Процедура закупівлі оголошена 13.03.2025 11:28. Дата останніх змін - 13.03.2025 11:29
Послуга з нанесення дорожньої розмітки фарбою в м. Житомирі
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-03-13-004492-a | |
ID | 07023fa57f28412abb132a9d5d7201b5 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2025-03-13-004011-a |
Загальна очікувана вартість закупівлі
3`048`24700 Гривня
Вартість участі в цій закупівлі становить 2040.00 Гривня
Зареєструйтесь та візьміть участь в аукціоні
або авторизуйтеся, якщо Ви вже є Учасником
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 3`048`247.00 Гривня (з ПДВ) | |
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 50`000.00 Гривня | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля послуг |
Закупівля оголошена
13.03.25
Період уточнень
до 21.03.25
Період оскаржень
до 21.03.25
Подання пропозицій
до 24.03.25
Залишилось 5 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
24.03.25
Специфікація закупівлі
Лот №1. Послуга з нанесення дорожньої розмітки фарбою в м. Житомирі
Параметри торгів
Очікувана вартість закупівлі | 3`048`247.00 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 30`482.47 Гривня | |
Електронна банківська гарантія | 50`000.00 Гривня | |
Дата початку аукціону за лотом | 24.03.2025 11:49 |
Умови оплати згідно із договором
Подія | Надання послуг | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 30 банківські дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Послуга з нанесення дорожньої розмітки фарбою в м. Житомирі
Класифікація за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, пров. Кавалерійський, 4
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.10.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга
|
Тендерна документація
![]() |
Тендерна документація
ТД нанесення дорожньої розмітки 25.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.03.2025 11:28
Версія документу від: 13.03.2025 11:28
ID: 45b1c3ba742445289138c824a988ce14
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.03.2025 11:29
Версія документу від: 13.03.2025 11:29
ID: 49dc77de03454f549b616e7130b79580
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Так | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Ні | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Ні | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 3 Календарних днів | |
Тривалість кваліфікації | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 3 Календарних днів | |
Очікувана вартість | Так | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 5 Календарних днів | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 10 Календарних днів | |
Оскарження результатів визначення переможця | Так | |
Оскарження умов тендерної документації | Так | |
Оскарження відміни закупівлі | Так | |
Обмежений доступ | Ні |
Опис критеріїв
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Очікуване значення: Так
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
|
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Посилання на законодавство
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Очікуване значення: Так
|
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Посилання на законодавство
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
|
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
|
Наявність антикорупційної програми
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом)
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми Очікуване значення: Так
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
|
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Очікуване значення: Так
|
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Посилання на законодавство
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Очікуване значення: Так
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
|
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
|
Забезпечення тендерних пропозицій
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій ( Відповідно до статті 25 Закону, з урахуванням положень пункту 47 Особливостей, Замовник має право зазначати вимоги щодо надання Учасниками забезпечення тендерних пропозицій.
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України, за наступним посиланням: https://czo.gov.ua.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України “Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції /пропозиції від 14.12.2020 р. № 2628 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021р. за №275/35897) та із урахуванням особливостей даної тендерної документації.
Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією.
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rules for Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Stand by Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 50 000,00 грн. (пʼятдесят тисяч гривень 00 копійок).
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Банк-гарант повинен здійснити платіж, у разі настання обставини, визначеної підпунктом 3.1 розділу ІІІ тендерної документації, на користь Бенефіціара протягом 5 робочих днів.
У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком - гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта.
Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Тендерна пропозиція, у складі якої буде відсутня банківська гарантія буде відхилена Замовником.
Тендерна пропозиція, у складі якої буде наявна банківська гарантія що не відповідає умовам цієї тендерної документації, буде відхилена Замовником, в разі не виправлення Учасником, виявлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Комунальне підприємство «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ 03344119
10003, м. Житомир, провулок Кавалерійський, 4
р/р UA518201720355179006002032199
в Держказначейській службі України, м. Київ, МФО 820172
) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
Посилання на законодавство
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю Очікуване значення: 1.6 відсоток
Прийнятні докази:
Документ. Банківська гарантія
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на Очікуване значення: 0 день
Прийнятні докази:
Документ. Банківська гарантія
Форма забезпечення: Гарантія фінансової установи
Прийнятні докази:
Документ. Банківська гарантія
|
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
(1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, у тому числі, враховуючи можливу необхідність надання послуг у різних місцях (вулицях міста Житомира) одночасно, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.
На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.
1.2. Учасник має зазначити у довідці (підпункт 1.1. пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій») наявність :
- не менше 1 (однієї) демаркувальної машини;
- не менше 4 (чотирьох) машин для нанесення дорожньої розмітки*** (передбачити наявність ручних машинок для поперечної розмітки та самохідних або причепних на автомобільному ходу, замість самохідних для повздовжньої розмітки);
- не менше 2 (двох) транспортних засобів**** для перевезення матеріалів, техніки, обладнання, дорожнього інвентарю та працівників тощо.
