі тендерної пропозиції оригіналу довідки від банку-гаранта з інформацією про відкриття рахунку для внесення коштів забезпечення тендерної пропозиції (та/або зарахування коштів забезпечення тендерної пропозиції на вказаний рахунок) та інформацією про залишок коштів на вказаному рахунку, який повинен складати суму не менше суми гарантії. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію, та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документу гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, вказані у пункті 3 цього Розділу. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до пункту 44 Особливостей. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Банківські реквізити замовника: Назва Одеський обласний центр зайнятості Код ЄДРПОУ отримувача 03491435 Поточний рахунок UA928201720355409300700706397 Банк отримувача ДКСУ, м. Київ МФО 820172 ) Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 17.03.2025

    Дати та строки

    Дата публікації 17.03.2025 19:02  
    Завершення періоду уточнень 29.03.2025 00:00  
    Початок періоду прийому пропозицій 17.03.2025 18:59  
    Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 01.04.2025 01:00  

    Закупівельник (Проводить закупівлю)

    Найменування замовника Одеський обласний центр зайнятості  
    Код в ЄДРПОУ / ІПН 03491435  
    Юридична адреса 65007, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Михайла Болтенка, 10  

    Реєстр пропозицій

    Дата і час розкриття 07.04.2025 12:32
    Послуги з обслуговування системи протипожежного захисту
    Учасник
    Початкова пропозиція
    Остаточна пропозиція
    Документи пропозиції
    1
    ТОВ "СПАС"
    ID: daf87262e79041bba0733074f37a9d42
    315`000.00
    Гривня з ПДВ
    2
    ТОВ "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА № 1"
    ID: 449cc1876d11480db28100c381c301cf
    150`000.00
    Гривня з ПДВ
    3
    ТОВ "СП-СТРАЖ"
    ID: 84922ed10c5d44a5ad1e279f6f6da5d3
    345`000.00
    Гривня з ПДВ
    4
    ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ"
    ID: caa1238651a3420f928ae1a2dfac0a99
    339`845.76
    Гривня з ПДВ
    5
    ТОВ "ПОЖЕЖНА СЛУЖБА "ПРАЙД"
    ID: 9c440a8566f64776ab73578be840a91b
    110`000.00
    Гривня з ПДВ

    Протокол розкриття

    Послуги з обслуговування системи протипожежного захисту
    Учасник
    Остаточна пропозиція
    Статус
    Документи
    1
    110`000.00
    Гривня з ПДВ
    На розгляді
    07.04.2025 12:32
    2
    150`000.00
    Гривня з ПДВ
    У черзі
    3
    315`000.00
    Гривня з ПДВ
    У черзі
    4
    339`845.76
    Гривня з ПДВ
    У черзі
    5
    345`000.00
    Гривня з ПДВ
    У черзі