1.3. Для документального підтвердження власної техніки (транспортних засобів, машин, механізмів тощо) надати свідоцтва про державну реєстрацію транспортних засобів, машин, механізмів(у разі якщо вони підлягають державній реєстрації) та виписку розшифровку основних засобів у вигляді виписок за рахунками обліку основних засобів з програми бухгалтерського обліку (1С: Бухгалтерія чи інше) за підписом керівника (або уповноваженої особи) та головного бухгалтера (дата формування – не раніше 10 днів до оголошення процедури закупівлі).
1.4. Для документального підтвердження залученої техніки (транспортних засобів, машин, механізмів тощо), Учасник повинен надати скановану копію відповідного діючого договору (-ів) (оренди, або лізингу, або надання послуг, тощо).
1.5. Чинний атестат виробництва (або атестат відповідності, або свідоцтво про відповідність тощо), що підтверджує можливість виконання зазначеними Учасником в довідці відповідно до вимог п.п. 1.1 п. 1 Додатку 1 тендерної документації машинами для нанесення дорожньої розмітки послуг відповідно до вимог ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови».
1.6. Довідка, складена у довільній формі, про наявність в учасника виробничої бази та/або складського приміщення із зазначенням їх адреси.
1.7. Документальне підтвердження права користування зазначеними учасником в довідці виробничою базою та/або складським приміщенням шляхом подання одного з наступних документів:
1.7.1. Документ, що підтверджує право власності на нерухоме майно або його частину;
1.7.2. Договір, що підтверджує право користування нерухомим майном або його частиною (з додержанням, у разі необхідності, вимоги про його нотаріальне посвідчення) з наданням акта приймання-передачі, підписаного сторонами договору.
1.8. Робочі бригади повинні бути укомплектовані усім необхідним, а саме: технікою, обладнанням, інвентарем, тощо у повному обсязі згідно вимог щодо технології влаштування розмітки фарбою, у тому числі знаками, жилетами, конусами, обладнанням, тощо.
) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (2.1. Надати довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, їх чисельність та досвід роботи:
2.1.1. Серед працівників обов’язкова наявність машиністів маркувальної машини для розмічання автомобільних доріг не менше 4-х чоловік та дорожніх робітників не менше 4-х чоловік, а також водіїв не менше 2-х чоловік.
2.1.2. Серед працівників обов’язкова наявність спеціаліста-кошторисника або інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) – не менше 1 особи. Разом з довідкою необхідно надати чинний документ, що підтверджує кваліфікацію спеціаліста-кошторисника або інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації), а саме: кваліфікаційним сертифікатом, дипломом, свідоцтвом про підвищення кваліфікації (у разі якщо кваліфікований сертифікат виданий більш ніж п’ять років тому) тощо. Серед працівників обов’язкова наявність інженера з охорони праці (будівництво) та відповідального з охорони праці.
2.1.3. Кваліфікація усіх працівників повинна бути підтверджена сертифікатами, посвідченнями, свідоцтвами тощо, наданими організацією чи підприємством, що має відповідну ліцензію МОН України.
2.1.4. Для підтвердження наявності досвіду роботи працівників, які будуть залучені до надання послуг, в складі пропозиції мають бути надані копії наказів про призначення або розпоряджень або трудові договори або договори цивільно-правового характеру, які підтверджують наявність працівника.
Кількість працівників повинна бути не менше ніж кількість машин та механізмів запропонованих учасником.
В підтвердження наявності працівників, мають бути надані копії наказів про призначення або копії інших документів, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу, зазначену в довідці.
Зазначені документи мають надаватися з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI, за обов’язкової наявності згоди осіб, які будуть залучені до надання послуг, на обробку та оприлюднення таких документів (згода на обробку персональних даних щодо кожного працівника, наведеного в Довідці, надається у складі пропозиції учасника).
) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
3.1.1. Аналогічний договір (в кількості не менше 2-х (двох) зі всіма додатками, вказаними в договорі.
3.1.2. Акти виконаних робіт (наданих послуг), або інші документи, що свідчать про виконання робіт (надання послуг) в повному обсязі по аналогічних договорах, наданих згідно вимог пп. 3.1.1. Даний документ має відповідати вимогам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».
3.1.3. Листи (відгуки) від контрагента щодо виконання аналогічних договорів, наданих згідно вимог п.п. 3.1.1,у яких має бути зазначено дату його видачi, вихiдний номер, дату та предмет укладеного договору, ціну та вартість виконання, а також iнформацiю про якiсть виконаних робіт (наданих послуг), дотримання термінів виконання, інформацію щодо відсутності з боку контрагента претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, за підписом уповноваженої особи відповідного контрагента.
Листи надаються з накладенням КЕП/УЕП уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити КЕП/УЕП на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/.
Під аналогічним договором розуміється договір, який був укладений Учасником не раніше 2022р. та виконаний в повному обсязі, предметом якого було виконання робіт (надання послуг), а саме нанесення дорожньої розмітки
) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Дати та строки
Дата публікації | 13.03.2025 11:29 | |
Завершення періоду уточнень | 21.03.2025 00:00 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 13.03.2025 11:28 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 24.03.2025 00:00 |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 03344119 |
Юридична адреса | 10003, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ПРОВ. КАВАЛЕРІЙСЬКИЙ, будинок 4 |